|
Білім беру ұйымының атауы |
Қостанай облысы әкімдігі білім басқармасының «Рудный қаласы білім бөлімінің Міржақып Дулатұлы атындағы жалпы білім беретін мектебі» КММ |
|||||||||||||||
|
Пәні: |
Физика |
|||||||||||||||
|
Бөлім: |
9.4А Атом құрылысы. Атомдық құбылыстар |
|||||||||||||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
Ошанова Багдагул Абуовна |
|||||||||||||||
|
Күні: |
|
|||||||||||||||
|
Сынып: 9 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Жылулық сәуле шығару |
|||||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
9.6.1.1 – жылулық сәуле шығару энергиясының температураға тәуелділігін сипаттау |
|||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
Жылулық сәле шығаруды біледі. жылулық сәуле шығару энергиясының температураға тәуелділігін сипаттайды. |
|||||||||||||||
|
Сабақтың барысы |
||||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі//уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||
|
Ұйымдастыру Өзін-өзі тексеру Сабақтың басы 10 минут Өткен білімді еске түсіру Жаңа білім 10 минут Бекіту 10 минут Кері байланыс Сабақтың соңы 10 минут |
Ұйымдастыру кезеңі: Оқушылармен сәлемдесу, оқушыларды түгелдеу. Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру. Оқушылардың назарын сабаққа аудару. Сабақ тақырыбын және оқу мақсатын таныстыру Үй тапсырмасын пысықтау сұрақ- жауап
Жаңа сабақ 1 топ –Теоретиктер –Жылулық сәуле шығару тақырыбы қорғайды 2-топ Практиктер –Жылулық сәуле шығаруды қолдану тақырыбын қорғайды. Ойлан жұптас бөліс әдісі бойынша Қызған денелердің сәуле шығарып, электромагниттік энергия таратуын жылулық сәулелену деп атайды. Жылулық сәулелердің барлық түрлері электромагниттік толқынға жатады. Денелер жылулық сәулелерді шығарумен қатар жұтады. Тәжірибе: Өзіне келген әр түрлі жиіліктегі сәулелердің энергиясын толық жұтып алатын денені абсолют қара дене деп атайды. Мысалы:
R
А σ= 5,67•10-8 Вт/м2К4 –Стефан –Больцман тұрақтысы. RТ-дененің сәуле шығару қабілеті. Т-абсолют температура. Өлшем бірлігі Кельвин.
Топтық жұмыс «Дұрыс -Бұрыс»
Ашық Микрафон әдісі бойынша бекіту сұрақтарын қою 1.Жылулық сәуле шығару деп нені айтады? 2.Жылулық сәле шығаратын көздерді татап бер 3.Жылулық сәле шығарудың интинсивтігі неге байланысты? 4.Біз неге қатты қызған денелердің сәуле шығаруын көре аламыз? 5.Инфрақызыл сәуле шығаруды неге жылулық деп атайды? 6.Неге біз ыстық күнде қара киімге қарағанда ақ киім кигенді дұрыс көреміз?
Үйге тапсырма §33
Үйге тапсырма §37 Инфрақызыл сәулеленуді медецинада қолдану тақырыбында эссе жазып,презентация дайындаңдар. |
Оқушылар үй тапсырмасы бойынша сұрақтарға тез-тез жауап беріп белсене қатысып отырады
Оқушылар жаңа тақырыпты меңгереді Оқушылар бекіту тапсырмаларын орындайды
Әр жұп бір тапсырмаға жауап береді, басқа жұп өз тапсырмаларын бағалайды.
Оқушылар кері байланыс береді |
Дескриптор
Сұрақтарға жауап береді Есептің шешімін слайдттан қарап тексереді 2-балл
Дескриптор
1.Қорғау тәртібін сақтайды: Уақыт және әдептілік; 2. Мазмұнның толық ашады; 3. Өмірден мысалдар келтіреді.
5
Дескриптор Есептің шартын түзеді ХБЖ-ға келтіреді Есептің формуланысын түрлендіріп Есептің жауабын табады 3 бал
Формативті бағалай 10 балл
|
ФИЗИКА 9 сынып оқулық Алматы Мектеп -2019 Д.М.Қазақбаева Ш.Б.Насохова Н. Бекбасар
«Дидактикалық материалдар Смайликтер
|
||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Жылулық сәулелену
Жылулық сәулелену
|
Білім беру ұйымының атауы |
Қостанай облысы әкімдігі білім басқармасының «Рудный қаласы білім бөлімінің Міржақып Дулатұлы атындағы жалпы білім беретін мектебі» КММ |
|||||||||||||||
|
Пәні: |
Физика |
|||||||||||||||
|
Бөлім: |
9.4А Атом құрылысы. Атомдық құбылыстар |
|||||||||||||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
Ошанова Багдагул Абуовна |
|||||||||||||||
|
Күні: |
|
|||||||||||||||
|
Сынып: 9 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Жылулық сәуле шығару |
|||||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
9.6.1.1 – жылулық сәуле шығару энергиясының температураға тәуелділігін сипаттау |
|||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
Жылулық сәле шығаруды біледі. жылулық сәуле шығару энергиясының температураға тәуелділігін сипаттайды. |
|||||||||||||||
|
Сабақтың барысы |
||||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі//уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||
|
Ұйымдастыру Өзін-өзі тексеру Сабақтың басы 10 минут Өткен білімді еске түсіру Жаңа білім 10 минут Бекіту 10 минут Кері байланыс Сабақтың соңы 10 минут |
Ұйымдастыру кезеңі: Оқушылармен сәлемдесу, оқушыларды түгелдеу. Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру. Оқушылардың назарын сабаққа аудару. Сабақ тақырыбын және оқу мақсатын таныстыру Үй тапсырмасын пысықтау сұрақ- жауап
Жаңа сабақ 1 топ –Теоретиктер –Жылулық сәуле шығару тақырыбы қорғайды 2-топ Практиктер –Жылулық сәуле шығаруды қолдану тақырыбын қорғайды. Ойлан жұптас бөліс әдісі бойынша Қызған денелердің сәуле шығарып, электромагниттік энергия таратуын жылулық сәулелену деп атайды. Жылулық сәулелердің барлық түрлері электромагниттік толқынға жатады. Денелер жылулық сәулелерді шығарумен қатар жұтады. Тәжірибе: Өзіне келген әр түрлі жиіліктегі сәулелердің энергиясын толық жұтып алатын денені абсолют қара дене деп атайды. Мысалы:
R
А σ= 5,67•10-8 Вт/м2К4 –Стефан –Больцман тұрақтысы. RТ-дененің сәуле шығару қабілеті. Т-абсолют температура. Өлшем бірлігі Кельвин.
Топтық жұмыс «Дұрыс -Бұрыс»
Ашық Микрафон әдісі бойынша бекіту сұрақтарын қою 1.Жылулық сәуле шығару деп нені айтады? 2.Жылулық сәле шығаратын көздерді татап бер 3.Жылулық сәле шығарудың интинсивтігі неге байланысты? 4.Біз неге қатты қызған денелердің сәуле шығаруын көре аламыз? 5.Инфрақызыл сәуле шығаруды неге жылулық деп атайды? 6.Неге біз ыстық күнде қара киімге қарағанда ақ киім кигенді дұрыс көреміз?
Үйге тапсырма §33
Үйге тапсырма §37 Инфрақызыл сәулеленуді медецинада қолдану тақырыбында эссе жазып,презентация дайындаңдар. |
Оқушылар үй тапсырмасы бойынша сұрақтарға тез-тез жауап беріп белсене қатысып отырады
Оқушылар жаңа тақырыпты меңгереді Оқушылар бекіту тапсырмаларын орындайды
Әр жұп бір тапсырмаға жауап береді, басқа жұп өз тапсырмаларын бағалайды.
Оқушылар кері байланыс береді |
Дескриптор
Сұрақтарға жауап береді Есептің шешімін слайдттан қарап тексереді 2-балл
Дескриптор
1.Қорғау тәртібін сақтайды: Уақыт және әдептілік; 2. Мазмұнның толық ашады; 3. Өмірден мысалдар келтіреді.
5
Дескриптор Есептің шартын түзеді ХБЖ-ға келтіреді Есептің формуланысын түрлендіріп Есептің жауабын табады 3 бал
Формативті бағалай 10 балл
|
ФИЗИКА 9 сынып оқулық Алматы Мектеп -2019 Д.М.Қазақбаева Ш.Б.Насохова Н. Бекбасар
«Дидактикалық материалдар Смайликтер
|
||||||||||||
шағым қалдыра аласыз

бсолют қара
дененің толық сәуле шығару қабілеті оның абсолют температураның
төртінші дәрежесіне тура
пропорционал.














