Жылулық ұлғаю

Тақырып бойынша 13 материал табылды

Жылулық ұлғаю

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді жоспар


Бөлім:

5.3 В Энергия және қозғалыс

Педагогтің аты жөні:

Сопбекова Жулдызай Ермекбаевна

Күні:

21.02.2025ж

Сыныбы:

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Жылулық ұлғаю

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

5.5.1.3 - термометрді пайдалана отырып температураны өлшеу

Сабақтың мақсаты:

Термометр түрлерімен таныса отырып, температураны өлшеуді үйрену

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту


І.Ұйымдастыру кезеңі:

Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Сынып тәртібін қадағалау.

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыруда «Менен бір мотивациялық сөз» атты психологиялық ахуал туғызу.

Топқа бөлу: «Қымыз» әдісі бойынша 2 топқа біріктіру.

1-топ Термометр

2-топ Температура

Үй тапсырмасы: «Иә, жоқ» әдісі

1.Энергияның негізгі көзі – жылу. (Жоқ) 2.Энергия – дененің жұмыс істеу қабілеті. (Ия)

3.Механикалық – денелер мен бөлшектердің жылжуынан пайда болады. (Ия)


Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.





Оқушылар тақтадағы қымыз кеселерін таңдап алу арқылы 2 топқа бөлінеді.








«Термометр» әдісімен оқушыларды бағалау


Мотивациялық сөздер













«Иә,жоқ»парағы


4.Адамның энергияны қажет етуі килокалориямен өлшенеді? (Ия)

5.Жылу – дене бөлшектерінің ретті жылжу энергиясы. (Жоқ)

6.Адам тып-тыныш отырғанда да белгілі бір энергия жұмсайды.(Ия)

7.Дененің кез келген қозғалысы үйкеліс тудырмайды. (Жоқ)

8.Феннің жұмыс істеуі – электр энергиясы болып табылады. (Ия) 9.Бөлменің жылынуы – жылу энергиясы болып табылады. (Ия)

10.Энергия өзінен – өзі жоғалып кетеді. (Жоқ)

11.Энергия түрлері 2 – ге бөлінеді. (Жоқ)

12.Ғалымдар энергияны «жанды күш» деп атаған.(Ия)

13.Энергияның арқасында механизмдер мен құралдар жұмыс істейді. (Ия)

14.Тиін айналатын дөңгелек ішінде жүгіреді – бұл механикалық энергия болып табылады.(Ия)



Сұрақтарға жауап береді, ой бөліседі, өз білгенін айтады.


ҚБ: 1-10 балл


Жаңа сабаққа кіріспе


(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар және жаттығу түрлері беріледі. Әр оқушы өз оймен бөліседі.

«Адасқан әріптер» әдісі

Әріптерді рет-ретімен оқып,тірек сөзді тап.

ТЕРМОМЕТР

Айналамыздағы денелер әртүрлі қызады.

Әріптерден сөз құрайды .

1.Термометр деген не?



2.Жылу энергиясы ұғымына сипаттама беріңдер.




Белсенділіктеріне қарай бағаланады



Ноутбук, телефон, колонка

Әріптер

Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу.


Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқуға тапсырма береді


Оқулықты оқып танысып шығады. Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып алады

Термометрдің қандай түрлерін білесің? Суретке қара. Қайнаған судың температурасын қандай термометрмен өлшеуге болады? Мұздатқыш камераның температурасын ше? Неге?

ҚБ: 1-10 балл

Дескриптор: Жалпы - 3 балл

1.Тапсырмаларды орындайды

Презентация

5-сынып оқулығы.

Жұмыс дәптерлері.


Топтық жұмыс: «Тәжірибе жүзінде дәлелдеймін» әдісі

1-тәжірибе

2-тәжірибе

Дескриптор: Жалпы - 3 балл

1.Тәжірибені орындап талдау жүргізеді.


Ыстық ,салқын суы бар стакан

Термометр түрлері

Жұмыс дәптерлері.


Жұптық тапсырма: «Сәйкестендіру»

ҚБ: 1-10 балл

Сәйкестендіру парағы


Жеке тапсырма: «Асық» әдісі

«Асық» ойыны

  1. Жылулық ұлғаю дегеніміз не?

  2. Температура дегеніміз не?

  3. Жылу энергиясы дегеніміз не?

  4. Термометр дегеніміз не?

  5. Қандай термометр түрлерін білесің?

  6. Қайнаған судың температурасын қандай термометрмен өлшеуге болады?

  7. Мұздатқыш камераның температурасын ше?

  8. Жылы бөлмеде ауа шарының көлемі артады ма?

  9. Қайнап тұрған су шәйнектен төгіледі ма?

  10. Неге күзде күн жарқырап тұрғанымен, жаздағыдан аз жылытады?

Сұрақтарға жауап беру арқылы асықтарды жүріп отырады. Сұраққа кім бірінші жауап береді, сол оқушы жүріп отырады.

Асықтар

Сабақтың соңы

Рефлексия


Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.

Керібайланыс

Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз түсінгенін, пікірін, өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.



Кері байланыс жасайды






Үй тапсырмасын алады







« Білім қоржыны» әдісі

Оқулық





Кері байланыс тақтасы



Үй тапсырма : Өз денеңнің температурасын өлше. Ол үшін қандай термометрді пайдаланасың?Таңертең,түсте,кешке өлше. Нәтижесін кестеге жаз.



















































Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
26.02.2025
254
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі