Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Жылуөткізгіштік, конвекция, сәуле шығару
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді жоспар
Сабақтың тақырыбы: Жылуөткізгіштік, конвекция, сәуле шығару
Бөлімі: |
Жылу құбылыстары |
Педагогтің аты-жөні: |
Габдрахманова Г.У |
Күні: |
13.09.2022 |
Сыныбы: 8А |
Қатысушылар саны: 24 Қатыспағандар саны:0 |
Сабақтың тақырыбы: |
Жылуөткізгіштік, конвекция, сәуле шығару |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
8.3.2.2 – жылу берілудің түрлерін салыстыру |
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушылар істей алады: Ішкі энергияны жылу берілу арқылы өзгертудің түрлерін біледі және салыстырады; Көптеген оқушылар істей алады: дененің ішкі энергиясы денені құрайтын бөлшектердің ретсіз қозғалысының кинетикалық және олардың өзара әрекеттесуінің потенциалдық энергиясының қосындысы екенін түсінеді.; Кейбір оқушылар істей алады: экспериментті жоспарлау, сипаттау және.ғылыми тұрғыдан негіздеме жасауды біледі. |
Бағалау критерийлері |
-Ішкі энергияны өзгертудің тәсілдерін біледі; -Эксперимент нәтижесін ғылыми тұрғыдан түсіндіреді; -Жылу берілудің түрлерінің қандай параметрлерге байланыстылығын болжап анықтайды; -Жылу берілудің түрлеріне мысалдар келтіріп оны түсіндіреді. |
Құндылықтарға баулу |
Тақырып бойынша меңгерген білімдерін өмірдегі қолдану аймағын, қайда қолданылатындығы және дамытатындығы туралы түсіндіру арқылы өмір бойы білім алу құндылығы қалыптасады. |
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңі/ Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ тың басы 5 мин |
Ұйымдастыру кезеңі Оқушылармен амандасу, түгендеу, сабаққа дайындығын бақылау. Өткен материалды меңгергендерін тексеру мақсатында сәйкестендіру кестесі беріледі. «Сәйкестендіру» әдісі арқылы білімдерін қорғау
Орындалған тапсырма нәтижесін ескере отырып мұғалім кері байланыс береді |
Оқушылар алдыңғы тақырыпты еске түсіреді .
Өзін-өзі бағалайды. |
Дескриптор: -Ішкі энергияны өзгертудің тәсілдерін біледі; -Ішкі энергия ның физикалық шамаларға байланысты артатынын не кемитінін біледі.
Жалпы балл -2 |
Оқулық 8– сынып
Кесте |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ тың ортасы
20 мин
10 мин
5 мин
Сабақ тың соңы.
3 мин |
БІЛУ-ТҮСІНУ Оқушылар «Қатты», «Сұйық» «Газ» 3топқа бөлінеді Оқулықпен жұмыс «Джигсо» әдісі («Біреуі үйде, екеуі қонақта» тәсілі арқылы жаңа тақырыпты ашамыз) І –қадам .Мәтінді топпен оқиды, түсіндіреді, талдайды. «Түртіп алу» әдісі арқылы физикалық ұғымдарды жазады. ІІ- қадам. Топ басшысы топ мүшелерін өзге топтарға қонаққа жіберіп, басқа топ өкілдерін қарсы алып, оқу материалын түсіндіреді, талдайды, « Түртіп алу» әдісі арқылы дәптерлеріне жазады. ІІІ-қадам. Топ мүшелері өз топтарына қайтады. Білген түйгенін топта түсіндіреді, талдайды. ІУ-қадам. Оқушылар бірін бірі бағалайды. ҚБ: «Бас бармақ» әдісі Бағалау барысында оқу материалын оқушылардың толық және толық емес меңгергендігі анықталған жағдайда мұғалім түсіндіреді. У-қадам. Көрсетілім «Әртүрлі заттардың жылуды өткізуі»
У І- қадам. Семантикалық карта толтыру С ұрақ пен дұрыс жауаптың қиылысына «+» таңбасын қойыңыз
ҚОЛДАНУ-ТАЛДАУ Тапсырмалар (жұптық жұмыс) 1)Неге жылы ауа жоғары көтеріледі? Түсіндір. 2)Аллюминий ыдыстағы шай ерінді күйдіреді. Ал фарфор ыдыстағы шай ерінді күйдірмейді.Неге? Түсіндір. 3)Не себепті қой бағатын малшылар қысы жазы тон киеді? ЖИНАҚТАУ Оқушылардың оқу материалдарын меңгергендігіне қорытынды шығарады,
Үй тапсырмасы: 4 жаттығу БАҒАЛАУ: БАҒАЛАУ ПАРАҒЫ
|
Оқушылар мәтінді топпен оқиды,түсіндіреді, талдайды. Физикалық ұғымдарды дәптерлеріне жазады.
Картаны толтырады, Жылу берілу түрлерін анықтайды, ажыратады.
Берілген суреттер арқылы жылу берілу түрлерін дөңгелекшеге анықтап жазып қорытындылайды
|
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2024-2025 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған.
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |