Жырдың көркемдік ерекшелігі

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Жырдың көркемдік ерекшелігі

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазақ әдебиетінен Шалкиіз жыраудың Би темірге бірінші толғауы туралы тақырыбы бойынша 8 сынып оқушыларына арналған тапсырмалар бар.Қашықтықтан оқыту кезінде қысқартылып алынған тапсырмалар.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қазақ әдебиеті, І тоқсан 27-сабақ


Cабақ

Қазақ әдебиеті

Сабақтың тақырыбы

Жырдың көркемдік ерекшелігі

Оқу мақсаты

8.1.2.1 әдеби шығарманың идеясы мен пафосын ұлттық мүдде тұрғысынан ашу;

Сабақ мақсаттары

Оқушылардың барлығы орындай алады:

Толғаудың мазмұнын түсінеді.

Шығармаға талдау жүргізе алады,идеясын түсінеді.:

Шығарманың идеясы мен пафосын ұлттық мүдде тұрғысынан талдап,дәлелдер келтіреді, өмірмен байланыстырып, креативті ой айта алады,шығармашылықпен жұмыс жүргізеді.



Тілдік құзіреттілік

Толғау, идея, пафос, ұлттық мүдде.

Құндылықтар

Құндылықтар:

- патриотизм

- отансүйгіштік

- өз халқы үшін мақтаныш

- ұлттық сана – сезім

Алдыңғы білім

Шалкиіз жыраудың «Би Темірге бірінші толғауы».

Жоспар


Жоспарланған уақыт есебі

Жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Критерийі

Толғаудың идеясы мен пафосын ұлттық мүдде тұрғысынан талдайды

Басы


1-тапсырма «Неге? неге? неге?»


1. _____ _____ ___ Неге?


2 ._____ _____ ___ Неге?


3.____ _____ ___ Неге?


«Неге? Неге? Неге?» әдісі арқылы алдыңғы білімді еске түсіру.

Жаңа білім


Мағынаны тану


1-«Болжау» стратегиясы арқылы «мүдде», «пафос», «құндылық» сөздерінің мағынасын ашу

«мүдде»

«пафос»

«құндылық»


«Болжау» стратегиясы

Не болады?

Шын мәнінде не болды?




Дескриптор:

  • Берілген сөздердің мағынасын болжайды.

  • Берілген ресурспен өз болжамын салыстырады.

Ресурс таратылып беріліп, өздерінің жазған болжамдарын салыстырады.

Ортасы

1. «Үзінді,үзінді жайлы пікір» кестесі

Үзінді

Үзінді жайлы пікір








2. Шығарманың пафосын ұлттық мүдде тұрғысынан талдау.

Р/c

Пафос

Ұлттық мүдде

Менің пікірім














3. Шалкиіз жырауға толғаудан алған әсерімен бөлісіп, хат жазу.

РАФТ әдісі арқылы

Р-рөл

А-аудитория

Ф- формасы

Т- тақырып

Дескриптор:

  • Шығарманың идеясын түсінеді.

  • Шығарманың пафосын ұлттық мүдде тұрғысынан талдайды.

  • Толғаудан алған әсерімен бөлісіп хат жазады.

«Әлемді шарлау» әдісі арқылы түсіндіріледі
















«Рафт» әдісі арқылы

Соңы

4-минут

Кері байланыс: «Бес саусақ» әдісі


«Бес саусақ» әдісі арқылы




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
09.11.2020
1256
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі