Қазақ әдебиеті, І тоқсан 27-сабақ
|
Cабақ |
Қазақ әдебиеті |
||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Жырдың көркемдік ерекшелігі |
||||||||||||||||||||||||||
|
Оқу мақсаты |
8.1.2.1 әдеби шығарманың идеясы мен пафосын ұлттық мүдде тұрғысынан ашу; |
||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаттары |
Оқушылардың барлығы орындай алады: Толғаудың мазмұнын түсінеді. Шығармаға талдау жүргізе алады,идеясын түсінеді.: Шығарманың идеясы мен пафосын ұлттық мүдде тұрғысынан талдап,дәлелдер келтіреді, өмірмен байланыстырып, креативті ой айта алады,шығармашылықпен жұмыс жүргізеді. |
||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік құзіреттілік |
Толғау, идея, пафос, ұлттық мүдде. |
||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтар |
Құндылықтар: - патриотизм - отансүйгіштік - өз халқы үшін мақтаныш - ұлттық сана – сезім |
||||||||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы білім |
Шалкиіз жыраудың «Би Темірге бірінші толғауы». |
||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспар |
|
||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспарланған уақыт есебі |
Жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||
|
Критерийі |
Толғаудың идеясы мен пафосын ұлттық мүдде тұрғысынан талдайды |
||||||||||||||||||||||||||
|
Басы |
1-тапсырма «Неге? неге? неге?» 1. _____ _____ ___ Неге? 2 ._____ _____ ___ Неге? 3.____ _____ ___ Неге? |
«Неге? Неге? Неге?» әдісі арқылы алдыңғы білімді еске түсіру. |
|||||||||||||||||||||||||
|
Жаңа білім |
Мағынаны тану 1-«Болжау» стратегиясы арқылы «мүдде», «пафос», «құндылық» сөздерінің мағынасын ашу «мүдде» «пафос» «құндылық» «Болжау» стратегиясы
Дескриптор:
|
Ресурс таратылып беріліп, өздерінің жазған болжамдарын салыстырады. |
|||||||||||||||||||||||||
|
Ортасы |
1. «Үзінді,үзінді жайлы пікір» кестесі
2. Шығарманың пафосын ұлттық мүдде тұрғысынан талдау.
3. Шалкиіз жырауға толғаудан алған әсерімен бөлісіп, хат жазу. РАФТ әдісі арқылы Р-рөл А-аудитория Ф- формасы Т- тақырып Дескриптор:
|
«Әлемді шарлау» әдісі арқылы түсіндіріледі
«Рафт» әдісі арқылы |
|||||||||||||||||||||||||
|
Соңы 4-минут |
Кері байланыс: «Бес саусақ» әдісі
|
«Бес саусақ» әдісі арқылы |
|||||||||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Жырдың көркемдік ерекшелігі
Жырдың көркемдік ерекшелігі
Қазақ әдебиеті, І тоқсан 27-сабақ
|
Cабақ |
Қазақ әдебиеті |
||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Жырдың көркемдік ерекшелігі |
||||||||||||||||||||||||||
|
Оқу мақсаты |
8.1.2.1 әдеби шығарманың идеясы мен пафосын ұлттық мүдде тұрғысынан ашу; |
||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаттары |
Оқушылардың барлығы орындай алады: Толғаудың мазмұнын түсінеді. Шығармаға талдау жүргізе алады,идеясын түсінеді.: Шығарманың идеясы мен пафосын ұлттық мүдде тұрғысынан талдап,дәлелдер келтіреді, өмірмен байланыстырып, креативті ой айта алады,шығармашылықпен жұмыс жүргізеді. |
||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік құзіреттілік |
Толғау, идея, пафос, ұлттық мүдде. |
||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтар |
Құндылықтар: - патриотизм - отансүйгіштік - өз халқы үшін мақтаныш - ұлттық сана – сезім |
||||||||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы білім |
Шалкиіз жыраудың «Би Темірге бірінші толғауы». |
||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспар |
|
||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспарланған уақыт есебі |
Жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||
|
Критерийі |
Толғаудың идеясы мен пафосын ұлттық мүдде тұрғысынан талдайды |
||||||||||||||||||||||||||
|
Басы |
1-тапсырма «Неге? неге? неге?» 1. _____ _____ ___ Неге? 2 ._____ _____ ___ Неге? 3.____ _____ ___ Неге? |
«Неге? Неге? Неге?» әдісі арқылы алдыңғы білімді еске түсіру. |
|||||||||||||||||||||||||
|
Жаңа білім |
Мағынаны тану 1-«Болжау» стратегиясы арқылы «мүдде», «пафос», «құндылық» сөздерінің мағынасын ашу «мүдде» «пафос» «құндылық» «Болжау» стратегиясы
Дескриптор:
|
Ресурс таратылып беріліп, өздерінің жазған болжамдарын салыстырады. |
|||||||||||||||||||||||||
|
Ортасы |
1. «Үзінді,үзінді жайлы пікір» кестесі
2. Шығарманың пафосын ұлттық мүдде тұрғысынан талдау.
3. Шалкиіз жырауға толғаудан алған әсерімен бөлісіп, хат жазу. РАФТ әдісі арқылы Р-рөл А-аудитория Ф- формасы Т- тақырып Дескриптор:
|
«Әлемді шарлау» әдісі арқылы түсіндіріледі
«Рафт» әдісі арқылы |
|||||||||||||||||||||||||
|
Соңы 4-минут |
Кері байланыс: «Бес саусақ» әдісі
|
«Бес саусақ» әдісі арқылы |
|||||||||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз














