Материалдар / Жырдың көркемдік ерекшелігі
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Жырдың көркемдік ерекшелігі

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазақ әдебиетінен Шалкиіз жыраудың Би темірге бірінші толғауы туралы тақырыбы бойынша 8 сынып оқушыларына арналған тапсырмалар бар.Қашықтықтан оқыту кезінде қысқартылып алынған тапсырмалар.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
09 Қараша 2020
1011
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қазақ әдебиеті, І тоқсан 27-сабақ


Cабақ

Қазақ әдебиеті

Сабақтың тақырыбы

Жырдың көркемдік ерекшелігі

Оқу мақсаты

8.1.2.1 әдеби шығарманың идеясы мен пафосын ұлттық мүдде тұрғысынан ашу;

Сабақ мақсаттары

Оқушылардың барлығы орындай алады:

Толғаудың мазмұнын түсінеді.

Шығармаға талдау жүргізе алады,идеясын түсінеді.:

Шығарманың идеясы мен пафосын ұлттық мүдде тұрғысынан талдап,дәлелдер келтіреді, өмірмен байланыстырып, креативті ой айта алады,шығармашылықпен жұмыс жүргізеді.



Тілдік құзіреттілік

Толғау, идея, пафос, ұлттық мүдде.

Құндылықтар

Құндылықтар:

- патриотизм

- отансүйгіштік

- өз халқы үшін мақтаныш

- ұлттық сана – сезім

Алдыңғы білім

Шалкиіз жыраудың «Би Темірге бірінші толғауы».

Жоспар


Жоспарланған уақыт есебі

Жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Критерийі

Толғаудың идеясы мен пафосын ұлттық мүдде тұрғысынан талдайды

Басы


1-тапсырма «Неге? неге? неге?»


1. _____ _____ ___ Неге?


2 ._____ _____ ___ Неге?


3.____ _____ ___ Неге?


«Неге? Неге? Неге?» әдісі арқылы алдыңғы білімді еске түсіру.

Жаңа білім


Мағынаны тану


1-«Болжау» стратегиясы арқылы «мүдде», «пафос», «құндылық» сөздерінің мағынасын ашу

«мүдде»

«пафос»

«құндылық»


«Болжау» стратегиясы

Не болады?

Шын мәнінде не болды?




Дескриптор:

  • Берілген сөздердің мағынасын болжайды.

  • Берілген ресурспен өз болжамын салыстырады.

Ресурс таратылып беріліп, өздерінің жазған болжамдарын салыстырады.

Ортасы

1. «Үзінді,үзінді жайлы пікір» кестесі

Үзінді

Үзінді жайлы пікір








2. Шығарманың пафосын ұлттық мүдде тұрғысынан талдау.

Р/c

Пафос

Ұлттық мүдде

Менің пікірім














3. Шалкиіз жырауға толғаудан алған әсерімен бөлісіп, хат жазу.

РАФТ әдісі арқылы

Р-рөл

А-аудитория

Ф- формасы

Т- тақырып

Дескриптор:

  • Шығарманың идеясын түсінеді.

  • Шығарманың пафосын ұлттық мүдде тұрғысынан талдайды.

  • Толғаудан алған әсерімен бөлісіп хат жазады.

«Әлемді шарлау» әдісі арқылы түсіндіріледі
















«Рафт» әдісі арқылы

Соңы

4-минут

Кері байланыс: «Бес саусақ» әдісі


«Бес саусақ» әдісі арқылы




Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!