Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
Жырдың көркемдік ерекшелігі
Материал туралы қысқаша түсінік
Қазақ әдебиетінен Шалкиіз жыраудың Би темірге бірінші толғауы туралы тақырыбы бойынша 8 сынып оқушыларына арналған тапсырмалар бар.Қашықтықтан оқыту кезінде қысқартылып алынған тапсырмалар.
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Қазақ әдебиеті, І тоқсан
27-сабақ
Cабақ
Қазақ
әдебиеті
Сабақтың
тақырыбы
Жырдың көркемдік
ерекшелігі
Оқу
мақсаты
8.1.2.1 әдеби шығарманың
идеясы мен пафосынұлттық мүдде тұрғысынан
ашу;
Сабақ
мақсаттары
Оқушылардың
барлығы орындай алады:
Толғаудың мазмұнын
түсінеді.
Шығармаға талдау
жүргізе алады,идеясын түсінеді.:
Шығарманың идеясы мен пафосын
ұлттық мүдде тұрғысынан талдап,дәлелдер келтіреді, өмірмен
байланыстырып, креативті ой айта алады,шығармашылықпен жұмыс
жүргізеді.
Тілдік
құзіреттілік
Толғау, идея, пафос, ұлттық
мүдде.
Құндылықтар
Құндылықтар:
-
патриотизм
-
отансүйгіштік
- өз халқы үшін
мақтаныш
-
ұлттық сана – сезім
Алдыңғы
білім
Шалкиіз жыраудың «Би Темірге
бірінші толғауы».
Жоспар
Жоспарланған уақыт
есебі
Жоспарланған жаттығу
түрлері
Ресурстар
Критерийі
Толғаудың идеясы мен пафосын
ұлттық мүдде тұрғысынан
талдайды
Басы
1-тапсырма «Неге? неге?
неге?»
1. _____ _____ ___
Неге?
2 ._____ _____ ___
Неге?
3.____ _____ ___
Неге?
«Неге? Неге? Неге?» әдісі
арқылы алдыңғы білімді еске
түсіру.
Жаңа
білім
Мағынаны
тану
1-«Болжау» стратегиясы
арқылы «мүдде», «пафос», «құндылық» сөздерінің мағынасын
ашу
«мүдде»
«пафос»
«құндылық»
«Болжау»
стратегиясы
Не
болады?
Шын мәнінде не
болды?
Дескриптор:
Берілген сөздердің мағынасын
болжайды.
Берілген ресурспен өз болжамын
салыстырады.
Ресурс таратылып
беріліп, өздерінің жазған болжамдарын
салыстырады.
Ортасы
1. «Үзінді,үзінді
жайлы пікір» кестесі
Үзінді
Үзінді жайлы
пікір
2. Шығарманың
пафосын ұлттық мүдде тұрғысынан
талдау.
Р/c
Пафос
Ұлттық
мүдде
Менің
пікірім
3. Шалкиіз
жырауға толғаудан алған әсерімен бөлісіп, хат
жазу.
РАФТ әдісі
арқылы
Р-рөл
А-аудитория
Ф-
формасы
Т-
тақырып
Дескриптор:
Шығарманың идеясын
түсінеді.
Шығарманың пафосын ұлттық
мүдде тұрғысынан талдайды.
Толғаудан алған әсерімен
бөлісіп хат жазады.
«Әлемді шарлау»
әдісі арқылы түсіндіріледі
«Рафт» әдісі
арқылы
Соңы
4-минут
Кері байланыс: «Бес
саусақ» әдісі
«Бес саусақ» әдісі
арқылы
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз