Материалдар / Жуынамын күнбе күн .Мәтін :К. Чуковский Кірқоймас
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Жуынамын күнбе күн .Мәтін :К. Чуковский Кірқоймас

Материал туралы қысқаша түсінік
Ұстаздарға
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
16 Қаңтар 2020
1340
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Пәні:әдебиеттік оқу

Мектеп:

Күні:23.01.2019 ж

Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып:2«Б»

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Бөлім:

Дені саудың – жаны сау

Сабақтың тақырыбы:

Жуынамын күнбе күн .Мәтін :К. Чуковский Кірқоймас

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

2.3.1.1 - мұғалім көмегімен оқылған шығарманы бөліктерге бөліп, жоспар құру; 2.2.1.2 - шығарманы іштей оқып, ондағы қажетті ақпараттарды белгілеп оқу

Сабақ мақсаттары

Барлықоқушылар:

Мәтінді оқиды, түсінеді, бағалауға қатысады;

Оқушылардың басым бөлігі:

Тақырыпты болжайды, нақыл сөзді табады;

Кейбір оқушылар:

Қосымша дерек көздеріне сүйеніп әңгімелейді;

Бағалау критерийлері

1. Оқылған шығарманы бөліктерге бөліп, жоспар құруды үйренеді;

2.Шығарманы іштей оқып, ондағы қажетті ақпараттарды белгілеп оқуды біледі;


Тазалық-чистота-

Түйінді сөздер мен сөз тіркестері:

Тірек сөздердің айтылуын ,есте сақтау дағдысын қалыптастыру; тірек сөздерді сабақ барысында қайталату.

Талқылауға арналған сұрақтар: Не себепті......деп ойлайсыз
1.
Балалар ұйықтағанды жақсы көресіңдер ме?
2.
Неше сағат ұйықтайсыңдар?
3. Ұйқыдан сендерді кім оятады?

4.
Ұйқышы деп қандай адамды айтамыз?

Алдыңғы оқу

Салақтық

Ишара

Жасыл-түсіндім; қызыл-сыныптасымның көмегімен түсіндім;
сары-көмек қажет түсінбедім;

Жоспар

Жоспарланған уақыт есебі
Басы


Жоспарланған жаттығу түрлері (төмендегі жазбаларды сіз жоспарлаған жаттығу түрлерімен Ауыстырыңыз
«Шаттық шеңбер»
Балалар бір-бірімен амандасып, танысады, жылы тілек тілейді.
Балаларды бейджиктеріндегі суреттің ретімен үш топқа бөлемін.
1- тапсырма: ҰЖ «Жұмбақты шеш»

Дескриптор:
1. Жұмбақты іштей , түсініп оқиды;

2.Жұмбақтың шешуін табады;

3. Бір-бірін тыңдап, толықтырады
Кері байланыс: «Житондар»
ҚБ « Жұлдызшалар»

Ресурстар

Сары ,қызыл,
жасыл , житондар






Ортасы









2- тапсырма: ӨЖ «Түсініп оқы»
Дескриптор:

1. Өлеңді дауыстап, түсініп оқиды;
2. Өлеңді аражігін ашып көрсетеді;

3. Берілген сұрақтарға жауап береді;

Кері байланыс: «житондар»
ҚБ «жұлдызшалар»

Сергіту сәті

3-тапсырма: «Сұрақ-жауап» ЖЖ
Дескриптор:

1. Жұптасып бір-біріне берілген сұрақтарды қояды;

2. Бірін-бірі тыңдап, толықтырады;

3. Мәтіндегі негізгі ойды анықтайды;

4. бір-біріне жауап береді, толықтырады;
Кері байланыс: «житондар»
ҚБ «жұлдызшалар»

4-тапсырма:« Анықта» ҰЖ

1. Өлеңдегі негізгі ойды табады;

2. Білетін мағлұмат бойынша айтады;

3. Әр топ өз ойларын ортаға жариялайды;

4.Бір-бірін тыңдап бағалайды;

Кері байланыс: «житондар»
ҚБ «жұлдызшалар»

5-тапсырма: «Ойлан» ТЖ

1.Жеке бас гигиеанасын сақтаудың ережесін дәптерлеріне жазады;

2. Берілген заттардың әр адамның жеке гигеанасында алатын орны туралы әңгімелейді;

3.Бір-бірін тыңдап, толықтырады бағалайды;

Кері байланыс: «житондар»
ҚБ «жұлдызшалар»






















іс-қимылмен көрсетеді.

Сабақтың соңы

Үй тапсырмасы: 14-16 бет оқу

Кері байланыс: «Білім ағашы»

Білім ағашы парақ

шасы стикер

Қосымша мәліметтер

Саралау-оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз?

Қабілетті оқушыға тапсырманы

қалай түрлендіресіз? Қабілетті оқушыға қосымша карточкалар беремін.

Барлық оқушылар орындай алады:

Оқушылардың көпшілігі орындай алады:

Кейбір оқушылар орындай алады:

Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз? Жұптық, топтық, өздік жұмыста жұлдызша,житондар арқылы бағалаймын. Мадақтау, марапаттау арқылы бағалауды жүзеге асырамын.

Пəнаралық байланыс

Қауіпсіздік жəне еңбектіқорғау ережелері

Құндылықтармен байланыс (тәрбие элементі)

Ауызбіршілікке, ұқыптылыққа тәрбиелеу.

Рефлексия

Сабақтың мақсаты мен оқу мақсаттары орындалды ма? Бүгін оқушылар не үйренді?

Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті?

Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма ? (тапсырмалар сәйкес болды ма?)

Уақытты қалай пайдаландым?

Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және неге?

Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Сол жақта берілген сұрақтарға жауап беріңіз.







Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!