Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
календарный план
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Күнтізбелік-тақырыптық жоспар
Химия пәні 7 сыныбы
Барлығы:35 сағат, аптасына: 1 сағат
р/с |
Сабақ |
Бөлім/Ауыспалы |
Сабақтың тақырыбы |
Оқу мақсаты |
Cағат саны |
Мерзімі |
ескерту |
|
|
|
1-тоқсан |
|
|
||||
1 |
1 |
Химия пәніне кіріспе. Таза заттар және қоспалар |
Химия пәніне кіріспе. №1 практикалық жұмыс «Қауіпсіздік техникасының ережелерімен және зертханалық құрал-жабдықтармен танысу» |
7.1.1.1 -химия ғылымының нені оқытатынын білу 7.1.1.2 -химиялық лабораторияда және кабинетте жұмыс жүргізу кезіндегі қауіпсіздік техникасының ережелерін білу және түсіну |
1 |
04.09 |
|
|
2 |
2 |
Элемент, қоспа және қосылыс. №1 зертханалық тәжірибе «Заттар қоспалары мен олардың қосылыстарын салыстыру» |
7.4.1.1 -элементті (жай зат) бірдей атомдардың жиынтығы ретінде түсіну 7.4.1.2 -таза заттар атомдардың немесе молекулалардың бір түрінен түзілетінін білу; 7.4.1.3 -элемент (жай зат), қоспа және қосылыс түсініктерін ажырата алу 7.4.1.4 -қосылыстардың және элементтердің физикалық қасиеттері туралы алған білімдерін қоспа құрамындағы таныс емес заттарды ажыратуға қолдана алу |
1 |
11.09 |
|
||
3 |
3 |
Қоспаларды бөлу әдістері. №2 зертханалық тәжірибе «Ластанған ас тұзын тазарту» БЖБ №1 |
7.4.1.5 -қоспалардың түрлерін және оларды бөлу әдістерін білу 7.4.1.6 -қоспаны бөлуге негізделген тәжірибені жоспарлау және өткізу |
1 |
18.09 |
|
||
4 |
4 |
Заттардың агрегаттық күйінің өзгеруі
|
Физикалық және химиялық құбылыстар. №3 зертханалық тәжірибе «Химиялық реакциялардың белгілері» |
7.1.1.3 -физикалық және химиялық құбылыстарды ажырату |
1 |
25.09 |
|
|
5 |
5 |
Заттардың агрегаттық күйлері |
7.1.1.4 заттардың әртүрлі агрегаттық күйлерін білу және бөлшектердің кинетикалық теориясы тұрғысынан қатты, сұйық, газ тәріздес заттардың құрылымын түсіндіру |
1 |
02.10 |
|
||
6 |
6 |
Салқындау үдерісі № 4 зертханалық тәжірибе «Салқындау үдерісін зерттеу» |
7.1.1.5 -салқындау үдерісін зерделеу, салқындау қисығын салу және оны талдау, бөлшектердің кинетикалық теориясына сай, өз бақылауларын түсіндіру |
1 |
09.10 |
|
||
7 |
7 |
Қыздыру үдерісі№5 зертханалық тәжірибе «Судың қайнау үдерісін зерттеу» БЖБ №2 |
7.1.1.6 -судың қайнау үдерісін зерделеу, қыздыру қисығын салу және оны талдау, бөлшектердің кинетикалық теориясын пайдалана отырып, өз бақылауларын түсіндіру |
1 |
16.10 |
|
||
8 |
8 |
Қыздыру үдерісі |
7.1.1.6 -судың қайнау үдерісін зерделеу, қыздыру қисығын салу және оны талдау, бөлшектердің кинетикалық теориясын пайдалана отырып, өз бақылауларын түсіндіру |
1 |
23.10 |
|
||
|
|
2-тоқсан |
|
|
|
|
|
|
10 |
1 |
Атомдар. Молекулалар. Заттар |
Атомдар мен молекулалар |
7.1.2.1 -атомдар мен молекулалардың айырмашылығын білу |
1 |
06.11 |
|
|
11 |
2 |
Атомдар. Молекулалар. Заттар
Ауа. Жану реакциясы
|
Химиялық элементтер. |
7.1.2.2 -әрбір элементтің химиялық таңбамен белгіленетіндігін және белгілі атом түрі екенін білу 7.1.2.3 -элементтерді металдар мен бейметалдарға жіктеу |
1 |
13.11 |
|
|
12 |
3 |
Жай және күрделі заттар |
7.1.2.4 -заттарды құрамына қарай жай және күрделіге жіктеу |
1 |
20.11 |
|
||
13 |
4 |
Атомның құрамы мен құрылысы. Изотоптар
БЖБ №3 |
7.1.2.5 -протон, электрон, нейтронды және олардың атомдағы орналасу тәртібін, массасын зарядын білу 7.1.2.6 -алғашқы 20 элементтің атом құрылысы (p+, n0, e-) мен атом ядросының құрамын білу; 7.1.2.7 -изотоп түсінігін білу |
1 |
27.11 |
|
||
14 |
5 |
Ауа. Ауаның құрамы. |
7.3.1.1-ауа құрамын білу; 7.3.1.2 -заттардың жану кезінде ауаның құрамына кіретін оттектің жұмсалатындығын білу |
1
|
04.12 |
|
||
15 |
6 |
Ауа. Жану реакциясы
|
№6 зертханалық тәжірибе «Балауыз шамның жануы» |
7.3.1.3 -атмосфералық ауаны ластанудан қорғаудың маңызын түсіну |
1 |
11.12 |
|
|
16 |
7 |
Жану үдерісі |
7.3.1.4 -затты жағуға қажетті жағдайларды және жану реакциясының өнімдерін білу 7.3.1.5 -тез тұтанатын, жанғыш және жанбайтын заттарға мысалдар келтіру |
1 |
18.12 |
|
||
17 |
8 |
№ 2 практикалық жұмыс/ көрсетілім «Күкірттің, фосфордың, темірдің ауада және оттекте жануын салыстыру» БЖБ №4 |
7.3.1.6 -заттардың таза оттекте жақсырақ жанатындығын түсіну 7.3.1.7 -металдар мен бейметалдардың жануы кезінде оксидтер түзілетіндігін білу |
1 |
25.12 |
|
||
|
|
3-тоқсан |
|
|
|
|
|
|
18 |
1 |
Химиялық реакциялар |
Табиғи қышқылдар мен негіздер. Индикаторлар. №7 зертханалық тәжірибе «Ерітінділердің қышқылдық, сілтілік ортасын анықта |
7.3.4.1 -«қышқылдық» және «сабындылық» қасиеттер кейбір табиғи қышқылдар мен сілтілердің белгілері болуы мүмкін екендігін білу 7.3.4.2 -химиялық индикаторлар метилоранж, лакмус, фенолфталеинді және олардың әртүрлі ортадағы түстерінің өзгеруін білу |
1 |
08.01 |
|
|
19 |
2 |
Химиялық реакциялар Химиялық элементтердің периодтық кестесі |
№8 зертханалық тәжірибе«Хлорсутек қышқылының бейтараптану реакциясы» |
7.3.4.3 -рН шкаласы негізінде әмбебап индикаторды қолданып, сілтілер мен қышқылдарды анықтай алу 7.3.4.4 -«антацидтік заттарды» қолдану мысалында қышқылдардың бейтараптануын түсіну |
1 |
15.01 |
|
|
20 |
3 |
Сұйылтылған қышқылдардың металдармен әрекеттесуі. Сұйылтылған қышқылдардың карбонаттармен әрекеттесуі. №9 зертханалық тәжірибе «Мырыштың сұйылтылған тұз қышқылымен әрекеттесуі». |
7.2.2.1 -сұйылтылған қышқылдардың қолдану аяларын және олармен жұмыс жасау ережелерін атау |
1 |
22.01 |
|
||
21 |
4 |
№10 зертханалық тәжірибе «Сутекке сапалық реакция» БЖБ №5 |
7.2.2.2 -сұйылтылған қышқылдардың әртүрлі металдармен реакцияларын зерттеу және сутек газының сапалық реакциясын жүзеге асыру |
1 |
29.01 |
|
||
22 |
5 |
Сұйылтылған қышқылдардың карбонаттармен әрекеттесуі. № 3 практикалық жұмыс «Сұйылтылған қышқылдар мен карбонаттардың әрекеттесуі. Көмірқышқыл газына сапалық реакция» |
7.2.2.4 -кейбір карбонаттардың сұйылтылған қышқылдармен реакцияларын зерттеу жәнекөмірқышқыл газының сапалық реакциясын жүзеге асыру |
1 |
05.02 |
|
||
23 |
6 |
Химиялық элементтердің жіктелуі
|
7.2.1.1 -И. Дёберейнер, Дж. Ньюлендс, Д.И. Менделеевтің еңбектерінің мысалында элементтердің жіктелуін білу және салыстыру |
1 |
12.02 |
|
||
24 |
7 |
|
Периодтық кестенің құрылымы |
7.2.1.2 -периодтық кестенің құрылымын білу және сипаттау: топтар мен периодтар |
1 |
19.02 |
|
|
25 |
8 |
Салыстырмалы атомдық масса және қарапайым формула |
Салыстырмалы атомдық масса |
7.1.2.8 -Жердегі элементтердің басым бөлігі планеталардың қалыптасу кезінде пайда болған изотоптар қоспасы түрінде кездесетіндігін түсіну 7.1.2.9 -табиғи изотоптары бар химиялық элементтердің атомдық массалары бөлшек сан болатындығын түсіну 7.1.2.10 -салыстырмалы атомдық массаның анықтамасын білу |
1 |
26.02 |
|
|
26 |
9 |
Салыстырмалы атомдық масса және қарапайым формула |
Валенттілік.
|
7.1.2.11 -элементтердің атауларын, валенттілікті және олардың қосылыстардағы атомдық қатынастарын қолдана отырып, биэлементті химиялық қосылыстардың формулаларын дұрыс құра білу |
1 |
04.03 |
|
|
27 |
10 |
Химиялық формулалар. Бжб 6 |
7.1.2.12 -химиялық қосылыстың формуласы бойынша салыстырмалы молекулалық/ формулалық массасын есептеу |
1 |
11.03 |
|
||
28 |
11 |
Қосылыстардың формуласы бойынша салыстырмалы молекулалық массасын есептеу |
7.1.2.12 -химиялық қосылыстың формуласы бойынша салыстырмалы молекулалық/ формулалық массасын есептеу |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |