Сабақтың
басы
3 мин
3
минут
Сабақтың ортасы: 16
минут
2
минут
16
минут
Сабақтың
аяқталуы:
5
минут.
|
Ұйымдастыру
кезеңі:
Оқушылармен сәлемдеседі, сабаққа қатасуын
тексереді.
Оқушылардан өткен
тақырыпты «Сұрақ-жауап»
(әдісі) арқылы
пысықтайды.
-
1-10ға дейін тура және кері
санаймыз.
Сабақ мақсатымен
таныстыру.
Калькулятор(лат. calculator – есептеуіш) – шағын
есептеуіш құрылғы. Адамның араласуы арқылы цифрлар
мен командаларды қолдан енгізу жолымен қарапайым
арифметикалық амалдарды және кейбір
математикалық функцияларды есептеуге
арналған.Мұғалім калькулятор және шотты
пайдаланып оқушыларға есеп шығарып
көрсетеді.
Оқулықпен
жұмыс.
Мұғалім жұптарға бөліп жұмыс
жасатады. Калькуляторды қолдарында ұстай
отырып, есептерді шығарады,
барлығы бірге
талдайды.
16 бет
№51
17 бет
№55
Сергіту
сәті:
Оқушылар көздерін жұмады
және оларға әр турлі геометриялық фигуралар беріледі, қандай фигура
екенін тауып айту керек.
Оқулықпен
жұмыс. 42 бет
№43,44
Жаңа материал бойынша
білімдерін тексеру.
1.
Калькулятор, шот деген
не?
2.
Біз
калькулятор,
шоттарды қалай
қолданамыз?
«Смайлик» әдісін
пайдаланамын.
Өздеріне ұнаған смайликті
тақтаға жабыстырады.
|
Оқушылар мұғаліммен
амандасады.
Оқушылар мұғалімнің қойған сұрақтарына жауап
береді.
Шот, калькуляторды қолдарында ұстай
отырып, есептерді
шығарады.
Оқушылар көздерін жұмады
және оларға әр турлі геометриялық фигуралар беріледі, қандай фигура
екенің тауып айту керек.
Шот, калькуляторды қолдарында ұстай
отырып, есептерді
шығарады.
Оқушылар қойылған сұрақтарға
жауап береді.
Оқушылар өздеріне ұнаған
смайликті алып, тақтаға жабыстырады.
|
Тамаша!
Жарайсың!
Жақсы!
Тамаша!
Жарайсың!
Жақсы!
Тамаша!
Жарайсың!
Жақсы!
Тамаша!
Жарайсың!
Жақсы!
Тамаша!
Жарайсың!
Жақсы!
Тамаша!
Жарайсың!
Жақсы!
|
интерактивті тақта,
слайд.
Калькулятор, шот,
оқулық,
дәптерлері.
Оқулық, оқушы
дәптерлері
Оқулық: Арнайы мектептердің
(сыныптардың) зерде бұзылыстары бар 3- сынып оқушыларына арналған
оқулық / Р. А. Сүлейменова, И. Г. Елисеева
смайликтер
|