Ортаңғы тобындағы ұйымдастырылған оқу қызметінің
технологиялық картасы
Мерзімі: 24. 03. 2017 ж.
Білім беру саласы: «Шығармашылық»
Бөлімі: Аппликация
Тақырыбы: «Камзол мен тақияны әшекейлейміз»
Мақсаты: Қазақтың ұлттық киімдерінің атауларын ажыратуды үйрету.
Міндеттері:
Білімділік: Қайшымен және желіммен жұмыс істеу дағдыларын меңгерту және бекіту. Дамытушылық: Қазақтың өнеріне қызығушылығын тудыру, тілдерін дамыту.
Тәрбиелік: Саусақ бұлшық еттерінің қозғалысын жетілдіру. Отанға деген сүйіспеншілікке тәрбиелеу.
Үш тілдік компонент: Ою-өрнек – орнамент- Decorative pattern, ұлттық көйлек- национальное платье- national dress, тақия-тюбетейка- Skull-cap
Демонстрациялық материал: Қызғалдақ гүлі, үлгі
Үлестірмелі материал: Түрлі- түсті қағаз, желім, майлықтар, түрлі – түсті қағаздан қиылған камзол үлгісі, ою-өрнек.
|
Әрекет кезең- дері |
Тәрбиешінің әрекеті |
Балалардың әрекеті |
|
Мотивациялық- қозғаушылық |
Шаттық шеңбері: Отбасының гүліміз, Көңілді өтер күніміз. «Қайырлы таң!» деп айтамыз, Бір болып, кеште қайтамыз Қонаққа әдемі қазақ қыздарының ұлттық киімін киіп қуыршақ Айдана келеді. |
Үстелді жартылай шеңбер жасап отырады. Бір- бірімен амандасады. Амандасады. Назар аударып қарайды. |
|
Ұйымдастыру– іздестіру |
Әңгімелесу: Қазақтың қандай ұлттық киімдерін білесіңдер?
-Ал, осы киімдерді әдемілеуде қандай ою – өрнектерді қолдануға болады? -Айдананың үстіндегі көйлегі қандай?
-Тақияны кімдер
киген? |
-Мыналар жатады: ерлер киімі: тон, шапан, тымақ, бөрік, тақия, ерлер желеткесі, комзолдары, шалбар, етіктері т.б. түрлері өте көп. Әйелдер киімі: көйлек, жаулық, бешпет, камзол, бас киімінің алуан түрлері, бөрік, тақия, сәукеле т.б. Мысалы: желет, камзол, шапан, тақияны әшекейлеу. Мүйіз тектес ою- өрнектер: мүйіз, қошқармүйіз, т.б. ою – өрнектер қолданылады. -Әдемі көйлек. -Камзол.
-Әдемі ою – өрнекпен жиектелген. -Аталарымыз тақия киген |
|
|
Аталарға әдемі тақияны сыйға тартуды ұсынады. Тақияның пішіні, көлемі, түр – түстері де әртүрлі болатынын түсіндіреді. Тақия – шағын сәтен, шұға, барқыт тәрізді маталардан тігіледі. Ол зерлі, үкілі, оқалы, сырма, шошақ төбе, тікше, қатипа тәрізді бірнеше түрге бөлінеді. Дидактикалық ойын: «Камзолды әшекейлеу» Әдемі ою-өрнектерінің суреттерін көрсете отырып, камзолды әшекейлеуді ұсынады. Осы камзолды қызғалдақ гүлімен әшекейлеуді көрсетеді, желіммен ұқыпты жұмыс жасауларын қадағалайды. Сергіту сәті: Ал, балалар тұрайық, Ою-өрнек сызайық. Құс қанаты, қошқар мүйіз, Ирек су, гүл шоғыры. Ою-өрнек әлемі, Қылқаламды алайық, Сызып өрнек салайық. Қамзолға ою – өрнекті жапсыру реттілігі 1. Қамзолдың суретін қарайды. 2.Тақияның бейнесін көрсетеді. 3. Ою – өрнектерді өз қалаулары бойынша таңдап алып, қамзол мен тақияға орналастырады. 4.Әдемілеп ою-өрнектерді қамзолға және тақияға жапсырады.жапсырады. Дидактикалық ойын: «Кім не киеді?» Балалардың алдарында әртүрлі киімдер жатыр. Әр бір балаға қуыршақтар таратылады (қыз бала, ұл бала). Ою -
өрнек. |
Тыңдайтындарын, жақсы көретіндерін айтады..
Мұқият тыңдайды. Қызғалдақ гүлін желіммен ұқыпты жапсырады. Қызғалдақ гүлін желіммен ұқыпты жапсырады. Қимылдарды көрсетіп, қайталайды. Мұқият тыңдайды. Киімдерді алып, қуыршақтарды киендіреді. Өлең жолдарын қайталайды. |
|
|
Дидактикалық ойын:"Тақияны тап"
Шарты: балаларға осы суреттегі
баскиімдердің ішінен тақияның суретін тауып салуды,оның шетін
өрнектермен әшекейлеуді; жақсы шыққан суреттерді көрмеге қоюды
ұсынады.Тақияны қандай қандай ою-өрнектермен әшекейлеуге болатынын
атап өтеді. |
Ойынға белсене қатысады. |
|
Рефлексивті– түзетушілік |
Қорытынды: Жасаған жұмыстарынан көрме ұйымдастыруды ұсынады. Айдана қуыршақ мақтап-мадақтайды. Қоштасады. Жүректен жүрекке: Атамнан басталар, Әжеммен қосталар. Отбасым мыналар: Ең жақын адамдар- Әкем мен анам бар. Бiр туған ағам бар. Бiр туған апам бар… Бәрiн жақсы көремiн, Еркелеймiн еремiн.
|
Камзолды кім, қалай әдемі жапсырғанын айтады. Қоштасады. Барлығы бірге айтады. |
Күтілетін нәтиже:
Білу керек: Қазақ қыздарының ұлттық киімдерінің түрлерін, атауларын.
Болу керек: Ою-өрнек, киімдер туралы түсініктері, есте сақтаулары.
Істей білу керек: Желімді дұрыс пайдаланып, жұмысты ұқыпты жасауға.
Тәрбиеші: Шулембаева. К.Қ.
Тексерілді: ______________
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
«Камзол мен тақияны әшекейлейміз»
«Камзол мен тақияны әшекейлейміз»
Ортаңғы тобындағы ұйымдастырылған оқу қызметінің
технологиялық картасы
Мерзімі: 24. 03. 2017 ж.
Білім беру саласы: «Шығармашылық»
Бөлімі: Аппликация
Тақырыбы: «Камзол мен тақияны әшекейлейміз»
Мақсаты: Қазақтың ұлттық киімдерінің атауларын ажыратуды үйрету.
Міндеттері:
Білімділік: Қайшымен және желіммен жұмыс істеу дағдыларын меңгерту және бекіту. Дамытушылық: Қазақтың өнеріне қызығушылығын тудыру, тілдерін дамыту.
Тәрбиелік: Саусақ бұлшық еттерінің қозғалысын жетілдіру. Отанға деген сүйіспеншілікке тәрбиелеу.
Үш тілдік компонент: Ою-өрнек – орнамент- Decorative pattern, ұлттық көйлек- национальное платье- national dress, тақия-тюбетейка- Skull-cap
Демонстрациялық материал: Қызғалдақ гүлі, үлгі
Үлестірмелі материал: Түрлі- түсті қағаз, желім, майлықтар, түрлі – түсті қағаздан қиылған камзол үлгісі, ою-өрнек.
|
Әрекет кезең- дері |
Тәрбиешінің әрекеті |
Балалардың әрекеті |
|
Мотивациялық- қозғаушылық |
Шаттық шеңбері: Отбасының гүліміз, Көңілді өтер күніміз. «Қайырлы таң!» деп айтамыз, Бір болып, кеште қайтамыз Қонаққа әдемі қазақ қыздарының ұлттық киімін киіп қуыршақ Айдана келеді. |
Үстелді жартылай шеңбер жасап отырады. Бір- бірімен амандасады. Амандасады. Назар аударып қарайды. |
|
Ұйымдастыру– іздестіру |
Әңгімелесу: Қазақтың қандай ұлттық киімдерін білесіңдер?
-Ал, осы киімдерді әдемілеуде қандай ою – өрнектерді қолдануға болады? -Айдананың үстіндегі көйлегі қандай?
-Тақияны кімдер
киген? |
-Мыналар жатады: ерлер киімі: тон, шапан, тымақ, бөрік, тақия, ерлер желеткесі, комзолдары, шалбар, етіктері т.б. түрлері өте көп. Әйелдер киімі: көйлек, жаулық, бешпет, камзол, бас киімінің алуан түрлері, бөрік, тақия, сәукеле т.б. Мысалы: желет, камзол, шапан, тақияны әшекейлеу. Мүйіз тектес ою- өрнектер: мүйіз, қошқармүйіз, т.б. ою – өрнектер қолданылады. -Әдемі көйлек. -Камзол.
-Әдемі ою – өрнекпен жиектелген. -Аталарымыз тақия киген |
|
|
Аталарға әдемі тақияны сыйға тартуды ұсынады. Тақияның пішіні, көлемі, түр – түстері де әртүрлі болатынын түсіндіреді. Тақия – шағын сәтен, шұға, барқыт тәрізді маталардан тігіледі. Ол зерлі, үкілі, оқалы, сырма, шошақ төбе, тікше, қатипа тәрізді бірнеше түрге бөлінеді. Дидактикалық ойын: «Камзолды әшекейлеу» Әдемі ою-өрнектерінің суреттерін көрсете отырып, камзолды әшекейлеуді ұсынады. Осы камзолды қызғалдақ гүлімен әшекейлеуді көрсетеді, желіммен ұқыпты жұмыс жасауларын қадағалайды. Сергіту сәті: Ал, балалар тұрайық, Ою-өрнек сызайық. Құс қанаты, қошқар мүйіз, Ирек су, гүл шоғыры. Ою-өрнек әлемі, Қылқаламды алайық, Сызып өрнек салайық. Қамзолға ою – өрнекті жапсыру реттілігі 1. Қамзолдың суретін қарайды. 2.Тақияның бейнесін көрсетеді. 3. Ою – өрнектерді өз қалаулары бойынша таңдап алып, қамзол мен тақияға орналастырады. 4.Әдемілеп ою-өрнектерді қамзолға және тақияға жапсырады.жапсырады. Дидактикалық ойын: «Кім не киеді?» Балалардың алдарында әртүрлі киімдер жатыр. Әр бір балаға қуыршақтар таратылады (қыз бала, ұл бала). Ою -
өрнек. |
Тыңдайтындарын, жақсы көретіндерін айтады..
Мұқият тыңдайды. Қызғалдақ гүлін желіммен ұқыпты жапсырады. Қызғалдақ гүлін желіммен ұқыпты жапсырады. Қимылдарды көрсетіп, қайталайды. Мұқият тыңдайды. Киімдерді алып, қуыршақтарды киендіреді. Өлең жолдарын қайталайды. |
|
|
Дидактикалық ойын:"Тақияны тап"
Шарты: балаларға осы суреттегі
баскиімдердің ішінен тақияның суретін тауып салуды,оның шетін
өрнектермен әшекейлеуді; жақсы шыққан суреттерді көрмеге қоюды
ұсынады.Тақияны қандай қандай ою-өрнектермен әшекейлеуге болатынын
атап өтеді. |
Ойынға белсене қатысады. |
|
Рефлексивті– түзетушілік |
Қорытынды: Жасаған жұмыстарынан көрме ұйымдастыруды ұсынады. Айдана қуыршақ мақтап-мадақтайды. Қоштасады. Жүректен жүрекке: Атамнан басталар, Әжеммен қосталар. Отбасым мыналар: Ең жақын адамдар- Әкем мен анам бар. Бiр туған ағам бар. Бiр туған апам бар… Бәрiн жақсы көремiн, Еркелеймiн еремiн.
|
Камзолды кім, қалай әдемі жапсырғанын айтады. Қоштасады. Барлығы бірге айтады. |
Күтілетін нәтиже:
Білу керек: Қазақ қыздарының ұлттық киімдерінің түрлерін, атауларын.
Болу керек: Ою-өрнек, киімдер туралы түсініктері, есте сақтаулары.
Істей білу керек: Желімді дұрыс пайдаланып, жұмысты ұқыпты жасауға.
Тәрбиеші: Шулембаева. К.Қ.
Тексерілді: ______________
шағым қалдыра аласыз













