Кіріспе
|
|
Адамның өмір сүруіне
қажеттінің барлығы еңбекпен келеді.
Адамның адам болуында еңбек
шешуші роль атқарған. Адамзат еңбекті, еңбектің құралдарын
жетілдіре отырып, өзі де жетіліп кемелдене берген. Сондықтан
қоғамның даму тарихын еңбек пен еңбек құралдарының өзгеру, жетілу
тарихы деуге де болады. Тіршілік жағдайының қиындауы еңбекті
күрделендірді. Еңбектің арқасында табиғат заттарын еңбек құралы
етіп, отты сөндірмей пайдаланды, топтасып аң
аулады, бір-біріне көмектесті.Ф. Энгельс айтқандай «Адамды адам
еткен- еңбек». Демек Адамның еңбегі- саналы еңбек.
Сонымен тіршілік үшін ауадай қажет, онсыз бір күн де өмір
сүруге болмайды. Заттың бәрін адам баласы өз қолы, өз еңбегімен
жасайды. Адам өз қолымен жасайтын еңбегі әрі сарқылмас жігерімен
құдіретті. Еңбектің арқасында адам жетіліп дами
бермек. Еңбек адамның денесін шынықтырып, мінез-құлқын
қалыптастырады. Еңбек ету адам баласынан тапсырылған іске деген
табандылық пен ынта-жігерді, құндылықты, тындырымдылық пен
жауапкершілікті талап етеді. Адам ерінбей еңбек
ету арқылы қуанышқа, шаттыққа бөленеді. Еңбексүйгіштік, еңбекқорлық
және еңбекті бағалай білген адам өмірде құрметке
бөленеді. Топқа
бөлу
|
-өзіндік пікірлерін
мысалдармен білдіреді.
|
Тұсаукесер
|
|
Еңбек және Әмірші
флипчарт қорғау

Еңбектің пайдасы – тәрбиелейді, жігерлендіреді, күш
береді, қуантады, бақытты етеді, өмір сүруге үйретеді, үнемшіл
болуға үйретеді, ширатады, шынықтырады.
Өмір еңбексіз ештеңе
бермейді. Яғни бүгінгі сынып сағатымыздың тақырыбы «Әлемнің
әміршісі - еңбек.»
-
100 жаңа есім.
(Карина)
-
Барлық байлық еңбекпен келеді.
Ауылымызда тек өзінің маңдай терімен отбасын асырап отырған ер
адамдар бар.Еңбексіз бос жүру адамды моральдық жағынан
құлдыраушылыққа, жұрт еңбегінің есебінен күн көруге әкеліп
соғады.Еңбек етпесең не қорлыққа, не ұрлыққа барасың.Еңбек қана
адамның жанын жарастыққа, ризалық сезіміне бөлеп бақытты
етеді.Еңбек етсең ешкімге тәуелді болмайсың. Атың да, атағыңды да
шығаратын -Еңбек . Ауылдың Еңбек
ардагері
-
Еңбек кодексі
(Гүлдана)
-
Жолдау
(Маржан)
-
Елбасы еңбек жолы
(Еркежан)
-
Еңбекке 20 қадам
(Нургүл)
|
-Тақырыпқа қызығушылығы
артады.
-Өздері ұстанымдарын
түсіндіреді.
-Өзіндік пікірлерін білдіру арқылы адами құндылықтарды
көрсетеді.
|
Негізгі
бөлім
|
|
Видеоролик. «Әркім өз
игілігіне еңбек етсін, сонда мемлекеттіңде игілігі артады» деп
Елбасымыз айтқандай.Енді оқушылар өз отбасындағы мамандықтар мен
өзінің болашақ мамандығын ортаға салсын.
Маржан « Менің
отбасымдағы мамандықтан тәжірибе»
Гүлдана «Менің болашақ
мамандығым – ауылымның болашағы»
«Адам өз өмірінде екі нәрсені таңдауда қателеспеуі керек:
біреуі – жар таңдау, екіншісі – мамандық таңдау» деп М.Мақатаев
атамыз айтқандай, мамандық таңдау – жасөспірім кездегі адам
өміріндегі ең маңызды шешімдердің
бірі.
Сергіту
сәті
Профессия- латын сөзінен шыққан
, “professio”- анықталған іс, мамандық дегенді
білдіреді. Мамандық- қарапайым өмір сүру көзі болып табылатын және қандай
да бір дайындықты, жауапкершілікті талап ететін еңбек қызметінің
маңызды бөлігі. Мамандық
таңдау- өте жауапкершілікті және маңызды іс. Мамандық таңдауда әр
адам өзінің қызығушылығына, қабілетіне, бейімділігіне, қалауына
сүйену керек. Сондай- ақ өз мамандығының 10-20 жылға дейін өз
сұранысын жоғалтпауына көңіл бөледі. Бұл мамандықтарға деген
бірқалыпты тұрақты сұраныс деп
аталады. Өзінің сұранысын, қызығушылығын жоймаған кең тараған
мамандықтарға дәрігер, мұғалім және құрылысшы мамандықтарын атап
өтуге болады. Ал, өзекті мамандықтар қатарына жоғары технология,
байланыс, коммуникация, әлеуметтік орта, экономиканы басқару
мамандықтары және еңбек сұранысына қажетті жаңа мамандықтары
жатады. Қоғамның дамуында мамандық иелерінен жоғары кәсіби
біліктілікті, коммуникативтік қабілетті, еңбек етуге деген
сүйіспеншілікті, қызығушылықты, өз мамандығы бойынша біліктілігін
арттыруға даяр болатын мамандық иесін талап
етеді.
Оқушылардың мектептегі және қоғамдық пайдалы іс- әрекеті
оның кейін әлеуметтенуіне үлкен әсерін тигізеді. Мамандық
таңдауына, рухани құндылықтарға ие болуына, әр түрлі адамдармен
араласуға, мінезінің қалыптасуына әсер
етеді.
Мамандық
слайд.
|
-өзара мәлімет алмасады
-топтық тапсырманы
қорғайды
|
Қорытынды
|
|
. Енді оқушыларымыз
мамандық түрлері туралы қаншалықты білетінін тексеру үшін «Ең,
нағыз..» деп аталатын ойын ойнап көрейік. Қазір сендерге
мамандықтардың кейбір ерекше мінездемелері ұсынылатын болады, ал
сендер берілген мінездемеге барынша сәйкес келеді деген
мамандықтарды атауыңыз керек.
Ең
ақшасы көпмамандық
Ең жасыл
мамандық
Ең тәтті мамандық
Ең жауапты мамандық
Ең
салмақты мамандық
Ең
қарым-қатынасы күшті мамандық
Рефлексия:
«Бүгін келген қонақтарға
сұрақтар береміз»
1.Өз мамандығының шебері болу үшін адам өзін-өзі қалай
дайындау керек деп есептейсіз?
2. Өзіңізді еңбекқормын деп санайсыз
ба? Еңбекқорлық адамды қандай қасиеттерге
баулиды?
3. «Адал еңбек» деген ұғым нені
білдіреді?
4. «Еңбектің жемісі» дегеніміз
не?
5. Адамның бойында қандай қасиеттер
болғанда жетістіктерге жетуге болады?
6.
Қандай мамандық таңдауға кеңес берер едіңіз?
7. Осы мамандықты таңдауыңызға не себеп
болды?
8 .Сіздіңше мамандықты дұрыс таңдау дегеніміз не деп
ойлайсыз? 9.Ұстаз болу сіздің бала күнгі арманыңыз ба
еді? 10. Бүгінгі таңда жастардың көбі ұстаз
болуды қаламайды, керісінше заңгер, банкир,
экономист т.б мамандықтарды құрметпен бағалайды. Мұның себебі
неде деп ойлайсыз?
|
-өзіндік ойларын ортаға
салады.
|