Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Карбон қышқылдарының
химиялық қасиеттерін реакция теңдеулерін құрастыру арқылы
сипаттайды
Тақырыпқа сай
есептерді шығару жолдарын көрсете алады және олардың химиялық
қасиеттерін қолданылу аясымен
байланыстырады
Ойлау дағдыларының
деңгейі
Қолдану
Сабақтың
барысы:
Сабақ
кезеңі/Уақыты
Педагогтің
іс-әрекеті
Оқушының
іс-әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың
басы
6
мин.
(Ұ). Ұйымдастыру
кезеңі:
Оқушырмен сәлемдесу,
оқушыларды түгендеу.
Психологиялық
жағымды климат тудыру және өткен сабақтағы үй тапсырмасын еске алу
үшін: LearningApp платформасында арқылы жеке тапсырма орындауды
ұсынады
Оқыту
түрі:Жеке
жұмыс
Оқыту
әдіс-тәсіл:Кім
жылдам
Дағды:Шешім қабылдау,шешімін
ұсыну
Сәлемдеседі
Оқушылар өткен
сабақтағы алған біліміне сүйене отырып тапсырмаларды
орындайды
Оқушыларға
оқулықтағы мәтінді оқуға береді және Борт журналы әдісімен мәтінді
оқи отырып, білетін немесе білмейтін, жаңа ақпарат және
таңғалдырған ақпаратты түртіп
жазады.
«Борт журналы» -
тақырыпты оқып үйренуде өз ойларын жазуға үйретудің әртүрлі
әдіс-тәсілдерін қамтитын жалпылама атауы. «Борт журналы» қарапайым
түрде мәтінді оқу алдында және оқу материалымен танысқан соң
қолданылады. Оқушылар келесі сұрақтарға жауап
жазады:
Карбон қышқылдарында қандай
химиялық қасиеттері бар?
Олардың минералды қышқылдармен
айырмашылығы неде?
Мұғалім оқушылардың
толық түсінбеген тақырыптарын түсіндіріп береді және қосымша
материялдар көрсетеді
Оқушылар оқулықтағы
мәтінді оқи отырып келесі кестені
толтырады
Берілген тақырып
бойынша маған не белгілі? Мен не
білемін?
Мәтіннен қандай
жаңалық туралы білдім?
Оқушылар мәтінді
оқып болған соң сұрақтарға жауап
береді
Дағды:есте сақтау, ақпараттарды
өңдеу және жүйелеу
«Көршіңмен бөліс»
әдісімен оқушылар мәтіннен меңгерген мәліметтермен пікір алмасады.
Оқушылар бір-бірінен меңгерген жаңа ақпараттар туралы пікір
алмасады.
Презентация
Жұмыс
дәптерлері
7мин.
Оқыту
түрі:Жұптық
жұмыс
Оқыту әдіс-тәсіл:
«Ойлан, жұптас,
бөліс!»
Дағды:Алған білімді қолдану, ғылыми
ойлау, қарым-қатынас
№1
тапсырма
Мына кестедегі
реакцияларды орындауға мүмкіндік беретін химиялық реакция
теңдеулерін жазыңыздар:
№2 зертханалық
жұмысты бақылау барысында байқалған құбылыстарды Джонсон үшбұрышы
арқылы жинақтаңыздар және
қортындылаңыздар
Оқушыларға дайын
видеоны көрсетеді және үш топта келесі зертханаларды орындауды
тапсырмаға береді:
№1 Сірке
қышқылының кейбір металдармен
әрекеттесуі
№2 Сірке
қышқылының негіздермен
әрекеттесуі
№3 Сірке
қышқылының спирттермен
әрекеттесуі
Тапсырманы орындау
шарты:
оқушылар топпен бірге берілген
кестіні толтырады, Джонсон үшбұрыш әдісін пайдаланып алған
білімдерін макро, микро және символ түрінде жіктеп орындайды.
Оқушылар соңында бірінің толық емес жауаптарын бірі толтырады және
бір-бірін бағалайды .
Макро
Микро
Символ
338тг - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз