Сабақ
кезеңі/Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
6
мин.
|
(Ұ). Ұйымдастыру
кезеңі:
Оқушырмен сәлемдесу,
оқушыларды түгендеу.
Психологиялық
жағымды климат тудыру және өткен сабақтағы үй тапсырмасын еске алу
үшін: LearningApp платформасында арқылы жеке тапсырма орындауды
ұсынады
Оқыту
түрі:Жеке
жұмыс
Оқыту
әдіс-тәсіл: Кім
жылдам
Дағды:Шешім қабылдау,шешімін
ұсыну
|
Сәлемдеседі
Оқушылар өткен
сабақтағы алған біліміне сүйене отырып тапсырмаларды
орындайды

|
Бағалау: ҚБ
«мадақтау»
Түрі: өзін-өзі
бағалайды
Дағды: алған білімін
қолдану
|
ДК
экраны
Презентация

https://learningapps.org/watch?v=pu742rkft23
|
Топқа
біріктіру
|
Топтастыру:
Оқушыларды үш топқа «Random group generation» бағдарламасы арқылы
топтастыру.
|
Арнайы бағдарламада
оқушыларды топтарға біріктіреді.
|
|
Сілтеме: https://www.classtools.net/random-group-generator/
|
Сабақтың
ортасы
10
мин.
|
Оқушыларға
оқулықтағы мәтінді оқуға береді және Борт журналы әдісімен мәтінді
оқи отырып, білетін немесе білмейтін, жаңа ақпарат және
таңғалдырған ақпаратты түртіп
жазады.
«Борт журналы» -
тақырыпты оқып үйренуде өз ойларын жазуға үйретудің әртүрлі
әдіс-тәсілдерін қамтитын жалпылама атауы. «Борт журналы» қарапайым
түрде мәтінді оқу алдында және оқу материалымен танысқан соң
қолданылады. Оқушылар келесі сұрақтарға жауап
жазады:
-
Карбон қышқылдарында қандай
химиялық қасиеттері бар?
-
Олардың минералды қышқылдармен
айырмашылығы неде?
Мұғалім оқушылардың
толық түсінбеген тақырыптарын түсіндіріп береді және қосымша
материялдар көрсетеді
|
Оқушылар оқулықтағы
мәтінді оқи отырып келесі кестені
толтырады
Берілген тақырып
бойынша маған не белгілі? Мен не
білемін?
|
Мәтіннен қандай
жаңалық туралы білдім?
|
|
|
Оқушылар мәтінді
оқып болған соң сұрақтарға жауап
береді
|
Дағды: есте сақтау, ақпараттарды
өңдеу және жүйелеу
«Көршіңмен бөліс»
әдісімен оқушылар мәтіннен меңгерген мәліметтермен пікір алмасады.
Оқушылар бір-бірінен меңгерген жаңа ақпараттар туралы пікір
алмасады.
|
Презентация
Жұмыс
дәптерлері
|
7мин.
|
Оқыту
түрі: Жұптық
жұмыс
Оқыту әдіс-тәсіл:
«Ойлан, жұптас,
бөліс!»
Дағды: Алған білімді қолдану, ғылыми
ойлау, қарым-қатынас
№1
тапсырма
Мына кестедегі
реакцияларды орындауға мүмкіндік беретін химиялық реакция
теңдеулерін жазыңыздар:

|
Оқушылар берілген кестеге сүйене отырып реакция теңдеулерін
жазады
|
Дескриптор:
Бaғaлaу
түрi:
бірін-бірі бағалау
Бaғaлaу
әдic-тәciлi:
Дecкрипторлар
aрқылы
бaғaлaу
Дaғды:Шешім
қабылдау
|
Сынып
жұмыс
дәптері
ДК
экраны
|
6
мин.
|
Оқыту
түрі: жеке
жұмыс
Оқыту
әдіс-тәсіл: Тест
тапсырмасы
|
Оқушылар
тапсырмаларды QUIZIZZ
платформасында орындайды
Мақсатқа
оралу:
|
Дескриптор:
-
Карбон қышқылдарының химиялық
қасиеттерін біледі
-
Карбон қышқылдардың тұздарын
атайды
-
Карбон қышқылдардың реакция
теңдеулерін көрсетеді
Бaғaлaу
түрi: Өзін-өзі
бағалау
Бaғaлaу
әдic-тәciлi: Дecкриптор aрқылы
бaғaлaу
Дaғды: Өзінің қателіктерін қабылдау
және түзету
|
Телефон
ДК
экраны

Сілтеме:
https://quizizz.com/admin/quiz/64ae4d45713ece001d76b5ce?source=quiz_share
|
10мин.
№2
зертхана-лық
жұмыс
|
Оқыту
түрi: Топтық (№2
зертхана)
Оқыту
әдic-тәciлi: Джонсон
үшбұрыш
Дaғды: aқпaрaтты cыни бaғaлaу; шeшiм
қaбылдaу, шeшiмiн ұcыну;
Тапсырма
№3
№2 зертханалық
жұмысты бақылау барысында байқалған құбылыстарды Джонсон үшбұрышы
арқылы жинақтаңыздар және
қортындылаңыздар
Оқушыларға дайын
видеоны көрсетеді және үш топта келесі зертханаларды орындауды
тапсырмаға береді:
№1 Сірке
қышқылының кейбір металдармен
әрекеттесуі
№2 Сірке
қышқылының негіздермен
әрекеттесуі
№3 Сірке
қышқылының спирттермен
әрекеттесуі
|
Тапсырманы орындау
шарты:
оқушылар топпен бірге берілген
кестіні толтырады, Джонсон үшбұрыш әдісін пайдаланып алған
білімдерін макро, микро және символ түрінде жіктеп орындайды.
Оқушылар соңында бірінің толық емес жауаптарын бірі толтырады және
бір-бірін бағалайды .
|
|