Карбонильді қосылыстардың құрылысы және номенклатурасы

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Карбонильді қосылыстардың құрылысы және номенклатурасы

Материал туралы қысқаша түсінік
11.4.2.7- альдегидтер және кетондардың функциональды топтарының құрылысын білу; 11.4.2.8 - альдегидтер және кетондардың құрылымдық формулаларын құрастыру және оларды теориялық және қолданбалы химияның халықаралық одағы бойынша атау • Альдегидтер және кетондардың, карбон қышқылдарының функционалды топтарының құрылысын сипаттайды • Альдегидтер және кетондардың, карбон қышқылдарының құрылымдық формулаларын құрастырып және оларды теориялық, қолданбалы химияның халықаралық одағы бойынша атайды
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бөлім:

11.2 Карбонилді қосылыстар


Педагогтің аты-жөні:


Күн:

Сыныбы : 11 ЖМБ

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Тақырыбы:

Карбонильді қосылыстардың құрылысы және номенклатурасы

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

11.4.2.7- альдегидтер және кетондардың функциональды топтарының құрылысын білу;

11.4.2.8 - альдегидтер және кетондардың құрылымдық формулаларын құрастыру және оларды теориялық және қолданбалы химияның халықаралық одағы бойынша атау


Сабақтың мақсаты:

  • Альдегидтер және кетондардың, карбон қышқылдарының функционалды топтарының құрылысын сипаттайды

  • Альдегидтер және кетондардың, карбон қышқылдарының құрылымдық формулаларын құрастырып және оларды теориялық, қолданбалы химияның халықаралық одағы бойынша атайды


Құндылықтар

  • Озық ойлы ұлт:еңбекқорлық және кәсіби біліктілік

  • Адал азамат: Әділдік және жауапкершілік


Сабақ барысы

Мұғалімнің әрекеті


Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

5 мин











Ұйымдастыру кезеңі:

Сәлемдесу

Оқушыларды түгелдеу

Қызығушылықты ояту

«Күн шуағындағы менің қасиеттерім» тренингі арқылы психологиялық ахуал орнатылады.


) «Бүркіт» суреті арқылы топқа бірігуге нұсқау береді

Мұғаліммен сәлемдеседі.





«Күн шуағындағы менің қасиеттерім» Әр оқушы өз бойындағы жақсы қасиеттерін күн шуақтарына жазады



«Бүркіт» суреті арқылы оқушылар топтарға бірігеді.


1 топ.

2 топ.

3 топ.

Білім алушыларды мадақтау.

ҚБ:

Керемет!

Өте жақсы!

Жақсы!

Сендер үшін қуаныштымын













5 мин

Өткенді қайталау. Тотық жұмыс

Берілген реакция теңдеулерін аяқтап, түзілген заттарды атауға арналған тапсырма үлестіріледі

Тапсырма №1: Бензол және оның гомологтарының алыну реакция теңдеулерін аяқтап, реакция өнімдерін атайды

Кері байланыс:

Мадақтау арқылы бағаланады.

«Жарайсың!»

«Тамаша жауап»т .б


Дескриптор:

-реакция теңдеулерін аяқтайды;

-түзілген өнімдерді атайды.


Үлестірме қағаздары

Қосымша 1


10 мин

Жаңа сабақ. «Топтық зерттеу» әдісі қолданылады. Бейнеролик көрсетіледі.



Тапсырма №2

Оқушылар топпен берілген бейне роликті көріп, топта талқылайды. Тапсырманы орындайды. ЕБҚ оқушы үшін

Кері байланыс:

Мадақтау арқылы бағаланады.

«Жарайсың!»

«Тамаша жауап»т .б


Интерактивті тақта

Маркер

флипчарт


Окулык

Химия

11-сынып

Қосымша 2

15 мин

ЕБҚ үшін. Тапсырма. Үлестірме қағаздары беріледі


Тапсырма №3


Тапсырма №3

Мына заттардың формуласын құрастырыңыз:

  1. 4-бром,3,3-диметилпентаналь

  2. 4,4-диэтил-гексанон -3

  3. 5-хлор-2-метил-пентан қышқылы

Дескриптор:



-берілген қосылыстарды жүйелеу номнклатурасы бойынша атайды

- альдегид, кетон, карбон қышқылдарының құрылымдық формулаларын құрастырады;


А4 парағы


Маркер

флипчарт


Қосымша 3











7 мин

Сабақты бекіту тапсырмалары.


«Теңдеуді аяқта» тәсілі арқылы жұптық жұмыс ұйымдастырады, бақылау жасайды, ЕБҚ оқушыға қолдау көрсетеді.





Жаңа сабақты бекіту тапсырмасын орындау.

«Миллионер» әдісі


Оқушыларға тақырыпты бекіту үшін мұғалімнің нұсқауымен тапсырмалар орындайды.

1-тапсырма. Жұптық жұмыс.

Белгісіз заттарды анықтап, өзгерістер тізбегін жүзеге асыруға болатын реакция теңдеулерін жазады:

Оқушылар«Миллионер» әдісі арқылы тапсырмаларды орындайды.


Дескриптор

- реакция теңдеулерін дұрыс жазады;

-реакция өнімдерін атайды;



Қосымша 4

Тапсырма жазылған парақтар





3 мин

«Айфон» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, кері байланысын тыңдайды.

Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.

Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды.


Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз түсінгенін, пікірін, өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.

Кері байланыс:

«Айфон» тәсілі арқылы

Кесте

2 мин

Үй тапсырмасы §4




Қосымша 1





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
doc
12.06.2025
153
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі