Көрнекіліктер мен
құрал-жабдықтар
|
Презентация, слайттар, әр
түрлі әшекейлеу бұйымдары, ине, жіп, қайшы, тігім машинасы, термо
пистолет, желімі, мата қиындыларынан жасалған картина
жұмыстары
|
Сабақ
басы
5
мин
|
Ұйымдастыру
кезеңі:
1. Оқушыларды белсенділікке
дайындау;
«Кір жаятын
жіп» әдісімен оқушыларды өздері таңдап алған
суреттеріне қарай «Қол инесі»,
«Тігін
машинасы», «Желімдеу
құралы» топтарына
бөлу.
3. «Сен
білесіңбе?» әдісімен берілген
сұрақтарына «Иә»,
«Жоқ» жауаптарын
алу .
|
Оқушылар
амандасып, бір-біріне сәттілік тілейді, өздері таңдаған суреттер
бойынша «Тігін
инесі», «Тігін машинасы»,
«Желімдеу
құралы» болып топтасады.
Алдыңғы білімдеріне сүйеніп
берілген сұрақтарға жауап береді
|
Қалыптастырушы
бағалау: өзін-өзі смайлик арқылы
бағалау.
|
1-3 слайд
4
слайд
|
Сабақ
ортасы
20
минут
15
минут
|
3. Жаңа білімді
меңгеру арқылы мақсатқа қол
жеткізу
презентациялық
көрсетілімі.
- Тақырып бойынша сарамандық
жұмыс орындауға бағытталған безендіру бұйымдарын жасауды
презентациядан қарау.
«Аяқталмаған
ой» әдісі бойынша әр топ өз
нұсқасын түсіндіріп, ақпаратты толықтыру:
І топ: «Мен................
білдім»;
ІІ иоп: «Мен үшін............
қызықты болды»;
ІІІ топ «Маған тапсырма
орындауда........... оңай болады»;
5. «Іскерлік әлеміне
саяхат» әдісі арқылы топ атауларына
қарай өздері жасаған картина жиегін
сәндеу, безендіру, әшекейлеу жұмыстарын
орындау.
Дескриптор:
1.
Қажетті бұйымдарды таңдауды
білу;
2. Сәндеу, безендіру,
әшекейлеу әдістерін көрсету;
3. Эстетикалық талапқа сай
әшекейлеудің жаңа әдістері мен бұйым түрлерін сәндеу, безендіруді
көрсету.
- сергіту сәті «Картоп
егу» бір-біріне массаж
жасау
6. «Отандық
өнім» өздері дайындаған картиналарын
көрмеге ұсынуға жарнамалау
|
Оқушылар
презентациядан картина
жиектемелері түрлерін және безендіру, әдістерін
үйренеді.
Топтарына берілген таратпа
қағаздардағы мағлұматтарды оқып, топтасып ақылдаса отырып
ой-пікірлерімен бөліседі.
Әр топқа атаулары
бойынша ҚЕ түсіндіреді
Оқушылар өз топ
арауларына қарай тапсырма түрлерін орындап сабақтың практикалық
кезеңін іске асырады.
Оқушылар бір-біріне
массаж жасап, көңіл күйлерін
арттырады
Өздері жасаған
жұмыстарына жарнама жасап көрмеге
ұсынады
|
«Өте жақсы»,
«Жақсы», «Орташа» мұғалімнің тарапынан
бағалау
«Бағдаршам
түстері» әдісімен
бағалау:
«Қызыл» сапалы орындалмаған;
«Сары» әліде дұрыстау
керек;
«Жасыл» тамаша
орындалған.
«Бас
бармақ» әдісімен
бағалау
|
презентация
5
слайд
6
слайд
7-8
слайд
9
слайд
|
Сабақ
соңы
5
минут
|
"Хабарлама" әдісімен
ұялы телефон түрлерін қолдану
арқылы оқушылар сабақ барысында алған әсерлерімен бөлісіп кері
байланыс орнатады.
- Тақтадағы ұялы телефон
суретіне жазғандарын ілу,
- Ұялы телефонмен мұғалімге
СМС хабарлама жолдау,
- Ұялы телефонмен мұғалімнің
WhatsApp –желісіне жазу.
|
Оқушылар сабақты қандай
деңгейде түсініп, меңгергендерін және сабақтан алған әсерлерін ұялы
телефон көмегімен мұғалімге жеткізеді
|
|
10
слайд
Ұялы
телефон
|