Тақырыбы: «Картоп қосылған және ірімшік қосылған дәмді тұшпара даярлау» .
Мақсаты: Балалардың қоршаған ортаға өзінің қарым-қатынасын білдіруге, ауызекі сөйлеуде , көркем сөздерді қолдануына қолдау көрсету, ынталандыру. Балалардың түрлі әрекеттерінде бір-бірімен еркін диалог құруға мүмкіндік беру, өзінің тәжірибесіне сүйеніп, жақсы жасай білуіне ,ұсақ қол моторикасының дамуына жетілдіру. Өз өмірінің қауіпсіздігін сақтауды үйрету.
Білімділігі: Оқушылардың «Тамақтану» бөлімі бойынша алатын білімдерін тәжірибеде пысықтау. Орыс тағамы болған картоп қосылған тұшпара бүгуге, дайындауға үйрету.
Сөйлеуді дамыту: Логикалық ой-өрісін , зейінін, ұсақ қол маторикасын дамыту, сөздік қорын молайту, тілін жетілдіру.
Тәрбиелік: еңбекті сүйюге, еңбекқор болуға, ұқыптылыққа, тазалыққа, қонақжай болуға үйрету.
Оқу іс-әрекетінің түрі: тәжірибелік жұмыс.
Оқу іс-әрекетінің әдісі: сұрақ-жауап және тәжірибелік жұмыстарды орындау арқылы.
Көрнекілігі:
І. Ыдыс – аяқ: басқыш, кострюль,оқтау, тақта, пышақ.
ІІ: Азық – түлін өнімдері: картоп, ірімшік, жұмыртқа, су, тұз.
Оқу іс-әрекеттің барысы:
І. Психологиялық дайындық
Қане , балалар орнымыздан тұрайық.
Үлкенге де сіз
Кішіге де сіз
Сәлем бердік сіздерге
Құрметпен біз.
ІІ. Өткен іс-әрекетті пысықтау мақсатында сұрақ жауап өткізу.
Отырыңыздар
Қазір қай мезгіл?
Балалар, қыста болатын қандай мерекелерді білесіңдер?
Сонымен, орыс тағамдарының бірі(вареники)картоп қосылған тұшпара кімнің мамасы жиі дайындайды?
ІІІ. Жңа іс-әрекет.
Ал, бүгін тәжірибелік жұмысымызда картоп қосылған және ірімшік қосылған тұшпара тағамын әзірлейміз.
Көктерден әзірленген тағамдар денсаулыққа өте пайдалы. Олардың құрамында түрлі дәрумендер бар және адам ағзасын қуаттайды.
Картоп қосылған тұшпараны әзірлеу үшін мынадай қоспалар қажет:
-
Қамыр үшін
Ұн – 500 гр
Жұмыртқа – 2 дана
Тұз – 1 шәй қасық
-
Тұшпара үшін
дәміне қарай тұз және қара бұрыш.
-
Безендіру үшін
Қаймақ
Бұрыш
IV. Әзірлеу
-Балалар, жұмысты бастамас бұрын гигиена ережелерін сақтауымыз керек.
1. Алжапқыш және орамал тағып аламыз
2. Қолдарымызды сабаынмен жуамыз
3. Техника қауіпсіздігін сақтаймыз
V. Жұмысты бастамас бұрын саусақтарымызды жаттықтырып аламыз.
1. Қамыр иленіп, дайын болған соң кішкене бөліктерге бөлінеді. Бөліктер жайылады. Сосын шеңбер өлшемде кесіледі.
2. алдын ала дайындалған тұшапараны бір шәй қасықтан салып, қамырдан тұшпараны қалай дайындау керектігін көрсетіп, тұшпара бүгіледі. Тұшпараның әдемі бүгілуіне көңіл болу.
3. Дайын тұшпараларды қайнап қайнап тұрған суға салып, пісіріп аламыз және шолпының көмегімен сүзіп алып, тәрелкелерге саламыз.
4. Тұшпараларды алдын ала дайындалған тұздықтармен, айран, қаймақ және айрандармен дастарханға ұсынамыз.
5. «Астарыңыз дәмді болсын» тағамнан дәм татыңыздар.
VI. Оқу іс-әрекетті қорытындылау .
Сіздер бүгін тұшпараны қалай дайындап, пісіру керектігін үйреніп алдыңдар.
Ас әзірлеуде қандай тазалық ережелерімен, техникалық қауыпсіздігін сақтау керек?
Тұшпара қамыры мен тұрамасы үшін қандай қоспалар керек?
Тұшпараны қандай бүгу керек?
Ал, міне, сендер үйлеріңде аналарыңа тұшпараны бүгуге көмектесе аласыңдар.
VII. Тәрбиеленушілердің білімін бағалау.
Оқу іс –әрекетіне жақсы қатысқан оқушыларды мадақтап, бағалау.
VIII. Үйге тапсырма.
Үйге барған кездеріңде аналарына тұшпара дайындауға көмектесесіздер.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
"Картоп қосылған және ірімшік қосылған дәмді тұшпара даярлау"
"Картоп қосылған және ірімшік қосылған дәмді тұшпара даярлау"
Тақырыбы: «Картоп қосылған және ірімшік қосылған дәмді тұшпара даярлау» .
Мақсаты: Балалардың қоршаған ортаға өзінің қарым-қатынасын білдіруге, ауызекі сөйлеуде , көркем сөздерді қолдануына қолдау көрсету, ынталандыру. Балалардың түрлі әрекеттерінде бір-бірімен еркін диалог құруға мүмкіндік беру, өзінің тәжірибесіне сүйеніп, жақсы жасай білуіне ,ұсақ қол моторикасының дамуына жетілдіру. Өз өмірінің қауіпсіздігін сақтауды үйрету.
Білімділігі: Оқушылардың «Тамақтану» бөлімі бойынша алатын білімдерін тәжірибеде пысықтау. Орыс тағамы болған картоп қосылған тұшпара бүгуге, дайындауға үйрету.
Сөйлеуді дамыту: Логикалық ой-өрісін , зейінін, ұсақ қол маторикасын дамыту, сөздік қорын молайту, тілін жетілдіру.
Тәрбиелік: еңбекті сүйюге, еңбекқор болуға, ұқыптылыққа, тазалыққа, қонақжай болуға үйрету.
Оқу іс-әрекетінің түрі: тәжірибелік жұмыс.
Оқу іс-әрекетінің әдісі: сұрақ-жауап және тәжірибелік жұмыстарды орындау арқылы.
Көрнекілігі:
І. Ыдыс – аяқ: басқыш, кострюль,оқтау, тақта, пышақ.
ІІ: Азық – түлін өнімдері: картоп, ірімшік, жұмыртқа, су, тұз.
Оқу іс-әрекеттің барысы:
І. Психологиялық дайындық
Қане , балалар орнымыздан тұрайық.
Үлкенге де сіз
Кішіге де сіз
Сәлем бердік сіздерге
Құрметпен біз.
ІІ. Өткен іс-әрекетті пысықтау мақсатында сұрақ жауап өткізу.
Отырыңыздар
Қазір қай мезгіл?
Балалар, қыста болатын қандай мерекелерді білесіңдер?
Сонымен, орыс тағамдарының бірі(вареники)картоп қосылған тұшпара кімнің мамасы жиі дайындайды?
ІІІ. Жңа іс-әрекет.
Ал, бүгін тәжірибелік жұмысымызда картоп қосылған және ірімшік қосылған тұшпара тағамын әзірлейміз.
Көктерден әзірленген тағамдар денсаулыққа өте пайдалы. Олардың құрамында түрлі дәрумендер бар және адам ағзасын қуаттайды.
Картоп қосылған тұшпараны әзірлеу үшін мынадай қоспалар қажет:
-
Қамыр үшін
Ұн – 500 гр
Жұмыртқа – 2 дана
Тұз – 1 шәй қасық
-
Тұшпара үшін
дәміне қарай тұз және қара бұрыш.
-
Безендіру үшін
Қаймақ
Бұрыш
IV. Әзірлеу
-Балалар, жұмысты бастамас бұрын гигиена ережелерін сақтауымыз керек.
1. Алжапқыш және орамал тағып аламыз
2. Қолдарымызды сабаынмен жуамыз
3. Техника қауіпсіздігін сақтаймыз
V. Жұмысты бастамас бұрын саусақтарымызды жаттықтырып аламыз.
1. Қамыр иленіп, дайын болған соң кішкене бөліктерге бөлінеді. Бөліктер жайылады. Сосын шеңбер өлшемде кесіледі.
2. алдын ала дайындалған тұшапараны бір шәй қасықтан салып, қамырдан тұшпараны қалай дайындау керектігін көрсетіп, тұшпара бүгіледі. Тұшпараның әдемі бүгілуіне көңіл болу.
3. Дайын тұшпараларды қайнап қайнап тұрған суға салып, пісіріп аламыз және шолпының көмегімен сүзіп алып, тәрелкелерге саламыз.
4. Тұшпараларды алдын ала дайындалған тұздықтармен, айран, қаймақ және айрандармен дастарханға ұсынамыз.
5. «Астарыңыз дәмді болсын» тағамнан дәм татыңыздар.
VI. Оқу іс-әрекетті қорытындылау .
Сіздер бүгін тұшпараны қалай дайындап, пісіру керектігін үйреніп алдыңдар.
Ас әзірлеуде қандай тазалық ережелерімен, техникалық қауыпсіздігін сақтау керек?
Тұшпара қамыры мен тұрамасы үшін қандай қоспалар керек?
Тұшпараны қандай бүгу керек?
Ал, міне, сендер үйлеріңде аналарыңа тұшпараны бүгуге көмектесе аласыңдар.
VII. Тәрбиеленушілердің білімін бағалау.
Оқу іс –әрекетіне жақсы қатысқан оқушыларды мадақтап, бағалау.
VIII. Үйге тапсырма.
Үйге барған кездеріңде аналарына тұшпара дайындауға көмектесесіздер.
шағым қалдыра аласыз













