3 «А» сынып оқушыларының кіріспе бақылау жұмыстарының
ТАЛДАУЫ
Бақылау жұмысының мақсаты: қазақ тілі пәні бойынша білім алушылардың білімдеріндегі олқылықтарды анықтау, оқу жетістіктерінің деңгейін білу,
2 сыныпта өткен тақырыптар бойынша олқылықтардың орнын толтыру бойынша одан әрі жұмысты жоспарлау.
Бақылау бөлімінің мазмұны 2 -сынып бағдарламасының барлық бөлімдері бойынша тапсырмаларды қамтыды.
Бақылау жұмысының түрі: (тест тапсырмасы)
|
Барлығы/ жазғандар |
Макс балл |
Бақылау жұмысының пайыздық мазмұны |
үлгерім, % |
сапа, % |
орта баллы |
|||
|
0-39% |
40-64% |
65-84% |
85-100% |
|||||
|
25/25 |
15 |
1 |
8 |
11 |
5 |
96% |
64% |
3,8 |
|
Тақырыптар |
Қиындық туғызған мақсаттар: |
|||||||
|
Өзім туралы. Менің отбасым және достарым Менің мектебім Менің туған өлкем Дені саудың – жаны сау Салт- дәстүр және ауыз әдебиеті Қоршаған орта Саяхат |
2.4.1.3* -дауыссыз дыбыс түрлерін ажырату және емлесін сақтап жазу 2.3.7.1 - сөйлем түрлерін айтылу мақсатына сәйкес тыныс белгілерін (нүкте, сұрақ белгісі, леп белгісі) қою 2.4.2.3* - сөз таптарын (зат есім, сын есім, сан есім, етістік) ажырату |
|||||||
1.Бақылау жұмысының нәтижелерін талдау келесі білім деңгейін көрсетті:
жоғары (В): 85-100% - 5 білім алушы
орташа (С): 40-84% -19
төмен (Н): 0-39% - 1.Амангелды Ұлжан
Бақылау жұмысының қорытындысы бойынша білім сапасы: 64% ды көрсетті
2. Жоспарланған түзету жұмыстары:анықталған олқылықтар бойынша жұмыс жоспар жасалып, 2022 -2023 оқу жылы барысында төмен деңгей көрсеткен оқушылармен жұмыс жүргізу.
1.Амангелды Ұлжан
2.Қадір Айлин
Күні: 5.09.2022 ж Пән мұғалімі: Кулманова Ш
3 «А» сынып оқушыларының кіріспе бақылау жұмыстарының
ТАЛДАУЫ
Бақылау жұмысының мақсаты: әдебиеттік оқу пәні бойынша білім алушылардың білімдеріндегі олқылықтарды анықтау, оқу жетістіктерінің деңгейін білу,
2 сыныпта өткен тақырыптар бойынша олқылықтардың орнын толтыру бойынша одан әрі жұмысты жоспарлау.
Бақылау бөлімінің мазмұны 2-сынып бағдарламасының барлық бөлімдері бойынша тапсырмаларды қамтыды.
Бақылау жұмысының түрі: (мәтінді оқу техникасы)
|
Барлығы/ жазғандар |
Макс балл |
Бақылау жұмысының пайыздық мазмұны |
үлгерім, % |
сапа, % |
орта баллы |
|||
|
0-39% |
40-64% |
65-84% |
85-100% |
|||||
|
25 |
10 |
0 |
8 |
12 |
5 |
100 |
68 |
3,9 |
|
Тақырыптар |
Қиындық туғызған мақсаттар: |
|||||||
|
Өзім туралы. Менің отбасым және достарым Менің мектебім Менің туған өлкем Дені саудың – жаны сау Салт- дәстүр және ауыз әдебиеті Қоршаған орта Саяхат |
2.2.1.1 - мәтінді дауыстап дұрыс әрі түсініп оқу, рөлге бөліп, мәнерлеп оқу; 2.1.3.1 - шығарманың тақырыбы мен үзіндісіне (бастапқы бөліміне) сүйеніп, оқиғаның соңын болжау 2.2.4.1 - мақал-мәтел, жұмбақ, ертегі, тұрмыс-салт жырлары, әңгіме, өлеңнің жанрлық ерекшеліктерін анықтау |
|||||||
1.Бақылау жұмысының нәтижелерін талдау келесі білім деңгейін көрсетті:
жоғары (В): 85-100% - 5 білім алушы
орташа (С): 40-84% -20
Бақылау жұмысының қорытындысы бойынша білім сапасы: 68 % ды көрсетті
2. Жоспарланған түзету жұмыстары:анықталған олқылықтар бойынша жұмыс жоспар жасалып, 2022 -2023 оқу жылы барысында төмен деңгей көрсеткен оқушылармен жұмыс жүргізу.
1. Амангелды Ұлжан
2.Қадір Айлин
Күні:5.09.2022 ж Пән мұғалімі:Кулманова Ш
3 «А» сынып оқушыларының кіріспе бақылау жұмыстарының
ТАЛДАУЫ
Бақылау жұмысының мақсаты: математика пәні бойынша білім алушылардың білімдеріндегі олқылықтарды анықтау, оқу жетістіктерінің деңгейін білу,
2 сыныпта өткен тақырыптар бойынша олқылықтардың орнын толтыру бойынша одан әрі жұмысты жоспарлау.
Бақылау бөлімінің мазмұны 2-сынып бағдарламасының барлық бөлімдері бойынша тапсырмаларды қамтыды.
Бақылау жұмысының түрі: ( бақылау жұмысы)
|
Барлығы/ жазғандар |
Макс балл |
Бақылау жұмысының пайыздық мазмұны |
үлгерім, % |
сапа, % |
орта баллы |
|||
|
0-39% |
40-64% |
65-84% |
85-100% |
|||||
|
25 |
15 |
1 |
10 |
11 |
3 |
96 |
56 |
3,6 |
|
Тақырыптар |
Қиындық туғызған мақсаттар: |
|||||||
|
1А бөлім – Екі таңбалы сандар 1В бөлім-Сандармен амалдар орындау. Есептер 1С бөлім–Шамалар және олардың өлшем бірліктері 2A –Екі таңбалы сандарды қосу 2B-бөлім -Шамалар және олардың өлшем бірліктері және азайту. Жүздіктер.Есеп 2 C-бөлім- Жиынды және оның элементін белгілеу және таңбалары 3А бөлім-Геометриялық фигуралар жəне олардың өзара орналасуы 3В бөлім-Көбейту жəне бөлу. Есептер 3С бөлім.-Санды жəне əріпті өрнектер 4А бөлім-Есептеудің тиімді тəсілдері 4В бөлім-Есеп шығару тəсілдері .Геометриялық фигуралар. Периметр. Аудан |
2.1.1.1. 100-ге дейінгі сандардың құрылу жолын түсіну; 100 көлеміндегі сандарды тура және кері санау, олардың натурал сандар қатарындағы орнын анықтау 2.5.1.1** екі амалмен орындалатын есепті кесте, сызба, қысқаша жазба түрінде модельдеу ** екі амалмен шешілетін есептерді модельдеу және шығару ** құрама есептердің шешуін санды өрнектер және жекелеген амалдар түрінде модельдеу және шығару 2.1.3.3. * * Шамалар мәндерін: ұзындық (см, дм, м)/ масса (кг, ц)/ көлем (сыйымдылық): (л) /уақыт: сағат, минут, тәулік, ай, жыл өлшем бірліктерін салыстыру және амалдар орындау 2.3.1.4 фигураның белгісіз қабырғасын оның периметрі мен белгілі қабырғалары арқылы табу;
|
|||||||
1.Бақылау жұмысының нәтижелерін талдау келесі білім деңгейін көрсетті:
жоғары (В): 85-100% - 3 білім алушы
орташа (С): 40-84% - 21
төмен (Н): 0-39% -1
Бақылау жұмысының қорытындысы бойынша білім сапасы: 56 % ды көрсетті
2. Жоспарланған түзету жұмыстары:анықталған олқылықтар бойынша жұмыс жоспар жасалып, 2022 -2023 оқу жылы барысында төмен деңгей көрсеткен оқушылармен жұмыс жүргізу.
1. Амангелды Ұлжан
2.Қадір Айлин
3.Мырзаханұлы Бақберген
Күні:6.09.2022 ж Пән мұғалімі:Кулманова Ш
3 «А» сынып оқушыларының кіріспе бақылау жұмыстарының
ТАЛДАУЫ
Бақылау жұмысының мақсаты: жаратылыстану пәні бойынша білім алушылардың білімдеріндегі олқылықтарды анықтау, оқу жетістіктерінің деңгейін білу,
2 сыныпта өткен тақырыптар бойынша олқылықтардың орнын толтыру бойынша одан әрі жұмысты жоспарлау.
Бақылау бөлімінің мазмұны 2-сынып бағдарламасының барлық бөлімдері бойынша тапсырмаларды қамтыды.
Бақылау жұмысының түрі: (тест)
|
Барлығы/ жазғандар |
Макс балл |
Бақылау жұмысының пайыздық мазмұны |
үлгерім, % |
сапа, % |
орта баллы |
|||
|
0-39% |
40-64% |
65-84% |
85-100% |
|||||
|
25 |
15 |
0 |
7 |
11 |
7 |
100 |
72 |
3,9 |
|
Тақырыптар |
Қиындық туғызған мақсаттар: |
|||||||
|
1-2- бөлім.Тірі табиғат: Өсімдіктер. Жануарлар 3-4- бөлім Адам. Заттар және олардың қасиеттері 5-6-бөлім. Заттар және олардың қасиеттері. Жер және ғарыш. Күш және қозғалыс 7 -8-бөлім. Заттар және олардың қасиет тері. Күш және қозғалыс Табиғат физикасы |
2.2.1.3 - өсімдіктің негізгі бөліктерінің қызметін сипаттау; 2.2.2.1 - жануарлар класының өкілдерін ажырату: бунақденелілер, балықтар, қосмекенділер,бауырмен жорғалаушылар, құстар және сүтқоректілер; 2.2.1.4 өсімдік топтарын тіршілік ортасына және қоршаған ортаның жағдайларына (ылғал) бейімделу жолдары бойынша салыстыру; 2.2.3.1 - адамның тірек-қимыл жүйесінің қызметін анықтау 2.3.2.1 - біздің ғаламшарымыз үшін ауаның маңызын түсіндіру 2.3.3.1 - судың физикалық қасиеттерін анықтау (дәмсіз, иіссіз, белгілі бір формасының болмауы, аққыштығы); 2.4.2.1 Күн жүйесі ғаламшарларының орналасу тәртібін анықтау; |
|||||||
1.Бақылау жұмысының нәтижелерін талдау келесі білім деңгейін көрсетті:
жоғары (В): 85-100% - 7 білім алушы
орташа (С): 40-84%- 18
төмен (Н): 0-39%-0
Бақылау жұмысының қорытындысы бойынша білім сапасы: 72 % ды көрсетті
2. Жоспарланған түзету жұмыстары: анықталған олқылықтар бойынша жұмыс жоспар жасалып, 2022 -2023 оқу жылы барысында төмен деңгей көрсеткен оқушылармен жұмыс жүргізу.
1. Амангелды Ұлжан
2.Қадір Айлин
3.Мырзаханұлы Бақберген
Күні: 7.09.2022 ж Пән мұғалімі: Кулманова Ш
3 «А» сынып оқушыларының кіріспе бақылау жұмыстарының
ТАЛДАУЫ
Бақылау жұмысының мақсаты: дүниетану пәні бойынша білім алушылардың білімдеріндегі олқылықтарды анықтау, оқу жетістіктерінің деңгейін білу,
2 сыныпта өткен тақырыптар бойынша олқылықтардың орнын толтыру бойынша одан әрі жұмысты жоспарлау.
Бақылау бөлімінің мазмұны 2-сынып бағдарламасының барлық бөлімдері бойынша тапсырмаларды қамтыды.
Бақылау жұмысының түрі: (тест)
|
Барлығы/ жазғандар |
Макс балл |
Бақылау жұмысының пайыздық мазмұны |
үлгерім, % |
сапа, % |
орта баллы |
|||
|
0-39% |
40-64% |
65-84% |
85-100% |
|||||
|
25 |
15 |
0 |
7 |
12 |
6 |
100 |
72 |
3,9 |
|
Тақырыптар |
Қиындық туғызған мақсаттар: |
|||||||
|
Өзім туралы. Менің отбасым және достарым Менің мектебім Менің туған өлкем Дені саудың – жаны сау Салт- дәстүр және ауыз әдебиеті Қоршаған орта Саяхат |
2.1.1.3 Түрлі дереккөздерді зерттеу арқылы жалпыға ортақ әдеп нормаларын анықтау 2.1.1.4 бақылау мен сұрақ-жауап арқылы тұтыну заттарына деген отбасы қажеттіліктері нің құрылымын, олардың қайдан келетінін білу 2.3.1.1 көрнекі материалдар негізінде иемденуші және өндіруші шаруашылық арасындағы айырмашылықты анықтау 2.2.2.1 ауа райының адам өмірі мен шаруашылық іс-әрекетіне оң және кері әсерін талдау 2.3.2.1 көрнекі материалдарды зерделеу арқылы ғұндардың өмір салтын сипаттау |
|||||||
1.Бақылау жұмысының нәтижелерін талдау келесі білім деңгейін көрсетті:
жоғары (В): 85-100% - 6 білім алушы
орташа (С): 40-84%- 19
төмен (Н): 0-39% -0
Бақылау жұмысының қорытындысы бойынша білім сапасы: 72% ды көрсетті
2. Жоспарланған түзету жұмыстары: анықталған олқылықтар бойынша жұмыс жоспар жасалып, 2022 -2023 оқу жылы барысында төмен деңгей көрсеткен оқушылармен жұмыс жүргізу.
1. Амангелды Ұлжан
2.Қадір Айлин
3.Мырзаханұлы Бақберген
Күні: 8.09.2022 ж Пән мұғалімі: Кулманова Ш
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Кәсіби бағдар беру
Кәсіби бағдар беру
3 «А» сынып оқушыларының кіріспе бақылау жұмыстарының
ТАЛДАУЫ
Бақылау жұмысының мақсаты: қазақ тілі пәні бойынша білім алушылардың білімдеріндегі олқылықтарды анықтау, оқу жетістіктерінің деңгейін білу,
2 сыныпта өткен тақырыптар бойынша олқылықтардың орнын толтыру бойынша одан әрі жұмысты жоспарлау.
Бақылау бөлімінің мазмұны 2 -сынып бағдарламасының барлық бөлімдері бойынша тапсырмаларды қамтыды.
Бақылау жұмысының түрі: (тест тапсырмасы)
|
Барлығы/ жазғандар |
Макс балл |
Бақылау жұмысының пайыздық мазмұны |
үлгерім, % |
сапа, % |
орта баллы |
|||
|
0-39% |
40-64% |
65-84% |
85-100% |
|||||
|
25/25 |
15 |
1 |
8 |
11 |
5 |
96% |
64% |
3,8 |
|
Тақырыптар |
Қиындық туғызған мақсаттар: |
|||||||
|
Өзім туралы. Менің отбасым және достарым Менің мектебім Менің туған өлкем Дені саудың – жаны сау Салт- дәстүр және ауыз әдебиеті Қоршаған орта Саяхат |
2.4.1.3* -дауыссыз дыбыс түрлерін ажырату және емлесін сақтап жазу 2.3.7.1 - сөйлем түрлерін айтылу мақсатына сәйкес тыныс белгілерін (нүкте, сұрақ белгісі, леп белгісі) қою 2.4.2.3* - сөз таптарын (зат есім, сын есім, сан есім, етістік) ажырату |
|||||||
1.Бақылау жұмысының нәтижелерін талдау келесі білім деңгейін көрсетті:
жоғары (В): 85-100% - 5 білім алушы
орташа (С): 40-84% -19
төмен (Н): 0-39% - 1.Амангелды Ұлжан
Бақылау жұмысының қорытындысы бойынша білім сапасы: 64% ды көрсетті
2. Жоспарланған түзету жұмыстары:анықталған олқылықтар бойынша жұмыс жоспар жасалып, 2022 -2023 оқу жылы барысында төмен деңгей көрсеткен оқушылармен жұмыс жүргізу.
1.Амангелды Ұлжан
2.Қадір Айлин
Күні: 5.09.2022 ж Пән мұғалімі: Кулманова Ш
3 «А» сынып оқушыларының кіріспе бақылау жұмыстарының
ТАЛДАУЫ
Бақылау жұмысының мақсаты: әдебиеттік оқу пәні бойынша білім алушылардың білімдеріндегі олқылықтарды анықтау, оқу жетістіктерінің деңгейін білу,
2 сыныпта өткен тақырыптар бойынша олқылықтардың орнын толтыру бойынша одан әрі жұмысты жоспарлау.
Бақылау бөлімінің мазмұны 2-сынып бағдарламасының барлық бөлімдері бойынша тапсырмаларды қамтыды.
Бақылау жұмысының түрі: (мәтінді оқу техникасы)
|
Барлығы/ жазғандар |
Макс балл |
Бақылау жұмысының пайыздық мазмұны |
үлгерім, % |
сапа, % |
орта баллы |
|||
|
0-39% |
40-64% |
65-84% |
85-100% |
|||||
|
25 |
10 |
0 |
8 |
12 |
5 |
100 |
68 |
3,9 |
|
Тақырыптар |
Қиындық туғызған мақсаттар: |
|||||||
|
Өзім туралы. Менің отбасым және достарым Менің мектебім Менің туған өлкем Дені саудың – жаны сау Салт- дәстүр және ауыз әдебиеті Қоршаған орта Саяхат |
2.2.1.1 - мәтінді дауыстап дұрыс әрі түсініп оқу, рөлге бөліп, мәнерлеп оқу; 2.1.3.1 - шығарманың тақырыбы мен үзіндісіне (бастапқы бөліміне) сүйеніп, оқиғаның соңын болжау 2.2.4.1 - мақал-мәтел, жұмбақ, ертегі, тұрмыс-салт жырлары, әңгіме, өлеңнің жанрлық ерекшеліктерін анықтау |
|||||||
1.Бақылау жұмысының нәтижелерін талдау келесі білім деңгейін көрсетті:
жоғары (В): 85-100% - 5 білім алушы
орташа (С): 40-84% -20
Бақылау жұмысының қорытындысы бойынша білім сапасы: 68 % ды көрсетті
2. Жоспарланған түзету жұмыстары:анықталған олқылықтар бойынша жұмыс жоспар жасалып, 2022 -2023 оқу жылы барысында төмен деңгей көрсеткен оқушылармен жұмыс жүргізу.
1. Амангелды Ұлжан
2.Қадір Айлин
Күні:5.09.2022 ж Пән мұғалімі:Кулманова Ш
3 «А» сынып оқушыларының кіріспе бақылау жұмыстарының
ТАЛДАУЫ
Бақылау жұмысының мақсаты: математика пәні бойынша білім алушылардың білімдеріндегі олқылықтарды анықтау, оқу жетістіктерінің деңгейін білу,
2 сыныпта өткен тақырыптар бойынша олқылықтардың орнын толтыру бойынша одан әрі жұмысты жоспарлау.
Бақылау бөлімінің мазмұны 2-сынып бағдарламасының барлық бөлімдері бойынша тапсырмаларды қамтыды.
Бақылау жұмысының түрі: ( бақылау жұмысы)
|
Барлығы/ жазғандар |
Макс балл |
Бақылау жұмысының пайыздық мазмұны |
үлгерім, % |
сапа, % |
орта баллы |
|||
|
0-39% |
40-64% |
65-84% |
85-100% |
|||||
|
25 |
15 |
1 |
10 |
11 |
3 |
96 |
56 |
3,6 |
|
Тақырыптар |
Қиындық туғызған мақсаттар: |
|||||||
|
1А бөлім – Екі таңбалы сандар 1В бөлім-Сандармен амалдар орындау. Есептер 1С бөлім–Шамалар және олардың өлшем бірліктері 2A –Екі таңбалы сандарды қосу 2B-бөлім -Шамалар және олардың өлшем бірліктері және азайту. Жүздіктер.Есеп 2 C-бөлім- Жиынды және оның элементін белгілеу және таңбалары 3А бөлім-Геометриялық фигуралар жəне олардың өзара орналасуы 3В бөлім-Көбейту жəне бөлу. Есептер 3С бөлім.-Санды жəне əріпті өрнектер 4А бөлім-Есептеудің тиімді тəсілдері 4В бөлім-Есеп шығару тəсілдері .Геометриялық фигуралар. Периметр. Аудан |
2.1.1.1. 100-ге дейінгі сандардың құрылу жолын түсіну; 100 көлеміндегі сандарды тура және кері санау, олардың натурал сандар қатарындағы орнын анықтау 2.5.1.1** екі амалмен орындалатын есепті кесте, сызба, қысқаша жазба түрінде модельдеу ** екі амалмен шешілетін есептерді модельдеу және шығару ** құрама есептердің шешуін санды өрнектер және жекелеген амалдар түрінде модельдеу және шығару 2.1.3.3. * * Шамалар мәндерін: ұзындық (см, дм, м)/ масса (кг, ц)/ көлем (сыйымдылық): (л) /уақыт: сағат, минут, тәулік, ай, жыл өлшем бірліктерін салыстыру және амалдар орындау 2.3.1.4 фигураның белгісіз қабырғасын оның периметрі мен белгілі қабырғалары арқылы табу;
|
|||||||
1.Бақылау жұмысының нәтижелерін талдау келесі білім деңгейін көрсетті:
жоғары (В): 85-100% - 3 білім алушы
орташа (С): 40-84% - 21
төмен (Н): 0-39% -1
Бақылау жұмысының қорытындысы бойынша білім сапасы: 56 % ды көрсетті
2. Жоспарланған түзету жұмыстары:анықталған олқылықтар бойынша жұмыс жоспар жасалып, 2022 -2023 оқу жылы барысында төмен деңгей көрсеткен оқушылармен жұмыс жүргізу.
1. Амангелды Ұлжан
2.Қадір Айлин
3.Мырзаханұлы Бақберген
Күні:6.09.2022 ж Пән мұғалімі:Кулманова Ш
3 «А» сынып оқушыларының кіріспе бақылау жұмыстарының
ТАЛДАУЫ
Бақылау жұмысының мақсаты: жаратылыстану пәні бойынша білім алушылардың білімдеріндегі олқылықтарды анықтау, оқу жетістіктерінің деңгейін білу,
2 сыныпта өткен тақырыптар бойынша олқылықтардың орнын толтыру бойынша одан әрі жұмысты жоспарлау.
Бақылау бөлімінің мазмұны 2-сынып бағдарламасының барлық бөлімдері бойынша тапсырмаларды қамтыды.
Бақылау жұмысының түрі: (тест)
|
Барлығы/ жазғандар |
Макс балл |
Бақылау жұмысының пайыздық мазмұны |
үлгерім, % |
сапа, % |
орта баллы |
|||
|
0-39% |
40-64% |
65-84% |
85-100% |
|||||
|
25 |
15 |
0 |
7 |
11 |
7 |
100 |
72 |
3,9 |
|
Тақырыптар |
Қиындық туғызған мақсаттар: |
|||||||
|
1-2- бөлім.Тірі табиғат: Өсімдіктер. Жануарлар 3-4- бөлім Адам. Заттар және олардың қасиеттері 5-6-бөлім. Заттар және олардың қасиеттері. Жер және ғарыш. Күш және қозғалыс 7 -8-бөлім. Заттар және олардың қасиет тері. Күш және қозғалыс Табиғат физикасы |
2.2.1.3 - өсімдіктің негізгі бөліктерінің қызметін сипаттау; 2.2.2.1 - жануарлар класының өкілдерін ажырату: бунақденелілер, балықтар, қосмекенділер,бауырмен жорғалаушылар, құстар және сүтқоректілер; 2.2.1.4 өсімдік топтарын тіршілік ортасына және қоршаған ортаның жағдайларына (ылғал) бейімделу жолдары бойынша салыстыру; 2.2.3.1 - адамның тірек-қимыл жүйесінің қызметін анықтау 2.3.2.1 - біздің ғаламшарымыз үшін ауаның маңызын түсіндіру 2.3.3.1 - судың физикалық қасиеттерін анықтау (дәмсіз, иіссіз, белгілі бір формасының болмауы, аққыштығы); 2.4.2.1 Күн жүйесі ғаламшарларының орналасу тәртібін анықтау; |
|||||||
1.Бақылау жұмысының нәтижелерін талдау келесі білім деңгейін көрсетті:
жоғары (В): 85-100% - 7 білім алушы
орташа (С): 40-84%- 18
төмен (Н): 0-39%-0
Бақылау жұмысының қорытындысы бойынша білім сапасы: 72 % ды көрсетті
2. Жоспарланған түзету жұмыстары: анықталған олқылықтар бойынша жұмыс жоспар жасалып, 2022 -2023 оқу жылы барысында төмен деңгей көрсеткен оқушылармен жұмыс жүргізу.
1. Амангелды Ұлжан
2.Қадір Айлин
3.Мырзаханұлы Бақберген
Күні: 7.09.2022 ж Пән мұғалімі: Кулманова Ш
3 «А» сынып оқушыларының кіріспе бақылау жұмыстарының
ТАЛДАУЫ
Бақылау жұмысының мақсаты: дүниетану пәні бойынша білім алушылардың білімдеріндегі олқылықтарды анықтау, оқу жетістіктерінің деңгейін білу,
2 сыныпта өткен тақырыптар бойынша олқылықтардың орнын толтыру бойынша одан әрі жұмысты жоспарлау.
Бақылау бөлімінің мазмұны 2-сынып бағдарламасының барлық бөлімдері бойынша тапсырмаларды қамтыды.
Бақылау жұмысының түрі: (тест)
|
Барлығы/ жазғандар |
Макс балл |
Бақылау жұмысының пайыздық мазмұны |
үлгерім, % |
сапа, % |
орта баллы |
|||
|
0-39% |
40-64% |
65-84% |
85-100% |
|||||
|
25 |
15 |
0 |
7 |
12 |
6 |
100 |
72 |
3,9 |
|
Тақырыптар |
Қиындық туғызған мақсаттар: |
|||||||
|
Өзім туралы. Менің отбасым және достарым Менің мектебім Менің туған өлкем Дені саудың – жаны сау Салт- дәстүр және ауыз әдебиеті Қоршаған орта Саяхат |
2.1.1.3 Түрлі дереккөздерді зерттеу арқылы жалпыға ортақ әдеп нормаларын анықтау 2.1.1.4 бақылау мен сұрақ-жауап арқылы тұтыну заттарына деген отбасы қажеттіліктері нің құрылымын, олардың қайдан келетінін білу 2.3.1.1 көрнекі материалдар негізінде иемденуші және өндіруші шаруашылық арасындағы айырмашылықты анықтау 2.2.2.1 ауа райының адам өмірі мен шаруашылық іс-әрекетіне оң және кері әсерін талдау 2.3.2.1 көрнекі материалдарды зерделеу арқылы ғұндардың өмір салтын сипаттау |
|||||||
1.Бақылау жұмысының нәтижелерін талдау келесі білім деңгейін көрсетті:
жоғары (В): 85-100% - 6 білім алушы
орташа (С): 40-84%- 19
төмен (Н): 0-39% -0
Бақылау жұмысының қорытындысы бойынша білім сапасы: 72% ды көрсетті
2. Жоспарланған түзету жұмыстары: анықталған олқылықтар бойынша жұмыс жоспар жасалып, 2022 -2023 оқу жылы барысында төмен деңгей көрсеткен оқушылармен жұмыс жүргізу.
1. Амангелды Ұлжан
2.Қадір Айлин
3.Мырзаханұлы Бақберген
Күні: 8.09.2022 ж Пән мұғалімі: Кулманова Ш
шағым қалдыра аласыз













