Кәсіби бағдар беру

Тақырып бойынша 18 материал табылды

Кәсіби бағдар беру

Материал туралы қысқаша түсінік
Кәсіби бағдар беру
Материалдың қысқаша нұсқасы

66 Қазығұрт жалпы орта білім беретін мектебі

     Қазақ тілі

Бөлім:


Мұғалімнің аты-жөні

НұржановаА 87016094001

Күні:

24.10.2025ж

Сынып: 4

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

31 Тоқсандық жиынтық бағалау

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

4.1.2.1* Мәтіннің тақырыбы мен берілген диаграмма/сызба/кесте

бойынша мәтіннің мазмұнын болжау және өз ойын дәлелдеу

4.1.3.1 Сұхбаттасының жасын, жай- күйін ескере отырып, белгілі бір

тақырып аясында сөйлеу мәдениетін сақтап, диалогке қатысу

4.2.5.1* Дереккөздерден (мәтін/ сөздік/ сызба/ кесте/карта/

диаграмма) қажетті ақпараттарды табу, кездескен жаңа сөздердің

мағынасын мәнмәтін бойынша анықтап, ақпаратты қорытындылау,

бағалау

4.2.3.1 Мәтін мазмұны бойынша шешім табуға бағытталған сұрақтар

құрастыру және жауап беру

Тыңдалым және айтылым

1-тапсырма

Сызбада берілген тірек сөздерге сүйеніп, мәтіннің тақырыбын болжап жаз. Жасаған болжамыңның себебін түсіндір

Shape2

Әлемге әйгілі

Shape3

мақтанамын

Shape1

тәуелсіз

Shape4

Shape5

Shape6

_____________________________________


Shape9

Кең - байтақ

Shape8

көпұлтты

Shape7

Shape10



2-тапсырма

Берілген тірек сөздерді пайдаланып, «Мен тәуелсіз елдің ұланымын» тақырыбына монолог құрап айт.

Тірек сөздер: мен, тәуелсіз ел, ұланы, Қазақстан, 1991 жыл, тәуелсіздік, ата – баба арманы, Елбасы, бақытты балалық шақ.

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Оқылым 3-тапсырма

Мәтінді түсініп оқы. Тапсырмаларды орында.

Өте ертеде бір дана қария дүниеден өтерінде қасына ұлын шақырып алып:

-Балам, дүниемен қоштасар күнім жақын.Өзіңе қалдырып бара жатқан асыл қазынам бар.Сен соны іздеп тап,ұқыпты пайдалан,ұқсатып қолдан,-депті

Күндердің күнінде бала әке қалдырған қазынаны іздеймін деп әбден шаршайды.Бірақ әкеден қалған қазына таптырмайды.Амалы таусылған бала ел ішіндегі көпті көрген бір қариядан ақыл сұрай барады.

-Әкеңнің сөзі рас, балам.Оның саған қалдырған қазына-мұрасы –тіл. Әкең сөзге шешен кісі еді ғой.Бәріміз де сөз асылын сенің әкеңнен үйрендік.Тілден қымбат қазына жоқ,-деп,кемеңгер қария аталы сөздің шешуін айтыпты.

1Shape11 )Мәтіннің тақырыбын анықта.Ол үшін дұрыс нұсқасын таңда (V)

Shape14

Асыл қазына туралы

Shape12

Дана қазына туралы

Shape13

Shape16

Тілден қымбат қазына жоқ екендігі туралы

Shape15



2Shape17 ) Мәтінге қойылған ат ненің қысқаша атауы екенін белгіле (V)

Shape18

Негізгі ой

Shape19

тақырып

Shape20


3) Негізгі ой айтылған мәтін бөлігін көшіріп жаз.

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

4) Жазған сөйлемің жай сөйлем бе әлде құрмалас сөйлем бе?









5)Мәтінге жоспар құр.Ол үшін мәтіннің әр бөлігіне ат қой

1._____________________________________________

2. _____________________________________________

3._____________________________________________



6Shape26

Әңгімелеу

Shape25 Shape21

Пайымдауу

Shape22 Shape23

Сипаттау

Shape24 )Мәтіннің қай түрі екенін анықтап, белгіле (V)





7)Мәтін мазмұны бойынша бір сұрақ құрастырып жаз.

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Сөздердің қатесін түзеп жаз.

Жұмышшы, сембеді, жауыңгер, арғабақ, ағ лақ, ала гел.

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Бағалау критерииі

Тапсырма №

Дескриптор

Балл

Сызбада берілген тақырып пен тірек сөздерге сүйеніп, мәтіннің мазмұнына болжам жасау.





1

Тыңдалым және айтылым

Тақырып пен тірек сөздерге сүйеніп, мәтіннің мазмұнына болжам жасайды

1

Жасаған болжамының себебін түсіндіру

Болжамының себебін түсіндіреді

1




Тірек сөздерді пайдаланып, монолог құрап айту

2

Тірек сөздерді пайдаланып, монолог құрап айтады


1

Мәтін беру

3

Оқылым және жазылым

Мәтіннің тақырыбын дұрыс таңдайды

1

Мәтінге қойылған ат ненің қысқаша атауы екенін белгілейді

1

Негізгі ой айтылған мәтін бөлігін көшіріп жазады



Жай сөйлем бе әлде құрмалас сөйлем екенін анықтайды



Мәтінге жоспар құрады



Мәтіннің қай түрі екенін анықтап, белгілейді

Мәтін мазмұны бойынша бір сұрақ құрастырып жазады

1



2



3



1

1



Сөздердің қатесін түзеп жазады

5

Барлығы



18


















Тыңдалым және айтылым

1-тапсырма

Сызбада берілген тірек сөздерге сүйеніп, мәтіннің тақырыбын болжап жаз. Жасаған болжамыңның себебін түсіндір

Shape27 Shape29 Shape28

кішіпейілділік

жауапкершілік

әдептілік


Shape31 Shape32 Shape30

жауапкершілік


Shape33

__________________________________


Shape36 Shape35 Shape34

инабаттылық

адамгершілік


Shape37



2-тапсырма

Берілген тірек сөздерді пайдаланып, «Арал теңізі» тақырыбына монолог құрап айт

Тірек сөздер: Арал теңізі, мен, апатты аймақ, қазір, ғаламдық мәселе, буға айналу, аударылды, бұрынғыдай, су, аз, айналдым, суалып қалды.

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Оқылым 3-тапсырма

Мәтінді түсініп оқы. Тапсырмаларды орында.

Бір кісінің екі баласы болыпты.Бір күні көршілер оған: «Сенің балаларың бір кемпірді мазақ қылды, балаларыңды тыйып қой!»- дейді.

Әкесі балаларына ұрсады, балалары мұнан былай кісіге күлмеске уәде береді.Біраз күн өткен соң балалар әкесіне берген уәдесін ұмытып, бір бейшара шалды тағы да келемеж қылыпты.Мұны әкесі естіп, балаларын шақырып алып айтады: «Балалар, мен енді мұнан артық өмір сүрер болсам, сендер секілді бір ақымақ балалар өткендегі шал мен кемпірге күлгендерің секілді маған күлер деп қорқамын».

Балалары ұялғандарынан қызарып, сонан кейін кәрі кісілерге күлмейтін болыпты.

Shape42 1Shape39 Shape43 Shape40 Shape38 Shape41

Екі бала туралы

Екі баланың үлкен кісіге күлгені туралы

Екі баланың үлкен кісіге күлгені туралы

)Мәтіннің тақырыбын анықта.Ол үшін дұрыс нұсқасын таңда (V)



Shape45 Shape44

Әкесінің ұлдарына ұрысқаны туралы



Shape48 2Shape47 Shape49 Shape46

Негізгі ой

тақырып

) Мәтінге қойылған ат ненің қысқаша атауы екенін белгіле (V)





3) Негізгі ой айтылған мәтін бөлігін көшіріп жаз.

_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

4) Жазған сөйлемің жай сөйлем бе әлде құрмалас сөйлем бе?







5)Мәтінге жоспар құр.Ол үшін мәтіннің әр бөлігіне ат қой

1._____________________________________________

2. _____________________________________________

3._____________________________________________



6Shape55 Shape52 Shape54 Shape53 Shape50 Shape51

Сипаттау

Пайымдау

Әңгімелеу

)Мәтіннің қай түрі екенін анықтап, белгіле (V)





7)Мәтін мазмұны бойынша бір сұрақ құрастырып жаз.

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

1) Сөздердің қатесін түзеп жаз.

Башшы, Божжан, көг аспан, ағ жаулық, түңгі

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________




















Қазақ т.БЖБ №2 ІІ нұсқа

Бағалау критерииі

Тапсырма №

Дескриптор

Балл

Сызбада берілген тақырып пен тірек сөздерге сүйеніп, мәтіннің мазмұнына болжам жасау.





1

Тыңдалым және айтылым

Тақырып пен тірек сөздерге сүйеніп, мәтіннің мазмұнына болжам жасайды

1

Жасаған болжамының себебін түсіндіру

Болжамының себебін түсіндіреді

1




Тірек сөздерді пайдаланып, монолог құрап айту

2

Тірек сөздерді пайдаланып, монолог құрап айтады


1

Мәтін беру

3

Оқылым және жазылым

Мәтіннің тақырыбын дұрыс таңдайды

1

Мәтінге қойылған ат ненің қысқаша атауы екенін белгілейді

1

Негізгі ой айтылған мәтін бөлігін көшіріп жазады



Жай сөйлем бе әлде құрмалас сөйлем екенін анықтайды



Мәтінге жоспар құрады



Мәтіннің қай түрі екенін анықтап, белгілейді

Мәтін мазмұны бойынша бір сұрақ құрастырып жазады

1



2



3



1

1



Сөздердің қатесін түзеп жазады

5

Барлығы



18



































Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
19.10.2025
33
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі