Сабақтың
басы
Психологиялық
ахуал
Тақырыпты
анықтау
|
«Сізде тек 40
секунд уақыт бар!» ойыны
Оқушыларды шеңберге
тұрғызу.
Балалар төмендегі әрекеттерді
40 секундта бірге орындайды:
-
Екі рет
отырыңыз.
-
Сол аяғыңызбен 3 рет
секріңіз.
-
Екі қолыңызды екі рет жоғары
көтеріңіз.
-
Айқайлап есіміңізді
айтыңыз.
-
Екі рет
мияулаңыз.
-
Кез келген 3 адамды
құшақтаңыз.
-
Үш рет
айналыңыз.
-
Мұғалімге қарап
күліңіз.
Сұрақ-жауап.
-Сендердің ата-аналарың қандай маман
иелері?
(дәрігер,инженер, сатушы,
...)
-Мамандық дегеніміз
не?
(-мамандық деген жұмыс
атқару...)
-Суреттегі заттар қай мамандыққа қатысты деп
ойлайсыңдар?
-Дұрыс айтасыңдар, дәрігер мамандығына
қатысты. Ендеше бүгінгі тақырыбымыз-«Жан
қорғаны-дәрігер» туралы
болмақ.
|
Қима
қағаздар
Медициналық заттар
суреті
|
Сабақтың
ортасы
МК
Ой
қозғау
Ұ
Шығармашылық
жұмыс
Топтық
жұмыс
Шығармашылық
жұмыс
|
Бейнефильммен жұмыс. « Жан
қорғаны-дәрігер»
Жалпы әлемде 50 мыңға жуық мамандық бар екен
және жыл сайын оған 500-ге тарта жаңа түрі қосылып отырады
екен.
Өмірден өз орнын тауып, елімізге қажетті
кәсіп иесі болу бәріміздің
арманымыз. Біреуміз ертең ақын, екіншіміз инженер, енді
біріміз құрылысшы болуымыз мүмкін. Мамандықтың бәрі
жақсы. Соның ішінде ең күрделі жауапты
мамандықтардың бірі – дәрігер мамандығы
екен.
Талдау. Сұрақтары қою арқылы
оқушыларды сөйлету.
«Сиқырлы сандық»
ойыны.
Оқушы сандықтан қарамай қолына түскен
медициналық затты алып, оны сипаттап, не үшін, қалай қолданылатынын
көрсетеді:
Бинт, шприц, градусник,
мақта, қайшы, дәрі, маска.
Сюжеттік-рөлдік ойын. «Дәрігер мен
емделуші»
3 оқушы
дәрігер мен емделушінің әрекеттеріне көрсетіп, диалог
жасайды.
Емделуші:
-Сәлеметсіз бе! Кіруге бола
ма?
Тіркеуші:
-Сәлеметсіз бе! Кіріңіз, қандай шағымыңыз
бар?
Емделуші:
-Менің
ішім бүріп ауырып тұр. Оған не істеуге
болады?
Тіркеуші:
-Жақсы,
шағымыңызды өзіме тіркеп алдым. Қазір дәрігеріміз сізді
қарайды.
Дәрігер:
-Жарайды, мен қазр сізге дәрі жазып
берейін.
-Міне
алыңыз, осы қағазда жазылған дәрілерді алып, күніне екі рет
қабылдаңыз. Көмектеседі деген
ойдамын.
Емделуші: -Рақмет сізге! Сау
болыңыз!
Дәрігер:
-Сау болыңыз
1-топ.
«Синквейн»
әдісі.
Кім?............
Не
үшін?...........
Қандай?.............
Не
істейді?...........
Синоним:
..............
2-топ. Ассоцация
жасау.
Дәрігер қандай болу
керек?
3-топ. Сызбаны
толтыру.
Дәрігердің
пайдасы:
..............
..............
...............
«Өскенде кім болғым келеді?» тақырыбына эссе
жазу, немесе сурет
салу.
Әр оқушы өзіне ұнайтын мамандық туралы ой
қозғайды. Немесе сол мамандыққа қатысты сурет салып, оны
қорғайды.
|
Интербелсенді тақта,
бейнефильм
Сандықша,
медициналық заттар
Дәрігер киімі,
парақтар
Тапсырмалар жазылған
парақтар
Сызбалар
Суреттер,
эсселер
|
Сабақтың
соңы
Қорытынды
|
Қорытынды
рефлексиялық сұрақтар:
-Бүгінгі
сабағымыздың мақсаты не еді?
-Осы тақырыпты
меңгеру үшін қандай тапсырмалар
орындадық?
- Осы сабақтың
біздің өмірімізге қажеті бар
ма?
- Не үшін қажет деп
ойлайсыңдар?
-Өте
жақсы балалар, ер жеткен соң ата – аналарың мақтан ететін, өзгелер
құрметтейтін, сыйлайтын, ең бастысы елің мақтан тұтатын азамат,
маман иесі болыңдар! Бірінші байлық – денсаулық. Деніміз сау
болсын..
Бағалау.
Белсенді қатысқан оқушыларды смайликтер
арқылы
мадақтау.
|
Смайликтер
|