Материалдар / КӘСІБИ СЫНЫП САҒАТЫ «Жан қорғаны – дәрігер»
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

КӘСІБИ СЫНЫП САҒАТЫ «Жан қорғаны – дәрігер»

Материал туралы қысқаша түсінік
Мамандықтардың маңыздылығын, әр алуандығын түсіндіру, оқушылардың қай мамандықтарға қызығушылықтары барын анықтау
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Қазан 2023
176
0 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігі

Өскемен қаласы әкімдігінің «Шәкәрім атындағы № 1 орта мектебі» КММ

















«Жан қорғаны-дәрігер»

кәсіби сынып сағаты әзірлемесі










Бастауыш сынып мұғалімі

Ерболат Гүлдәуреш












Өскемен қаласы

2020-2021 оқу жылы


Жұмыс түрі: Мектеп: «Шәкәрім атындағы №1 орта мектебі»КММ

Кәсіби сынып сағаты Мұғалімнің аты-жөні: Ерболат Гүлдәуреш
Күні: 23.02.2021 ж. Қатысқандар саны: 25

Сынып: 3 «Б» Қатыспағандар саны: 0

Сабақ тақырыбы

«Жан қорғаны – дәрігер»

Сабақ мақсаттары

Медициналық мамандықтардың құндылықтарын дәріптеу, маңыздылығын ұғындыру. Оқушыларға мамандықтардың пайдалы жақтарын, олардың бәрі адам мүддесі, қоғам мен халыққа қызмет етуші екендігін түсіндіріп, жалпы мамандыққа, маман адамдарға деген құрметтеу, ардақтау және оларды мақтан ету сезіміне баулу.

Сабақтың

әдіс-тәсілдері:

Сюжетті-рөлдік ойын, көрнекілік әдісі, сұрақ-жауап, әңгімелеу, топтық жұмыс, СТО, шығармашылық жұмыс.


Қажетті ресурстар мен көрнекіліктер:

Дәрігерлікке қатысты суреттер, бейнематериал, плакаттар, тапсырмалар жазылған карточкалар, сиқырлы сандықша, медициналық заттар.


Сабақтың барысы:

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!

Сабақтың
жоспарланған
кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы


Психологиялық ахуал












Тақырыпты анықтау










«Сізде тек 40 секунд уақыт бар!» ойыны

Оқушыларды шеңберге тұрғызу.

Балалар төмендегі әрекеттерді 40 секундта бірге орындайды:

  1. Екі рет отырыңыз.

  2. Сол аяғыңызбен 3 рет секріңіз.

  3. Екі қолыңызды екі рет жоғары көтеріңіз.

  4. Айқайлап есіміңізді айтыңыз.

  5. Екі рет мияулаңыз.

  6. Кез келген 3 адамды құшақтаңыз.

  7. Үш рет айналыңыз.

  8. Мұғалімге қарап күліңіз.

Сұрақ-жауап.

-Сендердің ата-аналарың қандай маман иелері?

(дәрігер,инженер, сатушы, ...)

-Мамандық дегеніміз не?

(-мамандық деген жұмыс атқару...)

-Суреттегі заттар қай мамандыққа қатысты деп ойлайсыңдар?


-Дұрыс айтасыңдар, дәрігер мамандығына қатысты. Ендеше бүгінгі тақырыбымыз-«Жан қорғаны-дәрігер» туралы болмақ.

Қима қағаздар















Медициналық заттар суреті

Сабақтың ортасы


МК

Ой қозғау












Ұ






Шығармашылық жұмыс























Топтық жұмыс





















Шығармашылық жұмыс

Бейнефильммен жұмыс. « Жан қорғаны-дәрігер»

Жалпы әлемде 50 мыңға жуық мамандық бар екен және жыл сайын оған 500-ге тарта жаңа түрі қосылып отырады екен.
Өмірден өз орнын тауып, елімізге қажетті кәсіп иесі болу бәріміздің арманымыз. Біреуміз ертең ақын, екіншіміз инженер, енді біріміз құрылысшы болуымыз мүмкін. Мамандықтың бәрі жақсы. Соның ішінде ең күрделі жауапты мамандықтардың бірі – дәрігер мамандығы екен.

Талдау. Сұрақтары қою арқылы оқушыларды сөйлету.


«Сиқырлы сандық» ойыны.

Оқушы сандықтан қарамай қолына түскен медициналық затты алып, оны сипаттап, не үшін, қалай қолданылатынын көрсетеді:

Бинт, шприц, градусник, мақта, қайшы, дәрі, маска.



Сюжеттік-рөлдік ойын. «Дәрігер мен емделуші»

3 оқушы дәрігер мен емделушінің әрекеттеріне көрсетіп, диалог жасайды.

Емделуші:

-Сәлеметсіз бе! Кіруге бола ма?

Тіркеуші:

-Сәлеметсіз бе! Кіріңіз, қандай шағымыңыз бар?

Емделуші:

-Менің ішім бүріп ауырып тұр. Оған не істеуге болады?

Тіркеуші:

-Жақсы, шағымыңызды өзіме тіркеп алдым. Қазір дәрігеріміз сізді қарайды.

Дәрігер:

-Жарайды, мен қазр сізге дәрі жазып берейін.

-Міне алыңыз, осы қағазда жазылған дәрілерді алып, күніне екі рет қабылдаңыз. Көмектеседі деген ойдамын.

Емделуші: -Рақмет сізге! Сау болыңыз!

Дәрігер: -Сау болыңыз


1-топ. «Синквейн» әдісі.

Кім?............

Не үшін?...........

Қандай?.............

Не істейді?...........

Синоним: ..............


2-топ. Ассоцация жасау.

Shape1

Дәрігер қандай болу керек?








3-топ. Сызбаны толтыру.

Shape2 Shape3 Дәрігердің пайдасы:

Shape4 ..............

Shape5 ..............

Shape6 ...............


«Өскенде кім болғым келеді?» тақырыбына эссе жазу, немесе сурет салу.

Әр оқушы өзіне ұнайтын мамандық туралы ой қозғайды. Немесе сол мамандыққа қатысты сурет салып, оны қорғайды.



Интербелсенді тақта, бейнефильм













Сандықша, медициналық заттар




Дәрігер киімі, парақтар























Тапсырмалар жазылған парақтар






Сызбалар














Суреттер, эсселер

Сабақтың соңы




Қорытынды

Қорытынды рефлексиялық сұрақтар:

-Бүгінгі сабағымыздың мақсаты не еді?

-Осы тақырыпты меңгеру үшін қандай тапсырмалар орындадық?

- Осы сабақтың біздің өмірімізге қажеті бар ма?

- Не үшін қажет деп ойлайсыңдар?


-Өте жақсы балалар, ер жеткен соң ата – аналарың мақтан ететін, өзгелер құрметтейтін, сыйлайтын, ең бастысы елің мақтан тұтатын азамат, маман иесі болыңдар! Бірінші байлық – денсаулық. Деніміз сау болсын..

Бағалау. Белсенді қатысқан оқушыларды смайликтер арқылы мадақтау.
















Смайликтер