Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Мектеп:

    №15 мектеп-гимназиясы

    Күні:

    26.11.2020ж.

    Мұғалімнің аты-жөні:


    Қасқарбаева Хадиша Өнербекқызы

    Сынып: 7

    Қатысқаны- 7 «Б»

    Қатыспағаны-

    Сайыстың мақсаты:

    • Оқушылардың ойлау және танымдық қабілеттерін дамыту, логикалық ой-өрісін кеңейте отырып, шығармашылық қабілеттерін шыңдау және кәсіптік бағдар беру;

    • Алынған білімдерін өмірде пайдалана білуге үйрету,топта жауапкершілікті сезініп жұмыс жасауға тәрбиелеу ;

    • Экономикалық бағыттағы есептерді шығаруға оқушылардың қызығушылығын дамыту.

    Сайыс мақсаттары

    -«Модельдеу» әдісі арқылы тапсырмаларды қабілеттеріне қарай орындата отырып, өздеріне деген сенімділігін қалыптастыру, бәсекелестікке тәрбиелеу

    - Экономикалық бағыттағы есептерді, логикалық тапсырманы топпен орындата отырып, оқушылардың шығармашылық қабілеттерін шыңдау

    Сабақтың тәрбиелік және дамытушылық аспектісі

    Есептеу дағдыларын, математикалық тіл, есте сақтау, ойлау дағдыларын дамыту;

    Жолдастық жауапкершілік сезімін, сабақта мінез-құлықтың этикалық және эстетикалық нормаларын қалыптастыру

    Сабақ типі

    Іскерлік ойын

    Бағалау критерийлері

    Оқушылар

    -Рационал сандарға амалдар қолданып біледі;

    -Пайызға байланысты есептерді шығара алады;

    -Логикалық тапсырмаларды шеше алады;

    -Математикада кездесетін терминдерді біледі

    Тілдікмақсаттар

    Математикалық терминологияны қолданып, сауатты сөйлеуге дағдыландыру

    Құндылықтардыдарыту

    Адалдық, жауапкершілік, құрметқұндылықтардыдарыту-жұппенжұмысжәнеөзін-өзібағалау, өзарабағалауарқылыжүзегеасырылады,математикатарихынасаяхатжасауарқылыіскеасырылады

    АКТ қолданудағдылары

    Интерактивтітақта,маркерлік тақташалар және бағалауға арналған«ақшалар»

    Бастапқыбілім

    Рационал сандарға арифметикалық амалдар қолдану,экономикалық және тұрмыстық мазмұндағы есептер, логикалық есептер

    Сабақ барысы

    Сабақтыңжоспарланғанкезеңдері

    Сабақтағыжоспарланғаніс-әрекет


    Ресурстар

    Сабақтың басы






















    Ұйымдастыру кезеңі.

    Сайыстың шарты:

    Сынып оқушылары арасында рольдерді бөлу:

    5-6 адамнан екі топ ойнайды.

    Топқа кірмейтін екі адам алынған пайданы есептейтін аудитор тағайындалады.

    Қалған оқушылар тең екіге бөлініп акционерлер болады.

    Мұғалім: Сіздер –банк қызметкерлерісіздер.Яғни ақша есептеу арқылы «капиталдарыңды» өсіресіздер.

    Оқушылар банктердіңатынқояды. «Астана» және «Алтын адам».

    Сіздердіңмақсаттарың - ақша, кіріс, табыспенбайланыстыэкономикалықесептердішешеотырып, алғашқыкапиталдарыңдыкөбейту.Сіздердіңакционерлеріңбар,сұрақтарғажауапбереотырыполар да сіздергетабысәкеледі.

    Көп «табыс» алған фирма жеңеді

    Ойын ережесі.

    Банк басқармасын таңдау.

    Әрбір банкінің бастапқы капиталы – 100 000 тг.

    Әрбір банкі кезек-кезек бағасы 500 –ден 2 000 тг.дейінгі сұрақ таңдайды.

    Егер сұраққа дұрыс жауап берілсе,капиталы сұрақ құнына өседі.

    Жауапқатеболса,онда капиталы:

    а) егеркелесі банк та дұрысжауапбереалмаса, сұрақтыңбағасының 50% -інекемиді.

    б) егеркелесі банк дұрысжауапберсе,100% -кекемиді.

    Өзаракелісіп,өзтапсырмасынсатаалады,есепшешілсе,есептіңқұнықосылады.

    Уақыттыңбөлінуі

    Сұрақтың құны

    500тг

    1000тг

    1500тг

    2000тг

    уақыт

    30 с

    1 мин

    1мин 30 с

    2 мин

    8.Акционерлер қосымша сұрақтарға жауап берсе,капитал 500 тг. өседі.

    І бөлім. Таныстырылым.Бұл бөлімде ойыншылар өздері және алға қойған мақсаттары туралы айтып кетеді.

    ІІ бөлім. Негізгі бөлім.

    І тур. «500 тг*лік сұрақтар»

    ІІ тур. «1000 тг*лік сұрақтар»

    ІІІ тур. «2000 тг*лік сұрақтар»

    IV тур. Акционерлермен сұрақтар

    ІІІ бөлім. Қорытындылау және марапаттау.



    «Математика және Физика» ғылымиәдістемелікжурналдар





















    Сабақтың ортасы


    Сайыстың барысы:

    І.Көрермендерді ойыншылардың бос уақыттарында немен айналысатындымен таныстырып, ойларын еркін жеткізуге үшін мүмкіндік беремін.

    ІІ. Негізгі бөлім.

    Тапсырмалалар беріледі және оның жауаптарын дайын жауаптарды көрсету арқылы тексеріледі.Дұрыс жауаптар «ақшалар» арқылы бағаланады.

    І-тур. «500 тг*лік сұрақтар»

    1.Шебер кеудеше тоқып 1000 тг. сатты.Егер тоқу үшін 200 тг –ден үш орам жіп,ал әдемілеу үшін 100 тг бисер пайдаланылса,оның түсірген табысы қандай?

    2.Екі бизнесмен бәстесті:кімкөптабыстабады. Біреуіөзтоварын сатып,50000 тгпайда тауып,30000 тгшығынболды.Алекіншісі 10000 тг кем сауда жасап,20000 тгжұмсады. Бәстігудекімжеңді?

    3.Костюм 110 $ тұрады.Егерфранкініңдолларғақатыстыбағамы 5,5 болса,костюгеқанща франк төлеукерек? 1$=5,5 франк.

    4.Екідосақшатапқысыкелді.Олардүңгіршектенәрқайсысы 3 теңгеден 100 газет алып 5 теңгеденсатабастады.Егербарлықгазеттісатса,қаншапайдатабады?

    5.Біріншіәкебаласына 1500 тг, ал екіншісі – 1000 тгберді.Сондаекі бала бірігіпкапиталдарын 1500-ге өсіргенболды.Олқалай?

    6.Түлкіаралардан100 кгбалды 10000 тг. сатыпалды, ал базарғаапарып 1кг-ын 130 тг .сатты. барлықбалдысатыпболғандатүлкіқандайпайдатабады?

    Жауаптар.

    №1 тапсырма. Жауабы: «300 т»

    №2 тапсырма. Жауабы: «ешкім»

    №3 тапсырма. Жауабы: «605 франк»

    №4 тапсырма. Жауабы: «2000 тг»

    №5 тапсырма. Жауабы: «Олар үшеу:атасы,баласы,немересі»

    №6 тапсырма. Жауабы: «3000 тг.»

    ІІ-тур.«1000 тг*лік сұрақтар»

    1.Қанат бәліш пісіріп базарда сатты.Бірінші күні 10 тг-ден 100 бәліш сатты.Екінші күні бағасын 10 % -ке азайтып ,110 бәліш сатты.ол қай күні көп ақша тапты?

    2.Бизнесмен банкіге 100 000 тг салды.бір жылдан соң банкіден 150 000 тг алды. Өсім неше % ?

    3.Бір өндірістің өнімін сатқаннан кейін түскен пайдасы 500000 тг.Және сол кездегі шығыны:

    Шикізатқа 200 000 тг.

    Отынға 15 000 тг.

    Жалақы 145 000 тг.

    Кредит, салық 45 000 тг.


    Барлығы 405 000 тг.

    Оның табысы мен рентабельдігі қандай?

    4.Әжей базарда күшік сатады.Қасынан өтіп бара жатқан үш бала 100 тг-ден жинап 300 тг-ге ортақ достарына сыйлай үшін сатып алды.балалар кеткен соң әжей қымбат саттым деп ойлап,басқа балаға оларды қуып жетіп 50 тг. қайтаруды сұрайды.Ал бала ойлайды. «Олар 50 тг-ні-өзара қалай бөледі.30 –ын беріп,20-ын өзім алайын дейді де солай істейді.Сонда әрбіреуі 90 тг төлейді.20 тг балада, 10 тг қайда кетеді?

    5.Екі бала кітап сатып алғысы келеді.Біреуіне 50 тг,екіншісіне 10тг жетпейді.Олар ақшасын қосып еді бәрібір жетпеді. Кітап қанша тұрады?

    Жауаптар.

    №1 тапсырма. Жауабы: «Бірінші күні»

    №2 тапсырма. Жауабы: «150 %»

    №3 тапсырма. Жауабы: «пайда 95 000 тг, рентабельдігі 95:405·100%=23,5%»

    №4 тапсырма. Жауабы: «Кіріс пен шығысты қосуға болмайды. Шығын кіріске тең»

    №5 тапсырма. Жауабы: «50 тг»

    ІІІ-тур. «2000 тг*лік сұрақтар»

    1.Сіздің банкіге ақша салуға бірнеше мүмкіндігіңіз бар:

    а) 800 тг салып 1000 тг алу.;

    б) 200 тг салып 300 тг алу.;

    в) 1000 тг 1400 тг алу. Сіз қай нұсқаны таңдайсыз?

    2.Сіздің банкіге 10% жылдық өсіммен 500000 тг салынды.Жарты жылдан соң қанша ақша қайтарып бере аласыз?

    3.Сіздің банкіге 10% жылдық өсіммен 500000 тг салынды.5 жылдан соң қанша ақша қайтарып бере аласыз?

    4.Фермер тағасының шегесінің санына қарай жылқы сатты.Шегенің саны-16. Бірінші шеге үшін 10 тг, екіншісі үшін– 20 тг,үшінішісі үшін – 40 тг. және т.с.с. Яғни әрбір келесісіне алдыңғысына қарағанда екі есе алады.Фермер жылқыны қаншаға бағалады?

    Жауаптар.

    №1 тапсырма. Жауабы: «екіншісі»

    №2 тапсырма. Жауабы: «525 мың тг»

    №3 тапсырма. Жауабы: «805 мыңға жуық тг»

    №4 тапсырма. Жауабы: «635350 тг»

    Слайд №1








    Слайд №2



























    Слайд №3
































    Слайд №4
















    Сабақтың соңы






    IV тур. Акционерлермен сұрақтар

    Сөздердіжалғастыр:

    • Қымбат – арзан

    • Кіріс –

    • Пайда –

    • Сатушы –

    • Акция сатыпалатынжер( биржа)

    • Ақшағасатыпалатынзат (товар)

    • Шешейшұлықтоқыпбазардажіптіңбағасынанарзанғасатты.Ол неге батты?(шығынға)

    • Девидендалуүшін не болу керек? (акция)

    • Табысәкелетінісқалайаталады? (бизнес, коммерция, …)

    • Товардыңөтуіненекөмектеседі? (жарнама)

    • Шетелдіңақшасықалайаталады? (валюта)

    • Кредит үшінтөленетінтөлем. (процент)

    • Экономикалықкөмекқанадайтүсініктерменберіледі? (субсидия, субвенция, заем, кредит)

    • Ақшаныңсатыпалуқабілетініңтөмендеуі. (инфляция)

    • Биржадағысатушы мен сатыпалушыныңарасындағыделдал. (брокер)

    • Вексель, банкнот, чек, акция ұғымдарынжалпылайтын

      Жүктеу
      ЖИ арқылы жасау
      ЖИ арқылы жасау
      bolisu
      Бөлісу
      1 - айлық
      Материал тарифі
      -96% жеңілдік
      00
      05
      00
      ҚМЖ
      Ашық сабақ
      Тәрбие сағаты
      Презентация
      БЖБ, ТЖБ тесттер
      Көрнекіліктер
      Балабақшаға арнарлған құжаттар
      Мақала, Эссе
      Дидактикалық ойындар
      және тағы басқа 400 000 материал
      Барлық 400 000 материалдарды шексіз
      жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
      1 990 ₸ 49 000₸
      1 айға қосылу
      Материалға шағымдану

      Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

      Жариялаған:
      Қасқарбаева Хадиша Өнербекқызы
      08 Желтоқсан 2020
      709
      Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

      Кәсіпкер - математик ! Сыныптан тыс сабақ. 7 сынып.

      Тақырып бойынша 11 материал табылды

      Кәсіпкер - математик ! Сыныптан тыс сабақ. 7 сынып.

      Материал туралы қысқаша түсінік
      "Кәсіпкер математик" атты 7 сыныптарға арналған сыныптан тыс сабақ.
      Материалдың қысқаша нұсқасы

      Мектеп:

      №15 мектеп-гимназиясы

      Күні:

      26.11.2020ж.

      Мұғалімнің аты-жөні:


      Қасқарбаева Хадиша Өнербекқызы

      Сынып: 7

      Қатысқаны- 7 «Б»

      Қатыспағаны-

      Сайыстың мақсаты:

      • Оқушылардың ойлау және танымдық қабілеттерін дамыту, логикалық ой-өрісін кеңейте отырып, шығармашылық қабілеттерін шыңдау және кәсіптік бағдар беру;

      • Алынған білімдерін өмірде пайдалана білуге үйрету,топта жауапкершілікті сезініп жұмыс жасауға тәрбиелеу ;

      • Экономикалық бағыттағы есептерді шығаруға оқушылардың қызығушылығын дамыту.

      Сайыс мақсаттары

      -«Модельдеу» әдісі арқылы тапсырмаларды қабілеттеріне қарай орындата отырып, өздеріне деген сенімділігін қалыптастыру, бәсекелестікке тәрбиелеу

      - Экономикалық бағыттағы есептерді, логикалық тапсырманы топпен орындата отырып, оқушылардың шығармашылық қабілеттерін шыңдау

      Сабақтың тәрбиелік және дамытушылық аспектісі

      Есептеу дағдыларын, математикалық тіл, есте сақтау, ойлау дағдыларын дамыту;

      Жолдастық жауапкершілік сезімін, сабақта мінез-құлықтың этикалық және эстетикалық нормаларын қалыптастыру

      Сабақ типі

      Іскерлік ойын

      Бағалау критерийлері

      Оқушылар

      -Рационал сандарға амалдар қолданып біледі;

      -Пайызға байланысты есептерді шығара алады;

      -Логикалық тапсырмаларды шеше алады;

      -Математикада кездесетін терминдерді біледі

      Тілдікмақсаттар

      Математикалық терминологияны қолданып, сауатты сөйлеуге дағдыландыру

      Құндылықтардыдарыту

      Адалдық, жауапкершілік, құрметқұндылықтардыдарыту-жұппенжұмысжәнеөзін-өзібағалау, өзарабағалауарқылыжүзегеасырылады,математикатарихынасаяхатжасауарқылыіскеасырылады

      АКТ қолданудағдылары

      Интерактивтітақта,маркерлік тақташалар және бағалауға арналған«ақшалар»

      Бастапқыбілім

      Рационал сандарға арифметикалық амалдар қолдану,экономикалық және тұрмыстық мазмұндағы есептер, логикалық есептер

      Сабақ барысы

      Сабақтыңжоспарланғанкезеңдері

      Сабақтағыжоспарланғаніс-әрекет


      Ресурстар

      Сабақтың басы






















      Ұйымдастыру кезеңі.

      Сайыстың шарты:

      Сынып оқушылары арасында рольдерді бөлу:

      5-6 адамнан екі топ ойнайды.

      Топқа кірмейтін екі адам алынған пайданы есептейтін аудитор тағайындалады.

      Қалған оқушылар тең екіге бөлініп акционерлер болады.

      Мұғалім: Сіздер –банк қызметкерлерісіздер.Яғни ақша есептеу арқылы «капиталдарыңды» өсіресіздер.

      Оқушылар банктердіңатынқояды. «Астана» және «Алтын адам».

      Сіздердіңмақсаттарың - ақша, кіріс, табыспенбайланыстыэкономикалықесептердішешеотырып, алғашқыкапиталдарыңдыкөбейту.Сіздердіңакционерлеріңбар,сұрақтарғажауапбереотырыполар да сіздергетабысәкеледі.

      Көп «табыс» алған фирма жеңеді

      Ойын ережесі.

      Банк басқармасын таңдау.

      Әрбір банкінің бастапқы капиталы – 100 000 тг.

      Әрбір банкі кезек-кезек бағасы 500 –ден 2 000 тг.дейінгі сұрақ таңдайды.

      Егер сұраққа дұрыс жауап берілсе,капиталы сұрақ құнына өседі.

      Жауапқатеболса,онда капиталы:

      а) егеркелесі банк та дұрысжауапбереалмаса, сұрақтыңбағасының 50% -інекемиді.

      б) егеркелесі банк дұрысжауапберсе,100% -кекемиді.

      Өзаракелісіп,өзтапсырмасынсатаалады,есепшешілсе,есептіңқұнықосылады.

      Уақыттыңбөлінуі

      Сұрақтың құны

      500тг

      1000тг

      1500тг

      2000тг

      уақыт

      30 с

      1 мин

      1мин 30 с

      2 мин

      8.Акционерлер қосымша сұрақтарға жауап берсе,капитал 500 тг. өседі.

      І бөлім. Таныстырылым.Бұл бөлімде ойыншылар өздері және алға қойған мақсаттары туралы айтып кетеді.

      ІІ бөлім. Негізгі бөлім.

      І тур. «500 тг*лік сұрақтар»

      ІІ тур. «1000 тг*лік сұрақтар»

      ІІІ тур. «2000 тг*лік сұрақтар»

      IV тур. Акционерлермен сұрақтар

      ІІІ бөлім. Қорытындылау және марапаттау.



      «Математика және Физика» ғылымиәдістемелікжурналдар





















      Сабақтың ортасы


      Сайыстың барысы:

      І.Көрермендерді ойыншылардың бос уақыттарында немен айналысатындымен таныстырып, ойларын еркін жеткізуге үшін мүмкіндік беремін.

      ІІ. Негізгі бөлім.

      Тапсырмалалар беріледі және оның жауаптарын дайын жауаптарды көрсету арқылы тексеріледі.Дұрыс жауаптар «ақшалар» арқылы бағаланады.

      І-тур. «500 тг*лік сұрақтар»

      1.Шебер кеудеше тоқып 1000 тг. сатты.Егер тоқу үшін 200 тг –ден үш орам жіп,ал әдемілеу үшін 100 тг бисер пайдаланылса,оның түсірген табысы қандай?

      2.Екі бизнесмен бәстесті:кімкөптабыстабады. Біреуіөзтоварын сатып,50000 тгпайда тауып,30000 тгшығынболды.Алекіншісі 10000 тг кем сауда жасап,20000 тгжұмсады. Бәстігудекімжеңді?

      3.Костюм 110 $ тұрады.Егерфранкініңдолларғақатыстыбағамы 5,5 болса,костюгеқанща франк төлеукерек? 1$=5,5 франк.

      4.Екідосақшатапқысыкелді.Олардүңгіршектенәрқайсысы 3 теңгеден 100 газет алып 5 теңгеденсатабастады.Егербарлықгазеттісатса,қаншапайдатабады?

      5.Біріншіәкебаласына 1500 тг, ал екіншісі – 1000 тгберді.Сондаекі бала бірігіпкапиталдарын 1500-ге өсіргенболды.Олқалай?

      6.Түлкіаралардан100 кгбалды 10000 тг. сатыпалды, ал базарғаапарып 1кг-ын 130 тг .сатты. барлықбалдысатыпболғандатүлкіқандайпайдатабады?

      Жауаптар.

      №1 тапсырма. Жауабы: «300 т»

      №2 тапсырма. Жауабы: «ешкім»

      №3 тапсырма. Жауабы: «605 франк»

      №4 тапсырма. Жауабы: «2000 тг»

      №5 тапсырма. Жауабы: «Олар үшеу:атасы,баласы,немересі»

      №6 тапсырма. Жауабы: «3000 тг.»

      ІІ-тур.«1000 тг*лік сұрақтар»

      1.Қанат бәліш пісіріп базарда сатты.Бірінші күні 10 тг-ден 100 бәліш сатты.Екінші күні бағасын 10 % -ке азайтып ,110 бәліш сатты.ол қай күні көп ақша тапты?

      2.Бизнесмен банкіге 100 000 тг салды.бір жылдан соң банкіден 150 000 тг алды. Өсім неше % ?

      3.Бір өндірістің өнімін сатқаннан кейін түскен пайдасы 500000 тг.Және сол кездегі шығыны:

      Шикізатқа 200 000 тг.

      Отынға 15 000 тг.

      Жалақы 145 000 тг.

      Кредит, салық 45 000 тг.


      Барлығы 405 000 тг.

      Оның табысы мен рентабельдігі қандай?

      4.Әжей базарда күшік сатады.Қасынан өтіп бара жатқан үш бала 100 тг-ден жинап 300 тг-ге ортақ достарына сыйлай үшін сатып алды.балалар кеткен соң әжей қымбат саттым деп ойлап,басқа балаға оларды қуып жетіп 50 тг. қайтаруды сұрайды.Ал бала ойлайды. «Олар 50 тг-ні-өзара қалай бөледі.30 –ын беріп,20-ын өзім алайын дейді де солай істейді.Сонда әрбіреуі 90 тг төлейді.20 тг балада, 10 тг қайда кетеді?

      5.Екі бала кітап сатып алғысы келеді.Біреуіне 50 тг,екіншісіне 10тг жетпейді.Олар ақшасын қосып еді бәрібір жетпеді. Кітап қанша тұрады?

      Жауаптар.

      №1 тапсырма. Жауабы: «Бірінші күні»

      №2 тапсырма. Жауабы: «150 %»

      №3 тапсырма. Жауабы: «пайда 95 000 тг, рентабельдігі 95:405·100%=23,5%»

      №4 тапсырма. Жауабы: «Кіріс пен шығысты қосуға болмайды. Шығын кіріске тең»

      №5 тапсырма. Жауабы: «50 тг»

      ІІІ-тур. «2000 тг*лік сұрақтар»

      1.Сіздің банкіге ақша салуға бірнеше мүмкіндігіңіз бар:

      а) 800 тг салып 1000 тг алу.;

      б) 200 тг салып 300 тг алу.;

      в) 1000 тг 1400 тг алу. Сіз қай нұсқаны таңдайсыз?

      2.Сіздің банкіге 10% жылдық өсіммен 500000 тг салынды.Жарты жылдан соң қанша ақша қайтарып бере аласыз?

      3.Сіздің банкіге 10% жылдық өсіммен 500000 тг салынды.5 жылдан соң қанша ақша қайтарып бере аласыз?

      4.Фермер тағасының шегесінің санына қарай жылқы сатты.Шегенің саны-16. Бірінші шеге үшін 10 тг, екіншісі үшін– 20 тг,үшінішісі үшін – 40 тг. және т.с.с. Яғни әрбір келесісіне алдыңғысына қарағанда екі есе алады.Фермер жылқыны қаншаға бағалады?

      Жауаптар.

      №1 тапсырма. Жауабы: «екіншісі»

      №2 тапсырма. Жауабы: «525 мың тг»

      №3 тапсырма. Жауабы: «805 мыңға жуық тг»

      №4 тапсырма. Жауабы: «635350 тг»

      Слайд №1








      Слайд №2



























      Слайд №3
































      Слайд №4
















      Сабақтың соңы






      IV тур. Акционерлермен сұрақтар

      Сөздердіжалғастыр:

      • Қымбат – арзан

      • Кіріс –

      • Пайда –

      • Сатушы –

      • Акция сатыпалатынжер( биржа)

      • Ақшағасатыпалатынзат (товар)

      • Шешейшұлықтоқыпбазардажіптіңбағасынанарзанғасатты.Ол неге батты?(шығынға)

      • Девидендалуүшін не болу керек? (акция)

      • Табысәкелетінісқалайаталады? (бизнес, коммерция, …)

      • Товардыңөтуіненекөмектеседі? (жарнама)

      • Шетелдіңақшасықалайаталады? (валюта)

      • Кредит үшінтөленетінтөлем. (процент)

      • Экономикалықкөмекқанадайтүсініктерменберіледі? (субсидия, субвенция, заем, кредит)

      • Ақшаныңсатыпалуқабілетініңтөмендеуі. (инфляция)

      • Биржадағысатушы мен сатыпалушыныңарасындағыделдал. (брокер)

      • Вексель, банкнот, чек, акция ұғымдарынжалпылайтын

        Жүктеу
        bolisu
        Бөлісу
        ЖИ арқылы жасау
        Файл форматы:
        docx
        Алгебра Тәрбие сағаты 7 сынып
        08.12.2020
        709
        Жүктеу
        ЖИ арқылы жасау
        Жариялаған:
        Қасқарбаева Хадиша Өнербекқызы
        Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
        шағым қалдыра аласыз
        Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
        Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
        Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
        Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
        Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
        Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
        Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
        Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
        Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
        Министірлікпен келісілген курстар тізімі

        Химия пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Тарих пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Биология пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Ағылшын тілі пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        География пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Информатика пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Мектепке дейінгі білім беру

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Дене шынықтыру

        пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Білім алушылардың білім сапасын арттыру

        мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Инклюзивті білім беру

        жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ
        Ғылыми-әдістемелік орталығы
        Редакциямен байланыс
        +7 (771) 234-55-99
        Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
        жұма, 9:00 – 18:00
        Мекенжай:
        Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
        4 этаж, 406-кабинет
        Электронды пошта
        ustaztilegi@gmail.com
        Сведения об организации
        Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
        Политика конфиденциальности
        Сведения об организации