Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Кәсіпкер - математик ! Сыныптан тыс сабақ. 7 сынып.
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Мектеп: |
№15 мектеп-гимназиясы |
|||||||||||||||||
Күні: |
26.11.2020ж. |
|||||||||||||||||
Мұғалімнің аты-жөні: |
Қасқарбаева Хадиша Өнербекқызы |
|||||||||||||||||
Сынып: 7 |
Қатысқаны- 7 «Б» |
Қатыспағаны- |
||||||||||||||||
Сайыстың мақсаты:
|
||||||||||||||||||
Сайыс мақсаттары |
-«Модельдеу» әдісі арқылы тапсырмаларды қабілеттеріне қарай орындата отырып, өздеріне деген сенімділігін қалыптастыру, бәсекелестікке тәрбиелеу - Экономикалық бағыттағы есептерді, логикалық тапсырманы топпен орындата отырып, оқушылардың шығармашылық қабілеттерін шыңдау |
|||||||||||||||||
Сабақтың тәрбиелік және дамытушылық аспектісі |
Есептеу дағдыларын, математикалық тіл, есте сақтау, ойлау дағдыларын дамыту; Жолдастық жауапкершілік сезімін, сабақта мінез-құлықтың этикалық және эстетикалық нормаларын қалыптастыру |
|||||||||||||||||
Сабақ типі |
Іскерлік ойын |
|||||||||||||||||
Бағалау критерийлері |
Оқушылар -Рационал сандарға амалдар қолданып біледі; -Пайызға байланысты есептерді шығара алады; -Логикалық тапсырмаларды шеше алады; -Математикада кездесетін терминдерді біледі |
|||||||||||||||||
Тілдікмақсаттар |
Математикалық терминологияны қолданып, сауатты сөйлеуге дағдыландыру |
|||||||||||||||||
Құндылықтардыдарыту |
Адалдық, жауапкершілік, құрметқұндылықтардыдарыту-жұппенжұмысжәнеөзін-өзібағалау, өзарабағалауарқылыжүзегеасырылады,математикатарихынасаяхатжасауарқылыіскеасырылады |
|||||||||||||||||
АКТ қолданудағдылары |
Интерактивтітақта,маркерлік тақташалар және бағалауға арналған«ақшалар» |
|||||||||||||||||
Бастапқыбілім |
Рационал сандарға арифметикалық амалдар қолдану,экономикалық және тұрмыстық мазмұндағы есептер, логикалық есептер |
|||||||||||||||||
Сабақ барысы |
||||||||||||||||||
Сабақтыңжоспарланғанкезеңдері |
Сабақтағыжоспарланғаніс-әрекет |
Ресурстар |
||||||||||||||||
Сабақтың басы |
Ұйымдастыру кезеңі. Сайыстың шарты: Сынып оқушылары арасында рольдерді бөлу: 5-6 адамнан екі топ ойнайды. Топқа кірмейтін екі адам алынған пайданы есептейтін аудитор тағайындалады. Қалған оқушылар тең екіге бөлініп акционерлер болады. Мұғалім: Сіздер –банк қызметкерлерісіздер.Яғни ақша есептеу арқылы «капиталдарыңды» өсіресіздер. Оқушылар банктердіңатынқояды. «Астана» және «Алтын адам». Сіздердіңмақсаттарың - ақша, кіріс, табыспенбайланыстыэкономикалықесептердішешеотырып, алғашқыкапиталдарыңдыкөбейту.Сіздердіңакционерлеріңбар,сұрақтарғажауапбереотырыполар да сіздергетабысәкеледі. Көп «табыс» алған фирма жеңеді Ойын ережесі. Банк басқармасын таңдау. Әрбір банкінің бастапқы капиталы – 100 000 тг. Әрбір банкі кезек-кезек бағасы 500 –ден 2 000 тг.дейінгі сұрақ таңдайды. Егер сұраққа дұрыс жауап берілсе,капиталы сұрақ құнына өседі. Жауапқатеболса,онда капиталы: а) егеркелесі банк та дұрысжауапбереалмаса, сұрақтыңбағасының 50% -інекемиді. б) егеркелесі банк дұрысжауапберсе,100% -кекемиді. Өзаракелісіп,өзтапсырмасынсатаалады,есепшешілсе,есептіңқұнықосылады. Уақыттыңбөлінуі
8.Акционерлер қосымша сұрақтарға жауап берсе,капитал 500 тг. өседі. І бөлім. Таныстырылым.Бұл бөлімде ойыншылар өздері және алға қойған мақсаттары туралы айтып кетеді. ІІ бөлім. Негізгі бөлім. І тур. «500 тг*лік сұрақтар» ІІ тур. «1000 тг*лік сұрақтар» ІІІ тур. «2000 тг*лік сұрақтар» IV тур. Акционерлермен сұрақтар ІІІ бөлім. Қорытындылау және марапаттау. |
«Математика және Физика» ғылымиәдістемелікжурналдар
|
||||||||||||||||
Сабақтың ортасы
|
Сайыстың барысы: І.Көрермендерді ойыншылардың бос уақыттарында немен айналысатындымен таныстырып, ойларын еркін жеткізуге үшін мүмкіндік беремін. ІІ. Негізгі бөлім. Тапсырмалалар беріледі және оның жауаптарын дайын жауаптарды көрсету арқылы тексеріледі.Дұрыс жауаптар «ақшалар» арқылы бағаланады. І-тур. «500 тг*лік сұрақтар» 1.Шебер кеудеше тоқып 1000 тг. сатты.Егер тоқу үшін 200 тг –ден үш орам жіп,ал әдемілеу үшін 100 тг бисер пайдаланылса,оның түсірген табысы қандай? 2.Екі бизнесмен бәстесті:кімкөптабыстабады. Біреуіөзтоварын сатып,50000 тгпайда тауып,30000 тгшығынболды.Алекіншісі 10000 тг кем сауда жасап,20000 тгжұмсады. Бәстігудекімжеңді? 3.Костюм 110 $ тұрады.Егерфранкініңдолларғақатыстыбағамы 5,5 болса,костюгеқанща франк төлеукерек? 1$=5,5 франк. 4.Екідосақшатапқысыкелді.Олардүңгіршектенәрқайсысы 3 теңгеден 100 газет алып 5 теңгеденсатабастады.Егербарлықгазеттісатса,қаншапайдатабады? 5.Біріншіәкебаласына 1500 тг, ал екіншісі – 1000 тгберді.Сондаекі бала бірігіпкапиталдарын 1500-ге өсіргенболды.Олқалай? 6.Түлкіаралардан100 кгбалды 10000 тг. сатыпалды, ал базарғаапарып 1кг-ын 130 тг .сатты. барлықбалдысатыпболғандатүлкіқандайпайдатабады? Жауаптар. №1 тапсырма. Жауабы: «300 т» №2 тапсырма. Жауабы: «ешкім» №3 тапсырма. Жауабы: «605 франк» №4 тапсырма. Жауабы: «2000 тг» №5 тапсырма. Жауабы: «Олар үшеу:атасы,баласы,немересі» №6 тапсырма. Жауабы: «3000 тг.» ІІ-тур.«1000 тг*лік сұрақтар» 1.Қанат бәліш пісіріп базарда сатты.Бірінші күні 10 тг-ден 100 бәліш сатты.Екінші күні бағасын 10 % -ке азайтып ,110 бәліш сатты.ол қай күні көп ақша тапты? 2.Бизнесмен банкіге 100 000 тг салды.бір жылдан соң банкіден 150 000 тг алды. Өсім неше % ? 3.Бір өндірістің өнімін сатқаннан кейін түскен пайдасы 500000 тг.Және сол кездегі шығыны: Шикізатқа 200 000 тг. Отынға 15 000 тг. Жалақы 145 000 тг. Кредит, салық 45 000 тг.
Барлығы 405 000 тг. Оның табысы мен рентабельдігі қандай? 4.Әжей базарда күшік сатады.Қасынан өтіп бара жатқан үш бала 100 тг-ден жинап 300 тг-ге ортақ достарына сыйлай үшін сатып алды.балалар кеткен соң әжей қымбат саттым деп ойлап,басқа балаға оларды қуып жетіп 50 тг. қайтаруды сұрайды.Ал бала ойлайды. «Олар 50 тг-ні-өзара қалай бөледі.30 –ын беріп,20-ын өзім алайын дейді де солай істейді.Сонда әрбіреуі 90 тг төлейді.20 тг балада, 10 тг қайда кетеді? 5.Екі бала кітап сатып алғысы келеді.Біреуіне 50 тг,екіншісіне 10тг жетпейді.Олар ақшасын қосып еді бәрібір жетпеді. Кітап қанша тұрады? Жауаптар. №1 тапсырма. Жауабы: «Бірінші күні» №2 тапсырма. Жауабы: «150 %» №3 тапсырма. Жауабы: «пайда 95 000 тг, рентабельдігі 95:405·100%=23,5%» №4 тапсырма. Жауабы: «Кіріс пен шығысты қосуға болмайды. Шығын кіріске тең» №5 тапсырма. Жауабы: «50 тг» ІІІ-тур. «2000 тг*лік сұрақтар» 1.Сіздің банкіге ақша салуға бірнеше мүмкіндігіңіз бар: а) 800 тг салып 1000 тг алу.; б) 200 тг салып 300 тг алу.; в) 1000 тг 1400 тг алу. Сіз қай нұсқаны таңдайсыз? 2.Сіздің банкіге 10% жылдық өсіммен 500000 тг салынды.Жарты жылдан соң қанша ақша қайтарып бере аласыз? 3.Сіздің банкіге 10% жылдық өсіммен 500000 тг салынды.5 жылдан соң қанша ақша қайтарып бере аласыз? 4.Фермер тағасының шегесінің санына қарай жылқы сатты.Шегенің саны-16. Бірінші шеге үшін 10 тг, екіншісі үшін– 20 тг,үшінішісі үшін – 40 тг. және т.с.с. Яғни әрбір келесісіне алдыңғысына қарағанда екі есе алады.Фермер жылқыны қаншаға бағалады? Жауаптар. №1 тапсырма. Жауабы: «екіншісі» №2 тапсырма. Жауабы: «525 мың тг» №3 тапсырма. Жауабы: «805 мыңға жуық тг» №4 тапсырма. Жауабы: «635350 тг» |
Слайд №1
Слайд №2
Слайд №3
Слайд №4
|
||||||||||||||||
Сабақтың соңы
|
IV тур. Акционерлермен сұрақтар Сөздердіжалғастыр:
|