Материалдар / Казақстан территориясындағы ертедегі мемлекеттер
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Казақстан территориясындағы ертедегі мемлекеттер

Материал туралы қысқаша түсінік
Тарих пәні мұғаліміне арналған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Қазан 2018
281
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Тақырыбы Казақстан территориясындағы ертедегі мемлекеттер
Күні

МақсатыЕртедегі сақ, үйсін, қаңлы, ғұн мемлекеттерінің шаруашылығы, материалдық мәдениеті, әлеуметтік - құрылысы, археологиялық ескерткіштері, көршілермен қарым -қатынасы туралы білімдерін пысықтау.

Жалпы мақсатТарау бойынша білімдерін пысықтау.Тақырып бойынша тапсырмаларды орындау арқылы білімдерін көрсету. Алған білімдерін өмірде қолдана білу.
Күтілетін нәтиже Оқушылар тарих жайлы қалыптасқан түсініктерін топпен талқылайды, біледі, терминдермен, даталармен және картамен жұмыс істеу қабілеттерін дамиды.
7 модульдің қолданылуыАКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”, “Оқытуды басқару және көшбасшылық”;

Қолданылатын әдіс-тәсілдер«Алтын қазынаға жету жолы»; «Тарихтағы есімдер»; «Құпиялы сандар»; «Кім, не жазды... »; «Тарихты жалғастыр»; «Қайдан не табылды?»; «Сен білесің бе?»

Қолданылатын ресурстарФлипчарт, маркерлер, портреттер, тақта, стикерлер, ноутбук
Ұйымдастыру кезеңі











Тренинг
Барлық оқушыны ортаға шығарып шеңбер құрғызамын.Сәлемдесемін. Сыныппен тренинг өткіземін.Топқа бөлдіремін. Мұғаліммен сәлемдеседі. Шеңбер жасап іс қимылмен шапалақтау арқылы көңілдерін білдіреді. Түрлі түсті қағаздарды алып сұрақтарға жауап беру арқылы топ құрып орындарына отырады.Топ басшысын сайлайды.

Сабақ кезеңдеріТапсырмаМұғалімнің іс-әрекетіОқушылардың іс-әрекеті
Білім

Қызығушылықтарын ояту
«Алтын қазынаға жету жолы»; картадан алғашқы мемлекеттердің территориясын белгілеу. Кедергілерден өту үшін сұрақтар беріледі оқушылар жауап береді

Тәуелсіз Қазақстанның жетістіктері жайлы жұлдызды сұрақтар қою арқылы диалогқа түсіру.Слайда сұрақтар көрсетіледі.Мұғалім берген тапсырманы орындау Слайдта берілген сұрақтарға, әр топ өз білгендерін, білетіндерін сыни тұрғыдан ойлау арқылы нақты дәлелдермен жауап береді.
Түсіну«Тарихтағы есімдер» әдісі арқылы тапсырма беру Топтарға жаңа тапсырмалар таратып, түсініктерін ортаға оқушыны шығартып айтқызуБерілген тапсырманы уақытылы орындау, сұрақтарға нақты жауап беру
Қолдану «Сандар құпиясын ашу» әдісі

Ертедегі мемлекеттер тарихындағы кездесетін сандармен жұмыс жасау.Әрбір оқиғаны санмен байланыстыру.Сандарды тарихта қолдану.Оқушылардың мақсаты мұғалімді тыңдау, өз ойлары мен пікірлерін айтуӘдіс бойынша өткен тақырыпты пысықтайды және өз пікірлерін ортаға салады., бір-біріне түсіндіреді
Сергіту сәті«Киіз үй құрайық» атты жаттығу жасауОқушылармен бірге сергіту сәтін жасауМұғалімнің айтуымен ортаға шығып киіз үй құруды көрсету арқылы жаттығулар жасайды.
Талдау«Кім, не жазды... » арқылы тақырыпты талдау үшін тапсырма беру«Тарих үзіндісін жалғастыр»

Ертедегі мемлекеттер туралы қандай ғұламалар не жазғанын талдау.Соңында интервью әдісін пайдалану арқылы тарих үзінділерін жалғастыру Оқушылардың мақсаты мұғалімді тыңдау, өз ойлары мен пікірлерін айтуОл үшін әр топтан ортаға оқушы шығып интервью сәтін жүргізеді
Жинақтау«Қайдан не табылды?»; «Сен білесің бе?» арқылы сабақты жинақтайдыӘр оқушы өз бағыты бойынша тапсырмаға байланысты сұрақтарға жауап береді.Осы тапсырманы орындай отырып, келесі тапсырмаға көше алады. Археелогтардың еңбегін жинақтайды.Топтар өзара жарысады, ойларын ортаға салады, тақырыпты жинақтайды
БағалауӨзін-өзі бағалау (2 мин)Бағдарша, бағалау парақшаларыЕсік қорғанына келіп Тәуелсіздік символы «Алтын Адамды» тауып алады.Бағалау парақшасы мен бағалау шкаласын таратуӨзін -өзі топпен бағалайды
Рефлексия Кері байланыс орнату.Өмір ағашына өз пікірлерін қалдыру.Оқушыларға стикер толтыруды ұсынуҰсынылған стикерді толтыру
Үй тапсырмасы«Алтын адам-тәуелсіздік символы»Эссе жазу 150 сөз





Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!