Сабақ кезеңдері | Тапсырма | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушылардың іс-әрекеті |
Білім
Қызығушылықтарын ояту | «Алтын қазынаға жету жолы»; картадан алғашқы мемлекеттердің территориясын белгілеу. Кедергілерден өту үшін сұрақтар беріледі оқушылар жауап береді
| Тәуелсіз Қазақстанның жетістіктері жайлы жұлдызды сұрақтар қою арқылы диалогқа түсіру.Слайда сұрақтар көрсетіледі. | Мұғалім берген тапсырманы орындау Слайдта берілген сұрақтарға, әр топ өз білгендерін, білетіндерін сыни тұрғыдан ойлау арқылы нақты дәлелдермен жауап береді. |
Түсіну | «Тарихтағы есімдер» әдісі арқылы тапсырма беру | Топтарға жаңа тапсырмалар таратып, түсініктерін ортаға оқушыны шығартып айтқызу | Берілген тапсырманы уақытылы орындау, сұрақтарға нақты жауап беру |
Қолдану | «Сандар құпиясын ашу» әдісі
| Ертедегі мемлекеттер тарихындағы кездесетін сандармен жұмыс жасау.Әрбір оқиғаны санмен байланыстыру.Сандарды тарихта қолдану. | Оқушылардың мақсаты мұғалімді тыңдау, өз ойлары мен пікірлерін айтуӘдіс бойынша өткен тақырыпты пысықтайды және өз пікірлерін ортаға салады., бір-біріне түсіндіреді |
Сергіту сәті | «Киіз үй құрайық» атты жаттығу жасау | Оқушылармен бірге сергіту сәтін жасау | Мұғалімнің айтуымен ортаға шығып киіз үй құруды көрсету арқылы жаттығулар жасайды. |
Талдау | «Кім, не жазды... » арқылы тақырыпты талдау үшін тапсырма беру«Тарих үзіндісін жалғастыр»
| Ертедегі мемлекеттер туралы қандай ғұламалар не жазғанын талдау.Соңында интервью әдісін пайдалану арқылы тарих үзінділерін жалғастыру | Оқушылардың мақсаты мұғалімді тыңдау, өз ойлары мен пікірлерін айтуОл үшін әр топтан ортаға оқушы шығып интервью сәтін жүргізеді |
Жинақтау | «Қайдан не табылды?»; «Сен білесің бе?» арқылы сабақты жинақтайды | Әр оқушы өз бағыты бойынша тапсырмаға байланысты сұрақтарға жауап береді.Осы тапсырманы орындай отырып, келесі тапсырмаға көше алады. Археелогтардың еңбегін жинақтайды. | Топтар өзара жарысады, ойларын ортаға салады, тақырыпты жинақтайды |
Бағалау | Өзін-өзі бағалау (2 мин)Бағдарша, бағалау парақшалары | Есік қорғанына келіп Тәуелсіздік символы «Алтын Адамды» тауып алады.Бағалау парақшасы мен бағалау шкаласын тарату | Өзін -өзі топпен бағалайды |
Рефлексия | Кері байланыс орнату.Өмір ағашына өз пікірлерін қалдыру. | Оқушыларға стикер толтыруды ұсыну | Ұсынылған стикерді толтыру |
Үй тапсырмасы | «Алтын адам-тәуелсіздік символы»Эссе жазу 150 сөз |
|
|