|
Бөлім: Қазіргі қоғам: әлеуметтік теңсіздік. |
МЕКТЕП: |
||||||||||||||||||||||
|
КҮНІ: |
Мұғалім: |
||||||||||||||||||||||
|
СЫНЫП: 10 ҚГБ |
Қатысқандар : Қатыспағандар: |
|
|||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Кедейлік пен байлық |
||||||||||||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
10.1.1.1 мәтін үзінділері бойынша болжам жасау, өз біліміне сүйеніп тақырыпты жалғастыру; 10.2.4.1 әртүрлі стильдегі (ғылыми, ресми ісқағаздар, публицистикалық, ауызекі сөйлеу, көркем әдебиет стилі) мәтіндердің тақырыбын, мақсатты аудиторияға сәйкес қызметін, құрылымын, тілдік ерекшелігін салыстыра талдау; |
||||||||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаты |
Барлық оқушылар: мәтін үзінділері бойынша болжам жасау, мәтіндердің стильдік ерекшеліктерін білу; Көпшілігі: мәтін үзінділері бойынша болжам жасау, тиісті ақпаратты анықтай білу, әртүрлі стильдегі мәтіндердің тақырыбын, мақсатты аудиторияға сәйкес қызметін, құрылымын, тілдік ерекшелігін салыстыра талдау; Кейбір оқушылар: мәтін үзінділері бойынша болжам жасау, тиісті ақпаратты анықтай білу, әртүрлі стильдегі мәтіндердің тақырыбын, мақсатты аудиторияға сәйкес қызметін, құрылымын, тілдік ерекшелігін салыстыра талдау. |
||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийі |
|
||||||||||||||||||||||
|
Жоспар: |
|||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы Сабақтың ортасы |
Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі Сынып оқушылары түгенделеді. Сабақ мақсаты хабарланады. Жағымды психологиялық ахуал. Қызығушылықты ояту. Оқушылар суретке қарап тақырыпты болжамдайды.
1. Кедейліктің қайнар көзі, шығатын бастауы бола ма? 2. Кедейліктің генетикалық заңдылығы бар деген пікірге қосыласыңдар ма? Сұрақтарға жауап беріп, өзара ой бөлісіңдер. Сабақ тақырыбы мен мақсатын айқындайды.
Дескриптор:
ҚБ
Дескриптор:
ҚБ ТЫҢДАЛЫМНАН КЕЙІН. 5-тапсырма. Кедейліктің генетикалық себебі барына келісесіңдер ме? Пікірлері сәйкес келетін оқушыларды бір топқа топтастырып, әр топ өз ойын дәлел деп ойталқы өткізіңдер. Дескриптор:
|
Оқушылар түгенделіп, сабаққа назары аударылады.
Оқушылар суреттерге қарап, тақырыпқа болжам жасайды.
Оқушылар сұрақтарға жауап беру арқылы өз пікірлерін білдіреді. Сабақ тақырыбы мен мақсатын айқындайды.
Мәтінді оқып, тірек сөздерді теріп жазады. Тақырыбын, мақсатты аудиторияға сәйкес қызметін, құрылымын, тілдік ерекшелігін алдыңғы сабақтағы оқылым мәтінімен салыстыра талдайды.
Наталья Грэйстің дәрісінен алынған үзіндіні аудиожазбадан тыңдап, ой бөліседі. Тілдік оралымдарына талдау жасай отырып, аудиториясын анықтайды. Өздері тақырыпты жалғастырады. Тақырыпты қорытындылайды.
|
«Смайлик»
Өте жақсы Жақсы Орташа
Қалыптастырушы бағалау «Нысана»
Қалыптастырушы бағалау «Нысана»
|
10-сынып «Қазақ тілі» оқулығы
(Н.Грэйс) |
|||||||||||||||||||
|
Рефлексия
|
Кері байланыс:
Үй тапсырмасы: 6-тапсырма |
|
|||||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Кедейлік пен байлық
Кедейлік пен байлық
|
Бөлім: Қазіргі қоғам: әлеуметтік теңсіздік. |
МЕКТЕП: |
||||||||||||||||||||||
|
КҮНІ: |
Мұғалім: |
||||||||||||||||||||||
|
СЫНЫП: 10 ҚГБ |
Қатысқандар : Қатыспағандар: |
|
|||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Кедейлік пен байлық |
||||||||||||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
10.1.1.1 мәтін үзінділері бойынша болжам жасау, өз біліміне сүйеніп тақырыпты жалғастыру; 10.2.4.1 әртүрлі стильдегі (ғылыми, ресми ісқағаздар, публицистикалық, ауызекі сөйлеу, көркем әдебиет стилі) мәтіндердің тақырыбын, мақсатты аудиторияға сәйкес қызметін, құрылымын, тілдік ерекшелігін салыстыра талдау; |
||||||||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаты |
Барлық оқушылар: мәтін үзінділері бойынша болжам жасау, мәтіндердің стильдік ерекшеліктерін білу; Көпшілігі: мәтін үзінділері бойынша болжам жасау, тиісті ақпаратты анықтай білу, әртүрлі стильдегі мәтіндердің тақырыбын, мақсатты аудиторияға сәйкес қызметін, құрылымын, тілдік ерекшелігін салыстыра талдау; Кейбір оқушылар: мәтін үзінділері бойынша болжам жасау, тиісті ақпаратты анықтай білу, әртүрлі стильдегі мәтіндердің тақырыбын, мақсатты аудиторияға сәйкес қызметін, құрылымын, тілдік ерекшелігін салыстыра талдау. |
||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийі |
|
||||||||||||||||||||||
|
Жоспар: |
|||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы Сабақтың ортасы |
Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі Сынып оқушылары түгенделеді. Сабақ мақсаты хабарланады. Жағымды психологиялық ахуал. Қызығушылықты ояту. Оқушылар суретке қарап тақырыпты болжамдайды.
1. Кедейліктің қайнар көзі, шығатын бастауы бола ма? 2. Кедейліктің генетикалық заңдылығы бар деген пікірге қосыласыңдар ма? Сұрақтарға жауап беріп, өзара ой бөлісіңдер. Сабақ тақырыбы мен мақсатын айқындайды.
Дескриптор:
ҚБ
Дескриптор:
ҚБ ТЫҢДАЛЫМНАН КЕЙІН. 5-тапсырма. Кедейліктің генетикалық себебі барына келісесіңдер ме? Пікірлері сәйкес келетін оқушыларды бір топқа топтастырып, әр топ өз ойын дәлел деп ойталқы өткізіңдер. Дескриптор:
|
Оқушылар түгенделіп, сабаққа назары аударылады.
Оқушылар суреттерге қарап, тақырыпқа болжам жасайды.
Оқушылар сұрақтарға жауап беру арқылы өз пікірлерін білдіреді. Сабақ тақырыбы мен мақсатын айқындайды.
Мәтінді оқып, тірек сөздерді теріп жазады. Тақырыбын, мақсатты аудиторияға сәйкес қызметін, құрылымын, тілдік ерекшелігін алдыңғы сабақтағы оқылым мәтінімен салыстыра талдайды.
Наталья Грэйстің дәрісінен алынған үзіндіні аудиожазбадан тыңдап, ой бөліседі. Тілдік оралымдарына талдау жасай отырып, аудиториясын анықтайды. Өздері тақырыпты жалғастырады. Тақырыпты қорытындылайды.
|
«Смайлик»
Өте жақсы Жақсы Орташа
Қалыптастырушы бағалау «Нысана»
Қалыптастырушы бағалау «Нысана»
|
10-сынып «Қазақ тілі» оқулығы
(Н.Грэйс) |
|||||||||||||||||||
|
Рефлексия
|
Кері байланыс:
Үй тапсырмасы: 6-тапсырма |
|
|||||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз


















