2024-2025 оқу жылына арналған
Қысқа мерзімді сабақ жоспарларын жүктеп алғыңыз келеді ме?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен жасалған
Материалдар / Кедейлік пен байлық

Кедейлік пен байлық

Материал туралы қысқаша түсінік
Кедейлік пен байлық тақырыбында дайын сабақ жоспары (ҚМЖ)
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Бөлім: Қазіргі қоғам: әлеуметтік теңсіздік.

МЕКТЕП:

КҮНІ:

Мұғалім:

СЫНЫП: 10 ҚГБ

Қатысқандар : Қатыспағандар:


Сабақтың тақырыбы:

Кедейлік пен байлық

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

10.1.1.1 мәтін үзінділері бойынша болжам жасау, өз біліміне сүйеніп тақырыпты жалғастыру;

10.2.4.1 әртүрлі стильдегі (ғылыми, ресми ісқағаздар, публицистикалық, ауызекі сөйлеу, көркем әдебиет стилі) мәтіндердің тақырыбын, мақсатты аудиторияға сәйкес қызметін, құрылымын, тілдік ерекшелігін салыстыра талдау;

Сабақ мақсаты

Барлық оқушылар: мәтін үзінділері бойынша болжам жасау, мәтіндердің стильдік ерекшеліктерін білу;

Көпшілігі: мәтін үзінділері бойынша болжам жасау, тиісті ақпаратты анықтай білу, әртүрлі стильдегі мәтіндердің тақырыбын, мақсатты аудиторияға сәйкес қызметін, құрылымын, тілдік ерекшелігін салыстыра талдау;

Кейбір оқушылар: мәтін үзінділері бойынша болжам жасау, тиісті ақпаратты анықтай білу, әртүрлі стильдегі мәтіндердің тақырыбын, мақсатты аудиторияға сәйкес қызметін, құрылымын, тілдік ерекшелігін салыстыра талдау.

Бағалау критерийі

  • мәтін үзінділері бойынша болжам жасайды;

  • тиісті ақпаратты анықтай біледі;

  • мәтіннің тақырыбын, мақсатты аудиторияға сәйкес қызметін, құрылымын, тілдік ерекшелігін салыстыра талдау жасайды.

Жоспар:

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы























Сабақтың ортасы






















Сабақтың барысы:

І. Ұйымдастыру кезеңі

Сынып оқушылары түгенделеді. Сабақ мақсаты хабарланады.

Жағымды психологиялық ахуал.

Қызығушылықты ояту. Оқушылар суретке қарап тақырыпты болжамдайды.

1. Кедейліктің қайнар көзі, шығатын бастауы бола ма?

2. Кедейліктің генетикалық заңдылығы бар деген пікірге

қосыласыңдар ма?

Сұрақтарға жауап беріп, өзара ой бөлісіңдер.

Сабақ тақырыбы мен мақсатын айқындайды.

ТЫҢДАЛЫМ АЛДЫ. Мәтінді оқып, тірек сөздерді теріп жазыңдар. Тақырыбын, мақсатты аудиторияға сәйкес қызметін, құрылымын, тілдік ерекшелігін алдыңғы сабақтағы оқылым мәтінімен салыстыра талдаңдар.

1-мәтін

Мәтіндердегі тірек сөздер

2-мәтін


Мәтіндердің тақырыбы



Мақсатты аудиториясы



Мәтіндердің құрылымы



Тілдік ерекшелігі


Дескриптор:

  • Мәтіндердегі тірек сөздерді анықтайды;

  • Мәтіндердің тақырыбын анықтайды;

  • Мақсатты аудиториясын анықтайды;

  • Мәтіндердің құрылымын талдайды;

  • Тілдік ерекшелігін талдайды.

ҚБ

ТЫҢДАЛЫМ ТАПСЫРМАСЫ. Наталья Грэйстің дәрісінен алынған үзіндіні (14. mp3) аудиожазбадан тыңдап, ой бөлісіңдер. Тілдік оралымдарына талдау жасай отырып, аудиториясын анықтаңдар. Өздерің тақырыпты жалғастырыңдар.

Дескриптор:

  • Наталья Грэйстің дәрісінен алынған үзіндіні тыңдап, ой бөліседі;

  • Тілдік оралымдарына талдау жасай отырып, аудиториясын анықтайды;

  • Тақырыпты жалғастырады.

ҚБ

ТЫҢДАЛЫМНАН КЕЙІН.

5-тапсырма. Кедейліктің генетикалық себебі барына келісесіңдер ме? Пікірлері

сәйкес келетін оқушыларды бір топқа топтастырып, әр топ өз ойын

дәлел деп ойталқы өткізіңдер.

Дескриптор:

  • Пікірлері сәйкес келетін оқушылар бір топқа топтасАДЫ;

  • әр топ өз ойын дәлелдеп ойталқы өткізеді.

ҚБ

Оқушылар түгенделіп, сабаққа назары аударылады.


Оқушылар суреттерге қарап, тақырыпқа болжам жасайды.


Оқушылар сұрақтарға жауап беру арқылы өз пікірлерін білдіреді.

Сабақ тақырыбы мен мақсатын айқындайды.




Мәтінді оқып, тірек сөздерді теріп жазады. Тақырыбын, мақсатты аудиторияға сәйкес қызметін, құрылымын, тілдік ерекшелігін алдыңғы сабақтағы оқылым мәтінімен салыстыра талдайды.









Наталья Грэйстің дәрісінен алынған үзіндіні аудиожазбадан тыңдап, ой бөліседі. Тілдік оралымдарына талдау жасай отырып, аудиториясын анықтайды. Өздері тақырыпты жалғастырады. Тақырыпты қорытындылайды.



















«Смайлик»

   

Өте жақсы Жақсы Орташа
















Қалыптастырушы бағалау

«Нысана»






















Қалыптастырушы бағалау

«Нысана»



10-сынып «Қазақ тілі» оқулығы




















(Н.Грэйс)

Рефлексия





Кері байланыс:

Үй тапсырмасы: 6-тапсырма































29 Қаңтар 2025
149
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі