Материалдар / Кейінгі палеолит.
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Кейінгі палеолит.

Материал туралы қысқаша түсінік
Кейінгі палеолит.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Қараша 2018
658
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

ҚАЗАҚСТАН ТАРИХЫ 6 СЫНЫП ОРТА МЕРЗІМДІ САБАҚ ЖОСПАР ОМЖ

Понедельник, 26 Декабрь, 2016

ҚАЗАҚСТАН ТАРИХЫ 6 СЫНЫП ОРТА МЕРЗІМДІ САБАҚ ЖОСПАР ОМЖ



6 – сынып

Ежелгі  Қазақстан тарихы

 

 

Сабақтың тақырыбы

Мақсаты :

 Сағат

Оқытуда қолданыла-тын  әдіс-тәсілдер

Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі

Күтілетін нәтиже

Үйрену  мақсатында бағаны  қоса, бағалау

Барлық оқушыларды сабаққа тарту  жұмысы

Негізгі  дереккөздер немесе ресурстар

Мерзімі

1

Кіріспе

Оқушыларға оқытудың  жаңа  әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше  және топпен  жұмыс  істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту

   1

Топтық  жұмысты  сабақ  барысында тиімді  пайдалану

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,

Оқушылар Ежелгі Қазақстан тарихы не  оқытатынын біліп түсінеді. Топпен жұмыс жасауға дағдыланады. .

Критерийлер бойынша  топтық  және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

Рефлексия  арқылы білімдерін  тексеру.

Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы.

Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар

 

2

Алғашқы адамдардың пайда болуы

Адам баласының пайда болуы туралы, оларда қандай еңбек құралдары болғаны, олар қалай аталған және тас дәуірінің үшке бөлінгендігі туралы түсінік беру

   1

Cыни тұрғыдан ойлауды   сабақ барысында тиімді пайдалану

Галереяны шарлау.

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,

Оқушылар адамдардың пайда болуы туралы түсініктерін дамытып, оқып үйренеді.

Оқушылардың  өзін-өзі  бағалауы  және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия  арқылы  білімдеріне талдау жасау.

Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды  сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы.

Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар

 

3

Қазақстанда алғашқы адамдардың пайда болуы

Ежелгі адамдардың іс әрекеттері қандай еңбек құралдары болғаны, туралы түсінік беру

   1

Топтық жұмыс  және СТО сабақ барысында тиімді пайдалану. Джигсо стратегиясын пайдалану

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,

 Оқушылар ежелгі адамдардың іс-әрекеттері туралы  мәлімет алады

 

Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды.

Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы.

Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар

 

4

Алғашқы адамдардың іс-әрекеттері

Қазақстанда ежелгі адамдардың

                         іздері.

Қазақстанда адамдардың пайда болуы туралы, оларда қандай еңбек құралдары болғаны туралы түсінік беру

   1

Сыни тұрғыдан ойлауды, топтық жұмыстар.

Постер

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,

Оқушылаар Қазақстандағы алғашқы адамдардың пайда болуымен танысады..

Критерийлер бойынша бағалау және өзін-өзі бағалайды.

Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы.

Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар

 

5

Алғашқы адамдардың өмірі, еңбек құралдарын жетілдіру

 

Ерте палеолиттің мустье кезеңінің тұрғындары мен оттың пайда болуы, еңбек құралдарымен таныстыру

 

Топтық  жұмысты  сабақ  барысында тиімді  пайдалану

Кластер

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,

Ерте палеолиттің мустье кезеңімен танысады..

Критерийлер бойынша  топтық  және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

Рефлексия  арқылы білімдерін  тексеру.

Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы.

Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар

 

6

Қазақстан территориясы  ерте тас дәуірінде(полеолит)

Кейінгі палеолит.

Кейінгі тас дәуірінің ерекшеліктерімен саналы адам туралы түсініктер беру.

   1

Cыни тұрғыдан ойлауды   сабақ барысында тиімді пайдалану

Атаулар кестесі

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,

Оқушылар кейінгі палеолиттің ерекшеліктері туралы  оқып  үйренеді.

Оқушылардың  өзін-өзі  бағалауы  және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия  арқылы  білімдеріне талдау жасау.

Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы

Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!