Материалдар / Кейінгі палеолит.

Кейінгі палеолит.

Материал туралы қысқаша түсінік
Кейінгі палеолит.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Қараша 2018
612
0 рет жүктелген
770 ₸ 770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

ҚАЗАҚСТАН ТАРИХЫ 6 СЫНЫП ОРТА МЕРЗІМДІ САБАҚ ЖОСПАР ОМЖПонедельник, 26 Декабрь, 2016ҚАЗАҚСТАН ТАРИХЫ 6 СЫНЫП ОРТА МЕРЗІМДІ САБАҚ ЖОСПАР ОМЖ

6 – сыныпЕжелгі  Қазақстан тарихы
  Сабақтың тақырыбыМақсаты : СағатОқытуда қолданыла-тын  әдіс-тәсілдерСабақта 7 модульдің кіріктірілуіКүтілетін нәтижеҮйрену  мақсатында бағаны  қоса, бағалауБарлық оқушыларды сабаққа тарту  жұмысыНегізгі  дереккөздер немесе ресурстарМерзімі
1КіріспеОқушыларға оқытудың  жаңа  әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше  және топпен  жұмыс  істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту   1Топтық  жұмысты  сабақ  барысында тиімді  пайдалануОқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,Оқушылар Ежелгі Қазақстан тарихы не  оқытатынын біліп түсінеді. Топпен жұмыс жасауға дағдыланады. .Критерийлер бойынша  топтық  және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.Рефлексия  арқылы білімдерін  тексеру.Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы.Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар 
2Алғашқы адамдардың пайда болуыАдам баласының пайда болуы туралы, оларда қандай еңбек құралдары болғаны, олар қалай аталған және тас дәуірінің үшке бөлінгендігі туралы түсінік беру   1Cыни тұрғыдан ойлауды   сабақ барысында тиімді пайдалануГалереяны шарлау.Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,Оқушылар адамдардың пайда болуы туралы түсініктерін дамытып, оқып үйренеді.Оқушылардың  өзін-өзі  бағалауы  және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия  арқылы  білімдеріне талдау жасау.Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды  сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы.Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар 
3Қазақстанда алғашқы адамдардың пайда болуыЕжелгі адамдардың іс әрекеттері қандай еңбек құралдары болғаны, туралы түсінік беру   1Топтық жұмыс  және СТО сабақ барысында тиімді пайдалану. Джигсо стратегиясын пайдалануОқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Оқушылар ежелгі адамдардың іс-әрекеттері туралы  мәлімет алады Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды.Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы.Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар 
4Алғашқы адамдардың іс-әрекеттеріҚазақстанда ежелгі адамдардың                         іздері.Қазақстанда адамдардың пайда болуы туралы, оларда қандай еңбек құралдары болғаны туралы түсінік беру   1Сыни тұрғыдан ойлауды, топтық жұмыстар.ПостерОқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,Оқушылаар Қазақстандағы алғашқы адамдардың пайда болуымен танысады..Критерийлер бойынша бағалау және өзін-өзі бағалайды.Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы.Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар 
5Алғашқы адамдардың өмірі, еңбек құралдарын жетілдіру Ерте палеолиттің мустье кезеңінің тұрғындары мен оттың пайда болуы, еңбек құралдарымен таныстыру Топтық  жұмысты  сабақ  барысында тиімді  пайдалануКластерОқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,Ерте палеолиттің мустье кезеңімен танысады..Критерийлер бойынша  топтық  және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.Рефлексия  арқылы білімдерін  тексеру.Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы.Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар 
6Қазақстан территориясы  ерте тас дәуірінде(полеолит)Кейінгі палеолит.Кейінгі тас дәуірінің ерекшеліктерімен саналы адам туралы түсініктер беру.   1Cыни тұрғыдан ойлауды   сабақ барысында тиімді пайдалануАтаулар кестесіОқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,Оқушылар кейінгі палеолиттің ерекшеліктері туралы  оқып  үйренеді.Оқушылардың  өзін-өзі  бағалауы  және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия  арқылы  білімдеріне талдау жасау.Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылыОқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар



Материал жариялап тегін
сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!