Кейіпкер портреті

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Кейіпкер портреті

Материал туралы қысқаша түсінік
Әдебиеттік оқу 3-сыныпқа арналған сабақ
Материалдың қысқаша нұсқасы

Білім беру ұйымының атауы

Д. Қонаев атындағы BINOM SCHOOL мектеп-лицейі

Пәні:

Әдебиеттік оқу

Бөлім:

Өнер.

Педагогтің аты-жөні:

Әбжетова А.А.

Күні:

05.03.2025

Сынып:

3


Сабақтың тақырыбы:

Кейіпкер портреті

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

3.2.6.1 кейіпкерлердің портретін сипаттау, оның іс-әрекеті, мінез-құлқының өзгеру себептерін мәтіннен дәлелдер келтіріп бағалау
3.1.5.1 өз ойы мен сезімін көркем-бейнелі сөздерді қолдана отырып жеткізу

Сабақтың мақсаты:

-Кейіпкердің портретін сипаттайды;
-Кейіпкердің іс-әрекеті мен мінез-құлқының өзгеру себебін мәтіннен дәлелдер келтіріп, бағалайды;
-Өз ойы мен сезімін көркем-бейнелі сөздерді қолдана отырып жеткізеді;

Сабақтың барысы

Сабақ кезеңі/

Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Психологиялық ахуал:
1А: қол бұлғайды
2Б: партаны соғады
3А: аяқтарын тарсылдатады
4Б: қол шапалақтайды.

Өткен сабақты қорытындалау:
«Ұшты-қонды» әдісі:

Ахмет Байтұрсынұлының туған жері-Сарытүбек

Сарытүбекте Ақкөл көлі бар

Ахметтің дамуына Қызылорда өңірінің ақындық мектебі әсер етті

Ахмет Есенжол Жанұзақұлынан домбыра тартып үйренді

Ахметтің ұстаздық жолға түсуіне Жұмабай ақын әсер етті.

Миға шабуыл:
- Білім не үшін керек деп ойлайсыңдар?
- «Оян,қазақ!» деген сөзді қалай түсінесіңдер?

Сабақтың тақырыбы мен мақсатын хабарлап, талдау.

Психологиялық жағымды көңіл-күй орнатады.







Үй тапсырмасын айтады











Сұраққа жауап береді


Сабақ тақырыбы мен мақсатымен танысады.



Жарайсыздар







Қошеметтеу

слайд

Сабақтың ортасы

Оқылым. «Аяулы Жақаң» мәтінін оқы.

Нақты ақпаратты табу.
Word wall платформасы арқылы мәтін кейіпкерін анықта.

А)А.Байтұрсынұлы
Ә)Ыбырай Алтынсарин
Б) Міржақып Дулатов

Міржақып туралы ақпаратпен таныстыру

Кестені толтыр.
Мәтін бойынша кейіпкердің сыртқы келбетін сипатта.

Кейіпкер

Сыртқы келбеті





Жұптық жұмыс: «МИКС-ФРИЗ-ГРУП» әдісі арқылы жұптасады.

Тікелей қорытындыларды тұжырымдау.
Word wall платформасы арқылы кейіпкердің мінезін сипаттайтын сөздерді анықта.

Жалқау
Еңбекқор
Жауапсыз
Білімге құштар
Ізденімпаз.

Міржақыптың мінезі мен іс-әрекетіне қатысты сөйлемдерді тауып, қорытынды жаса.

Білімге құштар: «Әкеміз Міржақыпты жастайынан оқуға берді. Оның алғаш сауатын ашқан кісі – Мұқан Тоқтыбаев.»
Еңбекқор: «Міржақып ауыл мектебін үздік бітіріп, оқуын әрі қарай жалғастырып, Торғайдағы екіжылдық мұғалімдер училищесіне түсті.»
Ізденімпаз: «Мұны бітіргеннен кейін де өз білімін толықтыру үшін көп ізденетін.»

Топтық жұмыс

Идея мен ақпаратты түсіндіру және біріктіру.

1А: Міржақыптың оқуды жақсы көретінін дәлелдейтін екі мысал келтір.

2Б: Міржақып не үшін А.Байтұрсынұлы мен Ә.Бөкейханға қызықты?

3А. Міржақыптың балалық шағы мен болашақтағы жетістіктерін салыстыр.
Ол бала кезінде қандай болды, ал өскенде қандай жетістікке жетті?
Өміріндегі осы өзгерістің басты себебі не деп ойлайсың?

4Б. «Оян, қазақ!» кітабы халыққа не үшін ұнады деп ойлайсың? Мәтіндегі ақпаратты пайдаланып, бұл кітаптың маңыздылығын түсіндір.

Мәтін мазмұны мен элементтерін бағалау және сыни тұрғыдан қарау

Міржақыптың білімге деген ұмтылысына баға бер. Ойыңды көркем-бейнелі сөздерді қолдану арқылы жеткіз.

Көркем-бейнелі сөздер: білімге шөлдеген саяхатшыдай, ғылымға құмартқан балапандай, жарық іздеген жан

Мәтінді оқиды





Мәтін кейіпкерін анықтайды

Міржақыптың өмірбаянымен танысады



Кестені толтырады









Кейіпкердің мінезін сипаттайтын сөздерді анықтайды











Жұптық жұмысты орындайды

















Топтық жұмысты орындайды

























Жұптық жұмысты орындайды











Дескриптор:
-Мәтінді түсініп оқиды-1б;











Дескриптор:
-Мәтін кейіпкерін анықтайды-1б;
-Кейіпкердің сыртқы келбетін сипаттайды-1б;

















Дескриптор:
-Кейіпкерге тән мінез-құлықты анықтайды-1б;
-Кейіпкердің мінезі мен іс-әрекетіне қатысты сөйлемдерді тауып, қорытынды жасайды- 3б;





Дескриптор:
- Сұрақтарға жауап береді-1б






















Дескриптор:
-Кейіпкердің білімге деген ұмтылысына баға береді-1б;
-Сөйлеу барысында көркем-бейнелі сөздерді қолданады-1б;



Оқулық





















Музыка







Кесте















Слайд

























Сабақтың соңы

Рефлексия

-Біз бүгінгі сабақтағы мақсатымызға жеттік пе?
-Кейіпкердің портретін сипаттайды;
-Кейіпкердің іс-әрекеті мен мінез-құлқының өзгеру себебін мәтіннен дәлелдер келтіріп, бағалайды;
-Өз ойы мен сезімін көркем-бейнелі сөздерді қолдана отырып жеткізеді;

Кері байланыс:



Сабақ бойынша рефлексия жасайды







Кері байланыс береді







Жарайсыздар





Қошеметтеу

слайд



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
13.04.2025
137
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі