«Кeйіпкерді киіп КОR» байқауы
“Тілім менің ғасырлардан аманат” атты қазақ тілі мен әдебиеті пәндерінің онкүндігінде өткен сыныптан тыс іс-шара
Жауапты: Пән мұғалімі: Мусаева А.Р
Күні: 18.11.2025
Өтетін орны: Акт зал
«Кeйіпкерді киіп КОR» байқауының сценарийі
Мақсаты:
1.Сахналық қойылым жасау арқылы оқушыларды шығармашылыққа баулу.
2.Оқыған шығарманың маңызын түсініп , сахна мәдениетін сақтау;
3.Рөлді сомдап шығуға үйрету
Қатысушылар: 5 сынып оқушылары
Жүргізуші: Құрметті ұстаздар, оқушылар және әдебиетті сүйетін барша көрермен!
Бүгін біз «Кeйіпкерді киіп КОR» атты байқауда бас қосып отырмыз. Байқаудың мақсаты — Ахмат атамыздың мысалдары туралы айтып , оқылған шығарманың жанына үңіліп, оны өз бойына сіңіріп , сахнаның саңлағы бола білуге жол ашу .
Ахмет Байтұрсынұлы шығармаларыңың сахналық қойылымына қош келдіңіздер!
Бүгінгі байқаудың әділ қазыларымен таныс болыңыздар:
Мектеп кітапханашысы
Тәрбие орынбасары: Аскер Құралай
Қазақ тілі пәні мұғалімі: Гүлжахан Нурмахановна
Сахналық қойылымға қойылатын талаптар:
1.Мысалдың атауы мен авторы көрсетілуі керек.
2.Қатысатын оқушылар саны 3 оқушыдан кем болмауы қажет.
4.Сахнада көрсетиілетін суреттер мен видеороликтер шығарманың мазмұнына сай болуы тиіс.
5.Қойылым уақыты 5 минуттан аспауы тиіс
Бағалау:
Дескриптор:
Кейіпкерлер кейпіне еніп, сахна мәдениетін сақтайды.
Сахнада өзін еркін ұстап ,мәнерлі дауыспен жеткізеді
Уақытты тиімді пайдаланады.
Образды аша алады
Жүргізуші: Қатысушылар, шығармаларыңызды барынша қызықты, тартымды, көрерменнің назарын өздеріңізге аудара алаты алатындай етіпсахналық қойылымды ұсынады деп үміттенеміз .
Баршаңызға сәттілік!
5 " Г" сынып оқушылары: “ Егіннің бастары”
5 “А”сынып оқушылары “ Түлкі мен қарға”
5 “Ә”сынып оқушылары “Көгершін мен торғай”
8 “Б”сынып оқушылары “Қарға мен тасбақа ”
Қазылар алқасы немесе жүргізуші 1–2 сұрақ қояды:
-
Бұл мысалдың сізге әсер еткен тұсы қандай?
-
Өз рөліңізден бойыңызға қандай әсер алдыңыз ?
Қорытынды және марапаттау
Жүргізуші: Құрметті көрермен, бүгінгі байқауда оқушылар тек кейіпкер болып қана қойған жоқ, олар — мысалдарды оқып , рөлін сомдау арқылы әдебиетке деген сүйіспеншілікті, жақсы мен жаманды айыра білуді де көрсетті.
Ендігі кезек — марапаттау сәтінде!
Номинациялар: 1,2,3 орындар
Жүргізуші: Құрметті көрермендер "Артық білім кітапта, Ерінбе оқып көруге", - деп ұлы ақынымыз Абай жырлағандай ерінбей білім алуға асығайық. Бар білімнің патшасын тек кітаптан ғана таба алатынымызды ұмытпайық.Келесі кездескенше, әдебиет әлемінде жолығайық!
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Кейіпкерді киіп KOR
Кейіпкерді киіп KOR
«Кeйіпкерді киіп КОR» байқауы
“Тілім менің ғасырлардан аманат” атты қазақ тілі мен әдебиеті пәндерінің онкүндігінде өткен сыныптан тыс іс-шара
Жауапты: Пән мұғалімі: Мусаева А.Р
Күні: 18.11.2025
Өтетін орны: Акт зал
«Кeйіпкерді киіп КОR» байқауының сценарийі
Мақсаты:
1.Сахналық қойылым жасау арқылы оқушыларды шығармашылыққа баулу.
2.Оқыған шығарманың маңызын түсініп , сахна мәдениетін сақтау;
3.Рөлді сомдап шығуға үйрету
Қатысушылар: 5 сынып оқушылары
Жүргізуші: Құрметті ұстаздар, оқушылар және әдебиетті сүйетін барша көрермен!
Бүгін біз «Кeйіпкерді киіп КОR» атты байқауда бас қосып отырмыз. Байқаудың мақсаты — Ахмат атамыздың мысалдары туралы айтып , оқылған шығарманың жанына үңіліп, оны өз бойына сіңіріп , сахнаның саңлағы бола білуге жол ашу .
Ахмет Байтұрсынұлы шығармаларыңың сахналық қойылымына қош келдіңіздер!
Бүгінгі байқаудың әділ қазыларымен таныс болыңыздар:
Мектеп кітапханашысы
Тәрбие орынбасары: Аскер Құралай
Қазақ тілі пәні мұғалімі: Гүлжахан Нурмахановна
Сахналық қойылымға қойылатын талаптар:
1.Мысалдың атауы мен авторы көрсетілуі керек.
2.Қатысатын оқушылар саны 3 оқушыдан кем болмауы қажет.
4.Сахнада көрсетиілетін суреттер мен видеороликтер шығарманың мазмұнына сай болуы тиіс.
5.Қойылым уақыты 5 минуттан аспауы тиіс
Бағалау:
Дескриптор:
Кейіпкерлер кейпіне еніп, сахна мәдениетін сақтайды.
Сахнада өзін еркін ұстап ,мәнерлі дауыспен жеткізеді
Уақытты тиімді пайдаланады.
Образды аша алады
Жүргізуші: Қатысушылар, шығармаларыңызды барынша қызықты, тартымды, көрерменнің назарын өздеріңізге аудара алаты алатындай етіпсахналық қойылымды ұсынады деп үміттенеміз .
Баршаңызға сәттілік!
5 " Г" сынып оқушылары: “ Егіннің бастары”
5 “А”сынып оқушылары “ Түлкі мен қарға”
5 “Ә”сынып оқушылары “Көгершін мен торғай”
8 “Б”сынып оқушылары “Қарға мен тасбақа ”
Қазылар алқасы немесе жүргізуші 1–2 сұрақ қояды:
-
Бұл мысалдың сізге әсер еткен тұсы қандай?
-
Өз рөліңізден бойыңызға қандай әсер алдыңыз ?
Қорытынды және марапаттау
Жүргізуші: Құрметті көрермен, бүгінгі байқауда оқушылар тек кейіпкер болып қана қойған жоқ, олар — мысалдарды оқып , рөлін сомдау арқылы әдебиетке деген сүйіспеншілікті, жақсы мен жаманды айыра білуді де көрсетті.
Ендігі кезек — марапаттау сәтінде!
Номинациялар: 1,2,3 орындар
Жүргізуші: Құрметті көрермендер "Артық білім кітапта, Ерінбе оқып көруге", - деп ұлы ақынымыз Абай жырлағандай ерінбей білім алуға асығайық. Бар білімнің патшасын тек кітаптан ғана таба алатынымызды ұмытпайық.Келесі кездескенше, әдебиет әлемінде жолығайық!
шағым қалдыра аласыз













