Жаңа материалды меңгерту
|
Анимация ұғымын түсіндіру, мысалдар
көрсету.
|
Олар тыңдап, сұрақтар қояды.
|
Ауызша сауалнама.
|
Презентация, бейнеролик.
|
Практикалық жұмыс
|
Тапсырма: пернені әр басқан сайын кейіпкердің
костюмінің түсін өзгертетін бағдарлама жасаңыз.
Scratch те жоба жасау
тапсырмасы
"Таға мен
шие"
Жобаның
мақсаты:
Бұл жобада без қазақ халқының
мақаласына негiзделген интерактивтi әнгiме жазыламыз. Балалар өс
жоба арқылы еңбектік қалам еңбекқорлық туралы түсінік
алады.
Спрайттар
қажетті
-
Әке
-
Бала
-
Таға
-
Шие
-
Фон
(дала, қала, т.б. )
Сценарий:
-
Әке
мен бала далада жүрді.
-
Тағаны көрiп, балаға бередi.
-
Бала тағаны алудан бас тартада.
-
Әке
тағыны алып, қалаға барада.
-
Әке
тағаны сатып, шие алады.
-
Әке
жүріп келе жатыр, шиелерді жерге түсіреді.
-
Бала жерге түскен шиелерді
жинады.
-
Әке
балаға үйрету мақсатында сойлейді.
Қорытынды:
Бұл жобаны орындау
барысында балалар Scratch бағдарламасының негiзгi
құралдарын үйренедi
және қазақ халқының мақал-мәтелдерi арқылы
тәрбие алады
|
Олар компьютерде жұмыс істейді және тапсырмаларды
орындайды.
Оқушы жобаның программасын
құрады.
Код
үзіндісі
когда флажок нажат
перейти к x: -180 y: 0
повторять всегда
если нажат клавиша вправо то
переместиться на 10 шагов
конец
если нажат клавиша влево то
переместиться на -10 шагов
конец
если касается шие то
изменить счетчик на 1
сказать Молодец! в течение 2
сек
конец
конец
Кодты экранға
шығарады.
Scratch
кодтары
спрайттар:
Код
үзіндісі
когда флажок
нажат
перейти к x: -200 y: 0
повторять всегда
если нажат клавиша вправо то
переместиться на 10 шагов
конец
если нажат клавиша влево то
переместиться на -10 шагов
конец
конец
Код ты
пайдаланады..
Біздің спрайттар:
Код
үзіндісі
когда флажок нажат
повторять всегда
если касается края то
отскочить
конец
конец
Кодты экранға
шығарады.
Негізгі көрсеткіш:
Біздің спрайттар:
Код
үзіндісі
когда флажок нажат
повторять всегда
если касается края то
отскочить
конец
конец
Кодты құрады
.
|
Жеке тексеру.
|
Компьютерлер, бағдарламалық қамтамасыз
ету
скратч
программа
.
|
Қорытындылау
|
Жұмыс нәтижесін талқылау, сұрақтарға жауап
беру.
|
Олар өз нәтижелерімен бөлісіп, сұрақтар
қояды.
|
Ауызша сауалнама.
|
Тақта, маркер.
|