Материалдар / Кейіпкердің қозғалысы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Кейіпкердің қозғалысы

Материал туралы қысқаша түсінік
Тақырып бойынша сабақтың барысы өте түсінікті жазылған.Тапсырмалар,ресурстар,бағалау түрлері көрсетілген.Сабақ өз мақсатында жетті.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
04 Қараша 2024
111
0 рет жүктелген
700 ₸
Бүгін алсаңыз
+35 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +35 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

___________________________________________

ілім беру ұйымның атауы)

Қысқа мерзімді абақ) жоспары


Кейіпкердің қозғалысы


Бөлім:

Программалау (жалғаспалы тақырыптар: «Жанды табиғат», «Жақсы деген немене?» «Жаман деген немене?»))

Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда)


Күні:


Сынып: 3

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Кейіпкердің қозғалысы (2 сабақ)

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

3.4.2.4. программалау ойын алаңында ойын құру барысында циклдік алгоритмді жүзеге асыру;
3.3.2.2 желідегі ақпарат алмасу жолдарын түсіндіру;

Сабақтың мақсаты

Scratch-те кейіпкерлердің қозғалысын ұйымдастыруды үйренеді.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың барысы

0-9мин

Орг. Сәті. Оқушылардың психологиялық көңіл-күйі

«Тілек» ойыны.


Жинақталған сөйлесу

- Сізге қандай компьютерлік ойындар ұнайды?

- Кейіпкерлерді пайдалану арқылы ойнау үшін қандай ойын идеяларын ұсына аласыз?

Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, топтық талқылау өткізгеннен кейін мұғалім сабақтың тақырыбын енгізеді, бағалау мақсаты мен критерийлерімен таныстырады.

Сабақтың оң көзқарасына бейімделеді.













Оқушылар мұғалімнің сұрақтарына жауап береді

Мақтау


жұмыс дәптерлері ДК экраны









Интерактивті тақта


Scratch

Сабақтың ортасы

10-40

Тәжірибелік жұмысты орында:

Сергіту сәтті


Бекіту

Дескрипторлар:

- Спрайттарды қосады

- Әрбір Спрайт үшін скрипттер жасайды






Физикалық минутты орындау









Дескриптор:

- интерактивті тапсырмаларды орындайды




Дескрипторлар:

- блоктарды топ түстеріне бояады

Мақтау









«Қол шапалақтау»















Оқулық



Жұмыс парағы












https://wordwall.net/ru/resource/70542189


https://learningapps.org/view10537760









Сабақтын соңы

41-45 мин

Үй тапсырмасы: Тағы бір алма қосу үшін «Еңбекқор кірпік» жобасының сценарийін қалай өзгертуге болады?

Сабақ қорытындысы. Рефлексия.

- Сіз бүгін сабақтан не үйрендіңіз?

- Қандай қиындықтарға тап болдыңыз?


Үй тапсырмасын жазады





Өз жұмысын бағалайды

Стикермен жұмыс



Informatica_didactics


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!