Материалдар / Кейіпкердің қозғалысы 5-сабақ

Кейіпкердің қозғалысы 5-сабақ

Материал туралы қысқаша түсінік
Кейіпкердің қозғалысы 5-сабақ жаңа форматты ҚМЖ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
29 Қырқүйек 2024
104
0 рет жүктелген
700 ₸
Бүгін алсаңыз
+35 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +35 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігі




(білім беру ұйымының атауы)



Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары

Кейіпкердің қозғалысы

(сабақтың тақырыбы)

,

Бөлім

Компьютер және программалар

Педагогтың аты-жөні


Күні


Сынып:

Қатысушылар саны

Қатыспағандар саны

Сабақтың тақырыбы:

Кейіпкердің қозғалысы 5-сабақ

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

3.4.2.4. программалау ойын
алаңында ойын құру барысында
циклдік алгоритмді жүзеге асыру;
3.3.2.2 желідегі ақпарат алмасу
жолдарын түсіндіру;

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушы үшін:

Кейіпкерді қозғалтуда координаталарды қолданудың тимділігін біледі. Оқушылардың көбі үшін:

Кейіпкер қозғалысын іске қосатын командалар туралы түсіндіре алады.

Кейбір оқушылар үшін:

Scratch ортасында кейіпкерлердің қозғалысын ұйымдастыруды үйренеді.



Сабақтың барысы:


Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдастыру кезеңі (5 мин)

Сабақтың тақырыбын хабарлайды, оқушылардың назарын жаңа тақырыпқа аударады. Ойын арқылы оқушылардың алдыңғы білімдерін бекітеді.

Мұғалімді тыңдайды, сұрақтарға жауап береді.

Бақылау

Интерактивті тақта, ойын тапсырмалары

Жаңа сабақ (20 мин)

Цикл деген не екенін мысалдармен түсіндіреді. Scratch программасында циклді қалай қолдану керектігін көрсетеді. Желі деген не екенін, компьютерлердің қалай байланысатынын қарапайым тілмен түсіндіреді.

Мұғалімнің түсіндіруін тыңдайды, сұрақтар қояды. Scratch интерфейсімен танысады, мұғалімнің көрсетуін қайталайды.

Ауызша сұрақ-жауап, бақылау

Компьютер, Scratch программасы, презентация

Бекіту (15 мин)

Оқушыларға жеке немесе топтық тапсырмалар береді. Мысалы: қарапайым анимация жасау, шарты бар циклді қолдану арқылы ойынның бір бөлігін құру.

Тапсырмаларды орындайды, бір-біріне көмектеседі.

Сабақ кезеңі/Уақыты

Компьютер, Scratch программасы

Бағалау (5 мин)

Оқушылардың жұмыстарын бағалайды, жетістіктері мен кемшіліктерін атап өтеді.

Өз жұмыстарын талдайды, мұғалімнің бағалауын тыңдайды.

Бағалау парағы

-











Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ