Кейіпкерлер бейнесін ашу

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Кейіпкерлер бейнесін ашу

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл бағдарлама 1-4 сынып оқушыларының әдеби шығармаларды терең түсінуіне, талдауына және сахналау арқылы шығармашылық қабілеттерін дамытуға бағытталған. Бағдарлама мазмұны жалпы сағат саны: 34 сағат теориялық жұмысқа – 17 сағат, практикалық жұмыстарға – 17 сағат бөлініп, 34 (ҚМЖ) сабақ жоспарлары құрастырылды. Теориялық бөлім (17 сағат) – әдеби шығармаларды оқу, талдау, кейіпкерлерді зерттеу, көркемдік құралдармен жұмыс жасау. Практикалық бөлім (17 сағат) – мәнерлеп оқу, диалогпен жұмыс, рөлдік ойындар, сахналау, қойылымдар дайындау қарастырылған. ҚР БҒМ стандарттарына сәйкес жасалынған. Бұл бағдарлама оқушыларды әдеби шығармалармен тереңірек таныстырумен қатар, олардың шығармашылық және актерлік қабілеттерін дамытады, эмоциялық интеллектті арттырады және өмірлік дағдыларды қалыптастырады. Жаңашыл әдістерді қолдану арқылы оқушыларға әдебиетке деген сүйіспеншілікті қалыптастыру мен өзін-өзі шығармашылық тұрғыдан дамыту мүмкіндігі беріледі.
Материалдың қысқаша нұсқасы

ҚМЖ 3

Білім беу ұйымының атауы:

«Ю.Гагарин атындағы орта мектебі» КММ

Пәні :

Әдебиеттік оқу

Бөлімі :


Педагогтың аты-жөні :

Дүйсембаева Дидар

Күні :

03.03.2025 ж

Сыныбы :

3 сынып

Сабақтың тақырыбы

Кейіпкерлер бейнесін ашу

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты :

Кейіпкерлердің негізгі қасиеттерін сипаттау

Сабақытың мақсаты :

Әдеби шығармалардағы кейіпкерлердің бейнесін ашу, мінез-құлқын талдау. Кейіпкерлердің іс-әрекеттері арқылы олардың ерекшеліктерін анықтау. Оқушылардың сөйлеу, қимыл, дауыс ырғағы арқылы кейіпкер бейнесін сахнада көрсету дағдыларын дамыту.

Бағалау критерийлері:


Кейіпкерлердің іс-әрекеттерін сипаттайды.

Мінез-құлқын талдап, сипаттама береді.

Сахналық көрініс арқылы кейіпкер бейнесін ашады.


Құндылықтар:

Ақпан айы: Жасампаздық пен жаңашылдық

Сабақ құндылығы: ЖАСАМПАЗДЫҚ ПЕН ЖАҢАШЫЛДЫҚ

Апта дәйексөзі: Өнерлі бала өрге жүзер

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//

уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақ

тың басы
















Сабақ

тың ортасы






















Қорытындылау












Сабақтың кезеңдері:

1. Ұйымдастыру кезеңі Оқушылармен сәлемдесу, сабақтың мақсатын түсіндіру.Сабаққа дайындалады, белсенділік танытады.«Шаттық шеңбері» әдісі(3 мин)

2. Қызығушылықты ояту «Кімнің дауысы?» ойыны: белгілі бір кейіпкердің дауысын салып, оны кім екенін тапқызу.Кейіпкерлерді дауыс ырғағы арқылы анықтайды. «Кімнің дауысы?» әдісі(5 мин)


3. Негізгі бөлім Мұғалім белгілі бір шығармадан үзінді оқиды (мысалы, «Ер Төстік», «Алдар Көсе», «Қаңбақ шал»). Тыңдайды, кейіпкерлердің мінезін анықтайды.Мәнерлеп оқу, сұрақ-жауап (10 мин)

Кейіпкерлердің іс-әрекеттерін талқылау. «Бұл кейіпкер қандай?» деген сұраққа жауап беру. Мінездеме береді, дәлелдер келтіреді. «Кейіпкерге сипаттама» әдісі (5 мин)

Кейіпкерлердің қимыл-қозғалысын көрсету (ым-ишара арқылы). Кейіпкердің қимылын сахналап көрсетеді. «Кейіпкердің қимылын тап» ойыны(5 мин)

4. Практикалық жұмыс Оқушылар топқа бөлініп, кейіпкерлердің бейнесін сахналау үшін дайындалады. Топпен жұмыс жасайды, рөлдерді бөледі. «Рөлдік ойын» әдісі (5 мин)

5. Шығармашылық сахналау Топтар сахналық көрініс көрсетеді. Әр топ өз кейіпкерін сахнада сомдайды. «Театрландырылған қойылым» әдісі 10 мин

6. Қорытынды Сабақты қорытындылау. Оқушылар өз кейіпкерлерінің ерекшеліктері туралы айтып береді. Өзін-өзі бағалау, рефлексия жасайды. «Бес саусақ» әдісі 5 мин


Күтілетін нәтиже:

•Оқушылар кейіпкер бейнесін талдайды.

•Мінез-құлқын сипаттайды, қимыл мен дауыс ырғағы арқылы жеткізеді.

•Сахналық қойылым арқылы шығармашылық қабілеттерін дамытады.




Оқушылар бармақтарымен көңіл-күйлерін көрсетеді.












Ертегінің мазмұнын тізбектей әңгімелейді


Сұраққа жауап береді



Аудиодан тыңдайды.





Жеке жұмыс жасайды



Жаңа сөзбен танысады



Автормен танысады.



Тізбектей оқиды.



Ақпаратпен танысады.




Сурет бойынша сұрақтарға жауап береді.



Тапсырманы орындайды








Матап,мадақтап отыру


ҚБ: «Лифт»әдісі


Дескриптор:

Оқылған ертегісін әңгімелейді-1б





Тамаша!



Дескриптор:

Ертеіні мәнерлеп оқып, әнімен айтады-1б



ҚБ:

«Жарайсыңдар»



Дескриптор:

Ертегідегі кейіпкері сахыналайды- 2б

Ертегідегі негізгі ойды анықтап, өз сөзімен айтып жеткізеді-1б





Дескрипторы:

Ертегіден қажетті ақпаратты тауып оқиды-2б

Кестені толтырады-1б



Дескриптор:

Ертегіден үзінді жаттап келеді-1б


Дескритпор:

5 жолды өлең жазады-1Б












Сызба








Оқулық












Оқулық













Сызба














Сабақты қорыту


Рефлексия



Кері байланыс береді

«Білім қоржыны» әдісі

кері байланыс парағы



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
12.03.2025
226
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі