Аттестацияда (ПББ) келетін
сұрақтармен
тестке дайындалыңыз!
Ұлттық тестілеу орталығының тақырыптары бойынша жасалған

Кейс2

Материал туралы қысқаша түсінік
Кейс 2
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
20 Ақпан 2024
98
1 рет жүктелген
525 ₸ 700 ₸
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады















КЕЙС-МЕНЕДЖМЕНТ: (баланың аты-жөні)

(мектеп)





Кейс-менеджер: (аты-жөні)







































Қосымша 1

ДАБЫЛ ПАРАҒЫ №_____

Толтыру күні _____________________________________________________

Баланың анасының тегі, аты-жөні

Анасының туған күні (күні, айы, жылы)


Жеке куәлігі (№, қашан және кім берді)


Баланың әкесінің тегі, аты-жөні

Әкесінің туған күні (күні, айы, жылы)


Жеке куәлігі (№, қашан және кім берді)


Тіркелген мекен-жайы:


Нақты тұрғылықты мекен-жайы:

Байланыс телефоны:


1-баланың тегі, аты-жөні:

Баланың туған күні/жасы/жынысы:


2-баланың тегі, аты-жөні:

Баланың туған күні/жасы/жынысы:




Пихологиялық қолдау тобына алу себебі


Отбасының (әлеуметтік жағдайы) нақты жағдайын бағалау (қауіп факторлары):


Психологиялық қызметіне дабыл беру күні және уақыты:






Мәлімдеуші: __________________________________________________________________

(Ф.И.О., подпись)

Жетекші: ___________________________________________________________________

(Ф.И.О., подпись)



2 қосымша


Психологиялық қызмет отырысының хаттамасы


Қызылорда қаласы

Қатысқандар: Психологиялық қызметінің төрағасы, мектеп директоры:

Мүшелері:


Күн тәртібінде:

  1. Мектептегі психологиялық қызметінің жоспар бойынша жүргізілген жұмыстары;

  2. Ағымдағы мәселелер

Тыңдалды:

Күн тәртібінде қарастырылған бірінші мәселе бойынша төрағасы мектеп директоры сөз алды. 2022-2023 оқу жылындағы мектептегі психологиялық қызметінің жүзеге асуы туралы жоспар бойынша қандай жұмыстар атқарылғанын, психологиялық қызметтің жұмысы білім беру қызметіндегі қиындықтарды анықтауда көмек бере алды ма? деген сауалдарды ортаға салды.

Директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары ПҚ отырысының және жұмыс жоспарының бекітілгенін айтты. Жоспарға сәйкес жұмыстар жүргізіліп отырғандығын айтты. Соның бірі қазан айында өткізілген «Мұғалім - мектептің жүрегі» тақырыбындағы жалпы ата – аналар жиналысы ОЖДО мамандары, аумақтық инспектор, теолог мамандардың қатысуымен өткізілгендігін айтты. .

Әлеуметтік педагог жоспарға сәйкес мектептің әлеуметтік паспорты жасақталғандығын, санаттағы оқушылардың үйін аралап, үй аралау актілері толтырылғандығын атап өтті. Әлі де толық санаттағы оқушыларды зерттеу жұмыстары жалғасатынын айтты. Қараша айында «Қатыгездік пен зорлық – зомбылықсыз» балалық шақ тақырыбында 8-10 сынып оқушылар арасында тренинг ұйымдастырылғандығын атап өтті.

Мектеп психологы «Құқық бұзушылық зорлық-зомбылықтың алдын -алу мақсатында және жыныстық қол сұғушылықтан зардап шеккен жасөспірімдерге медициналық, психологиялық көмек және құқықтық кеңес профилактикалық жұмыстарын жүргізу» мақсатында аумақтық инспектордың қатысуымен 8-11 сынып оқушыларға түсіндірме жұмыстары жүргізілгенін айтты. Алдағы жоспарда осы айда «Құқық бұзушылықтың алдын -алу» тақырыбында, ОЖДО мамандарымен кездесу өткізілетінін айтты.

Ағымдағы мәселелер бойынша мектеп психологы мектептегі оқушылардан 2022 жылы қарашаның 20 күні, Қызылорда қаласы_______________________ 8 –сыныптардан «Dass» психикалық саулығын бақылау сауалнамасы алынған, сауалнама қорытындысы бойынша_________________________________ депрессия, үрей және стрессті бақылау шкалаларынан аса жоғары деңгейін көрсетіп тұр. Психологиялық қолдау тобына алынып жұмыс жасау керектігін айтты.

Тұратын мекен-жайы: _____________________________________________

Тұрғын үй-материалдық жағдайы: бір бөлмелі жалдамалы үйде тұрады

Оқу үлгірімі: озат , екпінді, қанағаттанарлық

Жасөсіпірмге психикалық бұзылысқа итермелеуші көп факторлар/отбасындағы психологиялық климат, әлеуметтік сипаттамалар/: анасымен және әкесімен түсініспеушіліктен көңіл күйіне әсер етеді. Оқушымен бірлесіп жұмыс жасап осы жағдайдан алып шығу керектігін айтты.

Ағымдағы мәселелер бойынша директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары ____________________ сөз алып, «8 сынып жетекшісі __________________________ және пән мұғалімдерінің шағымы бойынша мектептің ішкі тәртібін бұзғаны үшін (сабақтан жиі қалады, мұғалімдерге қарсы сөйлейді) осы сыныптың оқушысы __________________________________ мектепішілік 3 ай есепке, бақылауға алып, жұмыс жасауға керектігін айтты.

Қаулы:

  1. Психологиялық қызмет бойынша құрылған жоспарға сай жұмыс жасау және оны үйлестіру директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары тапсырылсын.

  2. Тауекел топқа алынған оқушымен кейс ашып, жұмыс жасау мектеп психологы тапсырылсын.

  3. Мектепішілік есепке алынған оқушымен жұмыс жасау тапсырылсын.

  4. Тауекел топтағы және мектепішілік есепке алынған оқушының әлеуметтік жағдайын актілеп тексеру мектеп әлеуметтік педагогы ______________________тапсырылсын.

  5. Осы жұмыстарды үйлестіру жүктелсін.





Хатшы



3 қосымша

«Бекітемін»

мектеп

директоры _________



Психологиялық қолдау тобына алынған отбасы балаларына арналған іс-шара жоспары


Атқарылатын жұмыс мазмұны

Жұмыс түрі

Жауапты

Мерзімі

1.

Оқушылардың әлеуметтік жағдайын зерттеу,дабыл парақшасын толтыру

Дабыл парақшасы

Әлеуметтік педагог

мерзімінде

2

ПҚ отырысын ұйымдастыру

Хаттама

Психологиялық қолдау тобы мүшелері

мерзімінде

3.

Отбасына алғашқы сатылы жоспар құру

Жоспар

Психологиялық қолдау топ мүшелері

Мерзімінде

4

Отбасына барып,отбасылық зерттеу актісін жасау

Тұрмыстық акт


Әлеуметтік педагог, психолог

мерзімінде

5.

Жоспарға сәйкес отбасына

сүйемілдеу жұмыс түрін анықтау (Кейс ашу)

жоспар

Психологиялық қолдау топ мүшелері

мерзімінде


6


Баланың зерттеу парағын толтыру


Зерттеу парағы

Тәрбие орынбасары

Әлеуметтік педагог

Психолог

Медбике, сынып жетекші

мерзімінде

7

Отбасындағы баланың заңды тұлғаларын зерттеу,жеке ата-аналарына акт жасау


Зерттеу парағы

Тәрбие орынбасары

Әлеуметтік педагог

Психолог

Медбике, сынып жетекші

мерзімінде

8

Сүйемілдеу жұмыстарына байланысты,отбасына дербес жоспар құру,сол жоспар бойынша отбасына сүйемілдеу жұмыстарын жүргізу.

Арнайы жоспар

Психологиялық қолдау топ мүшелері

мерзімінде

9

Отбасымен жұмыстарды

нәтижеге жеткенше жалғастыру,оқиғаны жабу немесе әрі қарай

сүйемілдеу,қолдау көрсету

Анықтамалар

Фото есебі

Кейс - менеджер

мерзімінде




4 қосымша

КЕЙС (іс) №


Адамның ТӘА____________________________________________________

ӨҚЖ мәртебесі____________________________________________________

Әлеуметтік көмекке мұқтаж болатын негіздер





Туған күні, айы, жылы: ____________________________________________

ЖСН________________________________________________________

Байланыс телефоны:

Отбасы мүшелері/туыстар/қамқоршылардың ТАӘ (аты-жөні, туыстық байланысы, туған күні, ЖСН, жеке ақпарат): _______________________

Отбасы мүшесі 1 __________________________________________________

Отбасы мүшесі 2 __________________________________________________

Отбасы мүшелері …


Тіркелген мекен-жайы: ____________________________________________

Тұратын мекен-жайы: _____________________________________________

Отбасының (адамның) жалпы сипаттамасы:







Отбасы (адам) туралы қосымша ақпарат:

Тұрғын үй-материалдық жағдайы (отбасының тұрғын үй-тұрмыстық жағдайының, кіріс көздерінің қысқаша сипаттамасы).

Отбасындағы психологиялық климат, әлеуметтік сипаттамалар (отбасындағы өзара қарым-қатынас деңгейін көрсету, егер бар болса мінез-құлық ерекшелігі).







Отбасының (адам) проблемалары:

Бұл бөлімде отбасының кешенді шешуді талап ететін қандай негізгі проблемаларына ведомствоаралық команда назарын аударуы қажеттігі көрсетілуі қажет.








Кейс (іс) отбасының (адамның) қысқаша мінездемесін, қызмет/жеңілдік/көмек алушының проблемалар сипаттамасын және Жеке жұмыс жоспарын жасауға қажетті өзге де ақпаратты қамтитын қиын өмірлік ахуалдың (нақты жағдайдың) сипаттамасы.

Материал жариялап тегін
сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!