Тренингтің тақырыбы
«Кел, дос
болайық!»
Нысаны:1-4сыныптар арасында
Тренингтің
мақсаты: оқушылардың
бірін-бірі сыйлауға, адал дос болуға және
достықты
құрметтеуге үйрету,
коммуникативтілікті дамыту.Оқушылар арасында
өзара достық
сезімін ояту.
Көрнекілігі:
қағаздан қиылған
жүрекшелер, карточкалар, алақан
суреттері.
Жоспар:
1. Шаттық шеңбері
2. «Сенімді дос»
жатығуы.
3. Ой
толғау
4. «Бес мейірімді сөз»
жатығуы.
5. .
«Жүректен жүрекке»
жатығуы.
Шаттық
шеңбер:
Алақанды ашайық,
Күннің жылуын
алайық.
Бір-бірімізге
қарайық,
Алақанды
сұрайық,
Күннің жылуын
сыйлайық.
«Сенімді дос»
жатығуы.
10-15 минут мінез –құлық, қасиеттер жазылған
карточка оқушыларға таратылады. Карточкада берілген сипаттамаларды
әркім өзіне қарап орнын анықтау қажет (қай қасиет -1 орнында, 2
орнында екенін анықтау). Сонан соң осы қасиеттер оның достарының
бойында олардың ойыншақалай болу керек. (сенімдідосыныңқайқасиеті 1
орнында, 2 орнында болу керек).
Тапсырмаорындалғансоңмұғалімпікірталасжүргізеді,
сұраққояды:
-Өздеріңді бағалау сіздерге қиын
болдыма?
-Сенімдідос бола
алармаедіңіз?
-Тапсырманыорындаған соң өзіңізді қалай
сезініңіз?
Ой-толғау.
Дос дегеніміз
не?
Қалай ойлайсыздар, шынайы дос болу қиын
ба?
Дос қандай болу
керек?
«Бес мейірімді сөз»
жаттығуы.
Әрбір қатысушы параққа өзінің алақанын салып
ортасына өзінің есімін жазады. Одан кейін суретін оң жақтағы
көршісіне береді, өзі де көршісінің суретін алады. Суреттегі бір
саусаққа мейірімді сөз, тілек жазады, (сен мейірімдісің, сен
көңілдісің, т.б.). Сурет шеңбермен жүреді. Осымен саусақтар
толтырылады. Егер саусаққа сыймай қалса алақанның ішіне жазуға
болады. Жаттығудың соңында сурет өз иелеріне беріледі, жазылған
тілектерді оқуға болады.
«Жүректен жүрекке»
жаттығуы.
Енді бәріміз бір –бірімізге
жылы лебіз айтайық. Бұл жаттығуымыз
Жүректен жүрекке деп аталады. Менін дорбамдағы жүректерді қазір тұрған
көршілеріңізге бересіздер. Ал алған оқушы рахметін айту
керек.
Қорытынды.
Оқушылар сендерге бүгінгі
тренинг жаттығулар ұнады ма?
Несімен ұнады?
Несімен ұнамады?
Сендерге көп
рахмет.
Сау болыңыздар!