Материалдар / Келер шақ тақырыбына ҚМЖ
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Келер шақ тақырыбына ҚМЖ

Материал туралы қысқаша түсінік
бастауыш сынып мұғаліміне
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
04 Маусым 2018
1964
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қазақ тілі 4 сынып

Күні: 26.02.2018 ж


Тақырып

Келер шақ

Жалпы мақсаты

: Келер шақ қимылдың, іс-әрекеттің алдағы уақытта болатынын білдіретінін

ұғындыру.

Дам Мәтіннен етістіктерді тапқызып, олардың қай шақта, қай жақта

тұрғанын анықтау арқылы зейіндерін, есте сақтау қабілеттерін

дамыту.


Әдіс- тәсілдер

Сұрақ- жауап, жекелеме, жұптық, топтық жұмыс

Күтілетін нәтиже

Кел Келер шақ қимылдың, іс-әрекеттің алдағы уақытта болатынын білдіретінін

ұғынады.

Дам Мәтіннен етістіктерді тауып, олардың қай шақта, қай жақта

тұрғанын анықтау арқылы зейіндері, есте сақтау қабілеттері

дамиды



Ресурстар

Оқулық, суреттер, А4 қағаздары, маркер, слайд

Сабақтың барысы

Мұғалімнің іс- әрекеті

Оқушының іс- әрекеті

Ұйымдастыру кезеңі

Психологиялық дайындық.





Қазақ тілім- өз тілім, дара тілім

Абай, Мұхтар сөйлеген дана тілім

Қастерлейді ұл- қызың мәңгі сені

Болашағым, бақытым қазақ тілім

Оқушылар осы әнді әуенімен айтады да, топқа бөлініп отырады. Әр топтың топ басшысы сайланып, бағалау парағы беріледі.

Ой қозғау (5 мин)



Топтық жұмыс

Топтастыру стратегиясы

Етістік туралы не білеміз?

Оқушылар етістік туралы білетіндері бойынша ассоциация құрастырады. Бір топтан бір оқушы шығып қорғайды.Қалған топтар толықтырады.



Мағынаны тану









































Сергіту сәті




















Ой- толғаныс






Кері байланыс









Бағалау

Жаңа тақырыпты хабарлап, слайдтан көрсетемін.




Тақтаға күн ретін, көркем жазу жазғызамын. О о

Отан оттан да ыстық.


Оқулықпен жұмыс

49- жаттығу






Топтық жұмыс












50- жаттығуды ауызша орындатамын.




51- жаттығу.

Қайың туралы не білеміз?


Тақтамен жұмыс. Осы жаттығуды тақтада орындатып, сөйлем мүшелеріне талдатамын.

Кәдеге асады- сөзінің мағынасын сұраймын.



«Кеше, бүгін, ертең» ойынын ойнатамын.





«Сөз ойла, тез ойла» ойынын ойнатамын

52- жаттығуды орындатамын. Оқушыларға оқулықтағыдай кесте таратып беремін.



53- жаттығу

Топтық жұмыс жасатамын






Венн диаграммасы Осы шақ, өткен шақ, келер шақтың ұқсастығы айырмашылығы және ортақ қасиетін табады



  • Бүгінгі сабақ сендерге ұнады ма?

  • Кездескен қиындықтар болды ма?



Келер шақтың ережесі мен сұрақтарын оқушылар өздері құрастырып шығарады, мысалдар келтіреді.


Дәптерлеріне күн ретін, таза жазу жұмысын жазады.



49- жаттығудан Өлеңді мәнерлеп оқиды. Автор туралы мағлұматпен таныстырады, етістіктерін табады,

қай шақ етістіктеріне жататынын айтады.

Осы жаттығу бойынша жұмыс жасайды.

  1. Топ Отан, туған жер туралы келер шақ етістіктеріне мақалдар жазады.

  2. Топ Жинаймын, сыйлаймын етістіктерін жекеше, көпше түрде жіктейді

  3. Топ Жинаймын, сыйлаймын етістіктерін қатыстырып, 3 шақта сөйлемдер құрастырып жазады



Оқушылар берілген сөздермен сөйлемдер құрастырады.




Оқушылар қайың туралы білетіндерін ортаға салады. Тақтамен, дәптермен жұмыс жасайды.








Оқушылар өздерінің мектептегі 4 жыл өмірі туралы әңгімелеседі. Әңгімелері үш шақта айтылуы керек!




Кестені толтырады







  1. топ сәйкестендіру тестін орындайды

  2. топ семантикалық картамен жұмыс жасайды

  3. топ сөйлемдерді аяқтап жазады


















Топ басшылары топ мүшелерін бағалайды.




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!