Жалпы
мақсаты
|
:
Келер шақ қимылдың, іс-әрекеттің алдағы уақытта болатынын
білдіретінін
ұғындыру.
Дам Мәтіннен етістіктерді тапқызып, олардың қай
шақта, қай жақта
тұрғанын анықтау арқылы зейіндерін, есте сақтау
қабілеттерін
дамыту.
|
Күтілетін
нәтиже
|
Кел
Келер шақ қимылдың, іс-әрекеттің алдағы уақытта болатынын
білдіретінін
ұғынады.
Дам Мәтіннен етістіктерді тауып, олардың қай
шақта, қай жақта
тұрғанын анықтау арқылы зейіндері, есте сақтау
қабілеттері
дамиды
|
Ұйымдастыру кезеңі
Психологиялық дайындық.
|
Қазақ тілім- өз тілім, дара тілім
Абай, Мұхтар сөйлеген дана тілім
Қастерлейді ұл- қызың мәңгі сені
Болашағым, бақытым қазақ
тілім
|
Оқушылар осы әнді әуенімен
айтады да, топқа бөлініп отырады. Әр топтың топ басшысы сайланып,
бағалау парағы беріледі.
|
Мағынаны тану
Сергіту сәті
Ой- толғаныс
Кері байланыс
Бағалау
|
Жаңа тақырыпты хабарлап, слайдтан көрсетемін.
Тақтаға күн ретін, көркем жазу жазғызамын. О о
Отан оттан да ыстық.
Оқулықпен жұмыс
49- жаттығу
Топтық жұмыс
50- жаттығуды ауызша орындатамын.
51- жаттығу.
Қайың туралы не білеміз?
Тақтамен жұмыс. Осы жаттығуды
тақтада орындатып, сөйлем мүшелеріне талдатамын.
Кәдеге асады- сөзінің мағынасын сұраймын.
«Кеше, бүгін, ертең» ойынын ойнатамын.
«Сөз ойла, тез ойла» ойынын ойнатамын
52- жаттығуды орындатамын. Оқушыларға оқулықтағыдай кесте
таратып беремін.
53- жаттығу
Топтық жұмыс жасатамын
Венн диаграммасы Осы шақ, өткен
шақ, келер шақтың ұқсастығы айырмашылығы және ортақ қасиетін
табады
|
Келер шақтың ережесі мен сұрақтарын оқушылар өздері
құрастырып шығарады, мысалдар келтіреді.
Дәптерлеріне күн ретін, таза жазу жұмысын
жазады.
49- жаттығудан Өлеңді мәнерлеп оқиды. Автор туралы
мағлұматпен таныстырады, етістіктерін табады,
қай шақ етістіктеріне жататынын айтады.
Осы жаттығу бойынша жұмыс жасайды.
-
Топ Отан, туған
жер туралы келер шақ етістіктеріне мақалдар жазады.
-
Топ Жинаймын,
сыйлаймын етістіктерін жекеше, көпше түрде жіктейді
-
Топ Жинаймын,
сыйлаймын етістіктерін қатыстырып, 3 шақта сөйлемдер құрастырып
жазады
Оқушылар берілген сөздермен сөйлемдер
құрастырады.
Оқушылар қайың туралы білетіндерін ортаға салады. Тақтамен,
дәптермен жұмыс жасайды.
Оқушылар өздерінің мектептегі 4 жыл өмірі туралы
әңгімелеседі. Әңгімелері үш шақта айтылуы керек!
Кестені толтырады
-
топ сәйкестендіру
тестін орындайды
-
топ семантикалық
картамен жұмыс жасайды
-
топ сөйлемдерді
аяқтап жазады
Топ басшылары топ мүшелерін
бағалайды.
|