Тақырып | Келер шақ |
Жалпы мақсаты | : Келер шақ қимылдың, іс-әрекеттің алдағы уақытта болатынын білдіретінінұғындыру.Дам Мәтіннен етістіктерді тапқызып, олардың қай шақта, қай жақта тұрғанын анықтау арқылы зейіндерін, есте сақтау қабілеттерін дамыту.
|
Әдіс- тәсілдер | Сұрақ- жауап, жекелеме, жұптық, топтық жұмыс |
Күтілетін нәтиже | Кел Келер шақ қимылдың, іс-әрекеттің алдағы уақытта болатынын білдіретінінұғынады.Дам Мәтіннен етістіктерді тауып, олардың қай шақта, қай жақта тұрғанын анықтау арқылы зейіндері, есте сақтау қабілеттері дамиды
|
Ресурстар | Оқулық, суреттер, А4 қағаздары, маркер, слайд |
Сабақтың барысы | Мұғалімнің іс- әрекеті | Оқушының іс- әрекеті |
Ұйымдастыру кезеңіПсихологиялық дайындық.
| Қазақ тілім- өз тілім, дара тілімАбай, Мұхтар сөйлеген дана тілімҚастерлейді ұл- қызың мәңгі сеніБолашағым, бақытым қазақ тілім | Оқушылар осы әнді әуенімен айтады да, топқа бөлініп отырады. Әр топтың топ басшысы сайланып, бағалау парағы беріледі. |
Ой қозғау (5 мин)
| Топтық жұмысТоптастыру стратегиясыЕтістік туралы не білеміз? | Оқушылар етістік туралы білетіндері бойынша ассоциация құрастырады. Бір топтан бір оқушы шығып қорғайды.Қалған топтар толықтырады.
|
Мағынаны тану
Сергіту сәті
Ой- толғаныс
Кері байланыс
Бағалау | Жаңа тақырыпты хабарлап, слайдтан көрсетемін.
Тақтаға күн ретін, көркем жазу жазғызамын. О оОтан оттан да ыстық.
Оқулықпен жұмыс49- жаттығу
Топтық жұмыс
50- жаттығуды ауызша орындатамын.
51- жаттығу.Қайың туралы не білеміз?
Тақтамен жұмыс. Осы жаттығуды тақтада орындатып, сөйлем мүшелеріне талдатамын.Кәдеге асады- сөзінің мағынасын сұраймын.
«Кеше, бүгін, ертең» ойынын ойнатамын.
«Сөз ойла, тез ойла» ойынын ойнатамын52- жаттығуды орындатамын. Оқушыларға оқулықтағыдай кесте таратып беремін.
53- жаттығуТоптық жұмыс жасатамын
Венн диаграммасы Осы шақ, өткен шақ, келер шақтың ұқсастығы айырмашылығы және ортақ қасиетін табады
Бүгінгі сабақ сендерге ұнады ма?Кездескен қиындықтар болды ма?
| Келер шақтың ережесі мен сұрақтарын оқушылар өздері құрастырып шығарады, мысалдар келтіреді.
Дәптерлеріне күн ретін, таза жазу жұмысын жазады.
49- жаттығудан Өлеңді мәнерлеп оқиды. Автор туралы мағлұматпен таныстырады, етістіктерін табады, қай шақ етістіктеріне жататынын айтады.Осы жаттығу бойынша жұмыс жасайды.Топ Отан, туған жер туралы келер шақ етістіктеріне мақалдар жазады.Топ Жинаймын, сыйлаймын етістіктерін жекеше, көпше түрде жіктейдіТоп Жинаймын, сыйлаймын етістіктерін қатыстырып, 3 шақта сөйлемдер құрастырып жазады
Оқушылар берілген сөздермен сөйлемдер құрастырады.
Оқушылар қайың туралы білетіндерін ортаға салады. Тақтамен, дәптермен жұмыс жасайды.
Оқушылар өздерінің мектептегі 4 жыл өмірі туралы әңгімелеседі. Әңгімелері үш шақта айтылуы керек!
Кестені толтырады
топ сәйкестендіру тестін орындайдытоп семантикалық картамен жұмыс жасайдытоп сөйлемдерді аяқтап жазады
Топ басшылары топ мүшелерін бағалайды. |