Пән: Қазақ
тілі
Ұзақ мерзімді
жоспар бөлімі: 2
Күні:6.11.17ж
Сынып:
2
|
Мектеп:
«Ордабасы» жалпы орта
мектебі
Мұғалімнің
аты-жөні: Сиқымбаева
Ұлжалғас
Қатысқандар
саны:18
Қатыспағандар
саны:
|
Сабақ
тақырыбы
|
Келешекті
елестетемін.Дауыссыз н мен ң. Кішкене
бағбан
|
Осы сабақта қол
жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына
сілтеме)
|
2.1.4.1 тірек сөздерді
қатыстыра отырып,берілген тақырып бойынша әңгіме
құрау.
2.2.4.1 мұғалімнің көмегімен
мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойды
анықтау.
2.3.5.1 жіберілген
пунктуациялық, орфографиялық және әріптік қателерді мұғалімнің
көмегімен тауып түзету және құраған сөйлемін
толықтыру.
|
Сабақ
мақсаттары
|
Барлық
оқушылар:мұғалімнің көмегімен дауыссыз
әріптерінің жазылуын сөздерді ауызша және жазбаша тілде
қолданады.
Көптеген
оқушылар:
дауыссыз және
дауысты әріптерінің жазылуын ауызша және жазбаша тілде
қолданады.
Кейбір
оқушылар: дауыссыз әріптерінің
жазылуын ауызша және жазбаша тілде еркін
қолданады.
|
Бағалау
критерийлері
|
Сөздердің
жазылуын сөйлеу және жазу барысында
дұрыс айта алады.
Дауыссыз әріптерінің
жазылуын ауызша және жазбаша тілде еркін қолдана
алады.
|
Пәнаралық
байланыстар
|
Дүниетану,математика
|
АКТ қолдану
дағдылары
|
Презентация
.Суреттерге қарап сөйлемдерді
айтады,құрастырады. https://www.youtube.com/watch?v=sPX27NNVWCY
|
Бастапқы
білім
|
Келешекті
елестетемін.Дауыссыз н мен ң
|
Сабақбарысы
|
Сабақтың жоспарланған
кезеңдері
|
Сабақтағы
жоспарланған іс-әрекет
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
20
мин
|
(Ұ) Қызығушылықты ояту.
«Қадамдар» ойыны.
Оқушылар «Дос»
тақырыбына қатысты сөздермен сөйлем құрастырып қадам жасайды. Бір
сөйлем – бір қадам. Көп қадам жасаған оқушы
озады.
Оқушыларды
сабақтың тақырыбы және мақсатымен
таныстыру.
Топпен
жұмыс.
66-жаттығуда мәтінді
тыңдап,сұрақтарға жауап
беру.
Дескриптор
1. Мәтін не туралы екенін
біледі
2.Сұрақтарға жауап
береді
3.Бір-біріне сұрақтар
қояды
4.Жазылуы қиын сөздермен жұмыс
жасайды.
|
Оқулық
|
Сабақтың
ортасы
5
мин
10
мин
|
(Ұ, Ө) Суреттер
сөйлейді. Оқушыларға дауыссыз дыбыстар
туралы ақпарат беріледі. Содан соң олар берілген сурет бойынша
сөйлемдерді толықтырып
жазады.
67-жаттығуда мақалды жатқа
жазу.Н,ң дыбыстары бар сөздердің астын
сызу.
«Аялдама»
әдісі Оқушылар жұпта берілген
сұрақтарға жауап беру арқылы диалог
құрастырады.
-
Дауыссыз дыбыстар нешеге
бөлінеді?
-
Қатаң дауыссыз дыбыстарды атай
аласың ба?
-
Ұяң дауыссыз дыбыстарды
ше?
-
Үнді дауыссыз дыбыстарды
ше?
68-жаттығуда
суретке қарап мамандық иелері туралы
айтады.
69-жаттығуда
кестеде көрсетілген мамандықтар бойынша диалог
құрайды.
1-топ
|
2-топ
|
3-топ
|
4-топ
|
мұғалім
|
дәрігер
|
диқан
|
сылақшы
|
.....
|
.....
|
.....
|
.....
|
(Ө) «5 минуттық
жазу» Берілген сұрақтарға сүйене
отырып, өзінің досы туралы 3-4 сөйлем жазады. Жазғандарымен жұпта
бөліседі.
Менің
досым
Мыс: Менің досым
бар.Ол ұқыпты бала.Мен онымен доп
ойнаймын.
|
Сызба
парағы
https://www.youtube.com/watch?v=sPX27NNVWCY
Дыбыстардың
суреттері
Кеспе сандар мен
әріптер
|
Сабақтың
соңы
5
мин
|
Кері
байланыс. «Балдық
көрсеткіш».
Сабақтағы
жұмысына баға береді.
|
|
Саралау
–оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті
жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап
отырсыз?
|
Бағалау –
оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді
жоспарлайсыз?
|
Денсаулық және
қауіпсіздік техникасының сақталуы
|
Бағбан еңбегіне
қатысты тыңдалған мәтін бойынша қарапайым түрде өз пікірін
білдіреді.
|
Меңгеруді
бақылау
Жұптар бір-бірін
бағалайды.
Дескрипторлар
арқылы бағалау
|
Жұптар жұмыс
істеу дағдылары (құрмет көрсету, кезекпен сөйлеу және
т.б.)
|
Жалпы
баға
Сабақтың жақсы
өткен екі аспектісі (оқытутуралы да, оқу туралы да
ойланыңыз)?
1:
2:
Сабақты
жақсартуға не ықпал
ете алады (оқы тутуралы да, оқу туралы да
ойланыңыз)?
1:
2:
Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/ қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл
бөлу қажет?
|