Материалдар / Келешекті елестетемін.Н мен ң дыбысы
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Келешекті елестетемін.Н мен ң дыбысы

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақ мақсаттары Барлық оқушылар: күнделікті өмірде кездесетін жағдаяттарға байланысты сұхбаттасының сөзін тыңдап, диалогке қатысады. Көптеген оқушылар: күнделікті өмірде кездесетін жағдаяттарға байланысты сұхбаттасының сөзін тыңдап, сұхбатқа түсіп, қарым–қатынас жасау мәдениетіне үйренеді. Кейбір оқушылар: күнделікті өмірде кездесетін жағдаяттарға байланысты сұхбаттасының сөзін тыңдап, диалогке қатысады сабақтан алған әсерлерімен бөліседі.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
04 Қараша 2018
390
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ жоспары

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Мектеп: КММ Имантау орта мектебі
Күні: Мұғалімнің аты-жөні :Канатова Б.Е.
Сынып: 2АПән: Қазақ тілі және әдебиеті

Қатысқандар:10Қатыспағандарсаны: 0

Сабақ тақырыбы





2 бөлім Менің отбасым және достарымТақырып: Келешекті елестетемін.

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтемеу)2.1.3.1 күнделікті өмірде кездесетін жағдаяттарға байланысты сұхбаттасының сөзін тыңдап, диалогке қатысу.
Сабақ мақсаттарыБарлық оқушылар: күнделікті өмірде кездесетін жағдаяттарға байланысты сұхбаттасының сөзін тыңдап, диалогке қатысады. Көптеген оқушылар: күнделікті өмірде кездесетін жағдаяттарға байланысты сұхбаттасының сөзін тыңдап, сұхбатқа түсіп, қарым–қатынас жасау мәдениетіне үйренеді.Кейбір оқушылар: күнделікті өмірде кездесетін жағдаяттарға байланысты сұхбаттасының сөзін тыңдап, диалогке қатысады сабақтан алған әсерлерімен бөліседі.
Жетістік критерилері Оқушылардың әлеуметтік ортада диалогке қатысу білігін бағалау. Ой бөлісіп, кері байланыс жасау.

Сөздік қорМамандық

Құндылықтарды дарыту Ұжымда топтық ,жұптық жұмыс барысында досының сөзін тыңдауға пікір алмаса білуге үйрету.
Пәнаралық байланыстарДүниетану сабағымен баланыс орнайды.
Алдыңғы меңгерілген білім

Телесұхбаттарды қарау.



Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақта жоспарланған іс-әрекет

Ресурстарқағаз, желім, фломастер
Сабақтың басы

Ұйымдастыру. (Ұ) Психологиялық дайындықБіз бақытты баламызОйнап күліп аламызЖетілсін деп санамызОқып білім аламыз







Сабақ ортасы

ОМ таныстыру.күнделікті өмірде кездесетін жағдаяттарға байланысты cұхбаттасыңның сөзін тыңдап, диологкке қатысып үйренесің.Оқушылардың әлеуметтік ортада диалогке қатысу білігін бағалау. Ой бөлісіп, кері байланыс жасау.Кел сөйлесейік! Әзір ас жоқ дүниеде.Сабақ өзі оқылмайды,Көйлек өзі тоқылмайды,Тұқым өзі себілмейді,Үйлер өзі салынбайды,Кендер өзі табылмайды,Кітап өзі жазылмайды.Барлық істің батыры – біз,Екі қол мен ақылымыз.Осының бәрін кім істейді? Кім айтады?Асты кім әзірлейді?Сабақты кім оқиды?Көйлекті кім тоқиды?Тұқымды кім себеді?Үйлерді кім салады?Кенді кім табады?Кітапты кім жазады?Осы сөздерді бір атаумен қалай атаймыз? Осы сөздердің ортақ атауы - МАМАНДЫҚ.Тағы қандай маман иелерін білеміз?

Оқушылардың назарын суреттерге аудару.Суретте қандай мамандық иелері бейнеленген?Ол мамандықтар туралы не білеміз?Атқаратын қызметі қандай?Оқушыларға суреттегі мамандықтар туралы әңгіме айтқызу.(Оқушылардың диалогқа қатысуын бақылау арқылы бағалау)















(Ұ) Оқушылардың назарын мәтінге аудару.Мәтін мазмұнын қалай түсінгенін анықтау мақсатында сұрақтар қою. (сұрақ-жауап әдісі бойынша оқушылардың мәтін мазмұнын қалай түсінгенін бақылау). «Мамандықтың бәрі жақсы» мәтінмен жұмысМамандық таңдау - әр адамның мақсаты. Барлық адамның арманы болады. Арманшыл адам болашақта дегеніне жете алады. Мамандық пен өнерді ол өз қалауымен таңдап алады.Мамандықтың түрі көп. Әнші халық алдына шығып ән салады. Дәрігер – адам өмірінің арашасы. Ұстаз шәкірттерді білімге жетелейді. Жазушы сөзбен өрнек салады.Адам жас кезінен терең білім алуға талпынады. Көп оқиды. Өз бетінше ізденеді. Басқа адамдардың өмірімен танысады. (Т)«Мектепте», «Емханада», «Дүкенде», «Аулада» тақырыптары бойынша сұхбат жүргізу. Әр топтың жұмыстың сұхбатын тыңдау. Оқушылар сабақтан алған әсерлерімен бөліседі. Мамандық түрлерін қайталайды.















Оқулық:

 Презентация дидактикалық материалдар
Сабақтың соңы

Сабақты қорыту. Мамандық таңдау да мектеп қабырғасынан басталады,өмірден өз орнын тауып, елімізге қажетті кәсіп иесі болу бәріміздің арманымыз.Біздің таңдауымыз да әртүрлі. Біреуің ертең ақын, екіншің ирженер, үшіншің құрылысшы боласың. Жаман мамандық жоқ. Мамандықтың бәрі жақсы.Кері байланыс:Бәрін жақсы түсіндім деген оқушы №1, әлі де сұрақтарым бар деген оқушы №2, ешнәрсе түсінбедім деген оқушы №3 суретті көтеру арқылы сабаққа кері байланыс жасайды.





Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз? Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз? Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
Дифференциация іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың дербес қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу (Гарднердің жиындық зият теориясы) түрінде көрінуі мүмкін. Дифференциация уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып, сабақтың кез келген кезеңінде қолданыла «Мектепте», «Емханада», «Дүкенде», «Аулада» топтық тапсырмасын орындау барысында қиындық туындаған топқа дербес қолдау көрсетіледі.Бұл бөлімде оқушылардың сабақ барысында үйренгенін бағалау үшін қолданатын әдіс-тәсілдеріңізді жазасыз. Мәтінді түсініп оқуын қадағалау. «Мектепте», «Емханада», «Дүкенде», «Аулада» тақырыптарында тапсырмаларын орындау барысын бақылау арқылы оқушыларды бағалау жұмысы жүргізіледі.

Денсаулық сақтау технологиялары.Сергіту сәттері мен белсенді іс-әрекет түрлері.Осы сабақта Қауіпсіздік техникасының ережелерінен қолданатын тармақтар Сергіту сәттерін ұйымдастыру









Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!