"Кел,қайталайық" ашық сабақ

Тақырып бойынша 11 материал табылды

"Кел,қайталайық" ашық сабақ

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушылар оқу құралдары бойынша білгендерін қайталайды.
Материалдың қысқаша нұсқасы



Ашық сабақ тақырыбы


Кел, танысайық!

1 «а»-сынып











Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі:

Тажитдинова Гулжахан Мейрамсағатовна





2017





Тақырыбы: Кел, қайталайық!




Мектебі: Новоалександров ОМ

Күні,айы:27.10.2017ж

Мұғалімнің аты-жөні: Тажитдинова Г.М.

1-сынып

Сабаққа қатысқан оқушылар саны:

Сабаққа қатыспаған оқушылар саны:

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

1.1.2.1. Модуль бойынша оқушылардың сөздік қорын қалыптастыруды жалғастыру.Күнделікті өмірде қолданатын таныс сөздерді қолдану.

1.1.3.1. Мағынасын түсінеді, байланыстырып сөйлеу тілін, ақыл-ойын дамытуға пайдаланады.Сұрақтарға жауап береді.

1.2.3.1.Сұхбаттасуының не туралы айтқанын түсіну және тілдік нормаларды сақтай отырып,түрлі тәсілдермен жауап беру

Сабақ мақсаты

Барлық оқушылар:Оқылым, тыңдалым, айтылым, жазылым әрекеттерін жүйелі түрде қолданып, тілдесім әрекетіне жетелеуді жетілдіру

Оқушылардың басым бөлігі:Тақырыпты меңгереді анықтамаларды қолдану арқылы мәтінге арналған тапсырмаларды пайдаланады

Кейбір оқушылар:Сабаққа қызығушылығы артып, өз ойын жүйелі түрде жеткізеді. Оқушылар сыни тұрғыдан ойлауға

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңдері

Жоспарланған жұмыс

Ресурстар

Сабақтың басы

(2-5 минут)

(МК) Оқушылармен амандасу.Сыныпты түгендеу. Сабаққа дайындау, оқу құралдарын алу. Сыныпты түстер арқылы 3 топқа бөлу.




Сабақтың ортасы

(6-40 минут)

Үй тапсырмасын тексеру:

Үйге қандай тапсырама берілді?

Өткенді қайталау.

(МК,Ұ)Бұл сабақта оқушылар 2 –бөлім бойынша өткен тақырыптарды қайталайды,еске түсіреді.Мұнда өткен тақырыптармен байланысты 8 сюжет берілген.Оқушылар мұғалімнің көмегімен әр сюжет бойынша жұмыс жасайды.

1 Қандай оқу құралдарын білесіңдер? (кітап,дәптер,қалам, қарындаш,өшіргіш,ұштағыш,желім,сызғыш,қайшы)

2.Мынау не? (оқу құралдары болуы керек)

(МК,Ұ) Айтылым.Сұраққа жауап бер. Сәйкестендір.

Топқа сурет таратылады. (1)

Оқу құралдарына байланысты сөздерді айт.

(1.2) Қаламмен жазамын. Айтылым жұмысы.

Сен не істейсің?

Мен қиямын. Мен сызамын. Мен өшіремін.

Мен жапсырамын. Мен бояймын. Мен жазамын.



(1.3 .Оқу құралдары).Жазылым.

Сен не істейсің? Сәйкестендір.


Сен немен жазасың? өшіргішпен

Сен немен сызасың? сызғышпен

Сен немен қиясың? қарындашпен

Сен немен өшіресің? қаламмен



3 Сенің мектебің қандай? (үлкен,әдемі)

4 Сенің сыныбың қандай? (жарық)

5 Сыныптане бар?(парта,тақта,есік,орындық,үстел,терезе)

6.Сен неше жастасың?(өзінің жасын айта алу)

7.Сен нешінші сыныпта оқисың?

(нешінші сыныпта оқитынын айта алу)

8.Сен мектепте не істейсің?

( өзінің мектепте не істейтінін айта алу,(Мен мектепте оқимын,жазамын,тыңдаймын,сөйлеймін)

Мектепте не істейсің?


9.Сенде неше қарындаш бар?(санап айту)

Оқушылар өз қалауымен жеке жауап береді.





Оқулық

кітап,дәптер,қалам,қарындаш.



Аудидиск:

2.8.1; 























































2.8.2;



2.8.3;













2.8.4




(МК,Ұ)Дәптердегі тапсырмаларды орындау арқылы оқушылар оқулықпен жұмыс барысында алған білімдерін бекіте түседі.



1Жұмыс дәптері

Сергіту сәті

Оң қолымда бес саусақ

Сол қолымда бес саусақ

Алақанды ашайық

Бесті беске қосайық

Нешеу болды барлығы (10)


Сабақтың соңы

( 41-45мин)

1. тапсырма

Сөздерді аудар. Переведи слова.

Тетрадь--

Книга--

Линейка--

Карандаш—


2 тапсырма

Сөздерді аудар: Переведи слова.

Клей-

Ножница-

Ручка--

Ластик-

(Қ)Сабақты қортындылау мақсатында мұғалім оқушылармен кері байланыс орнатады.Оқушылар сабақ барысында нені білгенін, қалай жұмыс істегенін ,не қызықты әрі жеңіл болғанын, не киындық туғызғаны туралы ой-пікірлерін білдір алады.


Қосымша ақпарат

Қорытындылау

Төмендегі бөлікті сабағыңыз туралы өз ойыңызды жазуға қолданыңыз.Өз сабағыңыз бойынша сол жақ бағандағы сұрақтарға жауап беріңіз.

1.Сабақ барысында өзгертулер енгіздіңіз бе?

2.Жүргізген жұмыс түрлері қаншалықты тиімді болды?


Қорытынды бағалау

Ең жақсы өткен екі нәрсе?

1.

2.

Қандай екі нәрсе сабақты жақсартар еді?

1.

2.





















Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
03.06.2018
381
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі