Кел,санайық!

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Кел,санайық!

Материал туралы қысқаша түсінік
Зерде дамуы бар балаларға арналған
Материалдың қысқаша нұсқасы



Сабақтың тақырыбы: Кел, санайық!

Сабақтың мақсаты:

Білімділігі: Балалардың математикалық білімдерін тексеру.10 саны мен және цифрымен таныстыру.

Дамытушылық: Балалардың танымдық қабілетін,ойлау деңгейін және белсенділігін қызығушылығын арттыру.

Тәрбиелігі:Балаларды ұқыптылыққа,тапқырлыққа,шапшаңдыққа тәрбиелеу.

Сабақтың түрі: Жаңа сабақ

Сабақтың әдісі: Сұрақ-жауап, түсіндіру.

Көрнекілік құрал: Сандар,мультимедия.


Сабақ барысы:

1.Ұйымдастыру.

а) Үлкенге де сіз

Кішіге де сіз

Баршаңызды құрметтеп,

Сәлемдесеміз біз.

ә)Балалардың назарын сабаққа аудару.


2.Үй тапсырмасын сұрау.

Ендеше балалар өткен сабақтар бойынша қаншалықты білетінімізді еске түсірейік.

а)Біз қандай санмен таныстық?

ә)9-ға дейінгі сандарды тура және кері санау

б) Мына сандарды салыстыру

4*2, 3*9, 5*1

В) 5 Санының көршілерін атаңдар

2 санынан кейін тікелей қай сан келеді?














Жаңа сабақ

1)-Ендеше балалар көңілімізді мына себетке аударайық.

-Мына себетте не бар екен?

-Алма.

-Нешеу?

-9

Ал оған бір алманы қосқанда неше алма болады?

-10 алма болады.

Ендеше 9 санына 1 санын қоссақ 10 саны шығады

Сандар қатарына 9-дан кейін қандай сан келеді?

- 10 саны


А)10 санының баспа және жазба түрлерін көрсету

Ә) Тура және кері санау

2 тапсырма

"Көршісін тап"

5 санының көршілерін ата

9 санының көршілерін ата

2 санының көршілерін ата

Мен 7-ші үйде тұрамын көршілерімнің нөмірін ата?

А)10 санының баспа және жазба түрлерін көрсету

Ә) Тура және кері санау

2 тапсырма

"Көршісін тап"

5 санының көршілерін ата

9 санының көршілерін ата

2 санының көршілерін ата

Мен 7-ші үйде тұрамын көршілерімнің нөмірін ата?

3) Есеп шығару.

1)5 сәбізге 2 сәбізді қос

5+2=7

2) 3 машинаға 5 машинаны қос

3+5=8




4.Сергіту сәті

Оң қолымда 5 саусақ

Сол қолымда 5 саусақ

Қосып едим екеуін

Болып шықты 10 саусақ


Сабақты қорытындылау:

-Қандай санмен таныстық?

___ саны қай саннан кейін тұрады?

-Бүгінгі сабақ ұнады ма?


Үйге тапсырма:Есеп шығару

Оханова Багила Нускабеккызы Түркістан облысы, Түлкібас ауданы Психологиялық-педагогикалық

түзету кабинеті.Олигофрено-педагог



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
19.01.2019
1522
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі