Күні:
Сынып:
1
|
Қатысқандар
саны:
Қатыспағандар
саны:
|
Сабақтың
тақырыбы
|
Кел,танысайық!
Осы менің туған елім!
Сөйлем.
|
Осы сабақта қол
жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына
сілтеме)
|
1.7 Тыңдалған
материал бойынша өз пікірін
айту
1.8 Берілген
тақырыпқа әңгіме құрап айту
1.9 Сөздерді, дыбыстарды
орфоэпиялық нормаларға сәйкес дұрыс
айту
|
Сабақтың
мақсаттары
|
Барлығы:Сөйлем туралы жаңа білімді
меңгереді.
Көбі: Анық сөйлеу арқылы, мәселені
түсінгенін көрсетеді. Оқиғаларды тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы
талқылайды.
Кейбірі: Алған білімді өмірде қолдана
алады.
|
Жетістік
критерийлері
|
Айтылған сөздер мен
сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай
алады.
Нақты сөйлеу арқылы, мәселені
түсінгенін көрсете алады.
|
Құндылықтарды
дарыту
|
Оқушыларды
бір-біріне деген құрмет көрсетуіне
тәрбиелеу.
|
Пәнаралық
байланыс
|
Өнер, ана тілі
сабағы
|
АКТ қолдану
дағдылары
|
Аудиожазба ,
таныстырылым.
|
Тілдік
құзыреттілік
|
Туған жер,
родина,Birthplace.
|
Сабақ
барысы
|
Сабақтың
жоспарланған кезеңдері
|
Сабақтағы жоспарланған
іс-әрекет
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
5
минут
|
Ертеңгілік
шеңбері
Қол алысып, қәне,
біз,
Достасайық
бәріміз.
Айтарым бар
сендерге,
Тез тұрыңдар
шеңберге.
Қандай жақсы бір
тұру,
Достарменен бір
жүру!
Қандай жақсы дос
болу!
– Балалар, бір-біріміздің қолымыздан ұстап, алақан
арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай
қуаныш!
|
Шаттық
шебері
|
Сабақтың
ортасы
8
минут
1
минут
5
минут
3
минут
16
минут
|
Осы менің Туған елім! Сурет
бойынша әңгімелесу.
№1 Тыңдалым. Суретке мұқият
қарап, Әлидің өзі туралы айтқан әңгімесін тыңда.Түсінгеніңді өз
сөзіңмен айтып көр.
№2 Өздерің түратын мекенді,
сызбаның көмегімен әңгімелеп
көріңдер.
СЕРГІТУ
СӘТІ.
Орманда кірпі
келеді,
Саңырауқұлақ
тереді.
Кездесті, міне,
керегі:
Екеуі қайың
астынан.
Біреуі терек
қасынан.
Қанша олар болмақ
есепте,
Тоқылған салса
себетке?
«Кел,танысайық!»
Оқушылар қол ұстасып шеңберге
тұрады. Әр оушы өз есімін мақтан етіп,дауыстап айтады. Достары
естеріне сақтап қалуғ
тырысады.
|
Қазақстан
картасы.
Сергіту
сәті
Оқулық,
дәптерлер.
Тренинг
|
Сабақтың
соңы
2
минут
|
Рефлексия
Бүгінгі сабақта
болған көңіл – күйді бас бармақ саалынған суреттер арқылы
бағалау.
|
Бас
бармақтар
|
Дифференциация – оқушыларға
көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары
оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап
отырсыз?
|
Бағалау –
оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру
жоспарыңыз?
Оқушыларға
бір-бірімен танысу үлгісін көрсетеді. Өзара танысу барысында қандай
сұрақтар қоюға болатынын
талқалайды.
- Сенің атың
кім?
- Сен неше
жастасың?
- Саған қандай
ойындар ұнайды?
- Сенің сүйікті
ойыншығың/затың?
Берілген бөлімді өзіңізге
ұнайтын бір затты көрсетіп, оның сізге несімен ұнайтынын, біршама
дәлдікпен жан-жақты сипаттаудан
бастаңыз.
|
Пәнаралық
байланыс
Денсаулық және қауіпсіздік
техникасының сақталуы
АКТ
Құндылықтармен байланыс
(тәрбие)
|
Қолдау
көрсету.
Қабілеті жоғары
оқушылар айтылған сөздер мен
сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай
алады.
|
Оқушылар өздері жасаған
бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады. (қуанышты,
көңілді, көңілсіз,
ашулы)
|
Өнер, ана тілі
сабағы
Оқушыларды бір-біріне
деген құрмет көрсетуіне
тәрбиелеу.
|