Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
___________.2024
Тексерілді:
_____________
Пән
мұғалімі:___________________________
Ашық
сабақ
Тақырыбы: Келтіру формулаларына
есептер
Қ А З А Қ С
Т А Н Р Е С П У Б Л И К А С Ы Н Ы Ң О Қ У – А Ғ А Р Т У М И Н И С Т
Р Л І Г І
№
_______ атындағы
ЖББОМ
Ұзақ мерзімді жоспар
бөлімі:
Мектеп: № жалпы орта білім беретін
мектебі
Педагогтің аты-жөні:
Бакыткул
Күні:
.02.2023ж
Сыныбы:9
Қатысушылар саны:20Қатыспағандар саны:
Сабақтың
тақырыбы:
Тригонометриялық функциялар. Келтіру
формулалары
Оқу
бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты
9.2.4.4.
Келтіру формулаларын қорытып шығару
және қолдану
Сабақтың
мақсаты:
Есептер
шығаруда келтіру формулаларын қорытып шығарады
Ойлау
дағдыларының деңгейлері
Қолдану
Сабақ
кезеңі
Педагогтің
іс-әрекеті
Оқушының
іс-әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың басы
2 мин
2
мин
Ұйымдастыру кезеңі
а) түгелдеу
ә) оқу құралдарын түгелдеу
б) психологиялық ахуал
«Менсаяхаттаймын»
(арқылы топқа
біріктіру)
2. Үй тапсырмасын сұрау № 4.65есеп
«Билет сыйлаймын!»әдісі арқылы, дұрыс
жауабы тақтада көрсетіледіТақтадағы дұрыс
жауаптары арқылы оқушылар дәптерін алып қатемен жұмыс жасап
тексереді
Дәптер, оқулықтарын алады
Оқушылар слайдта көрініп тұрған шет елдерді таңдайды,
армандайды, талпынады
Үйге берілген есепті тексеріп, саяхатқа бтлет
алады
Жауаптары:
Қалыптастырушы бағалау
Әр дұрыс шығарған
оқушыларыма саяхатқа билет
таратамын
Шет елдердің суреттері
Алгебра
9 сынып
Атамұра баспасы 2019
Шыныбеков А.Н
Шыныбеков Д.Ә
Жұмабаев Р.Н
143-144бет
Сабақтың ортасы
4мин
8мин
«Әуежай»әдісі
Құрметті оқушылар топ-топ болып ұшаққа
отырамыз,Египеткежол тартамыз ол үшін
мына сұрақтарға жауап бермесеңіздер стюардесса
отырғызбайды
1.Қандай жағдайда функция
өзгермейді? (1-топ)2.Қай уақытта
тригонометриялық функциялардың аттары өзгереді?
(2-топ)3.Келтіру формуласының оң
жағындағыфункцияның таңбасын қалай
анықтауға болады?(3-топ)
Ал, құрметті оқушылар ақ жол болсын бәріміз бірге
керемет жерлерді көріп келетін
болдық!
«Египет!» әдісі жеке
жұмыс
Египетбәрімізге ұнап жатырма,
керемет жерден естеліктер алып кеткілерің келе ме? Онда келесі
тапсырмаға көшейік. Кім көп естелік
жинайды
Оқушылар біз неге Грецияға келдік деп
ойлайсыңдар?
Себебі оқушылар тригонометрия ғылым болып Ежелгі
Грецияда негізделген.
«Тригонометрия» атауының өзі грек сөзінен
аударғанда «үшбұрыштарды өлшеу» деген ұғымды білдіреді. Ежелгі грек
ғалымы белгілі астроном Клавдий Птолемей (ІІ ғ) «хорда
тригонометриясын» ойлап тапты. Дайын кестелермен жұмыс істегенде
немесе калькуляторды пайдаланғанда, біз көбінесе кестелер әлі ойлап
табылмаған кездердің де болғанын естен шығарып аламыз. Оларды құру
үшін аса көлемді есептеулерді орындап қана қоймай, кестелерді
құрудың тәсілдерін де ойлап табу қажет болды. Птолемей кестесі бес
ондық үлес таңбаларынқоса алғандағы дәлдікпен
жасалған.
«Греция »әдісі арқылы 2 топқа
бірдей тапсырма беріледі, қай топ жылдам бітетінін анықтау және
берілген есептің жауабын табу
Біз саяхаттап жүргенде тек ұшаққа міндік. Біз жерден A(1;0)
осы
А1 (x:y) нүктесі бойына келгендегі жасаған бұрышты бірлік
шеңбер бойында анықталған деп
алайық.
Н (х;о) болсаβ=∟ОАН=-α
Осыдан
ұшақтың көтерілген жеріндегі sin, cos бұрышын анықтаңдар, және
бүгінгі сабақпен байланыстырыңдар.
Ал, оқушылар «өз елім-өлең төсегім» дегендей
Қазақстанымыздың мақтанышы
«Бурабайға» жеттік
«Оқулықпен жұмыс»
тапсырмасы
Әр топ ұшаққа отыру мақсатында ойласа отырып сұрақтарға
жауап береді.
Дескриптор:
Оқушылар ойласа келе сұрақтарға жауап
береді
Дескритор:
Оқушылар келтіру формулаларын еске
түсіреді
Берілген өрнекті ықшамдайды
4 топқа керекті орнына
жайғастырады
Дескритор:
Оқушылар келтіру формулаларын еске
түсіреді
Берілген өрнекті ықшамдайды
Тестті белгілейді
Дескритор:
Тікбұрышты үшбұрыштың қасиеттерін
қолданады
Sin, cos байланысты дұрыс теңдікті
табады
Келтіру формуласымен жазады
Дескритор:
Оқушылар келтіру формулаларын еске
түсіреді
Берілген өрнектердің мәнін
табады
Тақтаға шығарып жауабын
табады
Әрбір дұрыс жауап үшін оқушыларғаҚазақстанның
туыберіледі
Дескриптор бойынша
оқушыларғаЕгипеттен
естеліктерберіліп
бағалау
Дескриптор бойынша
оқушыларғаТайландтан
естеліктерберіліп
бағалау
Дескриптор бойынша
оқушыларғаГрециядан естелікке
кәдесыйларберіліп
бағалау
Дескриптор бойынша оқушыларғаБурабайдан естелікке
кәдесыйларберіліп
бағалау
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз