Мектепалды даярлық тобына арналған ұйымдастырылған
оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы
Білім беру саласы: «Шығармашылық»
Бөлімі: Сурет салу
Тақырыбы: Кемпірқосақтың суретін саламыз.
Оқу іс-әрекетінің мақсаты: Негізгі түстерді араластыру арқылы қосымша түстерді алу дағдыларын қалыптастыру Қызыл + сары = қызғылт сары көк + сары = жасыл, қызыл + көк = сияқөк.
Қажетті құралдар мен материалдар:
Педагог үшін: бояу қарындашпен орындалған суреттер; қағаз, бояутақта, түрлі қылқаламдар, гуашь, акварель бояу, су кұйылған ыдыс, қолорамал.
Балалар үшін: қағаз, жұмыс дәптері, жай және түрлі түсті қарындаштар, акварель бояу, гуашь, қылқаламдар, су құйылған ыдыс, колорамал.
|
Іс-әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
|
Мотивациялық-қозғаушылық |
Шаттық шеңбері Кемпірқосақ. Жаңбыр жауып басылды, Аспан шайдай ашылды. Көкте қызыл-жасылды, Кемпірқосақ ашылды. Бүгін «Кемпірқосақтың» суретін саламыз. |
Қызығушылық білдіреді. |
|
Ұйымдастыру-іздестіру |
- Бүгін бізге "Бояушылар" елінен қылқалам қонаққа келіпті. Сендерді өзінің әсем де сәнді еліне қонаққа шақырады. Ол жаққа бару үшін бізге үлкен түрлі түсті көпірден өтуге тура келеді. Осындай түрлі түсті көпірдің суретін өздерің салып көріңдер. Ол үшін алдымен дәптерлеріңді ашып қараңдар, кемпірқосақтың жеті түсін естеріне түсіріңдер (дәптермен жұмыс). Балаларға негізгі түстерді түсіндіру және оларды бір-біріне араластыру арқылы қосымша түстерді алуға болатынын көрсету. Палитрада бояуларды араластырып көреді. Oйын "Түстерді таңда". Балалар екі түсті араластырып, үшінші түсті алуды үйренген соң, 4-5 бояуды басқа жаққа алып қойып, өзінің алған түсі қандай бояу түстерінің қосындысы екенін айтып береді. - Аспанда нағыз кемпірқосақ жаңбыр жауғаңнан кейін пайда болады. Сендердің алдыларың дағы ақ қағаз аспан әлемінің бір бөлшегі деп есептеңдер. Тәрбиеші қағазды қалай сулау керектігін көрсетеді (жалпақ қылқаламмен қағаз бетін таза сумен жуып алу). - Қағазға су сіңіп болған соң сурет салуды бастаймыз. Кемпірқосақтың суретін салу үшін қандай түсті бірінші пайдаланамыз, ұмытып кетпеңдер, жоғарыдан және қызыл түстен бастаймыз. Балалардың өз бетінше жұмыстары. Балалардың түстерді қалай таңдайтынына және қағазға қалай сызып салатынына назар аударып, бағыт беру. Балалар жұмыстарын талдау. |
Тыңдайды. Суретті салу реттілігі бойынша жұмысты орындайды. Түстерді айтады, ажыратады. Түстер қосындысынан пайда болатын түстерді анықтайды. Сызықтар арқылы әртүрлі түстермен жұмыс жасап көреді. |
|
Рефлексивті – түзетушілік |
Балалардың салған суреттерінен көрме ұйымдастыру. Осылай көңілді жүрулерін сұрап, мадақтау. |
Өз жұмыстарын көрсетеді. |
Күтілетін нәтиже:
Нені білу керек:
-бояу түстері туралы;
Нені игереді:
-сурет салу іскерліктерін;
Нені біледі:
-түстің түрлерін ажырата алады.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Кемпірқосақтың суретін саламыз
Кемпірқосақтың суретін саламыз
Мектепалды даярлық тобына арналған ұйымдастырылған
оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы
Білім беру саласы: «Шығармашылық»
Бөлімі: Сурет салу
Тақырыбы: Кемпірқосақтың суретін саламыз.
Оқу іс-әрекетінің мақсаты: Негізгі түстерді араластыру арқылы қосымша түстерді алу дағдыларын қалыптастыру Қызыл + сары = қызғылт сары көк + сары = жасыл, қызыл + көк = сияқөк.
Қажетті құралдар мен материалдар:
Педагог үшін: бояу қарындашпен орындалған суреттер; қағаз, бояутақта, түрлі қылқаламдар, гуашь, акварель бояу, су кұйылған ыдыс, қолорамал.
Балалар үшін: қағаз, жұмыс дәптері, жай және түрлі түсті қарындаштар, акварель бояу, гуашь, қылқаламдар, су құйылған ыдыс, колорамал.
|
Іс-әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
|
Мотивациялық-қозғаушылық |
Шаттық шеңбері Кемпірқосақ. Жаңбыр жауып басылды, Аспан шайдай ашылды. Көкте қызыл-жасылды, Кемпірқосақ ашылды. Бүгін «Кемпірқосақтың» суретін саламыз. |
Қызығушылық білдіреді. |
|
Ұйымдастыру-іздестіру |
- Бүгін бізге "Бояушылар" елінен қылқалам қонаққа келіпті. Сендерді өзінің әсем де сәнді еліне қонаққа шақырады. Ол жаққа бару үшін бізге үлкен түрлі түсті көпірден өтуге тура келеді. Осындай түрлі түсті көпірдің суретін өздерің салып көріңдер. Ол үшін алдымен дәптерлеріңді ашып қараңдар, кемпірқосақтың жеті түсін естеріне түсіріңдер (дәптермен жұмыс). Балаларға негізгі түстерді түсіндіру және оларды бір-біріне араластыру арқылы қосымша түстерді алуға болатынын көрсету. Палитрада бояуларды араластырып көреді. Oйын "Түстерді таңда". Балалар екі түсті араластырып, үшінші түсті алуды үйренген соң, 4-5 бояуды басқа жаққа алып қойып, өзінің алған түсі қандай бояу түстерінің қосындысы екенін айтып береді. - Аспанда нағыз кемпірқосақ жаңбыр жауғаңнан кейін пайда болады. Сендердің алдыларың дағы ақ қағаз аспан әлемінің бір бөлшегі деп есептеңдер. Тәрбиеші қағазды қалай сулау керектігін көрсетеді (жалпақ қылқаламмен қағаз бетін таза сумен жуып алу). - Қағазға су сіңіп болған соң сурет салуды бастаймыз. Кемпірқосақтың суретін салу үшін қандай түсті бірінші пайдаланамыз, ұмытып кетпеңдер, жоғарыдан және қызыл түстен бастаймыз. Балалардың өз бетінше жұмыстары. Балалардың түстерді қалай таңдайтынына және қағазға қалай сызып салатынына назар аударып, бағыт беру. Балалар жұмыстарын талдау. |
Тыңдайды. Суретті салу реттілігі бойынша жұмысты орындайды. Түстерді айтады, ажыратады. Түстер қосындысынан пайда болатын түстерді анықтайды. Сызықтар арқылы әртүрлі түстермен жұмыс жасап көреді. |
|
Рефлексивті – түзетушілік |
Балалардың салған суреттерінен көрме ұйымдастыру. Осылай көңілді жүрулерін сұрап, мадақтау. |
Өз жұмыстарын көрсетеді. |
Күтілетін нәтиже:
Нені білу керек:
-бояу түстері туралы;
Нені игереді:
-сурет салу іскерліктерін;
Нені біледі:
-түстің түрлерін ажырата алады.
шағым қалдыра аласыз













