«Таңбалытас орта мектебі МДШО» КММ
Қысқамерзімді жоспар
Сабақтың тақырыбы: Кен және металдарды алу
|
Бөлім: |
7.4B Геологиялық химиялық қосылыстар |
|
Педагогтің аты-жөні: |
Алахаева Л.Ж |
|
Күні: |
|
|
Сыныбы:7 |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Кен және металдарды алу |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
7.4.2.2 -кейбір минералдар мен пайдалы табиғи қосылыстардың кендерге жататынын білу; 7.4.2.3 -металды алу үшін кенді өңдеу үдерісін сипаттау |
|
Сабақтың мақсаты: |
-кейбір минералдар мен пайдалы табиғи қосылыстардың кендерге жататынын түсіндіреді -металды алу үшін кенді өңдеу үдерісін сипаттайды |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту 7 мин. |
(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі: 1. Оқушылармен амандасу, түгендеу. 2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастырады
|
Амандасады Кезекші рапорт береді |
Мадақтау |
Оқулық, жұмыс дәптері
|
|
Жаңа сабаққа кіріспе
|
(Ұ) «Суреттер сөйлейді» әдісі арқылы жаңа тақырыпты ашу Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады. |
Әр оқушы өз оймен бөліседі. Өзгенің пікірін толықтырады. |
Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
Оқулық, жұмыс дәптері
|
|
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 10 мин.
|
Тақырып бойынша интернет желісін пайдаланып видеоролик көру. Тақырып бойынша сұрақтар қою |
. Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып алады. |
Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
видеоролик. |
|
8 мин |
Тапсырма 1. Тест. ЕББҚ Тест тапсырмаларын түсіндіреді
|
Тест тапсырмаларынан дүрыс жауапты белгілейді |
Дескриптор: Жалпы - 4 балл. 1.Жауапты белгілейді
ҚБ: Оқушы-оқушы кері байланысы |
ДК экраны 7-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері. |
|
8 мин |
Тапсырма 2. «Сәйкестендіру кестес» Минералдарды құрамындағы химиялық элементке байланысты сәйкестендір
|
Минералдар құрамындағы химиялық элементтерді анықтайды
ЕББҚ оқушы жауабын дәлелдейді |
Дескриптор
ҚБ: Мадақтау
|
ДК экраны 7-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері. |
|
9 мин |
Бекіту тапсырмасы. Кластер әдісі Металды алудың негізгі сатыларын атап, сипатта
|
Металды алудың негізгі сатыларын сипаттайды
ЕББҚ оқушыға қолдау көрсетіледі |
Дескриптор: Білім алушы: - металды алу үшін кенді өңдеу үдерісін сипаттайды -2 б
ҚБ: Оқушы-оқушы кері байланысы |
Презентация Жұмыс дәптері |
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 3 мин.
|
«Аяқталмаған сөйлем» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды. тәсілі көрінеді. |
Жеке жұмыс: - бүгінгі сабақта мен....түсіндім, ...білдім, ....көзімді жеткіздім. - бүгін сабақта қуантқаны..... - мен өзімді.....үшін мақтар едім. - маған ерекше ұнағаны..... - сабақтан соң маған........келді - бүгін маған..........сәті түсті. - қызықты болғаны..... - ......қиындық тудырды. - менің түсінгенім..... - енді мен......аламын. |
Мұғалім оқушыларды 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады. |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Кен және металдарды алу
Кен және металдарды алу
«Таңбалытас орта мектебі МДШО» КММ
Қысқамерзімді жоспар
Сабақтың тақырыбы: Кен және металдарды алу
|
Бөлім: |
7.4B Геологиялық химиялық қосылыстар |
|
Педагогтің аты-жөні: |
Алахаева Л.Ж |
|
Күні: |
|
|
Сыныбы:7 |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Кен және металдарды алу |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
7.4.2.2 -кейбір минералдар мен пайдалы табиғи қосылыстардың кендерге жататынын білу; 7.4.2.3 -металды алу үшін кенді өңдеу үдерісін сипаттау |
|
Сабақтың мақсаты: |
-кейбір минералдар мен пайдалы табиғи қосылыстардың кендерге жататынын түсіндіреді -металды алу үшін кенді өңдеу үдерісін сипаттайды |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту 7 мин. |
(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі: 1. Оқушылармен амандасу, түгендеу. 2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастырады
|
Амандасады Кезекші рапорт береді |
Мадақтау |
Оқулық, жұмыс дәптері
|
|
Жаңа сабаққа кіріспе
|
(Ұ) «Суреттер сөйлейді» әдісі арқылы жаңа тақырыпты ашу Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады. |
Әр оқушы өз оймен бөліседі. Өзгенің пікірін толықтырады. |
Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
Оқулық, жұмыс дәптері
|
|
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 10 мин.
|
Тақырып бойынша интернет желісін пайдаланып видеоролик көру. Тақырып бойынша сұрақтар қою |
. Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып алады. |
Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
видеоролик. |
|
8 мин |
Тапсырма 1. Тест. ЕББҚ Тест тапсырмаларын түсіндіреді
|
Тест тапсырмаларынан дүрыс жауапты белгілейді |
Дескриптор: Жалпы - 4 балл. 1.Жауапты белгілейді
ҚБ: Оқушы-оқушы кері байланысы |
ДК экраны 7-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері. |
|
8 мин |
Тапсырма 2. «Сәйкестендіру кестес» Минералдарды құрамындағы химиялық элементке байланысты сәйкестендір
|
Минералдар құрамындағы химиялық элементтерді анықтайды
ЕББҚ оқушы жауабын дәлелдейді |
Дескриптор
ҚБ: Мадақтау
|
ДК экраны 7-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері. |
|
9 мин |
Бекіту тапсырмасы. Кластер әдісі Металды алудың негізгі сатыларын атап, сипатта
|
Металды алудың негізгі сатыларын сипаттайды
ЕББҚ оқушыға қолдау көрсетіледі |
Дескриптор: Білім алушы: - металды алу үшін кенді өңдеу үдерісін сипаттайды -2 б
ҚБ: Оқушы-оқушы кері байланысы |
Презентация Жұмыс дәптері |
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 3 мин.
|
«Аяқталмаған сөйлем» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды. тәсілі көрінеді. |
Жеке жұмыс: - бүгінгі сабақта мен....түсіндім, ...білдім, ....көзімді жеткіздім. - бүгін сабақта қуантқаны..... - мен өзімді.....үшін мақтар едім. - маған ерекше ұнағаны..... - сабақтан соң маған........келді - бүгін маған..........сәті түсті. - қызықты болғаны..... - ......қиындық тудырды. - менің түсінгенім..... - енді мен......аламын. |
Мұғалім оқушыларды 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады. |
|
шағым қалдыра аласыз
















