Ұйымдастыру
Психологиялық тренинг
Алдыңғы білімді еске
түсіру
|
Оқушылармен амандасу,
сыныпты түгендеп, сабақты бастауға
дайындау.
Сандар сыйқыры» арқылы
амандасу тренингі өткізіледі. 1-қол алысып, 2-иықпен, 3-арқамен
амандасасыз.
«wordwall"
|
-белсенділікпен
қатысу;
2-ұпай
|
мадақтау
|
Презен-тация
https://wordwall.net/ru/resource/83534861
|
Жаңа
білім
|
«Тұлғаны
таны» әдісі арқылы жаңа тақырыпқа
өту:

“Қазақ даласының ержүрек
Митридаты”
П.П.Семенов
Тянь-Шанский
“Оған көзсіз ерлік тән
еді.”
Орыс зерттеушісі
Л.Мейер
“Осы сұлтан күш-жігері
тасыған, табанды, ақыл-ойы биік адам
болды.”
А.
Добросмыслоов
Ол қазақтың соңғы
ханы
-Зерттеушілер кім туралы
сипаттаған?
-Қазақ тарихында өзіндік үлкен
үлесі бар тұлға...
Жаңа тақырыппен, оқу
мақсатымен таныстырылады.
Тақырыпты ашу
мақсатында бейнебаян көрсетіледі.
-Кенесары Қасымұлының мақсаты
қандай болған?
-Патша үкіметіне қандай
талаптар қойды?
-Кенесарының жеке басы туралы
қандай сипаттама берілген?
Топқа
бөлу: оқушыларға жасырын қима
қағаздар ұсыну арқылы оқушылар топқа
бөлінеді:
1-топ: Көтерілісшілер
тобы
2-топ: Кенесары хан
тобы
3-топ: Хандық мемлекет
тобы
1-тапсырма: топтық
жұмыс:
1-топқа: «Алты W» кестесі арқылы
көтерілістің мақсаты, себептерін, қозғаушы күштерін
анықтайды.
-
Нені?
|
|
|
Қашан?
|
Неге?
|
|
|
Кімдер
|
Қалай?
|
|
|
Қайда?
|
2-топқа:
«Құндылықтар иерархиясы» әдісі арқылы Кенесары
Қасымұлының көтеріліс жетекшісі ретіндегі рөліне баға
беріңіз:

3-топқа: Көтерілістің басталуы мен
барысындағы негізгі хронологиялық оқиғаларды сызбаға
түсіріңіз:

2-тапсырма:
жұптық жұмыс:
1-топқа: Берілген мәліметтерді
пайдалана отырып, оқиғаның «ақиқат»,
«жалған» екендігін
анықтайды:
Мәліметтер
|
Ақиқат
|
Жалған
|
|
Көтеріліс 1836-1838 жылдар
аралығын қамтыды.
|
|
+
|
|
Кенесарының басты мақсаты
Қазақ хандығын Ресей империясына
қосу
|
|
+
|
|
Кенесары Абылай ханның туған
немересі
|
+
|
|
|
Кенесары ханды өлтірген қырғыз
манаптары
|
+
|
|
|
1841-1847 жылдары Кенесары
Қазақ хандығын басқарған ,қазақтың соңғы
ханы
|
+
|
|
|
Красовский «Кенесарыға көзсіз
ерлік тән еді» деген баға
берген.
|
|
+
|
|
2-топқа: Картамен
жұмыс:
-Көтеріліс
Қазақстанның қандай территорияларын
қамтыды?
-Көтерілістің
негізгі ошақтарын белгіле
-Хан Кененің қаза
тапқан жері
-Кенесары қазақ
жерін азат етумен қатар өзге қай аумақтарды басып алуды
көздеді?
3-топқа:
«Learning apps» бағдарламасында хронологиялық
тізбекті толтырады.
Жеке жұмыс:
«wordwall» бағдарламасында тест
тапсырмасы орындалады.
|
-сурет және берілген
сипаттама арқылы жаңа тақырыпты
анықтайды.
-бейнебаянды
тамашалай отырып, жетелеуші сұрақтарға жауап
береді.
-көтерілістің мақсаты
қандай болғандығын
анықтайды;
-себептерін
түсіндіреді;
-көтерілістің қалай
жүзеге асқандығын
айқындайды;
-қашан болғанын
сипаттайды;
-қозғаушы күштері
кімдер екендігін айқындайды;
-аумағын
айқындайды.
3-ұпай
-көтеріліс жетекшісі
ретіндегі рөлін бағалайды;
-жеке қасиеттері
туралы сипаттама береді;
-хандық билікті
қалпына келтірудегі рөліне баға
береді;
-қара халықпен
байланысын сипаттайды;
3-ұпай
-көтеріліс
барысындағы негізгі хронологиялық оқиғаларды
сипаттайды.
3-ұпай.
-берілген
мәліметтермен танысады;
-«ақиқат»,
«жалғандығын» анықтайды.
-картадан
көтерілістің қамтыған территорияларын
көрсетеді;
-негізгі ошақтарын
белгілейді;
-Кенесары ханның қаза
тапқан жерін көрсетеді;
-өзге де қай
аумақтарды жаулап алуды көздеген аумақтарын картадан
көрсетеді.
2
ұпай
-берілген
хронологиялық оқиғаларды ретімен
орналастырады.
2-ұпай
-тест тапсырмасын
орындайды.
2-ұпай
|
«Ең үздік
жауап»
«Үш таяқша әдісі»
арқылы
1
сұрақ
1
жауап
1
идея
Екі жұлдыз, бір
тілек
Ең үздік
жауап
|
Презен
тация
https://youtu.be/VdLK4GPiIJQ?si=4UINs1mL0pKgpCqu
https://learningapps.org/view25158049
https://wordwall.net/ru/resource/39670323
|