Басы
7минут
|
Амандасу.
Оқушыларды "Сastlots" платформасы арқылы
топқа бөлу
Бірінші топ
Перпендикуляртобына,
Екінші топ Параллель
тобына,
Үшінші
топ Көлбеу тобына барып
отырады.
Психологиялық
ахуал
сабақты бастар алдында
оқушыларға жағымды әсер туғызу
Мұғалім: Мен бірнеше
тұжырымдарды оқимын, әрбір топ дәптерлеріне тұжырым дұрыс деп
ойласа, «ия» деп, жалған деп ойласа, «жоқ» деп жазу керек. Бірақ
мұқият болыңыз.
Үй тапсырмасын тексеру
үшін « Жолдың шетіндегі
таңбалар» әдісін қолданыңыз. Оқушыларға
үй тапсырмасына қатыстыдәптердің шетінде «Ж»- жеңіл, «Қ» қиын, «К»
- күмән тудырады деп таңба қалдыруды сұраңыз, мұғалім сабақтың
басталуына дейін әрбір оқушының проблемаларын көруге, ал оқушы
рефлексия жасауға үйренеді. Болашақта сабақтың мазмұны анықталған
проблемаларды көрсету үшін түзетілуі
мүмкін.
Оқушылармен бірге сабақтың
мақсаттарын анықтау
|
ә р сұраққа
дұрыс жауап бере отырып оқушылар1-ұпай
жинайалады
«Мен елімді
сүйемін»тренингі
Егер сіздің досыңыз болса, көршіңнің басын
сипаңыз; Егер сіздің көңіл күйіңіз өте жақсы болса
көршіңізді құшақтаңыз;
Егер сіздің, көңіл күйіңіз қобалжулы болса,
өз басыңызды
сипаңыз; Егер сіз өз мектебіңізді жақсы көрсеңіз, ,
қолыңызды созып, құстарша қанат
қағыңыз. Егер сіздер Отанымызды жақсы көрсеңіздер,
алақандарыңызды
соғыңыздар! Рахмет.!
Графикалық
диктант
|
әр сұраққа дұрыс жауап бере
отырып оқушылар
1-5
арасында ұпай
жинай
алады
|
1 -2
слайд
3 -5
слайд
|
Сабақтың
ортасы
30
минут
|
.
Суреттегі түзулер ....
перпендикуляр орналасқан ба?
Себебін
түсіндіріңіз.
.
Жұптарға тапсырма: «Өз ойыңды
жалғастыр»
белсенді әдісі арқылы білімді
жинақтау , ынтымақтаса отырып өз ойларын еркін жеткізе
алады.. Әр жұп өз есебін шығару
алгоритмін құрастыру керек.
Есеп
шығару
Тапсырма
1.
Теңбүйірлі АВС үшбұрышының
(АС=AB) А төбесі арқылы үшбұрыш жазықтығына АD перпендикуляры
жүргізілген. АВС үшбұрышының АЕ биссектрисасы болса, DВС
үшбұрышының теңбүйірлі болатынын
дәлелдеңіз.
Тапсырма
2
ABCD квадратының B төбесінен оның жазықтығына
қатысты BM перпендикуляры
тұрғызылған. AC
MO-ға перпендикуляр екенін дәлелде
(O – диагональдардың қиылысу
нүктесі).
Тапсырма
3.
??? (∠?
= 90°) тікбұрышты
үшбұрышы ?
жазықтығында
жатыр. ??
= 9 см,
ал ??
= 15 см. Осы жазықтыққа
ұзындығы 5 см болатын ??
перпендикуляры
жүргізілген. ?
нүктесінен
үшбұрыштың ??
қабырғасына дейінгі қашықтықты
тап.
Әр жұп өз есептерін шығарады,
мұғалім бақылап, қажетінше бағдар береді. Әр жұптың құрастырған
алгоритмін басқа топқа таныстыру.
Жеке тапсырма «Алтын
сандық»
|
Презентация арқылы сабақты
еске түсіру
ҚБ:
«Бас
бармақ» әдісі
2. .
Өз бетімен
жұмыс.
Тест
тапсырмалары.
Оқулықтан №15.8,
№15.10.
Дескриптор:
-Көлбеуді
анықтайды
-Көлбеудің табанын
табады
-Перпендикулярды
анықтайды
-Перпендикулярдың
табанын табады
-Көлбеудің проекциясын
анықтайды.
|
Ауызша тапсырма орындалады,
тақтада тексеріледі, әр дұрыс жауапқа 1-3
ұпайдан
беріледі
Әртапсырмаларды орындату
арқылы дұрыс жауап бере отырып оқушылар
1-6
арасында ұпай
жинайды.
«Қарқын» әдісі
қолданамын.
Тапсырма біреу,алайда оны
орындау үшін әр –түрлі уақыт беріледі.Ерте аяқтағандарға қосымша
тапсырма беріледі.
Әр тапсырмаларды орындату
арқылы дұрыс жауап бере отырып оқушылар
1-6
арасында ұпай
жинайды.
|
7-10
слайд
11-12
слайд
|
Соңы
8
минут
|
|
Дескриптор: -сызбасын салады;-
перпендикуляр ұғымын қолданады;-үш перпендикуляр туралы теореманы
қолданады;
-
дәлелдеуді
орындайды.
Тест түрінде «Өзіңді
тексер»
Жиналған ұпайларды бағаға
ауыстыру:
1-6 ұпай
«3»
7-10ұпай
«4»
11ден жоғары
«5»
|
дұрыс жауап бере отырып
оқушылар
1-2
арасында ұпай
жинайды.
|
17-
-
слайд
18-21-слайд
|