Таныстым:
Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрлігі
Момынай жалпы орта білім беретін мектебі
Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары
Пәні: Геометрия ЖМБ
Тақырыбы: Кеңістіктегі арақашықтықтар
|
Бөлім: |
10.2А Кеңістіктегі перпендикулярлық |
|
|
Педагогтің Т.А.Ә. |
Алиева Гүлжан Аманкулкызы |
|
|
Күні: |
21.11.2023ж |
|
|
Сынып: 10 «Ә» |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
Кеңістіктегі арақашықтықтар |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
10.3.1 - үш перпендикуляр туралы теореманы білу және оны есептер шығаруда қолдану; |
|
|
Сабақтың мақсаты |
|
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурс тар |
|
|
|
Оқушылармен амандасу, түгендеу, назарын
сабаққа аудару Оқу мақсаттарымен таныстыру. Үй тапсырмасын тексеру. |
Жинақтала ды,сабаққа ынталанады. |
|
Оқулық. |
|
|
Сабақтың ортасы |
Өткен сабақты пысықтау. Тапсырмалар орындау. Жұптық жұмыс: №1. ??? (∠? = 90°) тікбұрышты үшбұрышы ? жазықтығында жатыр. ?? = 9 см, ал ?? = 15 см. Осы жазықтыққа ұзындығы 5 см болатын ?? перпендикуляры жүргізілген. ? нүктесінен үшбұрыштың ?? қабырғасына дейінгі қашықтықты тап. Дескриптор:
Жеке жұмыс:
Дескриптор:
Қосымша тапсырмалар. Үш перпендикуляр туралы теорема
Дескриптор: -қосымша сызба жүргізеді - үш перпендикуляр туралы теореманы қолданады; - кесіндінің ұзындығын табады. |
Алдыңғы сабақта алған білімдерін еске түсіреді Тапсырманы жұптаса отырып орындайды
Тапсырмаларды өз бетінше орындайды.
Тез орындап болған оқушыларға қосымша есептер беріледі |
Мақтау, мадақтау әдісі арқылы бағаланады. Жұптар орындалған жұмыстарын бір-бірімен алмастырып дескриптор бойынша тексереді, бағалайды
Әрбір дұрыс жауапқа 2 балл. |
bilimland.kz
|
|
|
Сабақтың соңы |
Үй жұмысы: № Рефлексия. Оқушылар өз ойларын карточкаға жазады:
|
Үй жұмысын алады. Рефлексияны орындайды |
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Кеңістіктегі арақашықтықтар. ҚМЖ 10 сынып ЖМБ геометрия 2 тоқсан
Кеңістіктегі арақашықтықтар. ҚМЖ 10 сынып ЖМБ геометрия 2 тоқсан
Таныстым:
Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрлігі
Момынай жалпы орта білім беретін мектебі
Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары
Пәні: Геометрия ЖМБ
Тақырыбы: Кеңістіктегі арақашықтықтар
|
Бөлім: |
10.2А Кеңістіктегі перпендикулярлық |
|
|
Педагогтің Т.А.Ә. |
Алиева Гүлжан Аманкулкызы |
|
|
Күні: |
21.11.2023ж |
|
|
Сынып: 10 «Ә» |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
Кеңістіктегі арақашықтықтар |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
10.3.1 - үш перпендикуляр туралы теореманы білу және оны есептер шығаруда қолдану; |
|
|
Сабақтың мақсаты |
|
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурс тар |
|
|
|
Оқушылармен амандасу, түгендеу, назарын
сабаққа аудару Оқу мақсаттарымен таныстыру. Үй тапсырмасын тексеру. |
Жинақтала ды,сабаққа ынталанады. |
|
Оқулық. |
|
|
Сабақтың ортасы |
Өткен сабақты пысықтау. Тапсырмалар орындау. Жұптық жұмыс: №1. ??? (∠? = 90°) тікбұрышты үшбұрышы ? жазықтығында жатыр. ?? = 9 см, ал ?? = 15 см. Осы жазықтыққа ұзындығы 5 см болатын ?? перпендикуляры жүргізілген. ? нүктесінен үшбұрыштың ?? қабырғасына дейінгі қашықтықты тап. Дескриптор:
Жеке жұмыс:
Дескриптор:
Қосымша тапсырмалар. Үш перпендикуляр туралы теорема
Дескриптор: -қосымша сызба жүргізеді - үш перпендикуляр туралы теореманы қолданады; - кесіндінің ұзындығын табады. |
Алдыңғы сабақта алған білімдерін еске түсіреді Тапсырманы жұптаса отырып орындайды
Тапсырмаларды өз бетінше орындайды.
Тез орындап болған оқушыларға қосымша есептер беріледі |
Мақтау, мадақтау әдісі арқылы бағаланады. Жұптар орындалған жұмыстарын бір-бірімен алмастырып дескриптор бойынша тексереді, бағалайды
Әрбір дұрыс жауапқа 2 балл. |
bilimland.kz
|
|
|
Сабақтың соңы |
Үй жұмысы: № Рефлексия. Оқушылар өз ойларын карточкаға жазады:
|
Үй жұмысын алады. Рефлексияны орындайды |
|
|
шағым қалдыра аласыз














