Күні
|
24.11.2021
|
|
Тренинг
тақырыбы
|
Кері байланыс және
рефлексия.
|
Жалпы мақсаты
|
Тыңдаушыларға рефлексия мен
кері байланыс жайлы, оның түрлері, әдістері жайлы мәліметтер алуға
жағдай жасау. Қатысушылардың көңіл- күйіне, сабақтағы іс -әрекетке,
оқу материалдарына рефлексия жасау жолдарын жоспарлауды бірлесіп
қарастыру.
|
Күтілетін нәтиже
|
Тыңдаушылар рефлексия мен кері
байланыс жайлы, оның түрлері, әдістері жайлы мәліметтермен таныс
болады. Кері байланыстың мәнін, оның түрлерін түсінеді. Оқушылардың
көңіл-күйіне, оқу материалдарына қалай кері байланыс жасау
керектігін біледі.
|
Уақыты
|
Тренер
әрекеті
|
Қатысушылар
әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
І. Ұйымдастыру кезеңі
Мұғалімдерге психологиялық ахуал
туғызу
(5 минут)
Топқа бөліну
(2 минут)
|
а) Сәлемдесу, қатысушыларға
психологиялық ахуал туғызу.
«Бақыт
қалпағы» атты ойын ойнауға шақырғым
келеді. Г.Х. Андерсонның аталмыш ертегісі бар. Бұл ертегіде бақытты
болу үшін адамдарға бақыт қалпағын беру шешімі қабылданады. Бұл
қалпақты киген адам әлемдегі ең бақытты адам болып есептеледі.
Қалпақ барлық тілектерді орындайды, оны кез-келген уақытта
ауыстыруға болады. Міне мен сіздерге осы қалпақты киіп, бақытты
адам болуға ұсынамын. Сізге түрлі жағдаяттар ұсынылады. Сіздерге
ұсынылған жағдайды оңтайлы шешу үшін осы қалпақты кию керек.
Басқаша айтқанда, жағдайға оптимист адамның көзімен қарау.
Күтілетін нәтиже: ойын қатысушылары «бақыт қалпағын» киіп,
ұсынылған жағдайға жағымды жауап беру. Оң жауап беруге қиындық
тудыратындар үшін, қалған қатысушылар өз нұсқауларын ұсына отырып
көмекттесе алады. Қатысушылар жағымды эмоцияға
бөленед
Түрлі ұшақтарға жылы
лебіздер жазғызып, ұшырту, ұшақ түстеріне орай топтарға
бөлу.
|
Қатысушылар бір – бірімен
сәлемдеседі, «Бақыт қалпағы» ойынын
ойнайды.
Тыңдаушылар ұшақтар арқылы
топқа бөлінеді.
|
Марапаттау
|
Power Point
Google
Қағаздар, маркерлер
Үлестірме қағаздар
|
Ой шақыру
(3 минут)
Мағынаны ашу
(15 минут)
|
Кинометафора «Обратная
связь»
Мақсаты: Тақырыпты ашу.
«Білім шкаласы»
әдісі.Тақырып бойынша өз білім
деңгейін анықтау./2мин/
Мәтінмен жұмыс
«Суреттер
сөйлейді» әдісі. /5
мин/
Кері байланыс
(ауызша)
«Ойлан, жұптас,
бөліс» әдісі арқылы мәтінді
талдайды.
1-топ «Рефлексия»
кластер.
2- топ «Кері байланыс»
ассоциация.
3- топ Венн
диаграммасы «Рефлексия мен кері
байланыс»/5
мин/
Кері
байланыс
Топтық жұмыста басыңыз арқылы
нені меңгердіңіз?
Топтық жұмыста қолың арқылы
нені жасай алдыңыз?
Топтық жұмыста жүрегің арқылы
нені сезіндіңіз?/3 мин/
|
Бейнефильмдегі түйінді идеяларды ортаға салады,
ойымен бөліседі.
Стикерге атын жазып шкалаға
жабыстырады.
Суреттерді тақырып мәнмәтініне
сәйкес таңдап, ойын айтады.
Оқиды. Талдап
пікірлеседі.
Қорғайды.
Венн диаграммасын орындайды.
Топтық жұмыста түсінгендерін ортаға
салады.
|
Смайликтер
Суреттер
Стикер
|
https://www.youtube.com/watch?v=OSHPj5hSZFg
Үлестірме қағаздар
Маркер, флипчарт
www.stopwatchtime-online.
|
Сергіту сәті
(5 минут)
|
«Билеп
орында» ойыны.
Нұсқау: Үстел үстіне тақырыпқа
қатысты мәтін қиындысы қойылады, тыңдаушылар музыка ырғағымен
үстелді айналып билеп жүреді, музыка тоқтаған сәтте мәтінді
құрастыра кіріседі. Жылдамдық қажет...
|
Тыңдаушылар мәтінді тез әрі
дұрыс құрастыруы қажет.
|
Қошемет
|
А4
қағазы
|
Шағын дәріс
(7
минут)
|
Power point арқылы рефлексия,
кері байланыс түрлері, әдістері туралы қысқаша мәлімет
беру. (слайд бойынша)
Тәжірибеден мысал
келтіру./5мин/
Кері
байланыс
/2мин/
|
Қатысушылар түртіп алады.
Өз түйгендерін «Табыс сатысы»
әдісімен кері байланыс жасайды.
|
Марапаттау
Смайлик
|
Youtube
cрm.kz
|
Жинақтау
(3 минут)
|
«Фишбоун» әдісі.
|
Алған білімді
жинақтау.
|
Марапаттау
|
Тест
|
Рефлексия
(3 минут)
|
«Білім
шкаласына» оралып, білім деңгейін
көрсету.
РЕФЛЕКСИЯ
«Whats
App»
|
«Ватсап» әдісі арқылы тренинг
жайлы өз ойларын жазады.
Бір
– бірімен кері байланыс алады.
|
Смайликтер
|
Үлестірме қағаздар,
гүлдер, себет
|
Қорытынды
( 1
минут)
|
«Егер де есті кісілердің қатарында болғың келсе,
күніне бір рет, болмаса жұмасына бір рет, яки болмаса айына бір рет
өзіңнен өзің есеп ал!»
Абай
|
Қатысушылар тренингтен
алғандарын өз тәжірибесіне түйеді.
|
Топтарға алғыс айту.
|
Презентация
|