Пәні: математика | Мектеп: №49 жалпы орта мектеп |
Күні: 15.12.2017ж. | Мұғалімнің аты,тегі :Усенова.С |
Сыныбы: 3 | Қатысқандар саны: | Қатыспағандар саны: |
Тақырыбы: Кері есептер.Шаршының қабырғасы мен ауданының арасындағы тәуелділік |
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) | Шаршының қабырғасы мен ауданының арасындағы тәуелділікті білу, қолдану |
Сабақ мақсаттары | Барлық оқушылар: Шаршының қабырғасы мен ауданының арасындағы тәуелділікті біледі |
| Оқушылардың басым бөлігі: Шаршының қабырғасы мен ауданының арасындағы тәуелділікті біледі, қолданады |
| Кейбір оқушылар: Шаршының қабырғасы мен ауданының арасындағы тәуелділікті біледі, қолданады, түсіндіреді |
Тілдік мақсат | Тік төртбұрыштың ені, ұзындығы, ауданы арасындағы тәуелсіздік |
Бағалау критерийлері | Шаршының қабырғасы мен ауданының арасындағы тәуелділікті білу, қолдану 1000 көлеміндегі сандарды жазбаша қосу және азайтуКестелік көбейту және бөлуді білуАмалдарды ретімен орындауЕсептерді шығару |
Пәнаралық байланыс | Дүниетану, бейнелеу өнері |
АҚТ қолдану дағдысы | Дерек көздер |
Алдыңғы тақырып | Кері есептер.Тік төртбұрыштың ұзындығы , ені және ауданы арасындағы тәуелділік |
Жоспар : |
Жоспарланған уақыт | Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз) | Ресурстар |
Басталуы5мин
| Ұйымдастыру кезеңіЫнтымақтастық атмосферасын құру«Ыстық алақан» тренингі арқылы (алақан арқылы оқушылар бір-біріне деген жылы лебіздерін білдіру) ұйымдастыру Топқа бөлуҮй тапсырмасын тексеру6-тапсырмаДескриптор:Үлестерді шығарып алу |
Фигуралар
|
Ортасы 5мин
6мин
5мин
7мин
6мин
2мин2мин
| Оқулықпен жұмыс«Көршіңе көрсет» әдісі1-тапсырма
2-тапсырма А)Ойын алаңының ұзындығы 30м, ені 9м. Ойын алаңының ауданын тап.Ә)Шаршының ауданы 81см2Оның қабырғасын және периметрін тап.Б) Шаршының периметрі 24см. Оның қабырғасын және ауданын тап.Топтық жұмыс4-тапсырмаМектеп ауласына кіреберісте екі гүлзар бар. Гүлзарлардың бірі қабырғасы 3м шаршы пішіндес. Екінші гүлзар қабырғасы 5м және 2м тік төртбұрыш тәріздес. Осы гүлзарлардың аудандарын және периметрлерін салыстыр.Дескриптор: Фигуралардың ауданын және периметрлерін табу
5-тапсырмаАмалдарды орында:783-415 177+194 573+377956-388 851-248 365-187169+782 876-159 725+246
6:3*8:4+30:6*5 6*4:3+54:64*7+16:4*7 3*6+2*9+(39+7*4)Дескриптор: Үш таңбалы сандарды қосу және азайтуАмалдарды ретімен орындау
7-есепА) жүзім-әрқайсысы 9кг –нан 6 жәшік Алма 4жәшікБарлығы -94кг жеміс 1 жәшік алма -?кг94-6*9=40 кг40:4=10 кгЖ: 1 жәшік алма -10кгӘ) Күндіз-4сеанс, әр сеансқа 100билет Кешке-3сеанс, ? 100 билет артық4*100+3*200=1000 билетЖ: барлығы 1000 билетДескриптор: Есептерді шығаруСергіту сәті «Серпілген сауал» әдісі арқылы қорытындылау | Кесте фигуралар
Оқулық ДәптерДескриптор
Оқулық Флипчартмаркерлер
АҚТ |
Сабақтың соңы2мин | Кері байланыс«Блоб ағашы» әдісі Үй тапсырмасы3,6-тапсырма, СТ |
Оқулық |
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіру қалай жоспарлайсыз?
| Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз?
| Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
Фигураның ауданын, периметрін табадыҮш таңбалы сандарды қосады, азайтадыЕсептерді шығарады | «Ашық журнал» әдісі«Бағдаршам» әдісі | Қауіпсіздік ережелері: электр желісін ұстамау,сызғышты дұрыс пайдалану |
РефлексияСабақтың мақсаттары /оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба?Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
|
Жалпы бағаСабақтың жақсы өткен екі аспектісі ( оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)1: 2: Сабақты жақсартуға не ықпал ете алды ( оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1: 2: Сабақ барысында сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістік/ қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарды неге көңіл бөлу қажет?
|