Материалдар / Кері есептер.Шаршының қабырғасы мен ауданының арасындағы тәуелділік

Кері есептер.Шаршының қабырғасы мен ауданының арасындағы тәуелділік

Материал туралы қысқаша түсінік
Шаршының қабырғасы мен ауданының арасындағы тәуелділікті біледі, қолданады, түсіндіреді
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
647
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар
Пәні: математикаМектеп: №49 жалпы орта мектеп
Күні: 15.12.2017ж. Мұғалімнің аты,тегі :Усенова.С
Сыныбы: 3 Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:
Тақырыбы: Кері есептер.Шаршының қабырғасы мен ауданының арасындағы тәуелділік
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) Шаршының қабырғасы мен ауданының арасындағы тәуелділікті білу, қолдану
Сабақ мақсаттарыБарлық оқушылар: Шаршының қабырғасы мен ауданының арасындағы тәуелділікті біледі


Оқушылардың басым бөлігі: Шаршының қабырғасы мен ауданының арасындағы тәуелділікті біледі, қолданады


Кейбір оқушылар: Шаршының қабырғасы мен ауданының арасындағы тәуелділікті біледі, қолданады, түсіндіреді
Тілдік мақсат Тік төртбұрыштың ені, ұзындығы, ауданы арасындағы тәуелсіздік
Бағалау критерийлеріШаршының қабырғасы мен ауданының арасындағы тәуелділікті білу, қолдану 1000 көлеміндегі сандарды жазбаша қосу және азайтуКестелік көбейту және бөлуді білуАмалдарды ретімен орындауЕсептерді шығару
Пәнаралық байланысДүниетану, бейнелеу өнері
АҚТ қолдану дағдысыДерек көздер
Алдыңғы тақырып Кері есептер.Тік төртбұрыштың ұзындығы , ені және ауданы арасындағы тәуелділік
Жоспар :
Жоспарланған уақытЖоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз)Ресурстар
Басталуы5мин

Ұйымдастыру кезеңіЫнтымақтастық атмосферасын құру«Ыстық алақан» тренингі арқылы (алақан  арқылы оқушылар бір-біріне деген жылы лебіздерін білдіру) ұйымдастыру Топқа бөлуҮй тапсырмасын тексеру6-тапсырмаДескриптор:Үлестерді шығарып алу







Фигуралар

Ортасы 5мин



















6мин















5мин

















7мин

























6мин





























2мин2мин

Оқулықпен жұмыс«Көршіңе көрсет» әдісі1-тапсырма

2-тапсырма А)Ойын алаңының ұзындығы 30м, ені 9м. Ойын алаңының ауданын тап.Ә)Шаршының ауданы 81см2Оның қабырғасын және периметрін тап.Б) Шаршының периметрі 24см. Оның қабырғасын және ауданын тап.Топтық жұмыс4-тапсырмаМектеп ауласына кіреберісте екі гүлзар бар. Гүлзарлардың бірі қабырғасы 3м шаршы пішіндес. Екінші гүлзар қабырғасы 5м және 2м тік төртбұрыш тәріздес. Осы гүлзарлардың аудандарын және периметрлерін салыстыр.Дескриптор: Фигуралардың ауданын және периметрлерін табу

5-тапсырмаАмалдарды орында:783-415 177+194 573+377956-388 851-248 365-187169+782 876-159 725+246

6:3*8:4+30:6*5 6*4:3+54:64*7+16:4*7 3*6+2*9+(39+7*4)Дескриптор: Үш таңбалы сандарды қосу және азайтуАмалдарды ретімен орындау

7-есепА) жүзім-әрқайсысы 9кг –нан 6 жәшік Алма 4жәшікБарлығы -94кг жеміс 1 жәшік алма -?кг94-6*9=40 кг40:4=10 кгЖ: 1 жәшік алма -10кгӘ) Күндіз-4сеанс, әр сеансқа 100билет Кешке-3сеанс, ? 100 билет артық4*100+3*200=1000 билетЖ: барлығы 1000 билетДескриптор: Есептерді шығаруСергіту сәті «Серпілген сауал» әдісі арқылы қорытындылау
Кесте фигуралар





















Оқулық ДәптерДескриптор











Оқулық Флипчартмаркерлер



























































АҚТ
Сабақтың соңы2минКері байланыс«Блоб ағашы» әдісі Үй тапсырмасы3,6-тапсырма, СТ



Оқулық
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіру қалай жоспарлайсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз?



Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
Фигураның ауданын, периметрін табадыҮш таңбалы сандарды қосады, азайтадыЕсептерді шығарады «Ашық журнал» әдісі«Бағдаршам» әдісіҚауіпсіздік ережелері: электр желісін ұстамау,сызғышты дұрыс пайдалану
РефлексияСабақтың мақсаттары /оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба?Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

Жалпы бағаСабақтың жақсы өткен екі аспектісі ( оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)1: 2: Сабақты жақсартуға не ықпал ете алды ( оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1: 2: Сабақ барысында сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістік/ қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарды неге көңіл бөлу қажет?











Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ