Материалдар / Кері итеруші күш қмж

Кері итеруші күш қмж

Материал туралы қысқаша түсінік
Кері итеруші күш тақырыбына ашық сабаққа қмж
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
04 Қараша 2024
43
0 рет жүктелген
700 ₸
Бүгін алсаңыз
+35 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +35 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар:

Бөлім: Қысым



Сабақтың тақырыбы: Кері итеруші күш



Күні: 20.02.2024

Мұғалімнің аты-жөні: Әбдірасейітова М.О.



Мектеп: Ақшұқыр мектеп-лицейі



Бекітемін:

Сынып: 7


Қатысқан оқушылар саны:


Қатыспаған оқушылар саны:

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты:

7.3.1.12 – сұйықтар мен газдардағы кері итеруші күштің табиғатын түсіндіру;

7.3.1.13 – есептер шығаруда Архимед заңын қолдану.



Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/ Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы: 5 минут

Ұйымдастыру кезеңі:

Оқушылармен сәлемдесу;

Оқушыларды түгендеу;

Карточкалар арқылы оқушыларды топқа бөлу;

Оқушылармен өткен тақырыпқа шолу:

Барометр дегеніміз не?

Манометр дегеніміз не?

Анероид дегеніміз не?


Оқушылардың мұғаліммен амандасуы;

Кітап және жұмыс дәптерлерін шығару;

Карточкаларды таңдап алып, сол арқылы топқа бөліну;

Алған білімдерін еске түсіріп, сұрақтарға жауап беру.

Кітап, дәптер, карточкалар, көрнекіліктер.

Сабақтың ортасы: 12 минут




































6 минут





















5 минут

Жаңа білім: «Кері итеруші күш»

Проблемалық сұрақ қою арқылы оқушылардың назарын сабаққа аудару:

Ауада ауыр болып сезілетін тасты су астында неліктен оңай көтере аламыз?

Допты суға батырып, жіберіп қалсақ, ол су бетіне неліктен қалқып шығады?

Бұл құбылысты қалай түсіндіруге болады?

Бұл сұрақтың жауабын тұңғыш рет ертедегі гректің ұлы ғалымы Архимед тапты. Архимедтің ашқан жаңалығының мән-мағынасын түсіну үшін видеороликке назар аударамыз?

Тәжірибе қорытындысы Архимед заңы деп аталады. Бұл заң былайша тұжырымдалады: сұйыққа батырылған денеге осы дене ығыстырып шығарған сұйықтықтың салмағына тең күш әрекет етеді.


Топтық жұмыс: «Кеме» әдісі


Жұптық жұмыс: «Физикалық диктант» әдісі


Проблемалық сұрақтарды талдау;

Видеороликке зейін қойып қарау;

Жаңа тақырыпты меңгеріп, формулаларды есептер шығаруда қолдана білу;

«Кеме» әдісі арқылы тиесілі есептерді шығару;

«Физикалық диктант» әдісі арқылы тапсырманы сәйкестендіру.





Есепті шығару [4 ұпай]

Сәйкес-тендіру [3 ұпай]

Интерактивті тақта, презентация

https://youtu.be/EbQwx6rHDSk?si=o2j7C5YbfsCo_sn-


Сабақтың соңы: 7 минут

Сабақты бекіту:

Жеке жұмыс: «Plickers» бағдарламасы


«Plickers» бағдарламасы арқылы тест тапсыру.

Тестті тапсыру [3 ұпай]


Рефлексия: 5 минут

«Смартфон» әдісі



Смартфонға кері байланыс жазу.



Бағалау: 5 минут

«Бағалау тақтасы»

Оқушылар алған ұпайларын магнитпен белгілеу.


Магниттер

Үй тапсырмасы:

«Кері итеруші күш» тақырыбының соңындағы 4.6 жаттығу, 128-бет







Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ