Сабақтың
басы: 5
минут
|
Ұйымдастыру
кезеңі:
Оқушылармен
сәлемдесу;
Оқушыларды
түгендеу;
Карточкалар арқылы оқушыларды
топқа бөлу;
Оқушылармен өткен тақырыпқа
шолу:
Барометр дегеніміз
не?
Манометр дегеніміз
не?
Анероид дегеніміз
не?
|
Оқушылардың мұғаліммен
амандасуы;
Кітап және жұмыс дәптерлерін
шығару;
Карточкаларды таңдап алып, сол
арқылы топқа бөліну;
Алған білімдерін еске түсіріп,
сұрақтарға жауап беру.
|
|
Кітап, дәптер,
карточкалар, көрнекіліктер.
|
Сабақтың
ортасы: 12
минут
6
минут
5
минут
|
Жаңа білім: «Кері итеруші
күш»
Проблемалық сұрақ қою арқылы
оқушылардың назарын сабаққа
аудару:
Ауада ауыр болып сезілетін
тасты су астында неліктен оңай көтере
аламыз?
Допты суға батырып, жіберіп
қалсақ, ол су бетіне неліктен қалқып
шығады?
Бұл құбылысты қалай
түсіндіруге болады?
Бұл сұрақтың жауабын тұңғыш
рет ертедегі гректің ұлы ғалымы Архимед тапты. Архимедтің ашқан
жаңалығының мән-мағынасын түсіну үшін видеороликке назар
аударамыз?
Тәжірибе қорытындысы Архимед
заңы деп аталады. Бұл заң былайша
тұжырымдалады: сұйыққа батырылған денеге
осы дене ығыстырып шығарған сұйықтықтың салмағына тең күш әрекет
етеді.
Топтық
жұмыс: «Кеме»
әдісі
Жұптық
жұмыс: «Физикалық диктант»
әдісі
|
Проблемалық сұрақтарды
талдау;
Видеороликке зейін қойып
қарау;
Жаңа тақырыпты меңгеріп,
формулаларды есептер шығаруда қолдана
білу;
«Кеме» әдісі арқылы тиесілі
есептерді шығару;
«Физикалық диктант» әдісі
арқылы тапсырманы
сәйкестендіру.
|
Есепті шығару [4
ұпай]
Сәйкес-тендіру [3
ұпай]
|
Интерактивті тақта,
презентация
https://youtu.be/EbQwx6rHDSk?si=o2j7C5YbfsCo_sn-
|