Педагогтің аты-жөні
|
Азизов Мусурмон
Саидович
|
Пән/Сынып:
|
10 сынып,
ҚАТЫСҚАНДАР САНЫ: 15 ҚАТЫСПАҒАНДАР САНЫ:
|
Күні:
|
03.10.2023ж
|
Тарау немесе бөлім атауы:
|
10.1С Кері тригонометриялық
функциялар
|
Сабақтың тақырыбы:
|
Кері тригонометриялық функциялары бар қарапайым
теңдеулер.
ББЖБ
№3.
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту
мақсаты
|
10.2.3.7 -
кері тригонометриялық
функциялары бар қарапайым теңдеулерді шеше
алу
|
Сабақтың мақсаты
|
кері тригонометриялық
функциялары бар қарапайым теңдеуді
графиктік тәсілмен орындай
алады;
кері тригонометриялық
функциялары бар қарапайым теңдеулерді шеше
алады.
|
Сабақтың
барысы:
|
Уақыты
|
Кезең
дері
|
Педагогтің
әрекеті
|
Оқушының
әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
5
минут
|
Ұйымдас тыру
|
Сәлеметсіздерме!
Бүгін,
Кері
тригонометриялық функциялары бар қарапайым теңдеулер
тақырыбын
қарастырамыз.
Бүгінгі сабақта
меңгеретініңіз:
- кері тригонометриялық
функциялары бар қарапайым теңдеулерді шеше
алу
Ұйымдастыру. Үй жұмысын
тексеру.
|
Амандасады.
Үй тапсырмасын
айтады.
|
Өз ойын дұрыс мағынада
білдірген оқушыларды ауызша мақтау арқылы
бағалау
|
Жалпы білім беретін мектептің
10–сыныбына арналған оқулық.
|
10
мин
|
Негізгі
бөлім
|
«Серпілген
сауал».Ұжымдық
жұмыс. Өтілген тақырып бойынша
сұрақтар оқушылар арасында бір-біріне
қойылады.
1. Тригонометриялық функция
дегеніміз не?
2.у sinx және
у cosx функцияларының
айырмашылықтарының айқын көрсететін қасиеттерін
атаңдар.
3.Барлық нақты сандар жиыны
неге tg x және сtg х функцияларының анықталу облысы бола
алмайды?
|
Қосымша ақпарат көздерін
пайдалана отырып түсінеді
Тақырып бойынша ресурстарды
қарап, танысады.
Сұрақтарға жауап
береді.
Өз бетімен
жұмыс.
Дескриптор
тригонометриялық функцияны зерттеу алгоритмін
жасайды:
-графигінің түрі
-анықталу облысы
-мәндер
облысы
-ең кіші
оң периоды
-жұптығы, тақтығы
-симметрия сызығы
-бірсарынды кемімелі
аралығы
-бірсарынды өспелі аралығы
|
«Екі жұлдыз бір
ұсыныс»
|
Тақта
Бор
Кітап
Дәптер
Интерактивті
тақта
Бағалау
парақтары
Жалпы білім беретін
мектептің 10–сыныбына арналған оқулық
|
25
мин
|
Бекіту тапсырма
лары
|
-
Тапсырма.
теңдеуін шешу керек. Ол үшін
мәндес жүйеге көшеміз:
Жүйедегі теңдеуді шешеміз:
.
Мұндағы мәні жүйедегі теңсіздікті
қанағаттандырмайды.
Жауабы: .
-
теңдеуі теңдеуімен мәндес.
Жауабы: .
|
Есептер
шығарады
Берілген тапсырма бойынша өз
ойларын ортаға салып, пікірлерін білдіріп, топтық талдау жасайды.
Талқылау нәтижесінде өзара бір келісімге келіп есепті
орындайды.
Жеке оқушымен
жұмыс/карточка/
-
-
-
-
Оқулықтан №18.11,
№18.13.
|
Дескриптор:
-қасиеттерін
пайдаланады;
-шешімін
жазады;
ҚБ «Екi жұлдыз бiр тiлек»
әдiсi .Бiрiн-бiрi
бағалау
Дескриптор:
-кері тригонометриялық
функциялармен берілген теңдеулерді шеше
алады.
|
Интернет
ресурстары
Жалпы білім беретін мектептің
10–сыныбына арналған оқулық.
|
|
Жеке
жұмыс
|
-
теңдеуін шешу керек.
Шешуі:
Жауабы: 2.
|
Тапсырмаларды
орындайды.
|
ҚБ: Бас бармақ арқылы
бір-бірін бағалау.
|
Жалпы білім беретін мектептің
10–сыныбына арналған оқулық.
|
5
минут
|
|
Бүгінгі
сабақта:
- кері тригонометриялық
функциялары бар қарапайым теңдеулерді шеше
алады.
Кері байланыс:
БББ кестесі.
|
Тақырыпты меңгергенін
анықтау
|
Кері
байланыс
|
|