Керімбаева Меруерт Хамзақызы

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Керімбаева Меруерт Хамзақызы

Материал туралы қысқаша түсінік
3D педактор құралдары. Сабақ жоспар
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бөлім:

3D баспа

Педагогтің аты-жөні


Күні:


Сынып:6 а,ә,б,в

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

3D- редактор құралдары

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

6.3.1.3- 3D редакторының графикалық примитивтерді құруға арналған құралдарын пайдалану;


Сабақтың мақсаты

3D редакторының құралдары арқылы графикалық примитивтер құрады

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Ұйымдастыру кезеңі

0-5 мин


(Б) Ұйымдастыру сәті.


Оқушылардың сәлемдесуі. Эмоционалды фон құру . Жұмыс үлгісіне икемделу.

«Миға шабуыл» әдісі арқылы сұрақ қою:

1.3D графика дегеніміз не?

сурет салу мен видеожазбалар жасауға арналған үшөлшемді кеңістікте көлемі

үлкен объектілерді модельдеуге арналған компьютерлік графика бөлімі

2. 2 D графика мен 3 D графикаларға арналған қандай программаларды білесің?

3 D: BlenDer, SketchUp

2 D:Paint

3. SketchUp бағдарламасында қандай шаблондар бар?

Олар: Жай шаблон, сәулеттік жоба, жобалық құжаттама, қалалық жоспарлау, ағаш

өңдеу, 3D баспа т.б

Жаңа сабақтың тақырыбын дәптерге жазғызып, сабақ мақсатымен таныстырылады

Оқушылар өз ойларын ортаға салады.

Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу.

Оқушылар өз болжамдарын айтып, талқылау жүргізеді.


Оқушылар сабақта қандай мақсатқа қол жеткізгілері келетінін айта отырып, сабақ мақсаты құрылады.





Мұғалім ауызша бағлауды қолданады:

Керемет!

Жарайсың!

Жақсы! Талпын!









Тақырыптық суреттер, Интерактивті тақта, слайдтар.

https://ppt-online.org/1286176

Сабақтың ортасы

15 мин

Бүкіл

сыныптық жұмыс түрі

Презентацияны көру:


Талқылау:


































Жеке жұмыс

15-20 мин
























Сергіту сәті




1.Сабақ тақырыбын оқуға талаптану:

2. Жаңа материалды үйрену:

SketchUp Make-тің құралдары қызметтеріне

қарай мына түрлерге бөлінеді (тақтадан презентация көрсетіледі.) Мұғалім тақтадан көрсетіп түсіндіреді

1-тапсырма . Сәйкестендіру тапсырмасы.

Жеке жұмыс

2-тапсырма. «Баспалдақ» моделін құрастыр



Компьютер алдында отырып көз жаттығуын жасау

4-тапсырма.







Әр оқушы өз ойын айтады (мұғалім қажет болған кезде тереңдететін немесе көмекші сұрақтар қояды).








































Жеке дәптерге сәйкестендіру тапсырмасын орындайды.

Дұрыс жауабымен тексеріп өзін өзі бағалайды










Компьютерде жеке практикалық жұмыс жасайды. Әр тапсырмадан соң өзін өзі дескриптор арқылы бағалап отырады































































Дескриптор:

Сәйкестендіруді дұрыс орындайды(2б)

-екі сәкестендіруді дұрыс белгілейді(1б)

-екі сәкестендіруді дұрыс белгілейді(1б)




Дескриптор:

Баспалдақ моделін құрастырады(4 б)

-тіктөртбұрышты пайдаланады(1 б)

-сызықты пайдаланады(1 б)

- тарту құралын пайдаланады(1б)

- құйып бояу құралын пайдаланды(1 б)


Дескриптор:

Бас киім моделін құрастырады(4 б)

-окружить құралын пайдаланады(1 б)

-контурды пайдаланады(1 б)

- тарту құралын пайдаланады(1б)

- құйып бояу құралын пайдаланды(1 б)






















































































Үлестірмелі тапсырмалар








Қорытынды

5 мин

Сабақ соңында рефлекция жүргізіледі:

Рефлексия:

Не қиын болды?

Қандай cұрақтар қалды?

Сіз білетін нәрсе болдыма?

Тақырып бойынша меңгерген, үйренгенін жазады.


Оқушылар бағалау критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды





Үй тапсырмасы

§9 SketchUp Make программасының құралдарын пайдаланып,

параллелепипед құрастырыңдар.

тапсырманы жазып алады





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
08.04.2025
282
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі