|
Бөлім: |
3D баспа |
|||||
|
Педагогтің аты-жөні |
|
|||||
|
Күні: |
|
|||||
|
Сынып:6 а,ә,б,в |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||
|
Сабақтың тақырыбы |
3D- редактор құралдары |
|||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
6.3.1.3- 3D редакторының графикалық примитивтерді құруға арналған құралдарын пайдалану; |
|||||
|
Сабақтың мақсаты |
3D редакторының құралдары арқылы графикалық примитивтер құрады |
|||||
|
Сабақтың барысы |
||||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Сабақтың басы Ұйымдастыру кезеңі 0-5 мин |
(Б) Ұйымдастыру сәті. Оқушылардың сәлемдесуі. Эмоционалды фон құру . Жұмыс үлгісіне икемделу. «Миға шабуыл» әдісі арқылы сұрақ қою: 1.3D графика дегеніміз не? сурет салу мен видеожазбалар жасауға арналған үшөлшемді кеңістікте көлемі үлкен объектілерді модельдеуге арналған компьютерлік графика бөлімі 2. 2 D графика мен 3 D графикаларға арналған қандай программаларды білесің? 3 D: BlenDer, SketchUp • 2 D:Paint 3. SketchUp бағдарламасында қандай шаблондар бар? Олар: Жай шаблон, сәулеттік жоба, жобалық құжаттама, қалалық жоспарлау, ағаш өңдеу, 3D баспа т.б Жаңа сабақтың тақырыбын дәптерге жазғызып, сабақ мақсатымен таныстырылады |
Оқушылар өз ойларын ортаға салады. Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу. Оқушылар өз болжамдарын айтып, талқылау жүргізеді. Оқушылар сабақта қандай мақсатқа қол жеткізгілері келетінін айта отырып, сабақ мақсаты құрылады. |
Мұғалім ауызша бағлауды қолданады: Керемет! Жарайсың! Жақсы! Талпын! |
Тақырыптық суреттер, Интерактивті тақта, слайдтар. https://ppt-online.org/1286176 |
||
|
Сабақтың ортасы 15 мин Бүкіл сыныптық жұмыс түрі Презентацияны көру: Талқылау: Жеке жұмыс 15-20 мин Сергіту сәті |
1.Сабақ тақырыбын оқуға талаптану: 2. Жаңа материалды үйрену: SketchUp Make-тің құралдары қызметтеріне қарай мына түрлерге бөлінеді (тақтадан презентация көрсетіледі.) Мұғалім тақтадан көрсетіп түсіндіреді
1-тапсырма . Сәйкестендіру тапсырмасы. Жеке жұмыс
2-тапсырма. «Баспалдақ» моделін құрастыр
Компьютер алдында отырып көз жаттығуын жасау 4-тапсырма.
|
Әр оқушы өз ойын айтады (мұғалім қажет болған кезде тереңдететін немесе көмекші сұрақтар қояды). Жеке дәптерге сәйкестендіру тапсырмасын орындайды. Дұрыс жауабымен тексеріп өзін өзі бағалайды Компьютерде жеке практикалық жұмыс жасайды. Әр тапсырмадан соң өзін өзі дескриптор арқылы бағалап отырады |
Дескриптор: Сәйкестендіруді дұрыс орындайды(2б) -екі сәкестендіруді дұрыс белгілейді(1б) -екі сәкестендіруді дұрыс белгілейді(1б) Дескриптор: Баспалдақ моделін құрастырады(4 б) -тіктөртбұрышты пайдаланады(1 б) -сызықты пайдаланады(1 б) - тарту құралын пайдаланады(1б) - құйып бояу құралын пайдаланды(1 б) Дескриптор: Бас киім моделін құрастырады(4 б) -окружить құралын пайдаланады(1 б) -контурды пайдаланады(1 б) - тарту құралын пайдаланады(1б) - құйып бояу құралын пайдаланды(1 б)
|
Үлестірмелі тапсырмалар |
||
|
Қорытынды 5 мин |
Сабақ соңында рефлекция жүргізіледі: Рефлексия: • Не қиын болды? • Қандай cұрақтар қалды? • Сіз білетін нәрсе болдыма? |
Тақырып бойынша меңгерген, үйренгенін жазады. |
Оқушылар бағалау критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды |
|
||
|
Үй тапсырмасы |
§9 SketchUp Make программасының құралдарын пайдаланып, параллелепипед құрастырыңдар. |
тапсырманы жазып алады |
|
|
||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Керімбаева Меруерт Хамзақызы
Керімбаева Меруерт Хамзақызы
|
Бөлім: |
3D баспа |
|||||
|
Педагогтің аты-жөні |
|
|||||
|
Күні: |
|
|||||
|
Сынып:6 а,ә,б,в |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||
|
Сабақтың тақырыбы |
3D- редактор құралдары |
|||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
6.3.1.3- 3D редакторының графикалық примитивтерді құруға арналған құралдарын пайдалану; |
|||||
|
Сабақтың мақсаты |
3D редакторының құралдары арқылы графикалық примитивтер құрады |
|||||
|
Сабақтың барысы |
||||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Сабақтың басы Ұйымдастыру кезеңі 0-5 мин |
(Б) Ұйымдастыру сәті. Оқушылардың сәлемдесуі. Эмоционалды фон құру . Жұмыс үлгісіне икемделу. «Миға шабуыл» әдісі арқылы сұрақ қою: 1.3D графика дегеніміз не? сурет салу мен видеожазбалар жасауға арналған үшөлшемді кеңістікте көлемі үлкен объектілерді модельдеуге арналған компьютерлік графика бөлімі 2. 2 D графика мен 3 D графикаларға арналған қандай программаларды білесің? 3 D: BlenDer, SketchUp • 2 D:Paint 3. SketchUp бағдарламасында қандай шаблондар бар? Олар: Жай шаблон, сәулеттік жоба, жобалық құжаттама, қалалық жоспарлау, ағаш өңдеу, 3D баспа т.б Жаңа сабақтың тақырыбын дәптерге жазғызып, сабақ мақсатымен таныстырылады |
Оқушылар өз ойларын ортаға салады. Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу. Оқушылар өз болжамдарын айтып, талқылау жүргізеді. Оқушылар сабақта қандай мақсатқа қол жеткізгілері келетінін айта отырып, сабақ мақсаты құрылады. |
Мұғалім ауызша бағлауды қолданады: Керемет! Жарайсың! Жақсы! Талпын! |
Тақырыптық суреттер, Интерактивті тақта, слайдтар. https://ppt-online.org/1286176 |
||
|
Сабақтың ортасы 15 мин Бүкіл сыныптық жұмыс түрі Презентацияны көру: Талқылау: Жеке жұмыс 15-20 мин Сергіту сәті |
1.Сабақ тақырыбын оқуға талаптану: 2. Жаңа материалды үйрену: SketchUp Make-тің құралдары қызметтеріне қарай мына түрлерге бөлінеді (тақтадан презентация көрсетіледі.) Мұғалім тақтадан көрсетіп түсіндіреді
1-тапсырма . Сәйкестендіру тапсырмасы. Жеке жұмыс
2-тапсырма. «Баспалдақ» моделін құрастыр
Компьютер алдында отырып көз жаттығуын жасау 4-тапсырма.
|
Әр оқушы өз ойын айтады (мұғалім қажет болған кезде тереңдететін немесе көмекші сұрақтар қояды). Жеке дәптерге сәйкестендіру тапсырмасын орындайды. Дұрыс жауабымен тексеріп өзін өзі бағалайды Компьютерде жеке практикалық жұмыс жасайды. Әр тапсырмадан соң өзін өзі дескриптор арқылы бағалап отырады |
Дескриптор: Сәйкестендіруді дұрыс орындайды(2б) -екі сәкестендіруді дұрыс белгілейді(1б) -екі сәкестендіруді дұрыс белгілейді(1б) Дескриптор: Баспалдақ моделін құрастырады(4 б) -тіктөртбұрышты пайдаланады(1 б) -сызықты пайдаланады(1 б) - тарту құралын пайдаланады(1б) - құйып бояу құралын пайдаланды(1 б) Дескриптор: Бас киім моделін құрастырады(4 б) -окружить құралын пайдаланады(1 б) -контурды пайдаланады(1 б) - тарту құралын пайдаланады(1б) - құйып бояу құралын пайдаланды(1 б)
|
Үлестірмелі тапсырмалар |
||
|
Қорытынды 5 мин |
Сабақ соңында рефлекция жүргізіледі: Рефлексия: • Не қиын болды? • Қандай cұрақтар қалды? • Сіз білетін нәрсе болдыма? |
Тақырып бойынша меңгерген, үйренгенін жазады. |
Оқушылар бағалау критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды |
|
||
|
Үй тапсырмасы |
§9 SketchUp Make программасының құралдарын пайдаланып, параллелепипед құрастырыңдар. |
тапсырманы жазып алады |
|
|
||
шағым қалдыра аласыз



















