Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
Материалдар / Керн-Йирасектің баланың мектепке дайындығын анықтау тесті
Күшік,
қозы- 4 балл,егер екі
сұрақтан біреуі болса 0балл.дұрысемес жауап - 1
балл.
8.Сағат қанша болғанын көрсетіп
тұр? (сағатта көрсету) Жақсы көрсетілген- 4 балл. Тек
жартынемесетуракөрсетсе- 3
балл.Сағат білмесе- 0
балл.
9.
Иттауыққа ұқсаған ба, әлде мысыққа ма? Неліктен ұқсас,
олардың несі бірдей? Мысыққа, өйткені оларда төрт аяқ, жүндері,
құйрығы ұқсайды- 0 балл.Мысықка
ұқсастықтарын айтпаса- 1 балл.
10.
Негебарлық автокөліктерде
тежегішбар?
Екі
жағдайда (таудан түсіп келе жатқанда, бұрылыста соғысып қалмау
үшін)- 1 балл.Бір
жағдайда- 0 балл, дұрыс
емесжауап- 3
балл.
11.Балға мен балтаның ұқсастығы
неде?
Бірдей
екі ұқсастық- 3 балл(олар
ағаштан, темірден жасалған, олардың ұстағыштарыбар).
Олараспаптар, олармен шеге қағуға
болады- 1-2 балл. дұрыс емес жауап -
0 балл.
12.Тиін мен мысық қалай
ұқсас?
Оларжануарлар
(оларда4аяқтарыбар,жүндері, олар ағаштарға
өрмелей алады)- 3 балл.Бір
ұқсастық- 2 балл.дұрысемес жауап - 0
балл.
13.
Футбол,ұзындыққа
секіру,теннис,жүзу-бұл...
Спорт,дене тәрбиесі- 0
балл.Ойындар
(жаттығу),гимнастика,сайысу- 2 балл. дұрыс емес жауап - 0
балл.
14.Қандай көлік түрлерін
білесің?
Үш жерде
жүретін көлік немесе толық атаулары, ұшақпен, жеңіл автокөлікпен,
кемемен(тектүсіндіріп болғаннан
кейін). Көліктер- 2 балл.
Дұрысемесжауаптар- 0 балл.
15.Кәрі адам мен жас адамның
айырмашылығы неде?
Ақ шаш,
шаштарының жоқтығы, әжім, көп жұмыс істей алмайды, жақсы көре
алмайды, жақсы естімейді, көп ауырады, өледі- 4
балл.Бірнемесеекі
айырмашылық- 2 балл.дұрыс
емесжауап - 0
балл.
16. Неге
адамдар спортпеншұғылданады?
Екі
жағдайда (денсаулығы мықты болуы үшін, шынығу үшін,
күштіболуүшін,тезжүріп тұру үшін, өздерін тік
ұстау үшін, семіз болмау үшін)- 4 балл.Бір
жағдайда- 2 балл.дұрыс
емес жауап- 0 балл.
1.2. Ерадамның суретін салу
Бағалау:
1 балл.Мынадай
жағдайда қойылады:
1)Салынған
суреттіңбасы,денесі, қол-аяғы болуы керек.
2) Басымойын арқылы
денесімен жалғасып, денесіненбасыүлкен болмауы керек.
3)Басында шашыбар немесебаскиіміболуы\ мүмкін.
\
4)Құлақ, көзі,
аузыменмұрыныболуыкерек.
5)Қолдыңбессаусағы болуы
қажет.
6)Аяғы.
7)Киімі ер
адамдікіндей бір-бірімен байланыстаболуыкерек.
2
балл.
1) 3 детальмойыны,шашы,бір саусағы болмасада1-балдағы жағдайлар орындалуы тиіс.
3
балл.
1)Салынған
суреттебасы,тұлғасы, денесі, аяқ-қолыболуы
керек.
2)Қол-аяғы екі
сызықпен салынуы керек.
3)
Мойны, шашы, құлағы, киімі,саусағы салынбаған.
4
балл.
1) Тек басы,тұлғасы
болған жағдайда.
2)Бір сызықпен қол
немесе аяғы берілуі тиіс.
5
балл.
Нақты
дененің суреті салынбаған жағдайда.
1.3.Сөздіктестбойынша бағалау
Мына сөйлемді көшіріп жаз. «Ол ас
ішті».
1 балл -өте жақсы
көшірілген.
Үш сөз
бір-бірімен байланысып тұруы, арақашықтығы сақталу керек.
2 балл.Егербалаанық қылып
көшірсе. Әріп мөлшері және арақашықтығы саналмайды.
3 балл.Жазукемдегенде екі
бөлікке бөлінуі керек. Ең болмаса, жазылған әріптердің төртеуі
түсініктіболуы керек. Жазу кем
дегендеекі бөлікке бөлінуікерек.
4 балл.Қойылу үшін
үлгіменаз дегендеекі әріп сәйкесболуыкерек.
5 балл. Жазутүсініксіз жағдайда қойылады.
1.4.Берілген нүктелердің көшірмесі
Бұлтестұзақ жүргізуді қажет етпейді жәнебалл тестсоңында
беріліп отырады. Қорытынды субтест орындалғаннан кейін барып
беріледі.
1 балл.Балаға келесі
жағдайда қойылады. Үлгінің өте жақсы көшірмесі.Текбір ғана нүктенің қатардан
жіберілуі. Суретті кішірейтуге рұқсат етіледі, үлкейтуге
болмайды.
2 балл.Нүктесаныжәне орналасуы
үлгі бойынша тұруы керек. Үш нүктенің салынуы ұмытылсада 2 баллқойылады.
3 балл.Өзінің
салынғанконтуры бойыншаүлгіге ұқсайды. Ұзындығы мен биіктігі
үлгіден2есе
үлкенболмауыкерек. Нүктелер 20-дан аспауы және 7-ден азболмауыкерек.
4 балл. Суретөзконтуры бойыншаүлгіге ұқсамайды, бірақ нүктеден
тұрады.
Суреттін үлкендігі және нүктесанықажет емес.
5 балл.Түсініксіз
сызулар.
Қорытынды соңғы3тапсырмабойыншажасалады. Қосылған
ұпайлардыңсаны 3-6болса, баланың мектепке дайындығы жоғары.7-11ұпай-баланың мектепке
дайындық деңгейі орташа,12-15ұпай-баланыңмектепкедайындық деңгейі
төмен.
Тапсырма
Мына нүктелерге мұқият қарап алыңызда,қасына дәл осылай
көшіріп салуға тырысыңыз.
Кімгенежетпейді?
Бұл әдістеме баланың5-6жас аралығындағы ойлау
деңгейінің психодиагностикасын жасауға арналған. Бұл әдістемеге
кірген тапсырманы бастамас бұрын, балаға сурет көрсетіледі және бұл
суретте әр балаға бір нәрсе жетіспейтіні айтылады. Ал жетіспеген
зат астыңғы жақтағы суреттерде көрсетілген.
Баланың басты тапсырмасы,тезарада кімгенежетпейтінінтабу.
- 0-1 балл - тапсырма 110және одан жоғарғы уақыт ішінде орындалды.
Ойлау
қабілеті деңгейінің бағасы.
- 10 балл -өте
жоғары;
- 8-9 балл -жоғары;
- 6-7
балл - орташа;
- 4-5
балл - орташа;
- 2-3
балл – төмен;
- 0-1 балл —өтетөмен.
1.6.Топ-топқа бөлу әдістемесі
Бұл әдістеменің нұсқасы алдыңғы әдістеме
сияқты4-5жас
аралығындағы баланың ойлау қабілетініңсапасын,деңгейін білуге
арналған. Бұл әдістеменің мақсаты—баланың елестету, логикалық
ойлауына бағаберу.Балаға суреттерді көрсетіп мына тапсырманы орындауға
шақырамыз.
«Мына суреттерге жақсылап қарап, салынған
фигураларды топ-топқа бөліп қой. Әр топқа бір-біріне ұқсайтын
фигураларды біріктіресің. Фигуралардың атын атап және онынегебір топқа
біріктіргеніңді түсіндіріп бересің».
Тапсырманың орындалуына3 минутуақыт
беріледі.
Қорытынды:10 балл -
балаберілген фигуралардың бәрін әр
топқа2 минутаралығында бөліп қойғанда қойылады. Бұл фигуралар: үшбұрыш,
төртбұрыш, шеңбер,ромб,қызылфигуралар(берілген суретте қарамен боялған), көк (жолақ
сызықтар), сары (торлы), үлкен және кіші фигуралар.
Ескерту: Жіктелімі жағынан бірфигураәр топқа кіруі
мүмкін.
- 4-5 балл - 3 минутаралығындабала тек5-тен 7-топқа дейінфигуралардыатай
алады.
- 2-3 балл - бала 2-ден 3топтың фигураларын атады.
- 0-1 балл - 3 минутішіндебалабір-ақ топты жинақтай алды.
Дамудеңгейінің
бағасы:
- 10 балл -өте
жоғары;
- 8-9 балл -жоғары;
- 6-7 балл -орташа;
- 4-5
балл - орташа;
- 2-3
балл - төмен;
- 0-1 балл —өтетөмен.
Диагностикалық тапсырмалар
1-тапсырма.Ұғым
деңгейінанықтау
Балалардыңойлау
операциялары менұғымдардың қандайлық
деңгейде қалыптасқандығын жобалайтын диагностикалықтапсырмалар.
Мақсаты: Балалардың қалыптасу деңгейін анықтау.
Құралдар: Сөздер тобы:
а)
Өрік, алма, алмұрт, шие, жаңғақ, жүзім.
Жауап: бір атаумен-жемістер.
б)
Трактор, мотоцикл, машина, велосипед.
Жауап:қозғалыс
құралдары.
в)Көйлек,тон,малақай,шалбар.
Жауап:киетін
киімдер.
Л.С. Выготскийәдісі
Балаға топтама сөздер оқылады, оқылған сөздерді
бір сөзбеннедеп айтуға болады деген сұраққа жауап берілуі
керек.
Бағалау: Балаларда қалыптасқан түсінік деңгейін анықтау.
I деңгей:Балалардатүсінік қалыптаспаған,
олар қойылған сұраққа жауап бермейді.
II
деңгей: Заттардың атқаратын қызметін нұсқайды: жейді, жүреді,
киеді. Балалар үлкен қызығушылықпен жауап береді.
2-тапсырма. Ойлау деңгейін анықтау
Мақсаты: Балалардың ойлау операциясыныңдамудеңгейін
анықтау.
(Е.Е.
Кровцова) «Кім үлкен?"
Балаларға сұрақ қойылды: «Қоян қасқырдан үлкен бе, қасқыр аюдан
үлкен бе?». Сонымен, үлкен қоян ба, аю ма, қасқыр ма?
Бағалау: Балалардың жауабын3топқабөлуге болады:1-топ. Қойылған
сұраққа ойланбастан аю үлкен дейді, яғни, есептің шартына емес өмір
тәжірибесіне сүйенеді;
2- топ. Ә дегенде берілген есепті шеше алмай,
жауап беруде олар өмір тәжірибесінеемес,есеп шартына жүгінеді.
Есепті қайталағанда дұрыс жауап береді.
3- топ.
Балалар есепті бір окығанда-ақ дұрыс шешеді.
Әр
фактордың мазмұнының сипаттамасы
1.Мектептегі жалпы
қорқыныштың: мектеп өміріндегі әр түрлі мысалмен қосылуына
байланысты баланың жалпы эмоционалдық жағдайы.
2.Әлеуметтік
күйзелістіуайымдау:баланың эмоционалдық жағдайы баланың әлеуметтік байланысы
(ең алдымен құрдастармен) фонында дамиды.
3.Жетістікке
жетудегіфрустрацияқажеттілігі: баланың жоғары нәтижелерге жетуіне және өзінің
кажеттіліктерін дамытуға мүмкіндік бермейтін қолайсыз психикалық
орта.
4.Өз пікірін айту
қоркынышы өзінің мүмкіншіліктерін көрсету өзін басқа қылып көрсету,
өзін-өзі ашылу қажеттілігі мен байланыстыратын жағдайды негативті
эмоционалдықуайымдау.
5.Білімді тексеру
жағдайы: білімді тексеру жағдайындауайымдау меннегативті
қатынас.
6.Айналаңдағылар
күтетін нәтижелерге сәйкес келмеу қорқынышы: өзінің ойларының
нәтижелерінің бағалауындағы басқаларды шолу маңыздылығы,
бағатуралымазасыздану.
7.Күйзеліске
дегентөменфизиологиялық қатыстылық: баланың күйзелістік сипаттағы
жағдайларға бейімделуі төмендетіліп, мазасыз ортаға бейімделу
қаупі.
8.Мұғалімге қатысты
қорқыныштар мен қайшылықтар баланы оқу жетістігін төмендететін,
мектептегі үлкендермен қатынасының жалпы негативті эмоционалдық
ортасы.
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Соңғы бір жылда:
45 000 000 ₸
Авторлар тапқан ақша
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз