Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы



    Сабақтың тақырыбы:

    «Керқұла атты Кендебай» ертегісі. Кендебай – елінің тұрмысын жақсартқан ұл.

    Мұғалімнің аты-жөні: Конусова Амангуль

    Күні:16.02.23 ж

    СЫНЫП: 5


    Қатысқан оқушылар саны:


    Қатыспағаноқушылар саны: 0

    Сабақ негізделген оқу мақсаттары

    Әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттау(5.Т/Ж1.)

    Сабақ нәтижесі:


    Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді.Тамырдың ішкі құрылысы туралы білімді түсіндіріп бере алады, тақырып мазмұнын түсінеді.Әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттай алады.

    Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды.

    Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады:

    Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды.Орталық цилиндр құрылысы мен тамырдың өткізгіш қызметінің арасындағы өзара байланысты анықтай алады. Әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттап,талдай алады, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.

    Бағалау критерийі

    Әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттап,маңызын түсіндіреді.Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады.

    Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.

    Тілдік құзіреттілік


    Керқұла атты Кендебай, ертегі.

    Ресурстар

    Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.

    Әдіс-тәсілдер

    Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.

    Пәнаралық байланыс

    Музыка, қазақ тілі.

    Алдыңғы оқу

    4-сыныпта өткен білімді пысықтау

    Сабақтың жоспары

    Жоспарланғануақыт

    Сабақ барысы :

    Бағалау түрлері

    Басталуы

    5 минут

    Ұйымдастыру кезеңі 2 минут

    Топтарға бөлу. «Қағаз қиындылары»

    Бірнеше құттықтау қағаздарын топ құрамындағы оқушылар саны бойынша беске, алтыға жыртып, оларды араластырып, оқушыларға таратып беру керек. Оқушылар қиықтарды құрастырып бүтін сурет шығарады. Сол арқылы топтарға бөлінеді.


    Психологиялық ахуал қалыптастыру: 3 минут

    «Өзі туралы кластер» тренинг

    Оқушылар танысу үшін өздері туралы кластерлер құрастыруы керек. Олар парақтың ортасындағы шеңберге өз есімдерін жазып, одан таралатын шеңберлерге өздерінің өмірінде маңызы бар бес негізгі рөлін жазады. Мысалы: Жанұяның еркесі, адал дос т.б


    1-топ:

    Жазушылар

    2-топ: Зерттеушілер

    3-топ: Суретшілер


    «Өзі туралы кластер» тренинг, қағаздар, қалам.

    Жаңа білім

    10 минут







    Білу және түсіну

    Тақтадағы суреттерге қарай отырып, «Керқұла атты Кендебай» ертегісінің мазмұнын мына жоспар бойынша әңгімелеу.
    1. Кендебайдың дүниеге келуі.
    2. Мергенбай батырдың баласымен кездесуі.
    3. Кендебайдың малшы болуы.
    4. Алтын құйрықты құлын.
    5. Ханның шарты.
    - Балалар, ертегі сендерге ұнады ма? Қалай ойлайсыңдар бұл ертегінің қай түріне жатады?
    - Балалар, сендер Кендебайға ұқсағыларың келеді ме? Кендебайдың қандай қасиеті көбірек ұнады? Қазіргі жастарда осындай қасиет бар ма?

    «Стикердегі диалог» әдісі

    (Топ мүшелері сұрақтардың жауабын стикерлерге жазып, қабырғадағы сұрақтар жазылған қағаздарға іледі. кейін пікірлерін қорғайды.)

    Топтарға тапсырма:

    1-топ: Жазушылар

    «Керқұла аттың өсіп-жетілуі» деген тақырыпты алып,ертегі құрастыру.

    2-топ: Зерттеушілер

    «Керқұла атты Кендебай» ертегісі ертегінің ұнаған жері туралы шығарма жазыңдар.

    3-топ: Суретшілер

    «Керқұла атты Кендебай» ертегі кейіпкерлерінің суретін салыңдар.




    Оқулық.Кеспе мәтіндер.








    Оқулық,

    қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті маркерлер.

    Ортасы

    10 минут







    Қолдану

    Берілген мәтіндерді балалар оқып алады.

    Ортақ тапсырма: «Пкірлер» парағы әдісі

    1. 1-сұрақ.Кендебай бойында қандай жақсы қасиеттер бар?


    2-сұрақ. Адамның жақсы қасиеттері туралы қандай мақал - мәтелдер білесіңдер?

    1-топ: Жазушылар

    Жауабын жазады.

    2-топ: Зерттеушілер

    Тексеріп, қосымша мәліметтер қосады.

    3-топ: Суретшілер

    Ұсыныс жазады.


    Талдау

    «Броундық қозғалыс» Оқушылар сыныпты шарлап, талқыланатын мәселе бойынша ақпарат жинап, басқалармен пікірлеседі. Бұл тәсілді қолданғанда оқушыларға партаға отыруға болмайтынын ескерту керек.


    1. Ертегіден Кендебайдың адамгершілігі туралы жазылған абзацты табыңдар.

    2. Кендебай мен қойшы бала арасындағы диалогті оқыту.

    3. Кендебай – елінің тұрмысын жақсартқан ұл. Түсіндір.








    «Пкірлер» парағы әдісі, сұрақтар жазылған парақшалар,қалам.








    Оқулықтағы мәтінді оқып алады.





    Сергіту сәті

    2 минут

    https://www.youtube.com/watch?v=i8FFtlTwJRs

    Миды шынықтыру тапсырмасын орындайды.

    Аяқталуы

    Сабақты бекіту

    10 минут

    Синтез

    «Карточкадағы терминдер» әдісі

    Мына сөздердің «Керқұла атты Кендебай» ертегісіне қатысы бар болса, қол көріңдер. Жеті басты дәу. Гауһар тас, Шыншыл ертегі. Қойшы бала. Қиял - ғажайып ертегі. Жер асты. «Айрылғырдың суы, айырыл». Ақылды жар. Алып арыстан. Қырық уәзір. Алтын құйрық.




    Карточкада жазылған терминдер



    Бағалау


    5 минут











    Кері байланыс

    3 минут



    Бағалау парақшасы Дұрыс жауапқа 5 балл.


    Оқушының аты-жөні

    «Стикер

    дегі диалог» әдісі

    «Пкірлер» парағы әдісі

    «Броундық қозғалыс»

    «Карточкадағы терминдер» әдісі

    Балл






































    Рефлексия парағы


    Сабақтағы жетістіктерім

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Конусова Алмагуль Сембаевна
    16 Ақпан 2023
    436
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    «Керқұла атты Кендебай» ертегісі

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    «Керқұла атты Кендебай» ертегісі

    Материал туралы қысқаша түсінік
    «Керқұла атты Кендебай» ертегісі туралы оқушылар түсінді !!!
    Материалдың қысқаша нұсқасы



    Сабақтың тақырыбы:

    «Керқұла атты Кендебай» ертегісі. Кендебай – елінің тұрмысын жақсартқан ұл.

    Мұғалімнің аты-жөні: Конусова Амангуль

    Күні:16.02.23 ж

    СЫНЫП: 5


    Қатысқан оқушылар саны:


    Қатыспағаноқушылар саны: 0

    Сабақ негізделген оқу мақсаттары

    Әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттау(5.Т/Ж1.)

    Сабақ нәтижесі:


    Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді.Тамырдың ішкі құрылысы туралы білімді түсіндіріп бере алады, тақырып мазмұнын түсінеді.Әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттай алады.

    Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды.

    Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады:

    Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды.Орталық цилиндр құрылысы мен тамырдың өткізгіш қызметінің арасындағы өзара байланысты анықтай алады. Әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттап,талдай алады, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.

    Бағалау критерийі

    Әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттап,маңызын түсіндіреді.Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады.

    Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.

    Тілдік құзіреттілік


    Керқұла атты Кендебай, ертегі.

    Ресурстар

    Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.

    Әдіс-тәсілдер

    Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.

    Пәнаралық байланыс

    Музыка, қазақ тілі.

    Алдыңғы оқу

    4-сыныпта өткен білімді пысықтау

    Сабақтың жоспары

    Жоспарланғануақыт

    Сабақ барысы :

    Бағалау түрлері

    Басталуы

    5 минут

    Ұйымдастыру кезеңі 2 минут

    Топтарға бөлу. «Қағаз қиындылары»

    Бірнеше құттықтау қағаздарын топ құрамындағы оқушылар саны бойынша беске, алтыға жыртып, оларды араластырып, оқушыларға таратып беру керек. Оқушылар қиықтарды құрастырып бүтін сурет шығарады. Сол арқылы топтарға бөлінеді.


    Психологиялық ахуал қалыптастыру: 3 минут

    «Өзі туралы кластер» тренинг

    Оқушылар танысу үшін өздері туралы кластерлер құрастыруы керек. Олар парақтың ортасындағы шеңберге өз есімдерін жазып, одан таралатын шеңберлерге өздерінің өмірінде маңызы бар бес негізгі рөлін жазады. Мысалы: Жанұяның еркесі, адал дос т.б


    1-топ:

    Жазушылар

    2-топ: Зерттеушілер

    3-топ: Суретшілер


    «Өзі туралы кластер» тренинг, қағаздар, қалам.

    Жаңа білім

    10 минут







    Білу және түсіну

    Тақтадағы суреттерге қарай отырып, «Керқұла атты Кендебай» ертегісінің мазмұнын мына жоспар бойынша әңгімелеу.
    1. Кендебайдың дүниеге келуі.
    2. Мергенбай батырдың баласымен кездесуі.
    3. Кендебайдың малшы болуы.
    4. Алтын құйрықты құлын.
    5. Ханның шарты.
    - Балалар, ертегі сендерге ұнады ма? Қалай ойлайсыңдар бұл ертегінің қай түріне жатады?
    - Балалар, сендер Кендебайға ұқсағыларың келеді ме? Кендебайдың қандай қасиеті көбірек ұнады? Қазіргі жастарда осындай қасиет бар ма?

    «Стикердегі диалог» әдісі

    (Топ мүшелері сұрақтардың жауабын стикерлерге жазып, қабырғадағы сұрақтар жазылған қағаздарға іледі. кейін пікірлерін қорғайды.)

    Топтарға тапсырма:

    1-топ: Жазушылар

    «Керқұла аттың өсіп-жетілуі» деген тақырыпты алып,ертегі құрастыру.

    2-топ: Зерттеушілер

    «Керқұла атты Кендебай» ертегісі ертегінің ұнаған жері туралы шығарма жазыңдар.

    3-топ: Суретшілер

    «Керқұла атты Кендебай» ертегі кейіпкерлерінің суретін салыңдар.




    Оқулық.Кеспе мәтіндер.








    Оқулық,

    қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті маркерлер.

    Ортасы

    10 минут







    Қолдану

    Берілген мәтіндерді балалар оқып алады.

    Ортақ тапсырма: «Пкірлер» парағы әдісі

    1. 1-сұрақ.Кендебай бойында қандай жақсы қасиеттер бар?


    2-сұрақ. Адамның жақсы қасиеттері туралы қандай мақал - мәтелдер білесіңдер?

    1-топ: Жазушылар

    Жауабын жазады.

    2-топ: Зерттеушілер

    Тексеріп, қосымша мәліметтер қосады.

    3-топ: Суретшілер

    Ұсыныс жазады.


    Талдау

    «Броундық қозғалыс» Оқушылар сыныпты шарлап, талқыланатын мәселе бойынша ақпарат жинап, басқалармен пікірлеседі. Бұл тәсілді қолданғанда оқушыларға партаға отыруға болмайтынын ескерту керек.


    1. Ертегіден Кендебайдың адамгершілігі туралы жазылған абзацты табыңдар.

    2. Кендебай мен қойшы бала арасындағы диалогті оқыту.

    3. Кендебай – елінің тұрмысын жақсартқан ұл. Түсіндір.








    «Пкірлер» парағы әдісі, сұрақтар жазылған парақшалар,қалам.








    Оқулықтағы мәтінді оқып алады.





    Сергіту сәті

    2 минут

    https://www.youtube.com/watch?v=i8FFtlTwJRs

    Миды шынықтыру тапсырмасын орындайды.

    Аяқталуы

    Сабақты бекіту

    10 минут

    Синтез

    «Карточкадағы терминдер» әдісі

    Мына сөздердің «Керқұла атты Кендебай» ертегісіне қатысы бар болса, қол көріңдер. Жеті басты дәу. Гауһар тас, Шыншыл ертегі. Қойшы бала. Қиял - ғажайып ертегі. Жер асты. «Айрылғырдың суы, айырыл». Ақылды жар. Алып арыстан. Қырық уәзір. Алтын құйрық.




    Карточкада жазылған терминдер



    Бағалау


    5 минут











    Кері байланыс

    3 минут



    Бағалау парақшасы Дұрыс жауапқа 5 балл.


    Оқушының аты-жөні

    «Стикер

    дегі диалог» әдісі

    «Пкірлер» парағы әдісі

    «Броундық қозғалыс»

    «Карточкадағы терминдер» әдісі

    Балл






































    Рефлексия парағы


    Сабақтағы жетістіктерім

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қаржылық сауаттылық пәні Презентация 6 сынып
    16.02.2023
    436
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Конусова Алмагуль Сембаевна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации