Материалдар / «Керқұла атты Кендебай» ертегісін композициялық құрылысына талдау 5-сынып

«Керқұла атты Кендебай» ертегісін композициялық құрылысына талдау 5-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
5-сынып мұғалімдеріне
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Қараша 2018
16627
167 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Пән: Мектеп:Ұзақ мерзімді сабақ жоспар бөлімі: Мұғалімнің аты-жөні:Күні: Қатысқандар саны:Сынып: Қатыспағандар саны:

Бөлімше тақырыбы: «Керқұла атты Кендебай» ертегі
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу. (5.Т/Ж3)Ертегіден үзіндіні мәнерлеп оқу. Сюжет және композиция ұғымдарын меңгеруді тереңдету.Шығарманың композициялық құрылымының сатыларын білу (5.Т/Ж4)
Сабақ мақсаттарыБарлық оқушылар: Ертегіден үзіндіні мәнерлеп оқидыКөптеген оқушылар: Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс әрекеті арқылы образын ашадыКейбір оқушылар: Шығарманың композициялық құрылымының сатыларын біледі.
Құндылықтарды дарыту-«Мәңгілік ел» идеялары мен азаматтық жауапкершілік;-шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау;- қарым-қатынас жасау қабілеті;-өзгелердің мәдениетіне және көзқарастарына құрметпен қарау;-өмір бойы оқуға дайын болу;

Пәнаралық байланыстарҚазақ тілі, әдебиет теориясы, логика



АКТ қолдану дағдыларыЭлектрондық оқулық

Бастапқы білім«Керқұла атты Кендебай»
жоспарланған кезеңдеріСабақ жоспарланған іс-әрекетБағалау әдістері

Сабақтың басы



1.Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу2. топқа бөлу. «Қағаз қиындылары»Оқушылар қиықтарды құрастырып бүтін сурет шығарады. Сол арқылы топтарға бөлінеді.

3.Талқылау сұрақтары-Отбасылық құндылық дегенді қалай түсінесіңдер?-Ертегі кейіпкерлерінің бір-біріне қарым-қатынасы қандай?















Сабақтың ортасы

  • Сұрақтарға жауап беріп, тапсырмаларды орындайды
  • 1.Сюжеттің басталуы: Кендебайдың дүниеге келуіСюжеттік байланысы: Кендебайдың көкжалды өлтіріп, құлынды құтқаруыСюжеттің шиеленісуі: Керқұла құлынды асырап, онымен аң аулап, елге қамқорлық жасауыСюжеттің шарықтау шегі: қозы баққан баламен кездесуіШығарманың шешімі: баланың ата –анасын құтқарып, еліне аман –есен оралуы
  • Топтық жұмыс1 - топ: Кендебайға мінездеме2 - топ: Керқұлаға мінездеме3 - қатар: Қойшы баланың Кендебайға берген жауабын түсіндіріп, ата - ана туралы мақал - мәтел айту:

    Балалар,  енді    Кендебай    батырдың  бойынан  қандай қасиеттер  көргендігімізді  топтастырайық.Қайырымдылығы:  жылағанды    жұбатыпты, қысылғанға  жәрдем беріпті.Қамқорлығы:  Қарасудың  бойындағы    жыртық  үйлі  кеделерді аң аулап асырауы.Жанашырлығы:  жетім    баланы    жұбатып,  әке-шешесін  тауып  беруге уәде  беруі.Кішіпейіл:  хан    қызының    ақылын  тыңдап, «Айрылғырдың  суы  айырылдеуі.Адалдығы: жұлынып  қалған  қолындағы құлынның алтын құйрығын ханға табыс етуі.Шыдамдылығы:  шаршаса  да  түн  бойы  көз  ілмей  құлынды  күзеткендігі.Ақылдылығы:  ханға  келген  шаруасын,  өзінің  қарапайым адам екендігін айтуы, баланың әке-шешесін босатуға рұқсат  сұрағандығында. 

    Кендебай орнында сен болсаң, қойшы балаға қандай жақсылық жасар едің? Мен Кендебай батырға ұқсағым келеді.... Шағын эссе жазу. Әр топ автор орындығында орындату



    Сабақтың соңыТабыс баспалдағы»1.Бүгін мен не үйрендім?2.сабақтан алған әсерім?3.Бүгінгі көңіл күйім?



    Сабақ бойынша рефлексияСабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.
    Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1:2:Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1: 2:Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?


    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ