Білім беру
саласы: Таным.
Күні:24.10.18
Бөлімі: Қарапайым математикалық
түсініктерді қалыптастыру.
Тақырыбы: Кеш. Үлкен-кіші. Біреу -
көп.
Мақсаты:кеш –тәулік бөлігімен таныстыруды
жалғастыру.Тәулік бөлігін ажырата білуін
қалыптастыру.
Міндеттері: кеш –тәулік бөлігімен таныстыруды
жалғастыру: үлкен –кіші түсініктерін бекіту: заттарды көлеміне
қарай сәйкестендіру қабілеттерін пысықтау. Бір зат қайда, көп зат
қайда тұратынын ажырата білуге үйрету және нәтижесін сөзбен
баяндау.
Көрнекіліктер: кеш мезгілі, үлкен және кішкентай
заттар бейнеленген суреттер;жұмыс дәптері, әр балаға жай
қарындаштар.
Сөздік
жұмыс: кеш, үлкен,
кішкентай.
Мотивациялық-қозғаушылық
Шаттық
шеңбері.
-Сәлеметсіңдер ме, балалар! Мен сендерді
көргеніме өте куаныштымын.Кәне, бәріміз шаттық шеңберіне тұрайық.
Бір-біріміздің қолымыздан ұстап, бәріміз бірге: қайырлы таң!
дейік.
Әдібай Табылдиевтің Қайырлы таң, балалар!
Тақпағынан үзінді оқу:
Арайланып таң атты,
Алтын шапақ таратты,
Қайырлы таң, балалар!
Аман Отан - панамыз,
Аман ата - анамыз,
Қайырлы таң, балалар!
-
Өткен оқу іс-әрекетінде тәуліктің қай мезгілі туралы
әңгімелегенімізді есімізге түсірейікші.
-
Сендер бұдан басқа қандай тәулік мезгілін
білесіңдер?
Шаттық шеңберіне тұрады.
Бәрі бірге Қайырлы таң!-
дейді.
Тақпақты мұқият
тыңдайды.
-Күндіз туралы
әңгімеледік.
-Таңертең туралы
білеміз.
Ұйымдастыру-ізденістік
Бұл қай кезде
болады?ойыны.
Жұмыс дәптеріндегі 3- оқу іс-әрекеті, 1-тапсырма.
Тәрбиеші балаларға кешкі мезгіл туралы өлең оқып, әңгімелеп
беру
Сұрақтармен
жұмыс:
-Біз қай мезгіл туралы
әңгімеледік.
-Біз кешке не істейміз?
-Суреттен нені көріп
тұрсындар?
-Бала не істеп жатыр?
-Бұл уақыттың қай мезгілінде
болады.
Үлкен- кішкентай
ойыны.
3-оқу іс-әрекеті, 2-тапсырма Балаларға жұмбақ
жасыру.
Отқа қойсаң елпілдеп.
Быж-быж етіп тұншығар.
Тақиясы селкілдеп,
Танауынан су шығар.
-Балалар, жұмбақ не
туралы?
Балалардың назарын бірнеше шәйнектің салынған
суретіне аударады.
Балаларға сұрақтар қою.
-Шәйнектер бірдей ме, әлде әртүрлі ме
?
-Олар қандай ?
Тәрбиеші:
-Балалар , сол қолдарыңның үлкен саусағын бас
бармақ үлкен шәйнекке, кішкентай саусақтарынды шынашақ кішкентай
шәйнекке қойындар.
-Ал
кеселер бірдей ме?
Енді балалардан оң қолдарының үлкен саусағын
кішкентай кесеге қоюды сұрау.
Балаларға үлкен шәйнекті үлкен кесемен, ал
кішкентай шәйнекті кішкентай кесемен сызық арқылы қосуды
тапсыру.
Сөздік
жұмыс: кеш, үлкен,
кішкентай.
Үлкен –кіші. Сергіту
минуты.
Тәрбиеші балаларға жаттығу жасап көрсетеді:
алдымен мен кішкентай боламын деп, отырады Содан кейін өсіп үлкен
боламын деп тұрып, қолын жоғары созады.
Бір –көп дидактикалық
жаттығуы.
3-оқу іс-әрекеті,
3-тапсырма.
Тәрбиеші балалардан суретте бір-бірден тұрған
ойыншықтарды атауын және қоршап сызуларын
тапсырады.
Содан соң тәрбиеші балардан көп заттарды атап
көрсетулерін өтінеді. Жеке жұмыс жүргізеді
Балалар өлеңді әңгімені
тыңдайды.
-Кеш мезгілі туралы.
-Ұйықтауға дайындаламыз.
Суреттен көргендерін
айтады.
-Ұйықтауға дайындалып
жатыр.
-Кешке.
Балалар жұмбақты
тыңдайды.
-Шәйнек туралы.
Балалар суретке мұқият
қарайды.
-Шәйнектер әр түрлі.
-Үлкен және кішкентай
шәйнектер.
-Олар да әртүрлі: үлкен кесе және кішкентай
кесе.
Балалар тапсырманы
орындайды.
Балалар сызық арқылы
қосады.
Қайталайды: кеш, үлкен,
кішкентай.
Тізелерін бүгіп отырады. Тұрып қолдарын жоғары
көтереді.
Балалар бір-бірден салынған ойыншықтарды атайды
және қоршап сызады:1ат, 1 піл, 1машина.
-Доп, текше, аю көп.
Рефлексиялық-түзетушілік
-Балалар, сендер тәуліктің қандай бөліктерін
білесіңдер?
Балалар жауап береді; кеш,
күндіз.