Материалдар / Кеш. Үлкен-кіші. Біреу - көп.
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Кеш. Үлкен-кіші. Біреу - көп.

Материал туралы қысқаша түсінік
технологиялық карта
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
29 Қазан 2018
676
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Білім беру саласы: Таным. Күні:24.10.18

Бөлімі: Қарапайым математикалық түсініктерді қалыптастыру.

Тақырыбы: Кеш. Үлкен-кіші. Біреу - көп.

Мақсаты:кеш –тәулік бөлігімен таныстыруды жалғастыру.Тәулік бөлігін ажырата білуін қалыптастыру.

Міндеттері: кеш –тәулік бөлігімен таныстыруды жалғастыру: үлкен –кіші түсініктерін бекіту: заттарды көлеміне қарай сәйкестендіру қабілеттерін пысықтау. Бір зат қайда, көп зат қайда тұратынын ажырата білуге үйрету және нәтижесін сөзбен баяндау.

Көрнекіліктер: кеш мезгілі, үлкен және кішкентай заттар бейнеленген суреттер;жұмыс дәптері, әр балаға жай қарындаштар.

Сөздік жұмыс: кеш, үлкен, кішкентай.

Мотивациялық-қозғаушылық

Шаттық шеңбері.

-Сәлеметсіңдер ме, балалар! Мен сендерді көргеніме өте куаныштымын.Кәне, бәріміз шаттық шеңберіне тұрайық. Бір-біріміздің қолымыздан ұстап, бәріміз бірге: қайырлы таң! дейік.

Әдібай Табылдиевтің Қайырлы таң, балалар! Тақпағынан үзінді оқу:

Арайланып таң атты,

Алтын шапақ таратты,

Қайырлы таң, балалар!

Аман Отан - панамыз,

Аман ата - анамыз,

Қайырлы таң, балалар!

- Өткен оқу іс-әрекетінде тәуліктің қай мезгілі туралы әңгімелегенімізді есімізге түсірейікші.

- Сендер бұдан басқа қандай тәулік мезгілін білесіңдер?

Шаттық шеңберіне тұрады.

Бәрі бірге Қайырлы таң!- дейді.

Тақпақты мұқият тыңдайды.

-Күндіз туралы әңгімеледік.

-Таңертең туралы білеміз.

Ұйымдастыру-ізденістік

Бұл қай кезде болады?ойыны.

Жұмыс дәптеріндегі 3- оқу іс-әрекеті, 1-тапсырма. Тәрбиеші балаларға кешкі мезгіл туралы өлең оқып, әңгімелеп беру

Сұрақтармен жұмыс:

-Біз қай мезгіл туралы әңгімеледік.

-Біз кешке не істейміз?

-Суреттен нені көріп тұрсындар?

-Бала не істеп жатыр?

-Бұл уақыттың қай мезгілінде болады.

Үлкен- кішкентай ойыны.

3-оқу іс-әрекеті, 2-тапсырма Балаларға жұмбақ жасыру.

Отқа қойсаң елпілдеп.

Быж-быж етіп тұншығар.

Тақиясы селкілдеп,

Танауынан су шығар.

-Балалар, жұмбақ не туралы?

Балалардың назарын бірнеше шәйнектің салынған суретіне аударады.

Балаларға сұрақтар қою.

-Шәйнектер бірдей ме, әлде әртүрлі ме ?

-Олар қандай ?

Тәрбиеші:

-Балалар , сол қолдарыңның үлкен саусағын бас бармақ үлкен шәйнекке, кішкентай саусақтарынды шынашақ кішкентай шәйнекке қойындар.

-Ал кеселер бірдей ме?

Енді балалардан оң қолдарының үлкен саусағын кішкентай кесеге қоюды сұрау.

Балаларға үлкен шәйнекті үлкен кесемен, ал кішкентай шәйнекті кішкентай кесемен сызық арқылы қосуды тапсыру.

Сөздік жұмыс: кеш, үлкен, кішкентай.

Үлкен –кіші. Сергіту минуты.

Тәрбиеші балаларға жаттығу жасап көрсетеді: алдымен мен кішкентай боламын деп, отырады Содан кейін өсіп үлкен боламын деп тұрып, қолын жоғары созады.

Бір –көп дидактикалық жаттығуы.

3-оқу іс-әрекеті, 3-тапсырма.

Тәрбиеші балалардан суретте бір-бірден тұрған ойыншықтарды атауын және қоршап сызуларын тапсырады.

Содан соң тәрбиеші балардан көп заттарды атап көрсетулерін өтінеді. Жеке жұмыс жүргізеді

Балалар өлеңді әңгімені тыңдайды.

-Кеш мезгілі туралы.

-Ұйықтауға дайындаламыз.

Суреттен көргендерін айтады.

-Ұйықтауға дайындалып жатыр.

-Кешке.

Балалар жұмбақты тыңдайды.

-Шәйнек туралы.

Балалар суретке мұқият қарайды.

-Шәйнектер әр түрлі.

-Үлкен және кішкентай шәйнектер.

-Олар да әртүрлі: үлкен кесе және кішкентай кесе.

Балалар тапсырманы орындайды.

Балалар сызық арқылы қосады.

Қайталайды: кеш, үлкен, кішкентай.

Тізелерін бүгіп отырады. Тұрып қолдарын жоғары көтереді.

Балалар бір-бірден салынған ойыншықтарды атайды және қоршап сызады:1ат, 1 піл, 1машина.

-Доп, текше, аю көп.

Рефлексиялық-түзетушілік

-Балалар, сендер тәуліктің қандай бөліктерін білесіңдер?

Балалар жауап береді; кеш, күндіз.



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!