Сабақтың тақырыбы:
Кешіре білуді үйренеміз
Мұғалімнің аты-жөні:
Күні: 11.02.2021Ж
Сабақ негізделген
оқу мақсаттары
Интербелсенді әдістердің көмегімен білім дағдысын дамытады.
Сабақ нәтижесі:
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және
қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап
береді.
Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты брлесе
орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме
ресурстармен жұмыс жасайды.
Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады:
Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша
қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.
Бағалау
критерийі
Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында
тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.
Әдіс-тәсілдер Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.
Сабақтың жоспары
Жоспарланған
уақыт
Сабақ барысы : Бағалау
түрлері
Басталуы
5 минут
Ұйымдастыру кезеңі 2 минут
Топтарға бөлу.
Киімдер бейнеленген карточкалар ұсыну. Оқушылар таңдаған
киімдерге сай топтарға бөлінеді.
Психологиялық ахуал қалыптастыру: 3 минут
«Балалық шақтан қызықты оқиға»
Мақсаты: эмпатияны дамыту.
Нұсқаулық: «Сіздердің алдыызда қорапша тұр. Сол қорапшадан билет
суыруларыңыз қажет. Ол билеттерде «Балалық шақ», «Балалық
шақтан қызықты оқиға» билеті түссе, сол мұғалім өзінің балалық
шақтан бастан өткізген қызықты оқиғасын айтып береді.
Талдау:
Өздеріңізді қалай сезінудесіз?
1-топ:
Жазушылар
2-топ:
Зерттеушілер
3-топ:
Суретшілер
«Балалық
шақтан
қызықты
оқиға»
Тренинг.
Жаңа білім
10 минут
Білу және түсіну
Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады.
ШІРІГЕН картоп.
Балалар оқиды сұраққа жауап береді
Оқулық,
мәтіндер.
Ортасы
10 минут
Қолдану
Дәптермен жұмыс.
Сыныптағы
белсенді
1-тапсырма 64 бет
2-тапсырма Кешіре білудің жолдарын жазыңдар.
Кешіре білуді үйренеміз
Талдау
Жаңа тақырыпты Жигсо әдісі арқылы тақырыпты бөліктерге бөліп,
оқуға тапсырма береді. Топтағы бір нөмірлі балалар бір мысалды
қарастырып, бірге отырып талқылап, өз топтарына келіп түсіндіреді.
оқушы
басқаларға
бағыт беріп
отырады.
Топтық
талқыға
салады,ойлан
ады.
Сергіту сәті
2 минут
Сергіту сәті "Қара жорға
видеожазба
Қосымша ақпарат
Саралау – Сіз қосымша
көмек көрсетуді қалай
жоспарлайсыз? Сіз
қабілеті жоғары
оқушыларға тапсырманы
күрделендіруді қалай
жоспарлайсыз?
Бағалау - Оқушылардың
үйренгенін тексеруді
қалай жоспарлайсыз?
Пәнаралық байланыс
Қауіпсіздік және еңбекті
қорғау ережелері
АКТ-мен байланыс
Құндылықтардағы
байланыс
Рефлексия
Сабақ / оқу
мақсаттары
шынайы ма?
Бүгін оқушылар
не білді?
Сыныптағы ахуал
қандай болды?
Мен жоспарлаған
саралау шаралары
тиімді болды ма?
Мен берілген
уақыт ішінде
үлгердім бе? Мен
өз жоспарыма
қандай түзетулер
енгіздім және
неліктен?
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.
Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес
келетін сұрақтарға жауап беріңіз.
Қорытынды бағамдау
Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
1:
2:
Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
1:
2:
Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды
жетілдіруге көмектесетін не білдім?